کلاسهای دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی + راهنما

دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی

جهت مشاوره در زمینه کلاسهای دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی + راهنما

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تعداد زیادی از معلمان نیاز به بهسازی دارند. این امر مستلزم شرکت در دوره ضمن خدمت است. در سال های اخیر سامانه مدارس دولتی و غیر دولتی جدا شده است. ما در این مقاله می خواهیم به موضوع دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی بپردازیم.

آموزش و پرورش نهاد مهم در هر کشوری است. دانش آموزان آینده سازان و سرمایه های هر ملت محسوب می شوند. وجود نیرو های ماهر و زبده می تواند در کشف و پرورش استعداد و خلاقیت دانش آموزان سهم مهمی داشته باشد. این نیرو های ماهر که دبیران و معلمان عزیز ما هستند باید دانش، نگرش و توانایی های خود را با نسل امروز و متناسب با شرایط فعلی و هوش دانش آموزان امروزی به روز نگهدارد و همچنین برخوردار شدن از تسهیلات و امتیازات و حقوق و مسائل دیگر منوط به گذراندن دوره های ضمن خدمت فرهنگیان می باشد. این مسئولیت بر عهده مرکز بهسازی منابع انسانی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان می باشد.

دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی چیست؟

دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی آن دسته از آموزش است که حین خدمت برگزار می شود و هدف از آن ارتقا سطح دانش و مهارت معلمان و فرهنگیان است. معلمان و دبیران در دوره  ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی ثت نام می کنند و با قبولی در آزمون پایانی رتبه بندی خودشان را ارتقاع می دهند و از مزایای بسار دیگری نیز برخوردار می شوند.

مزیت دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی

مزیت دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی شامل  تاثیر مثبت در ارزشیابی سالانه فرهنگیان، رتبه بندی آنها می شود. ارزشیابی سالانه، ملاک و مرجعی برای سازماندهی، امتیازبندی، رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان و کارکنان آموزش و پرورش است. هر یک ساعت گذراندن ضمن خدمت، شامل نیم امتیاز است که در حق شاغل و در حکم کارگزینی محاسبه می شود این امر موجب افزایش حقوق می شود. حد اکثر ساعت قابل اعمال در حکم  کارگزینی 1000 ساعت یعنی 500 امتیاز می باشد. با زیاد شدن سابقه کار افزایش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: ضمن خدمت فرهنگیان

دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی چگونه برگزار می شود؟

دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی هر سال برای هر مبحث (تربیت، تربیت قرآنی، سیاسی اجتماعی، مشاوره) در 4 مرحله آزمون برگزار می شود و مجموع نمرات کسب شده در طول آزمون های میان دوره‌ای، قسمتی از نمره نهایی را تشکیل خواهند داد، لذا همه فراگیران باید در تمام آزمون ها شرکت نمایند تا بتوانند، نمره کامل دوره را دریافت کنند.

سامانه دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی

فرهنگیان برای شرکت در دوره ضمن خدمت باید وارد سامانه ای بشوند که برای این منظور طراحی شده است. کلاس ها و آزمون ها و خدمات مورد نیاز را در این سامانه انجام دهند. این سامانه برای کارکنان مدارس دولتی و غیر دولتی سامانه ltms.medu.ir است و سامانه دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی جدیدا سامانه جدید و مجزایی طراحی شده است که mosharekatha.ir که ویژه دبیران، معلمان و کادر اموزشی این مدارس است. افراد متقاضی ثبت نام در دوره های ضمن خدمت، باید پس از مراجعه به این سامانه برای خود نام کاربری ایجاد کنند و پس از ثبت نام اولیه و دریافت نام کاربری و رمز عبور ، به عنوان فراگیر وارد سامانه شده و اطلاعات خود را تکمیل کنند. معلمان ابتدا باید وارد سایت شوند ثبت نام کنند و عضو سامانه مشارکت ها شوند. دفعات بعدی که می خواهند وارد این سامانه شوند با عنوان فراگیر و با وارد کردن رمز عور و نام کاربری وارد شوند. ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد موضوع این نوشته از سایت دانشگاه فرهنگیان دریافت نمایید.

راهنمای ثبت نام دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی

برای ثبت نام در دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی ابتدا وارد سایت mosharekatha.ir  شوید. در سمت چپ منو هایی وجود دارد شما وارد منوی آموزش دوره های ضمن خدمت (ویژه موسسین , کارکنان مدرسه , معلمان و سایر متقاضیان) شوید. زمانی که صفحه باز شد دو تا گزینه وجود دارد. گزینه ورود پرسنل مدرسه و گزینه متقاضی جدید.


