راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 | راهنمای تصویری

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

جهت مشاوره در زمینه راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 | راهنمای تصویری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 موضوع اصلی این مقاله است. از مهم ترین شرایط شرکت در جلسه کنکور سراسری 1402 داشتن کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1402 به همراه کارت شناسایی معتبر همچون کارت ملی یا شناسنامه است. بنابراین ما این مقاله مشاور گروپ را به راهنمای تصویری دریافت کارت آزمون سراسری اختصاص داده ایم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور به صورت اینترنتی و یا مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای تصویری و ساده دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 98

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 از sanjesh.org را در ادامه این مقاله ارائه می کنیم. با توجه به برگزاری دو نوبت کنکور سراسری 1402 ، کارت ورود به جلسه این آزمون در نوبت دی ماه حدودا چند روز قبل از برگزاری کنکور سراسری 1402 یعنی 25 دی منتشر و در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داشتن کارت ورود به جلسه روز برگزاری کنکور سراسری 1402 اجباری بوده و همه ی داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری 1402 دارند، باید نسبت به گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور گروه آزمایشی خود اقدام کرده و پرینت این کارت را در روز آزمون همراه خود داشته باشند.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری sanjesh.org بوده و داوطلبان برای مشاهده، دریافت و ویرایش کارت باید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. همانطور که می دانید کارت‌ شرکت در آزمون همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون نوبت دی کنکور 1402 از روز یک شنبه، 25 دی لغایت روز پنجشنبه، 29 دی برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

با هدف دسترسی هر چه سریعتر شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در ادامه ارائه می گردد.

برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری کلیک نمایید

(با آغاز زمان توزیع کارت کنکور سراسری 1402 در نوبت دی این لینک فعال می گردد)

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

مطابق با راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 متقاضیان کنکور می بایست در زمان انتشار کارت ، به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و با کلیک بر روی عبارت ” دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 “ ، پس از مشاهده اطلاعات درج شده بر روی آن در صورت نداشتن مغایرت نسبت به پرینت آن اقدام نمایند .

در نظر داشته باشید با توجه به یکپارچه بودن ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام دانشگاه آزاد ، کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد و کنکور سراسری می بایست در زمان انتشار کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1402 در کنکور جامعی که این سازمان برگزار می کند ، شرکت کنند . در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 ارائه شده است .

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402

همراه با راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 پیش بروید تا به راحتی کارت ورود به آزمون خود را دریافت نمایید. ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از منوی رنگی سمت راست روی گزینه سراسری بزنید. این امر با مراجعه به  کادر سراسری موجود در ستون میانی سایت نیز امکان پذیر است.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری Moshavergroup.com

حالا برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ روی گزینه کارت شرکت در آزمون سراسری سال 1402 – نوبت اول دی ماه 1401 کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری Moshavergroup.com

 

مطابق با راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور داوطلبان با 4 روش می توانند نسبت به دریافت کارت خود اقدام داشته باشند .

روش 1 : در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری موجود در رسید ثبت نامی اولیه کنکور سراسری خود ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 2 : در این روش شما با وارد کردن شماره پرونده و کد ملی خود می توانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 3 : در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی خود کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 4 : در صورتی که داوطلب هیچ یک از اطلاعات رسید ثبت نامی خود را در دسترس ندارد می تواند در این روش با وارد کردن شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه کارت ورود به جلسه خود را دریافت نماید .

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری Moshavergroup.com

بعد از انتخاب روش درخواستی خود، اطلاعات لازم را در کادرهای مربوطه وارد کنید و با نوشتن عبارت امنیتی روی گزینه مشاهده کارت بزنید. در صورتی که اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید کارت ورود به جلسه کنکور برای شما به نمایش در می آید. حتما آن را بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه مغایرت نسبت به ویرایش اطلاعات کارت خود اقدام نمایید.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور

هر ساله همزمان با انتشار کارت امکان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری نیز برای متقاضیان فراهم می شود.

بر اساس راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور  ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402به سه روش امکان پذیر است که شامل : 1. مراجعه به آموزش و پرورش منطقه 2. مراجعه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص در هر استان 3. مراجعه به سایت سازمان سنجش ، که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم می باشد :

ویرایش اطلاعات با مراجعه به آموزش و پرورش هر منطقه : در صورت وجود مغایرت در ثبت اطلاعات فردی شامل نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع ديپلم ، شماره ملی ، کد دانش آموزی و منطقه اخذ ديپلم ، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی ، عنوان مدرک پيش دانشگاهی ، منطقه يا ناحیه اخذ مدرک پيش‌ دانشگاهی ، کد دانش آموزی مقطع پيش‌ دانشگاهی و…

همچنین هرگونه مشکل درخصوص نمرات آموزش و پرورش ، اطلاعات سوابق تحصيلی و یا عدم ارسال آنها به سازمان سنجش مشاهده نمودند لازم است به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصيلی خود مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند .

ویرایش اطلاعات با مراجعه به نماینده سازمان سنجش در باجه های رفع نقص : در صورت مشاهده مغایرت در هر یک از موارد ( جنس ، دين ، زبان خارجی امتحانی ، معلوليت و بهيار ) ، همچنین درصورت وجود اشکالاتی از جمله فاقد مهر یا عکس بودن ، واضح نبودن عکس ، درج عکسی به جزء عکس داوطلب ( اشتباه عکس ) می توانید به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه برای اصلاح آن ها مراجعه کنید .

لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که از ثبت نام کنکور سراسری 1402 جا مانده اند می توانند به این مراکز مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

ویرایش اطلاعات با مراجعه به سایت سازمان سنجش : داوطلبانی که در موارد مذکور بر روی کارت شرکت در آزمون بند های شامل سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، سهميه ، معدل کتبی نهايی ديپلم ، محل اخذ مدرک ماقبل ديپلم ، محل اخذ مدرک ديپلم و وضعیت تحصيلی و اشتغال مغايرتی مشاهده نمودند در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش به سایت مذکور مراجعه نمایند .

در ضمن داوطلبانی که سهمیه درخواستیشان شامل سهميه ‌های بنياد شهيد و امور ايثارگران ، رزمندگان ستاد کل نيرو های مسلح ، وزارت جهاد کشاورزی و رزمنده داوطلب بسيجی و همچنين همسر و فرزندان بوده ولی در بند مندرج درکارت شرکت در آزمون عنوان سهميه ( مناطق ) درج گرديده لازم است جهت اعلام مغايرت و تکميل اطلاعات مربوط به سهميه در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش صرفا به قسمت ويرايش اطلاعات در سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به درج سهمیه مربوطه اقدام کنند .

لازم به ذکر است داوطلبانی که سهميه آنان از سوی ارگان مربوطه مورد تایید قرار نگرفته است برای بررسی وضعيت عدم تاييد سهميه خود ( بعد از ويرايش ) به ارگان های ذيربط نيز مراجعه نمايند . در غير اين صورت با سهميه مناطق گزينش خواهند شد و هيچ‌ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد .

هر چند بیش تر اطلاعات ثبت نامی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش قابل ویرایش می باشد اما در خصوص برخی بند های مندرج در کارت آزمون ، مراجعه به سایت سازمان سنجش تنها راه حل نمی باشد.

بنابراین سازمان سنجش در زمان انتشار کارت ورود به جلسه امکاناتی را به منظور ویرایش و تصحیح اطلاعات نادرست را در اختیار داوطلبان ثبت نام کنکور 1402 قرار می دهد که داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در برخی اطلاعات می بایست به سایت سازمان سنجش ، باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری و آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصيلی خود مراجعه و نسبت به ویرایش اطلاعات نادرست اقدام کنند.

اطلاعات قابل ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور 1402

داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی می باشند و نسبت به اطلاعات درج شده بر روی کارت (از جمله نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، شماره ملی و سال تولد ، نوع دیپلم و سال اخذ دیپلم ، کد دانش آموزی و منطقه اخذ دیپلم ، نوع مدرک پیش دانشگاهی و سال اخذ آن ، کد دانش آموزی مدرک پیش دانشگاهی و محل اخذ آن) اعتراضی دارند، لازم است که به سازمان آموزش و پرورش محل دریافت مدرک تحصیلی خود مراجعه کنند و برای اصلاح این موارد اقدام نمایند.

مطابق با راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور داوطلبان در صورتی که پس از دریافت کارت شاهد مغایرتی در اطلاعات درج شده بر روی کارت از جمله جنسیت ، دین ، زبان خارجی امتحانی ، معلولیت و سهمیه بهیار شدند ، لازم است که با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر ، به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها برای اصلاح این اطلاعات اقدام نمایند. (آدرس باجه های رفع نقص مراکز استان ها ، همزمان با انتشار کارت بر روی سایت سنجش قرار می گیرد)

داوطلبانی که دارای سهمیه بنیاد شهید ، ایثارگران ، سهمیه بسیج فعال و … می باشند و در زمان ثبت نام کنکور سراسری ، این سهمیه ها را اعمال ننموده اند ، لازم است که در زمان انتشار کارت ورود به جلسه به ارگان های زیربط مراجعه نمایند تا در صورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوطه، سهمیه برای آنها اعمال شود.
اگر کارت ورود جلسه داوطلبان شامل مشکلاتی از جمله فاقد عکس بودن ، واضح نبودن عکس ، فاقد مهر بودن عکس و … می باشد باید به همراه دو قطعه عکس 4*3 و کارت شناسایی معتبر به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها مراجعه کنند و پیگیر اصلاح کارت خود باشند.

محل ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

مراجعه به آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصيلی در صورت مغایرت در اطلاعات نام خانوادگی و نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع ديپلم ، شماره ملی ، کد دانش آموزی و منطقه اخذ ديپلم ، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی ، عنوان مدرک پيش دانشگاهی ، منطقه يا ناحیه اخذ مدرک پيش‌ دانشگاهی ، کد دانش آموزی مقطع پيش‌ دانشگاهی و همچنین هرگونه مشکل درخصوص نمرات آموزش و پرورش ، اطلاعات سوابق تحصيلی ، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش .

مراجعه به باجه های رفع نقص

 درصورتی که مغايرتی در اطلاعات مربوط به ( جنس ، دين ، زبان خارجی امتحانی ، معلوليت و بهيار ) باشد .
درصورتی که اشکالاتی از جمله  فاقد مهر یا عکس بودن ، واضح نبودن عکس ، درج عکسی به جزء عکس داوطلب ( اشتباه عکس ) در  کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند .
در صورتی که  شماره داوطلب مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون چه به صورت عددی و يا به صورت حروف ناخوانا باشد .
آن‌ دسته‌ از داوطلبانی که‌ يکی از بند دهای ( بند معلوليت ) تقاضانامه‌ ثبت‌ نام‌ را علامتگذاری نموده‌ و پس از استعلام از سازمان بهزيستی ، معلوليت ايشان مورد تاييد قرار نگرفته است لازم‌ است‌ با همراه داشتن گواهی معلوليت در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش  با به همراه داشتن کارت شناسايی معتبر ( کارت ملی و يا شناسنامه عکس­دار ) شخصاَ به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند .
داوطلبانی که از ثبت نام کنکور سراسری 1402 جا مانده اند می توانند به این مراکز مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند
مراجعه به سایت سازمان سنجش  سری و سريال شناسنامه
محل تولد
محل اخذ مدرک ماقبل ديپلم
محل اخذ مدرک ديپلم
وضعیت تحصيلی و اشتغال
سهميه

نکاتی در رابطه با کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

داوطلبانی که شماره پرونده یا سایر اطلاعاتی که برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ضروری می باشد را فراموش کرده اند ، لازم است که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد شدن به سیستم پاسخگویی ، مشکل خود را با ارسال درخواست به ثبت برسانند. دریافت کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی و فقط از طریق سایت سنجش امکان پذیر است و روش دیگری برای دریافت کارت وجود ندارد.

همانطور که می دانید در چند سال گذشته کنکور اختصاصی دانشگاه آزاد حذف شده است و این دانشگاه آزمون جداگانه ای برگزار نمی کند و برای همه دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد یک کنکور جامع و هماهنگ کشوری برگزار می شود. بنابراین برای کنکور 1402 هر گروه آزمایشی ، فقط یک کارت ورود به جلسه منتشر می شود و راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور آن ها یکسان است.

تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری 1402 در راستای پرینت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 می بایست به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام(12 رقمی) و شماره شناسنامه، شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، سریال شماره شناسنامه، کد ملی و کد پیگیری ثبت نام (16 رقمی) اقدام به پرینت یک نسخه از کارت ورود به جلسه کنکور 1402 و برگ راهنما نمایند.

چنانچه در دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 با مشکلی مواجه شدید ؛ می توانید از طریق شماره زیر با مشاورین حرفه ای مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید

9099071613


ما در این مقاله مشاور گروپ راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور را ارائه کردیم تا شما داوطلبان گرامی با استفاده از آن بتوانید به راحتی کارت ورود به آزمون خود را دریافت و پرینت نمایید.

برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه «کنکور سراسری» باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور را از کجا دریافت کنم؟

✔️راهنمای تصویری و جامع دریافت کارت ورود به جلسه کنکور در این مقاله مشاور گروپ موجود است. برای مشاهده راهنما کلیک نمایید.

✔️سایت انتشار کارت ورود به جلسه کنکور چیست؟

✔️مطابق با راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مسئولیت انتشار کارت آزمون سراسری را بر عهده دارد.

✔️زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور چیست؟

✔️زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری برای نوبت دی، سه تا چهار روز پیش از زمان برگزاری آزمون یعنی 1401/10/25 تا 1401/10/29 تعیین شده بود. اما کارت ورود به جلسه در تاریخ 24 دی در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 | راهنمای تصویری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سانیا

    سلام، در کارت ورود به جلسه بنده معدل کتبی نهایی دیپلم نوشته شده 0 بعد اقدام به ویرایش نمودم که امکانش نبود ونوشته بود اطلاعات معدل شما توسط آموزش و پرورش ارسال میگردد . آخرش نفهمیدم چیکار باید کنم ، حالا باید برم حوزه های نقض کارت یا برم آموزش و پرورش یا هیچ کاری اصلا نکنم؟

    پاسخ
    1. user3

      به محل رفع نقص کارت مراجعه کنید

      پاسخ
    2. مسعود

      سلام مال منم همینجوریه. واسه دوستام هم همینجوریه

      یعنی باید بریم تغییرش بدیم!؟؟؟
      اونجا که کارت ورود به جلسه گرفتیم گفتن بعد اعلام میکنن ک ویرایش کنی
      نمیدونم والا چیکار کنیم. اگه راه حلی رسید به ذهنت به منم بگو.
      با تشکر

      پاسخ
      1. user3

        با سنجش تماس بگیرید.

        پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403