راهنما ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی + زمان ثبت نام

راهنمای ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی

جهت مشاوره در زمینه راهنما ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی + زمان ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جشنواره خوارزمی یکی از جشنواره هایی است که در سه بخش نوجوان، جوان و بین المللی برگزار می شود. ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی مخصوص افراد زیر 30 سال می باشد و در سال 98، بیست و یکمین دوره آن برگزار می شود. جشنواره جوان خوارزمی فرصتی عالی برای افراد دارای هوش و استعداد می باشد. برای آگاهی از مدارک و شرایط ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی، همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید.

زمان ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی

افرادی که قصد شرکت در بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی را دارند، باید در زمان اعلام شده از سوی سازمان سنجش برای ثبت نام و شرکت در جشنواره اقدام کنند. طبق روال هر ساله، ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی از انتهای سال جاری تا اوایل سال آتی انجام می شود. از اینرو انتظار می رود ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی سال 98 نیز از بهمن ماه 97 آغاز شود و حداکثر تا تاریخ 15 تیر ماه سال 98 پایان پذیرد.

داوطلبان باید در بازه زمانی مشخص شده وارد سامانه جامع جشنواره های خوارزمی شوند و با دادن مشخصات فردی ثبت نام خود را تکمیل کنند. پس از ثبت نام، شناسه کاربردی و یک رمز عبور دریافت خواهید که نشان دهنده تکمیل ثبت نام شما می باشد. دانش آموزانی که قصد شرکت در جشنواره جوان خوارزمی را دارند، باید از اول مهر ماه کار بر روی پروژه های خود را شروع کنند. برای آغاز کار آنها باید به پژوهش سراهای دانش آموزی سراسر کشور مراجعه کنند.

در صورت تغییر تاریخ ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی، این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

راهنمای ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی

روند بررسی طرح های جشنواره جوان خوارزمی

پس از به پایان رسیدن مهلت ثبت نام، داوری بر روی طرح های هر منطقه آغاز می شود و سپس طرح هایی که برگزیده شده اند، به مرحله استانی راه پیدا می کنند. سپس در خرداد و تیرماه، داوری سطح استانی نیز انجام می شود و همچون روند قبل، طرح های برگزیده برای مرحله کشوری فرستاده می شوند. دقت داشته باشید داوری بر روی طرح ها در مرحله کشوری کمی پیچیده تر بوده و در مرداد ماه و شهریور ماه انجام می شود. به منظور افزایش دقت و حساسیت بالای کار، داوری در سطح کشوری در سه مرحله انجام می پذیرد.

مرحله اول: بررسی مستندات طرح ها، ارزیابی و نتایج

مرحله دوم: طرح های مورد اعتراض استانی بار دیگر در حضور داوران استانی و کشوری بررسی می شوند.

مرحله سوم: مرحله دفاع طراحان می باشد که با حضور صاحبان طرح صورت می گیرد.

گروه های مشمول جشنواره جوان خوارزمی

جشنواره جوان خوارزمی برای گروه های تخصصی خاصی برپا می شوند. در این جشنواره طرح های 16 گروه تخصصی مورد بررسی و پذیرش قرار می گیرند. این گروه های تخصصی شامل موارد زیر می شوند:

  • هنر
  • معماری و شهرسازی
  • کشاورزی و منابع طبیعی
  • محیط زیست
  • علوم پایه
  • عمران
  • متالوژی
  • مهندسی صنایع و مدیریت فناوری
  • هوافضا
  • فناوری نانو
  • و غیره

افرادی که در یکی از این حوزه ها صلاحیت و تخصص لازم را دارند، می توانند برای ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی اقدام کنند. علاوه بر طرح های گروه های تخصصی، پنج محور فناوری و پژوهشی نیز در این جشنواره مورد ارزیابی قرار می گیرد. این محورهای پژوهشی شامل طرح ها و پژوهش های کاربردی، طرح های توسعه ای، اختراع و نوآوری و غیره می شود.

مشاور گروپ آماده ارائه راهنمای جامع و کامل درباره جشنواره جوان خوارزمی می باشد. همین حالا با شماره 9099071613 به تماس شوید و پاسخ تمام سوالات خود را پیدا کنید.

مطالب مرتبط با جشنواره جوان خوارزمی:

4.3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه راهنما ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی + زمان ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی