راهنمای شرکت در جشنواره فارابی

شرکت در جشنواره فارابی

جهت مشاوره در زمینه راهنمای شرکت در جشنواره فارابی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جشنواره بین المللی فارابی، یکی از جشنواره هایی است که هر ساله از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود. اهداف خاصی که جشنواره فارابی دارد باعث شده است این جشنواره در سطح داخلی و خارجی برگزار شود. آثاری که در جشنواره فارابی ارائه می شوند مربوط به حوزه علوم انسانی بوده و در صورتی که یک اثر پژوهشی باشند، مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند. برای شرکت در جشنواره فارابی همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید تا ثبت نام خود را به درستی و بدون هیچ گونه مشکلی انجام دهید.

اهداف جشنواره فارابی

برگزاری جشنواره فارابی اهدف خاصی دارد که برخی از این اهداف درازمدت هستند. این جشنواره در تلاش است تا بستری برای تولید دانش بومی ایرانی و اسلامی فراهم کند و نسبت به علوم انسانی یک نگرش مثبت در سطح کشور ایجاد کند. علاوه بر این اهداف درازمدت، اهداف کاربردی نیز مهم هستند. اهداف کاربردی جشنواره فارابی باعث می شود که نقش علوم انسانی در جامعه پررنگ تر شود و استعدادهای برتر این حوزه نیز مورد معرفی همگان قرار گیرد.

مراحل انتخاب جشنواره فارابی

آثار پژوهشی علوم انسانی جشنواره فارابی، طبق روند خاصی مورد ارزیابی قرار می گیرد. به طور کلی می توان گفت بررسی این آثار پژوهشی در طی 5 مرحله انجام می شود که اولین گام پالایش علمی می باشد. در این مرحله اثر پژوهشی مورد بررسی قرار می گیرد تا در صورت عدم برخورداری از شرایط اولیه وارد مرحله بعدی نشود. دومین مرحله ارزیابی همه جانبه اول بوده که آثار پذیرفته شده در مرحله اول، مورد بررسی دو داور در آن رشته خاص قرار می گیرند. ارزیابی همه جانبه دوم، گزینش گروه و گزینش نهایی به ترتیب مرحله سوم، چهارم و پنجم می باشد.

برای آگاهی از جزئیات ثبت نام و شرکت در جشنواره فارابی همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید.

جشنواره فارابی

زمان و تاریخ ثبت نام جشنواره فارابی

آخرین مهلت ثبت نام چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی، دهه اول آذرماه ۱۴۰۱ اعلام شده است. داوطلبان باید آثار پژوهشی خود را از کتاب، رساله دکتری، پایان نامه کارشناسی ارشد و همچنین گزارش نهایی پژوهش خود را ارسال کنند. مهلت ارسال آثار پژوهشی حوزه علوم انسانی و اسلامی معمولا تا انتهای خرداد ماه تمدید می شود، از اینرو می توان آن را یک فرصت دوباره برای متقاضیان دانست. در صورت تغییر در زمان ثبت نام جشنواره فارابی 1401، این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

گروهبندی آثار جشنواره بین المللی فارابی

با توجه به اینکه جشنواره فارابی در سطح داخلی و خارجی برگزار می شود، از اینرو آثار نیز در دو بخش داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد. بخش داخلی آثار پژوهشگران در دو سطح جوان و بزرگسال مورد بررسی قرار می گیرد. بخش خارجی نیز آثار پژوهشگران خارجی درباره اسلام و ایران مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

اگر یکی از افراد علاقمند به شرکت در چهاردهمین جشنواره فارابی در سال 1401 هستید، همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرد تا با آگاهی کامل در این فرایند گام بگذارید و شانس انتخاب خود را افزایش دهید.

برخی سوالات متداول درباره جشنواره فارابی

  • آیا می دانید گزینش نهایی آثار پژوهشی جشنواره فارابی تحت چه شرایطی انجام می شود؟
  • آیا می دانید نمره دهی در هر مرحله جشنواره فارابی به چه صورت است؟
  • آیا می دانید زمان اعلام نتایج جشنواره فارابی چه زمانی است؟
  • آیا می دانید مزایای شرکت در جشنواره فارابی چه می باشد؟
  • آیا می دانید شرایط شرکت در جشنواره فارابی چه می باشد؟
4/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه راهنمای شرکت در جشنواره فارابی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی