راهنمای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400

راهنمای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 به همراه شرایط و نحوه ثبت نام داوطلبان به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه ثبت‌ نام اینترنتی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org نسبت به خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت‌ نام در دوره بدون آزمون دکتری تخصصی اقدام کنند. با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 1400

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 1400، آغاز شده است و متقاضیان تا روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی از طریق سایت www.azmoon.org انجام دهند.

تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام دکترای بدون آزمون منتشر نشده است به محض انتشار اطلاعیه این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

شرایط دکتری بدون آزمون آزاد

در ابتدا شرایط دکتری بدون آزمون آزاد 1400 را برای شما ارائه داده ایم. داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در دوره دکترای بدون آزمون دانشگاه آزاد می باشند، باید دارای یکسری شرایط برای ثبت نام باشند. داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند در زمان مقرر به سایت سنجش دانشگاه آزاد مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند. شرایط دکتری بدون آزمون آزاد به صورت زیر است:

✅ حداقل معدل ۱۷ برای رشته‌ های دامپزشکی، ۱۸/۵۰ برای رشته‌ های علوم انسانی و ۱۷/۵۰ برای سایر رشته‌ ها

✅ دارا بودن حداقل نمره پایان نامه 17 جهت کلیه رشته ها.

**لازم به توضیح است درخصوص دانش آموختگانی که ارزیابی پایان نامه آنها به صورت توصیفی بوده است تنها دانش آموختگانی که پایان نامه آنها با درجه عالی ارزیابی شده است مجاز به ثبت نام در دوره بدون آزمون آزاد (استعدادهای درخشان) خواهند بود.

✅ متقاضیان شرکت در دوره بدون آزمون (استعدادهای درخشان) مقطع دکتری تخصصی باید رشته ای متجانس با رشته‌ فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد خود را در مجموعه انتخاب کنند و در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند.

✅ یکی از شرایط دکتری بدون آزمون آزاد این است که، درخواست کنندگان باید دانش آموختـه یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مـورد تاییـد و شـورای گسترش وزارتین باشند.

✅ داوطلبان دوره بدون آزمون در صورت کسب شرایط دعوت به مصاحبه لازم است نسخه‌ای از فایل مقالات و تولیدات علمی چاپ شده در مجلات ISI یا مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیر فارسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC خود را با فرمت اعلام شده در زمان مصاحبه به گروه تخصصی مربوطه ارایه کنند.

ثبت نام دکترای بدون آزمون آزاد

در ادامه نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد ارائه داده شده است. ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org انجام می پذیرد.

پس از خرید کارت اعتباری باید شماره کارت اعتباری و شماره کد ملی در کادر مربوطه با دقت وارد کرده و سپس گزینه ورود به صفحه ثبت نام را انتخاب کنند. داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب حداکثر ۸۰ کد رشته/ محل از یک مجموعه اقدام کنند و بعد از تایید نهایی سیستم کد رهگیری می دهد که توصیه می شود این کد را تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگهداری کنند.

مراحل ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد

به منظور آشنایی بیشتر داوطلبان، مراحل ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 1400 (استعدادهای درخشان) به صورت گام به گام در ادامه بیان شده است. مراحل ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد به شرح زیر است:

  • مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org
  • خرید کارت اعتباری ثبت نام دکترای بدون آزمون آزاد
  • درج شماره کارت اعتباری و شماره کد ملی در کادر مربوطـه و کلیک بر روی گزینه “ثبت نام”
  • درج اطلاعات خواسته شده شامل نــام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، سری و سریال شناسنامه، شماره کد ملی،جنس، دین و تابعیـت داوطلب
  • درج نشانی محل سـکونت، استان محل سکونت و کد پستی ده رقمی.
  • مشخص کردن نـوع وضـعیت خـدمت وظیفـه داوطلبان مرد
  • وضعیت جسـمانی داوطلـب
  • درج رشته فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه یـا موسسـه صادرکننده مـدرک داوطلـب، تـاریخ دقیـق فـارغ التحصیلی، تعداد نیمسال های تحصـیلی مقطع کارشناسی ارشد و معدل مقطع کارشناسی ارشد
  • بارگذاری عکس داوطلب
  • بارگذاری تصویر ریز نمرات مقطع کارشناسی ارشد
  • انتخاب حداکثر 80 کد رشته/ محل از یک مجموعه
  • کلیک بر روی گزینه «تایید و ثبت نهـایی »
  • دریافت کدپیگیری ثبت نام

لینک ورود به سامانه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

ثبت نام اتباع غیرایرانی در دوره دکتری بدون ازمون ازاد

نحوه ثبت نام اتباع غیرایرانی در دوره دکتری دکتری بدون ازمون ازاد چگونه است؟ اتباع غیر ایرانی پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام دوره مورد نظر می‌توانند با وارد نمودن شماره کارت اعتباری خریداری شده و کد پیگیری اتباع خارجی وارد شده در زمان خرید کارت، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

هزینه ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 1400

هزینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400،  به مبلـغ 1/440/000 ریـال مـی باشـد. با توجه به این که پس از خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت‌نام امکان بازپس‌گیری آن وجود ندارد، لذا به داوطلبان اکیدا توصیه می‌شود پس از آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت‌ نام نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنند. همچنین در مرحله خرید کارت اعتباری داوطلبان باید مجموعه آموزشی مورد نظر را انتخاب کنند و لازم است در این انتخاب دقت لازم را داشته باشند.

دانلود دفترچه ثبت نام دکتری بدون ازمون ازاد 1400

لینک دانلود دفترچه ثبت نام دکتری بدون ازمون ازاد 1400، در جدول زیر قرار داده شده است. داوطلبان برای آگاهی از رشته محل ها و مدارک موردپذیرش هر رشته می توانند دفترچه راهنمای ثبت نام دکترای بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 را دانلود و به دقت مطالعه نمایند:

لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دکترای بدون آزمون آزاد 1400
دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 1400

در صورت هرگونه ابهام برای ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 1400 می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

برای آگاهی از شرایط پذیرش بدون آزمون دکتری سایر دانشگاه ها می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید:

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون

سوالات متداول ثبت نام دکترای بدون آزمون دانشگاه آزاد

برای ثبت نام دکترای بدون آزمون آزاد به چه سایتی مراجعه کنیم؟

ثبت نام دکترای بدون ازمون ازاد از طریق سایت azmoon.org انجام می پذیرد.

شرایط ثبت نام دکتری بدون ازمون ازاد 1400 چیست؟

شرایط و نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 1400 به صورت کامل در این مقاله بیان شده است.

هزینه ثبت نام دکترای بدون آزمون آزاد چه میزان است؟

هزینه ثبت نام 144 هزار تومان می باشد و به صورت اینترنتی قابل پرداخت است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی