راهنمای قبولی در آزمون وکالت 98 + معرفی برترین منابع

راهنمای قبولی در آزمون وکالت 98 + معرفی برترین منابع

جهت مشاوره در زمینه راهنمای قبولی در آزمون وکالت 98 + معرفی برترین منابع

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای قبولی در آزمون وکالت 98 + معرفی برترین منابع :  برای هر مبحث و درسی، چه کتاب هایی را باید مطالعه کرد؟ آیا کتاب های کمک آموزشی برای آزمون وکالت وجود دارد؟ نمونه سوالات سال های گذشته آزمون کانون وکلا را چگونه می توان تهیه کرد ؟

راهنمای قبولی در آزمون وکالت 98 + معرفی برترین منابع

راهنمای قبولی در آزمون وکالت 98 + معرفی برترین منابع

راهنمای قبولی در آزمون وکالت 98 + معرفی برترین منابع  :   اگر قصد شرکت در آزمون وکالت ۹۸ را دارید توجه کنید که به دلیل حساسیت این آزمون و منابع متعدد و مفصلی که در پیش دارید، باید چند ماه زودتر از آزمون برای موفقیت در  آزمون کانون وکلا ۹۸ اقدام کنید و وقت را غنیمت شمارید.

یک برنامه ریزی آزمون وکالت ۹۸ هدفمند که با توجه به ضریب هر درس و بودجه بندی منابع مختلف طرح شده باشد، می توتند مسیر شما را هموارتر کند. برای آن که برنامه ریزی مناسبی انجام دهید در قدم اول باید با منابع آزمون وکالت ۹۸ آشنا شوید.


برای هر مبحث و درسی، چه کتاب هایی را باید مطالعه کرد؟

آیا کتاب های کمک آموزشی برای آزمون وکالت وجود دارد؟

نمونه سوالات سال های گذشته آزمون کانون وکلا را چگونه می توان تهیه کرد ؟

راهنمای قبولی در آزمون وکالت 98 + معرفی برترین منابع  :  قبولی در آزمون وکالت هدف همه شرکت کنندگان در این آزمون است. طبق روال سال های قبل، آزمون وکالت در آذر ماه هر سال برگزار می گردد.

اصولا داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت دارند از آذر و یا دی ماه هر سال جهت آماده شدن برای شرکت در آزمون وکالت شروع به مطالعه می کنند.

ممکن است در حین مطالعه دروس، داوطلبان با مشکلاتی مواجه شوند که این امر موجب می شود تا عملکرد این دسته افراد نسبت به سایر شرکت کنندگان کمتر شود.


قبولی در آزمون وکالت 98

راهنمای قبولی در آزمون وکالت 98 + معرفی برترین منابع  :  به برنامه مطالعاتی خود وفادار بمانید.

راهنمای قبولی در آزمون وکالت 98 + معرفی برترین منابع  :  در راه قبولی در آزمون وکالت طبیعی است پس از چند ماه مطالعه ، داوطلبان دچار روزمرگی شده و احساس می کنند که باید تغییری در مطالعه خود ایجاد کنند. ساده ترین راهی که به نظر می رسد ، تغییر برنامه درسی و آغاز روش جدید مطالعه است.

چنین نگرشی اساساً باطل و خطرناک است. پس اگر در مسیر مطالعاتی احساس خستگی یا یکنواختی نمودید ، برای ساعاتی مطالعه را متوقف کنید و حتی زمانی را برای استراحت و تفریح در نظر بگیرید و پس از تجدید قوا ، مجدداً برنامه مطالعاتی خود را پیگیری نمایید.

راهنمای قبولی در آزمون وکالت 98 + معرفی برترین منابع  :   دروس را به صورت مفهومی یاد بگیرید.

با توجه به کیفیت سوالات آزمون وکالت ، بهتراست داوطلبان دروس را به صورت مفهومی مطالعه نموده و به درستی آنرا بیاموزند. روش گزیده خوانی یا حفظ مطالب در این مقطع ، برای موفقیت در آزمون کافی نخواهد بود.

بنابراین فعلاً مطالب هر درس را به صورت کامل مطالعه کنید و برای ماه پایانی به روش گزیده خوانی یا حفظ مواد مهم و نکات کلیدی عمل نمایید.

راهنمای قبولی در آزمون وکالت 98 + معرفی برترین منابع  :   در هنگام مطالعه ، نکته برداری ، خلاصه نویسی ، حاشیه نویسی و علامتگذاری نمایید.

هرچند تا ماه پایانی ، مطالعه شما ماهوی و اصلی است لیکن پیشنهاد می شود خلاصه مطالب یا نکات مهم هر مبحث را به صورت جداگانه یا حاشیه نویسی آماده نمایید تا برای ماه پایانی نگرانی نداشته باشید.

تاکید می گردد، نکات مهم و خلاصه یادداشت های شما در ماه پایانی علاوه بر تسریع مطالعه ، اعتماد به نفس و تسلط شما را نیز به نحو چشمگیری افزایش خواهد داد.

 حواشی آزمون را از خود دور نمایید.

با نزدیک تر شدن به زمان آزمون، یک سری گمانه زنی ها و شایعات مطرح می گردد که در سال های گذشته همواره وجود داشته است و امسال نیز یقیناً خواهد بود.

بنابراین تاکید می گردد تمام انرژی و توان خود را برای مطالعه با تمرکز فکری بالا برای قبولی در آزمون وکالت صرف کنید و از ورود به مباحث حاشیه ای و بی فایده اکیداً خودداری نمایید.

ضمناً کلیه اخبار و اطلاعات موثق راجع به آزمون در اسرع وقت در سایت مشاور گروپ تقدیم خواهد شد .

  ساعات مطالعه خود را افزایش دهید.

هر چند ساعات مطالعه افراد با توجه به اوضاع و احوال و شرایط زندگی خصوصی آنها متفاوت است لیکن به نحوی برنامه ریزی کنید که حداقل روزی یک ساعت به زمان مطالعه خود اضافه نمایید.

توجه : افزایش ساعات مطالعه برای برخی داوطلبان به صورت روزانه تحت هیچ شرایطی امکانپذیر نمی باشد ، بنابراین در خصوص بالا بردن شانس شما برای قبولی در آزمون وکالت بیشتر شود به نکات زیر توجه نمایید :

۱- اگر کارمند یا شاغل هستید ، حداقل بیست روز تقاضای مرخصی نمایید. با این روش ، حداقل روزانه ۸ ساعت و در مجموع یکصد و شصت ساعت به زمان مطالعه ی شما اضافه خواهد شد .

۲- اگر خانه دار هستید یا دارای فرزند کوچک ، پیشنهاد می گردد از اعضای خانواده خود بخواهید هفته ای یک روز به کمک شما بیایند. در این صورت در ۲۰ هفته باقیمانده می توانید یکصد و شصت ساعت ( روزی ۸ ساعت ) مطالعه اضافی داشته باشید .

۳- اگر هیچ یک از طرق بالا مقدور نبود، روزی یک ساعت از خواب روزانه خودرا کاهش دهید . در این صورت یکصد و شصت ساعت زمان مطالعه برای خود ذخیره کرده اید .

تاکید می شود ، یکصد و شصت ساعت مطالعه فوق العاده ، تاثیر بسزایی در موفقیت شما خواهد داشت. بنابراین نسبت به آن توجه ویژه ای داشته باشید وسعی کنید آن را عملیاتی نمایید .

 متناسب با توان علمی خود مطالعه کنید.

مسلم است داوطلبان از نظر کیفیت و توان علمی با یکدیگر متفاوت هستند . به همین دلیل باید منابع مطالعاتی آنها نیز متفاوت باشد . پس اگر دانشجوی متوسطی هستید اصراری به مطالعه منابع و کتب اصلی و مرجع نداشته باشید.

برای شما مطالعه جزوات کمک آموزشی و قوانین مهم ، بازدهی بیشتری خواهد داشت.

 کانون وکلای مناسب را انتخاب کنید

کیفیت علمی شرکت کنندگان در آزمون وکالت متفاوت است به همین دلیل هر داوطلبی باید بر اساس دانش و توان علمی خود ، کانونی را که به سطح علمی او نزدیک تر است انتخاب نماید.

به همین دلیل پیشنهاد می گردد تا روز اول مهرماه ، تمام تلاش خود را معطوف به افزایش توان علمی خود نمایید و در زمان ثبت نام با توجه به سطح معلومات و دانش خود ، کانون مناسب را انتخاب کنید .

خاطر نشان می شود که هر گونه رفتار احساسی و غیرمنطقی ، نتیجه ای جز شکست و ناکامی نخواهد داشت. در موقع ثبت نام در سایت سازمان سنجش کانون های مربوطه به همراه ظرفیت پذیرش آنها قرار خواهد گرفت

  زمان خود را مدیریت کنید .

هر داوطلبی طبق برنامه مطالعاتی خود موظف است روزانه حداقل ساعاتی را مطالعه نماید که این حداقل نباید کمتر از ۶ ساعت باشد . ممکن است برخی در تامین همین حداقل ساعت نیز مشکل داشته باشند .

به هر حال باید توجه داشت که برای تسلط کامل بر منابع مطالعاتی باید حداقل ساعات مطالعه مذکور محقق شود . به همین دلیل پیشنهاد می گردد :

الف . اگر کارمند یا شاغل هستید ، حداقل روزانه یک تا دو ساعت در محل کار خود به مطالعه متن قانون یا تست خوانی بپردازید .

ب . اگر خانه دار یا دارای فرزند هستید ، در میان اوقات کار در منزل ، زمان هایی را به مطالعه متن قانون یا تست خوانی اختصاص دهید.

ج . اگر محدودیت زمانی ندارید ، در مواقع استراحت ، به مطالعه خلاصه نویسی ها یا یادداشت های شخصی خود مشغول باشید .

د . تحت هیچ شرایطی ، ساعات مطالعه خودرا به کمتر از ۶ ساعت تقلیل ندهید و اگر این امر اتفاق افتاد ، روز بعد آن عقب ماندگی خود را حتما جبران نمایید .

  تمرکز فکری خود را به روی آزمون وکالت ، معطوف نمایید.

در مدت باقیمانده برای قبولی در آزمون وکالت ، تمام فکر و انرژی خود را معطوف این آزمون نمایید . سایر مسائل و فعالیت های غیر ضروری خود را به بعد از آزمون موکول نمایید.

اوقات استراحت و فراغت خود را با خانواده تان سپری نمایید و حتی الامکان از هرگونه مراوده با دوستان و رفقای خود پرهیز نمایید.

مهلت باقیمانده تا روز آزمون برای شما بسیار مهم و حیاتی است. بنابراین ، با اقدامات نابجا و نادرست ، تمرکز فکری و روانی خود را برهم نزنید.

 برای ماه پایانی ، برنامه ویژه ای داشته باشید.

مسلما تمام زحمات و تلاش های شما برای قبولی در آزمون وکالت در ماه پایانی به بار خواهد نشست . در واقع در ماه آبان ، داوطلبان باید نتیجه زحمات گذشته خود را مشاهده نمایند.

در این ماه ، باید همه مطالب و مباحث مطالعه شده گذشته را مرور و جمع بندی نهایی نمایید. بنابراین از همین امروز برای ماه پایانی خود برنامه ریزی کنید . بنابراین پیشنهاد می گردد:

۱- قوانین ، مقررات و آراء وحدت رویه را خط کشی ، علامت گذاری یا حاشیه نویسی کنید.

۲- نکات مهم در تست های سنوات گذشته را برجسته و مشخص نمایید .

۳- نکات مهم و ظریف که در زمان مطالعه با آن مواجه می شوید را یادداشت برداری نمایید .

   اگر در اجرای سه وظیفه فوق ناتوان بودید ، می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید …

 

شرایط شرکت در آزمون کانون وکلا

راهنمای قبولی در آزمون وکالت 98 + معرفی برترین منابع  :   شرکت کردن در آزمون وکالت ۹۸ دارای شرایطی است که از ابتدایی ترین آنها می توان به داشتن تابعیت ایرانی اشاره کرد.
اما مسئله ای که برای بسیاری از متقاضیان سؤال ایجاد می کند مدرک دانشگاهی است.

  • آیا با داشتن لیسانس حقوق می توان در آزمون شرکت کرد؟
  • آیا دارندگان مدرک فقه و مبانی حقوق اسلامی می توانند پروانه وکالت بگیرند؟

برای آنکه از کلیه شرایط آگاه شوید!

و بررسی کنید که آیا شرایط شما برای شرکت در آزمون وکالت کافی است یا نه !!
می توانید با شماره هایی که در این مقاله درج می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را در کلیه مراحل ثبت نام شامل: چگونگی ثبت نام اینترنتی ، نمونه سؤالات آزمون ، هزینه ثبت نام آزمون و ظرفیت های پذیرش کانون های وکلای کشور راهنمایی کنند.

نحوه ثبت نام آزمون وکالت ۹۸

راهنمای قبولی در آزمون وکالت 98 + معرفی برترین منابع  :  برای ثبت نام در آزمون باید به سامانه رسمی سازمان سنجش رجوع کنید و به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام کنید.
برای ثبت نام نیاز به اسکن برخی از مدارک خود از جمله اسکن مدرک لیسانس و عکس پرسنلی و … دارید.
ثبت نام از اوایل مهر ماه آغاز می شود و تا دهه دوم مهر ادامه دارد.
به هیچ عنوان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید.

در پایان ثبت نام شماره پرونده و کد رهگیری خود را یادداشت کنید.
زیرا برای دریافت کارت ورود به آزمون و همچنین مشاهده نتیجه به این موارد نیاز خواهید داشت.

در صورت نیاز مشاوران ما راهنمای شما در ثبت نام اینترنتی خواهند بود و یا با درخواست شما،
کلیه کارهای ثبت نام را برای شما انجام خواهند داد…

در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.

.با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.



برای برنامه ریزی آزمون وکالت ۹۸ و اطلاع دقیق از منابع این آزمون می توانید با مشاوران حقوقی ما تماس بگیرید.

پیش از ثبت نام آزمون وکالت ۹۸ ابتدا بررسی کنید که :


  •  آیا شرایط ثبت نام آزمون وکالت را دارید؟
  • ضرایب امتحانی آزمون کانون وکلا به چه صورت است؟
  • منابع آزمون وکالت چیست؟
  • تاریخ برگزاری آزمون کانون وکلا چه موقع است؟
  • ظرفیت پذیرش آزمون وکالت در هر شهر به چه صورت است؟
  • مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام آزمون کانون وکلا چیست؟
  • هزینه ثبت نام آزمون چقدر است؟

تذکرات مهم:

1 – مناطق عملیاتی بر اساس مصوبه شورای عالی دفاع تعیین می شود.

2- همسران رزمندگان (داوطلبانی که همسران آنان فقط دارای شرط مدت حضور در جبهه می باشند) مشمول استفاده از سهمیه رزمندگان نمی‌باشند.

3- کد پیگیری 12 رقمی ارگان استفاده کننده از سهمیه رزمندگان (حسب مورد سپاه پاسداران و یا نیروهای مسلح)، برای هر آزمون و هر سال متفاوت است. لذا داوطلبان می بایست برای این  آزمون، کدپیگیری جدید از ارگان ذیربط دریافت دارند.

4- داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان ارگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، لازم است پس از تکمیل فرم مخصوص استفاده از سهمیه رزمندگان، نسبت به دریافت کد پیگیری 12 رقمی از واحد مربوطه اقدام و آن را در زمان ثبت نام در محلی که در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی در نظر گرفته شده است، درج نمایند.

5- شرط برخورداری از مزایای ایثارگران و رزمندگان «واجد شرایط بودن» آنان است که در قسمت اخیر ماده 59 الحاقی همانند ماده 59 قبلی تصریح شده است. بنابراین وضعیت داوطلبان محترم باید بر ماده 2 قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت و سایر شرایط قانونی ایجابی و سلبی لازم برای ورود به کارآموزی منطبق باشد و نصاب نمره قبولی نیز در مورد ایشان رعایت خواهد شد.

6- به موجب الحاق بند چ ماده 88 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه به ماده 59 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، مشمولين استفاده از سهميه ايثارگران فقط موارد شش گانه فوق هستند.

7- بررسی شمول سهمیه ایثارگری به افراد توسط سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود در نهایت، تأیید نهایی واجد شرایط بودن ایثارگران نسبت به پذیرفته شدگان این سهمیه با هیأت مدیره هر کانون است.

8 – چنانچه داوطلبی در سهمیه آزاد شرکت کرده باشد، اعلام بعدی او در مورد ایثارگری مسموع نخواهد بود.

9- پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان توسط کانون محلی، اصل گواهی ایثارگری صادر شده از مرجع صالح می بایست به کانون مربوطه تحویل داده شود.

10- نظر به اینکه پذیرش داوطلبان در سهمیه انتخابی آنان صورت می گیرد، ضروری است داوطلبان ارجمند هنگام ثبت نام در انتخاب گزینه سهمیه عادی یا ایثارگران دقت نمایند.

7-4- تهیه پرینت از اطلاعات ثبت‌نامی که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام شده است، الزامی است داوطلب باید پرینت را در صورت قبولی در آزمون  به کانون مربوط ارائه کند.

5 نحوه ثبت نام و توزيع کارت شرکت در آزمون و تاريخ آزمون:

1-5- ثبت‌نام از متقاضيان منحصراً از طريق اينترنت و پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور به نشانيwww.sanjesh.org    از روز یکشنبه مورخ 98/07/07 لغایت روز چهارشنبه مورخ 98/07/17 انجام خواهد شد.

2-5- متقاضیان باید برای واریز هزینه ثبت‌نام، از طریق کارت های اعتباری عضو شبکه شتاب، که رمز دوم آن فعال باشد، طبق دستور العمل اعلام شده در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور، و در زمان اعلام شده در بند 1-5، نسبت به پرداخت هزینه ثبت‌نام اقدام کنند.

تبصره: در این خصوص متقاضیان می‌توانند از کارتهای اعتباری دیگران که رمز دوم  آن فعال باشد نیز استفاده کنند.

3-5- توزیع کارت شرکت در آزمون به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان باید با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور و وارد کردن کد پيگيري و شماره پرونده خود به سیستم، کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. زمان آغاز توزیع اینترنتی کارت و نحوه آن، زمان و مکان رفع نقص یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشورwww.sanjesh.org ، اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران www.scoda.ir و روزنامه اطلاعات به  اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

4-5- آزموندر مركز كانوني كه متقاضي در تقاضانامه ثبت‌نام انتخاب كرده است برگزار مي‌شود. نشاني محل برگزاري آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج خواهد شد.

5-5- تاريخ برگزاري آزمون روز جمعه مورخ 98/09/08 مي‌باشد.

6- تذكرات لازم:

1-6- متقاضيان بايد قبل از تاريخ شروع ثبت‌نام از طريق اينترنت، نسبت به اسکنو آماده کردن مدارک با فرمت و مشخصات اعلام شده در بند 4 اين آگهي اقدام نمايند.

2-6- مدت ثبت نام اينترنتي از تاريخ شروع، 10 روز خواهد بود.

3-6- متقاضيان بايد اصل مدارک اسکن شده را نزد خود نگه داشته در صورت پذيرفته شدن به همراه ساير مدارکي که اعلام خواهد شد به کانون مربوطه ارائه نمايند.

4-6-  داوطلبان فقط در صورتی که دارای شرایط مندرج در این آگهی باشند حق ثبت نام و شرکت در آزمون را خواهند داشت ضمن اینکه باید اطلاعات وارد شده در تقاضانامه ثبت‌نام را (خصوصاً از نظر تعیین کانون مربوط و کد آن) به دقت کنترل نمایند. هزینه ثبت نام تحت هیچ شرایطی مسترد نخواهد شد.

5-6- متقاضیان باید در پایان ثبت‌نام از اطلاعات وارد شده پرینت تهیه و درصورت قبولی آن را به کانون مربوطه تسلیم کنند. چنانچه اطلاعات اعلام شده توسط متقاضي در هنگام ثبت‌نام اينترنتي با آگهي آزمون منطبق نبوده و غير واقعي باشد حتي در صورت قبولي از ثبت‌نام آنان جلوگيري و قبولي آنان کان لم يکن تلقي خواهد شد.

6-6- صدور كارت شركت در آزمون دليل تاييد هيچ يك از مدارك داوطلب از طرف كانونهاي وكلا يا سازمان سنجش نيست. بنابراين صرف قبولي در آزمون و درج نام متقاضي در رديف پذيرفته شدگان، هيچ حقي براي كسي ايجاد نخواهد كرد.

7-6- صدور هرگونه اطلاعيه درخصوص آزمون فقط در پايگاه اطلاع‌رساني اتحاديه سراسري كانون هاي وكلاي دادگستري ايران (اسکودا) www.scoda.ir و روزنامه اطلاعات معتبر خواهد بود.

8-6- با توجه به زمان پيش بيني شده براي آماده کردن مدارک ثبت‌نام تأکيد مي‌شود در روزهاي آغازين پس از انتشار اين آگهي نسبت به تهيه مدارک مورد نياز اقدام شود تا در هنگام ثبت نام از طريق اينترنت براي متقاضيان از نظر زماني مشکلي ايجاد نگردد.

9-6- تغییر محل کارآموزی به هیچ عنوان میسر نخواهد بود بنابراین داوطلبان محترم باید با در نظر گرفتن همه ویژگی ها و امکانات و محدودیتهای فردی و خانوادگی خود صرفاً در حوزه کانونی ثبت نام کنند که قصد کارآموزی و وکالت در محدوده آن را دارند.

10-6- محاسبه نمرات و تراز آن بر اساس استانداردهای علمی متداول انجام خواهد شد.

11-6- ثبت نام و شرکت وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت عضو کانونهای وکلا در آزمون ممنوع است و بر فرض شرکت و قبولی در آزمون، قبولی آنان کان لم یکن تلقی می شود .

تبصره۱: طبق تصمیم هیات های مدیره محترم کانونهای وکلای دادگستری آذربایجان شرقی، اصفهان، زنجان، قزوین، کرمان، مرکز، همدان کارآموزانی که در حوزه این کانونها به کارآموزی اشتغال دارند می‌توانند در آزمون امسال منحصراً در حوزه کانون متبوع خود شرکت کنند.

12-6- داوطلبان محترم پیش از انتخاب کانون محل کارآموزی و اشتغال خود حتما به آگهی اختصاصی کانونها در سایت اختصاصی آنها مراجعه کنند و از شرایط احتمالی پیش بینی شده در هر کانون آگاه شوند. زیرا با توجه به مستقل بودن کانونها و ویژگی های اقلیمی و اجتماعی آنها شرایط اختصاصی اعلامی هر کانون برای داوطلبان ورود به آن لازم الاتباع است.

7- جدول پيوست:

جدول  منابع آزمون  ورودی کارآموزی وکالت سال 98 به تفكيك مواد آزمون

حقوق مدنی
1. قانون مدنی
2. قوانین روابط موجر و مستاجر سال های ۱۳۵۶ و ۱۳۷۶
3. قانون حمایت از خانواده مصوب سال 1391
4. قانون مسئولیت مدنی
5. قانون امور حسبی
6. .قانون تملک آپارتمانها
7. قانون افراز و فروش املاک مشاع
۸. قانون پیش فروش ساختمان
9. قانون تشکیلات و اختیارات سازمان حج و اوقاف و امور خیریه
10. قانون زمین شهری
11. قانون ثبت احوال
12. قانون اجازه رعایت احوال شخصیه ایرانیان غیر شیعه در محاکم
13. قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه
14. قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان
15. قانون حمایت ازحقوق مولفان و مصنفان و هنرمندان
آیین دادرسی مدنی
1. قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب
2. قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی
3. قانون اجرای احکام مدنی
4. قانون نحوه اجرای محکومیتهای مالی
5. قانون شوراهای حل اختلاف
6. قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری
7. قانون امور حسبی
8. قانون تملک آپارتمانها
9. قانون وکالت ۱۳۱۵
10. لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۳۳۳
11. قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت ۱۳۷۶
12. آیین نامه  آیین دادرسی کار
13. آیین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم‌الاجرا وطرز رسیدگی به شکایات از عملیات اجرایی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
  حقوق تجارت
1. قانون تجارت
2. قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت 1347
3. قانون تصفیه امور ورشکستگی
4. قانون ثبت شرکتها
5. قانون صدور چک و کلیه اصلاحیه های آن
6. ماده واحده اصلاح ماده 241 قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت
7. قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداران ذی‌صلاح به عنوان حسابدار رسمی و آیین نامه های آن
8. قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت و آئین نامه اجرائی آن
9. قانون شرکتهای تعاونی
10. قانون بخش تعاون اقتصاد جمهوری اسلامی ایران
11. قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی
12. مواد 24،36،62،64 ازقانون احکام دائمی قوانین برنامه توسعه
13. قانون بازار بورس اوراق بهادار
14. قانون اجازه ثبت شعبه یا نمایندگی شرکت های خارجی
15. قانون تجارت الکترونیکی
16. قانون ثبت اختراعات طرح های صنعتی و علائم تجاری
حقوق جزا
1. قانون مجازات اسلامی مصوب ١٣٧۵- ١٣٩٢
2. قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری مصوب  ۱۳۶٧
3. قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور و الحاقیه آن
4. قانون مجازات راجع به انتقال مال غیر
5. قانون مجازات اشخاصی که برای بردن مال غیر تبانی می‌نمایند
6. قانون صدورچک با آخرین اصلاحات تا سال ١٣٩٧
7. قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز
8. قانون جرایم رایانه‌ای
9. قانون مبارزه با پولشویی
10. قانون مبارزه با قاچاق انسان
11. قانون نحوه مجازات کسانی که در امور سمعی و بصری فعالیت‌های غیر مجاز می‌نمایند
12. قانون جرم سیاسی
13. قانون خودداری از کمک به مصدومین
14. قانون مبارزه با مواد مخدر با آخرین اصلاحات و الحاقات
15. قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز
16. قانون مربوط به مجازات اسیدپاشی
17. احکام جزایی قانون ثبت اسناد و املاک مصوب ١٣١٠ و قانون  اصلاح قسمتی از قانون تجارت  مصوب ١٣۴٧ و قانون حمایت خانواده مصوب ١٣٩1
آیین دادرسی کیفری‌
1. اصول جزایی قانون اساسی مصوب1358 _ ١٣۶٨
2. قانون آیین دادرسی کیفری
3. قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب
4. قانون رعایت حقوق شهروندی و آزادی‌های مشروع
5. آیین‌نامه اجرای احکام حدود، سلب حیات، دیات، قطع عضو، قصاص نفس و عضو و جرح، دیات شلاق، تبعید، نفی بلد، اقامت اجباری و منع از اقامت در محل یا محل‌های معین مصوب ١٣٩٨

مشاوره ثبت نام آزمون وکلا 98

برای ثبت نام در آزمون باید به سامانه رسمی سازمان سنجش رجوع کنید و به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام کنید.
برای ثبت نام نیاز به اسکن برخی از مدارک خود از جمله اسکن مدرک لیسانس و عکس پرسنلی و … دارید.
ثبت نام از اوایل مهر ماه آغاز می شود و تا دهه دوم مهر ادامه دارد.
به هیچ عنوان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید.

در پایان ثبت نام شماره پرونده و کد رهگیری خود را یادداشت کنید.
زیرا برای دریافت کارت ورود به آزمون و همچنین مشاهده نتیجه به این موارد نیاز خواهید داشت.

در صورت نیاز مشاوران ما راهنمای شما در ثبت نام اینترنتی خواهند بود و یا با درخواست شما،
کلیه کارهای ثبت نام را برای شما انجام خواهند داد.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه راهنمای قبولی در آزمون وکالت 98 + معرفی برترین منابع

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی