راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 

جهت مشاوره در زمینه راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 : در این مطلب  سعی داریم در رابطه با نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 چگونه است و شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99-99، سامانه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 سنجش و لیست رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی 99-99 توضیح دهیم  …

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 

راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99  :   نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش انجام می پذیرد و متقاضیان می بایست برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای تکمیل فرم انتخاب رشته و ثبت نام اقدام نمایند.

توجه :   داوطلبانی مجاز به شرکت در این آزمون هستند که مدرک کاردانی خود را دریافت نموده و قصد ادامه تحصیل مقاطع بالاتر تحصیلی را دارند، همچنین داوطلبان رشته های پزشکی (پیراپزشکی)، فنی مهندسی، منابع طبیعی، کشاورزی، علوم انسانی و هنر می توانند با داشتن شرایط شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت، شرکت نمایند.

بسیاری از علاقمندان به شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی در تماس با مرکز مشاور گروپ  سوالاتی از قبیل راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ؛ زمان و نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی، زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی و زمان اعلام نتایج آزمون مذکور را سوال می کنند به همین منظور مطلبی را برای رفع ابهامات شما ارائه نموده ایم.

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99  : برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی داوطلبان می توانند در صورت داشتن شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ابتدا برای معلوم کردن گروه امتحانی از بین گروه های آموزشی علوم پایه و هنر و علوم انسانی و فنی و مهندسی و دامپزشکی و کشاورزی و منابع طبیعی عمل نموده و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته بدون توجه به مدرک کاردانی اقدام نمایند .

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99  : متقاضیان می بایست با لحاظ نمودن مدرک کاردانی مورد پذیرش هر رشته و جدول مربوطه به هر یک از رشته های امتحانی که از جمله شرایط انتخاب رشته  کنکورکاردانی به کارشناسی 99 رشته های پزشکیست بر خلاف سایر گروه  های آموزشیست  این است که می توانند نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام اقدام نمایند، داوطلب می تواند رشته محل های مورد علاقه و درج رشته امتحانی در بندهای مربوطه اقدام نماید .

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99  : برای مثال بند 24 برای آن دسته از متقاضیانیست که بدون توجه به رشته فارغ التحصیلی کاردانی خود رشته امتحانی خود را انتخاب کرده ودر این بند می نمایند . رشته محل های مرتبط  با رشته امتحانی رانیز داوطلب می تواند برحسب علایق اولویت بندی کند و در بند 37 درج نماید . متقاضیان می بایست نسبت به پرداخت هزینه خدمات پیامکی  که هزینه اش 600 تومان است و هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته مبلغ 34 هزارتومان می باشد اقدام نمایند .

مشاور گروپ

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99  : زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 که برای ورودی مهر ماه بدون کنکور دانشجو پذیرش می نماید از 10 اردیبهشت آغاز می شود و تا 16 اردیبهشت ثبت نام ادامه دارد که داوطلبان می بایست حتما در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند . که شایان ذکر است متقاضیان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش ثبت نام انجام دهند . همچنین داوطلبان می بایست از تاریخ 1 تا 8 مرداد که در این تاریخ ها انتشار می یابد اقدام نمایند نهایتا از تاریخ 9 مرداد تا 11 مرداد نیز متقاضیان باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدامات لازم را بعمل آورند.راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99  : برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی داوطلبان می بایست از شرایط عمومی و اختصاصی برخوردار باشند.

شرایط عمومی ثبت نام کاردانی به کارشناسی 99 عبارتند از : عدم احراز فساد اخلاقی و ملتزم به احکام عملی اسلام و انجام دادن به واجبات و پرهیز کردن از محرمات و نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسو نری و اعقاب آن و برخورداری از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و عدم احراز عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99  را در ادامه این مطلب به صورت گام به گام دنبال کنید … ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری و دانشگاه آزاد توسط سازمان سنجش صورت گرفته و داوطلبان بدین منظور می بایست در مهلت مقرر به سایت این سازمان به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام ثبت نام  کنکور کاردانی به کارشناسی 99 می توانند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند .

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99  :  از تفاوت های بارز کنکور کاردانی به کارشناسی نسبت به اکثر آزمون هایی که سازمان سنجش برگزار می کند زمان انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه های سراسری ( روزانه ، شبانه ، غیر انتفاعی ، پردیس خودگردان ) است .

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99  :  انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99 این دسته از داوطلبان بر خلاف متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد که بعد از برگزاری آزمون و اعلام نتایج نهایی کنکور به صورت جداگانه از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org اقدام به انتخاب رشته می نمایند ، انتخاب رشته این دسته از افراد همزمان با ثبت نام آزمون انجام می شود و متقاضیان در صورت داشتن شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 می توانند بعد از مشخص کردن گروه امتحانی از بین گروه های آموزشی فنی و مهندسی ، كشاورزی و منابع طبيعی ، علوم پايه ، علوم انسانی ، هنر و يا دامپزشكی بدون توجه به مدرک کاردانی فرم ثبت نام و انتخاب رشته را تکمیل نمایند .