راهنمای ثبت نام دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی

بعد از این که منوی آموزش دوره های ضمن خدمت ویژه موسسین، کارکنان مدرسه، معلمان و سایر متقاضیان را زدید صفحه جدیدی باز می شود. در این صفحه دو گزینه وجود دارد.

  1. پرسنل مدرسه: کاربر گرامی درصورتیکه در یکی از مدارس غیر دولتی مشغول به فعالیت می باشید و اطلاعات شما توسط موسس ثبت گردیده است می توانید از قسمت ورود پرسنل مدرسه وارد پنل کاربری خود گردید ( نام کاربری و کلمه عبور برابر با کد ملی می باشد )
  2. متقاضی اشتغال در مدارس و مراکز غیر دولتی: کاربر گرامی در صورتیکه متقاضی تاسیس و راه اندازی مدرسه می باشید و یا متقاضی اشتغال , جهت تدریس در مدارس غیر دولتی می باشید برای ارتقا سطح آموزشی خود و شرکت در دوره های ضمن خدمت از قسمت متقاضیان جدید ثبت نام و وارد سیستم شوید.

با توجه به اینکه در کدام مرحله هستید باید یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید.

ضمن خدمت فرهنگیان

اگر گزینه ورود پرسنل مدرسه را بزنید صفحه ای باز میشود باید اطلاعات خود را وارد

کنید

راهنمای ورود به ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی

اگر گزینه متقاضی جدید جهت فعالیت در مدارس و مراکز غیر دولتی را بزنید صفحه ای برای شما باز می شود که دارای دو منو می باشد:

  1. متقاض تاسیس واحد آموزش
  2. متقاضی اشتغال در مدارس و مراکز غیر دولتی

در صورتیکه متقاضی تاسیس و راه اندازی مدرسه می باشید و یا متقاضی اشتغال , جهت تدریس در مدارس غیر دولتی می باشید برای ارتقا سطح آموزشی خود و شرکت در دوره های ضمن خدمت از قسمت متقاضیان جدید ثبت نام و وارد سیستم شوید.

راهنمای ورود به سامانه mosharekatha.ir


بر روی هر کدام از این گزینه ها که بزنید صفحه ای باز میشود و شما باید کد ملی خود را وارد کنید و گزینه استعلام کد ملی را بزنید.


مراحل ورود

بعد از استعلام کد ملی چند لحظه منتظر بمانید تا فرم ثبت نام نمایش داده شود. فرم ثبت نام را با اطلاعات خواسته شده درج کنید تا ثبت نام شما با موفقیت انجام گیرد. پس از ثبت نام در سامانه ، برای شما یک حساب کاربری ایجاد خواهد شد و در مراجعات بعدی با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می توانید برای شرکت در کلاس ها و آزمون ها اقدام نمایید.

ما در این مقاله سعی کردیم درباره دوره ضمن خدمت مدرسه غیر انتفاعی و سامانه ثبت نام و مراحلی که برای ثبت نام نیاز است طی کنیم را صحبت کردیم. اگر سوالی برایتان پیش آمده و نیاز به راهنمایی دارید با مشاور گروپ در ارتباط باشید.

✔️دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی چیست؟

✔️دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی آن دسته از آموزش است که حین خدمت برگزار می شود و هدف از آن ارتقا سطح دانش و مهارت معلمان و فرهنگیان است.

✔️مزیت دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی چیست؟

✔️تاثیر مثبت در ارزشیابی سالانه فرهنگیان، رتبه بندی آنها می شود. ارزشیابی سالانه، ملاک و مرجعی برای سازماندهی، امتیازبندی، رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان و کارکنان آموزش و پرورش است.

✔️دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی چگونه برگزار می شود؟

✔️دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی هر سال برای هر مبحث (تربیت، تربیت قرآنی، سیاسی اجتماعی، مشاوره) در 4 مرحله آزمون برگزار می شود و مجموع نمرات کسب شده در طول آزمون های میان دوره‌ای، قسمتی از نمره نهایی را تشکیل خواهند داد، لذا همه فراگیران باید در تمام آزمون ها شرکت نمایند تا بتوانند، نمره کامل دوره را دریافت کنند.

✔️سامانه دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی کدام سامانه است؟

✔️سامانه دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی جدیدا سامانه جدید و مجزایی طراحی شده است که mosharekatha.ir که ویژه دبیران، معلمان و کادر اموزشی این مدارس است. افراد متقاضی ثبت نام در دوره های ضمن خدمت، باید پس از مراجعه به این سامانه برای خود نام کاربری ایجاد کنند و پس از ثبت نام اولیه و دریافت نام کاربری و رمز عبور ، به عنوان فراگیر وارد سامانه شده و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کلاسهای دوره ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی + راهنما

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی