راهنمای جامع گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران

راهنمای جامع گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران

جهت مشاوره در زمینه راهنمای جامع گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای جامع گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران :  با توجه به اینکه تعداد داوطلبان و متقاضیان گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع تهران زیاد می باشد و عده ای از افراد به دنبال اخذ مدرک پیش دانشگاهی سریع و فوری می باشند، در این مقاله راهنمای جامع گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

راهنمای جامع گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران

راهنمای جامع گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران :  داوطلبانی و متقاضیانی که مدرک دیپلم دارند و سال دوازدهم را گذرانده در هر کدام از زیرگروه ها که شامل علوم ریاضی، فنی و حرفه ای، کاردانش، علوم تجربی، هنر و زبان فارغ التحصیل شده باشند و در حال حاضر برای دریافت مدرک پیش دانشگاهی به مشکل برخورد کرده اند می توانند در کمترین زمان با کمترین پرداخت شهریه و کمترین سختی و دشواری از لحاظ مطالعه مدرک پیش دانشگاهی خود را هم دریافت کنند. آیا امکان اخذ مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران وجود دارد؟ یا خیر؟ چگونه می توانیم مدرک پیش دانشگاهی سریع و معتبر دریافت کنیم؟ آیا اخذ مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران شرایط خاصی دارد؟

راهنمای جامع اخذ مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران

راهنمای جامع اخذ مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران ، داوطلبانی که در نظام آموزشی قدیم فارغ التحصیل شده اند، در صورتی که مدرک پیش دانشگاهی نداشته باشند ، نمی توانند در کنکور سراسری شرکت کنند و حتی برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد محدودیت خواهند داشت. لازم به ذکر است، داوطلبان دارای دیپلم نظام قدیم فنی حرفه ای و کاردانش که می خواهند وارد دوره کارشناسی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته دانشگاه ها شوند ، بایستی پیش دانشگاهی داشته باشند. از طرفی دانش آموزان سال دوازدهم نیز ممکن است به هر دلیلی برای دریافت مدرک پیش دانشگاهی خود به مشکل خورده باشند.

دانش آموزان و متقاضیان به منظور دریافت مدرک پیش دانشگاهی سریع می توانند به صورت غیرحضوری دروس سال دوازدهم را مطالعه نمایند و در زمان معین در امتحانات خرداد یا شهریور ماه شرکت نمایند. پس از شرکت در امتحانات و کسب نمره قبولی می توانند مدرک پیش دانشگاهی خود را دریافت نمایند. برای آگاهی از زمان ثبت نام امتحانات پیش دانشگاهی می توانید با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید.

گرفتن مدرک پیش دانشگاهی در کمترین زمان در تهران

راهنمای جامع گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران :  برای آگاهی از لیست مدارسی که اقدام به برگزاری امتحانات نهایی به صورت غیرحضوری می نمایند می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

اخذ سریع مدرک پیش دانشگاهی تهران و کرج

راهنمای جامع گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران :  داوطلبان و متقاضیان گرفتن پیش دانشگاهی کرج و تهران می توانند با در دست داشتن مدارک خود و مراجعه به واحد ثبت نام مدارس پیش دانشگاهی تا شهریور ماه 1400 مدرک فارغ التحصیلی خود را دریافت نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین مرکز مشاور گروپ در ارتباط باشید. زمان ثبت نام محدود می باشد در اسرع وقت برای ثبت نام خود اقدام کنید.

راهنمای جامع گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران :  دروس پیش دانشگاهی شامل 12 واحد نهایی و 12 واحد غیر نهایی می باشد که برای ثبت نام باید در زمان مقرر اقدام نمایید. برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام می توانید با مشاوران مجموعه تماس حاصل نمایید.

مدارک لازم برای گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران

مدارک لازم برای گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران به صورت زیر است:

  • 6 قطعه عکس 3در4
  • مدرک قبولی سال سوم یا سال اخر دبیرستان
  • اصل دیپلم و یا دانشنامه

اخذ مدرک پیش دانشگاهی 1400 با مدرک رسمی وزارت

متقاضیان پس از آگاهی از شرایط اخذ مدرک پیش دانشگاهی 1400 با مدرک رسمی وزارت و تهیه مدارک لازم می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

شرایط اخذ مدرک رسمی پیش دانشگاهی در کمترین زمان ممکن؟

مدارک لازم برای ثبت نام پیش دانشگاهی؟

زمان ثبت نام برای اخذ مدرک پیش دانشگاهی؟

شهریه و هزینه گرفتن مدرک پیش دانشگاهی؟

مشاوره ثبت نام و دریافت مدرک پیش دانشگاهی به صورت حضوری و غیرحضوری؟

کلاسهای حضوری یا غیرحضوری پیش دانشگاهی ؟

تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی

راهنمای جامع گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران :  مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان خردادماه صادر خواهد شد و افراد باقیمانده در شهریور ماه 1400 صادر و متقاضیان در مهرماه 1400 مدرک پیش دانشگاهی خود را می توانند در دسترس داشته باشند.

مدرک پیش دانشگاهی با استعلام آموزش و پرورش

راهنمای جامع گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران :  با توجه به سوابق درخشان موسسه مشاور گروپ  در مسیر هدایت تحصیلی در داخل کشور و خارج از کشور در تمامی مقاطع، برای هدایت تحصیلی داوطلبان و متقاضیان دریافت مدرک معتبر و قانونی همراه با استعلام اقدام نموده و دوستانی که قصد ثبت نام و مشاوره ثبت نام را دارند می توانند با شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و با خیال راحت ثبت نام خود را به مشاورین مرکز مشاور گروپ بسپارند.

اخذ سریع مدرک پیش دانشگاهی را از مشاورین مجرب مرکز مشاور گروپ با استعلام از آموزش و پرورش منطقه خود بخواهید.

گرفتن مدرک پیش دانشگاهی برای دیپلمه های کاردانش و فنی حرفه ای

راهنمای جامع گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران :  دانش آموزانی که دارای دیپلم کاردانش و فنی حرفه ای می باشند، در صورتی که قصد شرکت در کنکور سراسری رشته های نظری (تجربی، ریاضی، انسانی؛ علوم و معارف) را دارند، باید دارای مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید باشند. این دسته از داوطلبان به منظور دریافت سریع مدرک پیش دانشگاهی می توانند در امتحانات نهایی دروس رشته موردنظر شرکت نموده (خرداد یا شهریور) و پس از کسب نمره قبولی مدرک پیش دانشگاهی خود را دریافت نمایند و در کنکور سراسری رشته های نظری شرکت کنند.

مدرک پیش دانشگاهی خود را کمتر از 2 ماه بدون حضور در کلاس دریافت نمایید. مشاورین مجرب مرکز مشاور گروپ در تمامی مراحل ثبت نام همراه شما خواهند بود.

اخذ مدرک پیش دانشگاهی چند روز طول خواهد کشید؟

راهنمای جامع گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران :  گرفتن مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان خردادماه صادر خواهد شد و افراد باقیمانده در شهریور ماه 1400 صادر و متقاضیان در مهرماه 1400 مدرک پیش دانشگاهی خود را می توانند در دسترس داشته باشند. 

مشاوره تحصیلی مرکز مشاور گروپ

برای دریافت اطلاعات بیشتر در تمامی موارد زیر از جمله، مدرک پیش دانشگاهی مشهد، ثبت نام مدارس شاهد، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور، گرفتن مدرک پیش دانشگاهی در کرج، مدرک پیش دانشگاهی با استعلام، مدرک پیش دانشگاهی در مشهد، گرفتن مدرک پیش دانشگاهی از سایت، گرفتن مدرک پیش دانشگاهی برای دیپلم کاردانش، گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع شیراز، تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی می توانید با مشاورین تحصیلی مرکز مشاور گروپ در ارتباط باشید.

2.7/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه راهنمای جامع گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع در تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ملیکا

    سلام
    من دیپلمه ریاضی فیزیک نظام قدیم هستم و الان نیاز به مدرک پیش دانشگاهی در همین رشته رو دارم لطفا راهنمایی بفرمایید که چقدر زمان و هزینه بر میداره

    پاسخ
    1. user2

      دانش آموزان و متقاضیان به منظور دریافت مدرک پیش دانشگاهی سریع می توانند به صورت غیرحضوری دروس سال دوازدهم را مطالعه نمایند و در زمان معین در امتحانات خرداد یا شهریور ماه شرکت نمایند. پس از شرکت در امتحانات و کسب نمره قبولی می توانند مدرک پیش دانشگاهی خود را دریافت نمایند. برای آگاهی از زمان ثبت نام امتحانات پیش دانشگاهی و هزینه شرکت در امتحانات، می توانید با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید.

      پاسخ
  2. مریم

    سلام برای گرفتن مدرک پیش علون انسانی از کجا کتاب تهیه کنیم و چه زمانی ثبت نام و اینکه حدود هزینه هارو لطف بفرمایید

    پاسخ
  3. نوید

    سلام
    من من دیپلمم فنیه و مدرک کاردانی وکارشناسی فنی دارم وشنیدم میشه مدرک کاردانی رو به پیش تبدیل کرد خواستم شرایط تبدیل کاردانی به پیش دانشگاهیو بدونم

    پاسخ
  4. Tina

    سلام خسته نباشید.من دیپلم فنی حرفه ای دارم سه ترمم گذروندم الان میخوام مدرک پیش دانشگاهیو بگیرم.
    ممنون میشم بگید چیکار کنم!

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی