راهنما برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

راهنما برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه راهنما برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

از آن جایی که مشاور گروپ خوب می داند  که  ثبت نام در کنکور شاید یکی از مواردی باشد که در ابتدای امر برای داوطلب پیچیده جلوه کند و گاه حتی او را دچار اضطراب درباره انجام صحیح این مرحله نماید، در نظر دارد در این متن، یک راهنما برای به چگونگی انجام مراحل ثبت نام در اختیار مخاطبانش قرار دهد.

ثبت نام کنکور ارشد ناپیوسته 1402، در بازه زمانی 16 تا 22 آذر 1401 صورت می پذیرد.

گرچه این متن راهنمای بسیار مفیدی برای داوطلب محسوب می شود اما بهتر است حتما قبل از انجام ثبت نام دفترچه ی مربوط به آزمون را که در زمان ثبت نام در سایت sanjesh.org و همچنین سایت مشاور گروپ برایتان قرار داده می شود دانلود کرده و به دقت شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد 1402و مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد 1402 و … را مطالعه فرمایید. به احتمال زیاد یک بار قرار است کنکور ارشد بدهید و کارشناس ارشد شوید، از همین ابتدا بهتر است کاملا تمام جوانب را بسنجید و بدانید. زمان و نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1402 و زمان اعلام نتایج کنکور ارشد 1402 قطعا در سایت مشاور گروپ قرار داده خواهد شد.

نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

در ادامه راهنمای ثبت نام و چکونگی انجام مراحل را همراه با تصویر در اختیارتان قرار خواهیم داد. نگران نباشید! کار سختی نیست.

راهنمای ثبت نام کنکور ارشد 1402

ابتدا لازم است بگوییم که از سه سال گذشته کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد با هم ادغام شده است ، بنابراین داوطلبانی که برای کنکور کارشناسی ارشد سراسری ثبت نام می کنند به عنوان داوطلب کنکور دانشگاه آزاد نیز محسوب می شوند.

پس برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 سراسری و نیز دانشگاه آزاد اسلامی، شما باید به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، sanjesh.org مراجعه کنید و بر روی لینک سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 کلیک نمایید.

سازمان سنجش

راهنما برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

اگر خیلی سرتان شلوغ است یا به هر دلیل خودتان نمی خواهید ثبت نام را انجام دهید مشاور گروپ این کار را برایتان انجام می دهد.

جهت مشاوره درباره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در این صفحه شما بایستی بر روی لینک ثبت نام جدید از منوی سمت راست کلیک نمایید تا مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1402 آغاز شود. هیجان دارید نه؟

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته

تهیه کارت اعتباری کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402

جهت ادامه مراحل ثبت نام، نیاز به تهیه کارت اعتباری ثبت نام کنکور ارشد 1402 دارید، برای تهیه این کارت روی گزینه لینک خرید کارت اعتباری کلیک کنید و در پنجره ای که باز می شود یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.

در صورتی که به پذیرش در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی تمایلی ندارید،در ادامه مانند شکل زیر می توانید یکی از گزینه های یک یا دو را انتخاب کنید.

ثبت نام کارشناسی ارشد

گرچه ممکن است حالا که عزمتان را برای قبولی در کنکور سراسری جزم می بینید ، تمایلی به شرکت در آزمون برای پذیرش در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی را نداشته باشید ولی پس از شرکت در آزمون، به هر دلیلی خواهان انتخاب این گزینه باشید. در این صورت نیز نگران نباشید، در زمان انتخاب رشته، مجددا امکان خرید کارت اعتباری، برای انتخاب رشته محل های دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی برای شما وجود دارد.

ثبت نام کنکور ارشد

وارد کردن مشخصات و انتخاب درگاه بانک

در مرحله  بعد به صفحه ای وارد خواهید شد که باید مشخصات خود را وارد نمایید. با وارد کردن مشخصات و انتخاب درگاه بانک، به این صفحه هدایت خواهید شد و با انتخاب گزینه قبول شرایط و کلیک بر روی گزینه ی ادامه روند پرداخت، به صفحه پرداخت الکترونیکی میروید که البته میدانیم خیلی برایتان مرحله دوست داشتنی نیست. چاره ای نیست.

در این صفحه با پرداخت مبلغ هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد، نسبت به تهیه کارت اعتباری اقدام کنید. اگر مایل به شرکت در آزمون پیام نور و غیر انتفاعی هم باشید هزینه آن زا جداگانه باید بپردازید.

پرداخت هزینه کنکور کارشناسی ارشد

شرکت در دو رشته ی اصلی و شناور کارشناسی ارشد 1402

در صورتی که مایل به شرکت در دو رشته اصلی و شناور هستید، لازم است دو کارت اعتباری تهیه نمایید. پس از پرداخت هزینه، وارد صفحه ای خواهید شد که شامل شماره سریال لازم جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1402 است. به صفحه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 بازگردید و با وارد کردن شماره سریال ثبت نام و کد امنیتی ارسال اطلاعات جهت ثبت نام را آغاز کنید.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

آپلود عکس

پس از آپلود عکستان در این صفحه و کلیک بر روی گزینه ارسال عکس بعد از مشاهده عکسی که بارگذاری کرده اید، باید بر روی گزینه تایید و ادامه کلیک کنید.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

ثبت مشخصات

در این مرحله باید اطلاعات فردی  خواسته شده را به طور  دقیق وارد کنید. اطلاعاتی همانند کد محل تولد، کد محل صدور شناسنامه، کد رشته امتحانی اول و …. شما می توانید با کلیک بر روی علامت ذره بین که مقابل هر کادر مشخص شده، کد مورد نظر خود را بیابید.

دقت کنید که آدرسی که شما در زمان ثبت نام کنکور ارشد 1402 ثبت می کنید، جهت تعیین حوزه امتحانی شما به کار می رود. پس در وارد کردن آدرس خود دقت کنید تا بعدا به زحمت نیافتید.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

نمایش کد ثبت نام

بعد از وارد کردن اطلاعات و انتخاب گزینه صحت اطلاعات بر روی دکمه تایید کلیک کنید. پس از نمایش اطلاعات صفحه ثبت نام که حاوی کد رهگیری ثبت نام 16 رقمی است، ثبت نام شما به اتمام رسیده است. تبریک . البته فراموش نکنید که در حفظ و نگهداری کد ثبت نام خود تا روز آزمون حتما و حتما کوشا باشید. مشاور گروپ برای شما آرزوی موفقیت دارد.

مراحل ثبت نام ارشد 99

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه راهنما برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403