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99  : در نظر داشته باشید شرایط انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99 در رشته های پزشکی ، بر خلاف سایر گروه های آموزشی این است که داوطلبان میبایست با در نظر گرفتن جدول مربوط به رشته های امتحانی و مدرک کاردانی مورد پذیرش هر رشته نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند .

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99  :   این فرم از بند های مختلفی تشکیل شده که بند 24 و 37 آن برای درج رشته امتحانی و رشته محل های مورد علاقه داوطلب می باشد . به عبارت دیگر متقاضیان بدون توجه به رشته فارغ التحصیلی کاردانی خود رشته امتحانی مورد علاقه خود را انتخاب نموده و در بند 24 درج می کنند .

پس از آن رشته محل های مرتبط با این رشته امتحانی را استخراج نموده و به ترتیب اولویت علاقه مندی در بند 37 درج می کنند . تصویر زیر فرم پیش نویس ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ۹۹ است که در ادامه به توضیح سایر بند های فرم پیش نویس پرداخته ایم . در نظر داشته باشید شرکت در این مرحله مستلزم پرداخت هزینه ای تحت عنوان هزینه ثبت نام بوده که پرداخت هزینه نیز از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد . هزینه ثبت نام سال گذشته 340000 ریال بوده است که در سال جدید با افزایش هزینه رو به رو است و به 460.000 (چهارصد و شصت هزار) ريال رسیده است.

  • تاریخ ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 99 چه زمانی است؟(از روز چهارشنبه مورخ 99/02/17 آغاز و تا ساعت 24 روز سه‌‌شنبه مورخ 99/02/23 ادامه خواهد يافت.)
  • زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 99 چه زمانی است؟(کنکور کاردانی به کارشناسی در روز جمعه مورخ 99/06/14 برگزار خواهد شد.)
  • رشته های کاردانی به کارشناسی 99 کدامند؟(رشته های با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته 99)
  • شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 (گروه پزشکی و غیرپزشکی) چگونه است؟(مطالب قبلی مشاور گروپ)
  • ثبت نام کاردانی به کارشناسی 99 شامل چه کسانی می شود؟ (فارغ التحصیلان کاردانی یا فوق دیپلم، دانشجویان مقطع کاردانی و…)

طبق مصوبه جدید هیئت وزیران ، هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته 99 مبلغ 460.000 ریال معادل چهارصد و شصت هزار تومان و هزینه خدمات پیامکی سازمان سنجش ( اختیاری ) 6000 ریال معادل 600 تومان است .

مشاور گروپ

شرایط اختصاصی برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

شرایط اختصاصی برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 عبارتند از : دارا بودن مدرک کاردانی مورد تائید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری و یا دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره کاردانی نیز می بایست حتما تا تاریخ 31/06/99 فارغ التحصیل شده باشند برای انتخاب رشته نیمسال دوم و اول می بایست حتما تا تاریخ 30/11/99 که منحصرا می بایست برای انتخاب رشته های تحصیلی نیمسال دوم مجاز به شرکت در آزمون و ثبت نام اقدام نمایند .

پذیرفته شدگان دوره های روزانه در سال 98 حق ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی 99 را ندارند ولی پذیرفته شدگان سایر دوره ها می توانند در کنکور ثبت نام کنند .

متقاضیانی که مدرک بالاتر از لیسانس داشته باشند حق ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 در رشته های گروه غیرپزشکی و پزشکی را ندارند .

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ؛  اگرا فرادی دارای مدرک کاردانی یکی از رشته های گروه پزشکی که طرح اجباری دارند باشند بشرطی بدون انجام دوره طرح می توانند در آزمون شرکت کنند که رشته انتخابی در کنکور کاردانی به کارشناسی 99 دارای طرح اجباری باشد .

داوطلبان درصورت شرکت مجدد در کنکور کاردانی به کارشناسی 99 و درصورت قبولی در رشته محل های روزانه اگر متقاضیان قبلا تنها یکبار در مقطع کارشناسی ناپیوسته از مزایای تحصیل رایگان استفاده کرده باشند موظفند مانند دانشجویان دوره نوبت دوم ( شبانه ) شهریه پرداخت کنند .

داوطلبان می توانند برای اطلاع بیشتر از سایر شرایط از جمله شرایط خاص فرهنگیان و انتخاب رشته گروه پزشکی و مقررات وظیفه عمومی با مشاوران مرکز مشاور گروپ در ارتباط باشند .

رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی کدامند ؟

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 99 می توانید مقاله پربازدید سایت جامع مشاور گروپ  را مطالعه نمایید.

مشاوره تحصیلی کاردانی به کارشناسی مرکز مشاور گروپ

شما می توانید برای گرفتن مشاوره در رابطه با ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی با مشاوران حرفه ای مرکز مشاور گروپ در ارتباط باشید.

مشاور گروپ

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 99

معمولا نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش کشور اعلام می شود، اما زمان دقیقی از اعلام نتایج سال 99 در دسترس نمی باشد. داوطلبان بعد از دریافت نتایج خود باید در زمان های مشخص شده با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دانشگاه پذیرش شده جهت ثبت نام حضوری مراجعه کنند.

 

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی