دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ | دانلود دفترچه

دفترچه ثبت نام آزمون وکالت Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ | دانلود دفترچه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ منتشر شده است و مطالعه آن برای کلیه داوطلبان شرکت در آزمون کارآموزی وکالت کانون وکلا دادگستری امری ضروری تلقی می شود. بنابراین ما این مقاله از مشاور گروپ را به بررسی مباحث و موارد مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون وکالت اختصاص می دهیم و در انتها می توانید فایل pdf دفترچه ثبت نام کارآموز وکالت را به راحتی دریافت نمایید. با ما همراه باشید.

دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۲

اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ توسط اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) به نمایندگی از کانون های وکلای دادگستری جمهوری اسلامی ایران تعیین گردیده و از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. در دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری ۱۴۰۲ مواردی مانند زمان و نحوه ثبت نام، ضوابط و شرایط ثبت نام، زمان برگزاری آزمون و … به اطلاع داوطلبان رسیده است.

 زمان شروع ثبت نام از روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ می باشد و داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون وکالت وکلای دادگستری را دارند، باید دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی و همچنین شرایط سنی برای ثبت نام باشند. فارغ التحصیلانی که دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته های تحصیلی حقوق یا مبانی فقه و حقوق اسلامی هستند، می توانند در آزمون کانون وکلای دادگستری ثبت نام نموده و پروانه وکالت خود را دریافت نمایند.

 

دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا Moshavergroup.com

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون وکالت

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون وکالت با آغاز فرآیند ثبت نام در روز چهارشنبه 13 اردیبهشت یکسان است و از این تاریخ فایل دفترچه آزمون وکالت کانون وکلا برای کلیه متقاضیان قابل دریافت است.

مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری ۱۴۰۲ این آزمون روز جمعه 13 مرداد ماه سال جاری برگزار و با توجه به برگزاری آزمون در همه مراکز استان‌ ها و برخی شهرستان‌ ها بر اساس آمار شرکت‌ کنندگان در شهرستان‌ ها، متقاضیان باید صرف نظر از کانون انتخابی، محل سکونت خود را جهت تعیین محل آزمون انتخاب کنند.

زمان دریافت دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۲
از روز چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۲

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ می توانید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید  اما راه سریعتر و راحت تر این است که بر روی لینک موجود در جدول زیر کلیک کنید تا فایل pdf دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری برای شما باز شود.

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ کلیک نمایید.

معاون امور آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به شرایط شرکت در آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری، گفت: متقاضیان فقط در صورتی که دارای شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ باشند حق ثبت نام و شرکت در آزمون را خواهند داشت ضمن اینکه باید اطلاعات وارد شده در تقاضانامه ثبت‌ نام را به خصوص از نظر تعیین کانون مربوط و کد آن به دقت کنترل کنند.

بنابراین توصیه می کتیم متقاضیان ثبت نام در آزمون پذیرش پروانه کارآموزی وکالت کانون‌ های وکلای دادگستری را به دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین قبل از انتخاب كانون محل كارآموزی و اشتغال حتما به دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا اختصاصی كانون ها در سایت اختصاصی آنها مراجعه كنند و ازشرایط احتمالی پیش بینی شده در هر كانون آگاه شوند. زیرا با توجه به مستقل بودن كانون ها و ویژگی های اقلیمی و اجتماعی آنها شرایط اختصاصی اعلامی هر كانون برای داوطلبان ورود به آن لازم الاتباع است.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت Moshavergroup.com


لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت 1402 را در این مقاله قرار دادیم و توصیه می کنیم حتما پیش از انجام مراحل نام نویسی در سایت سازمان سنجش حتما به دقت این دفترچه را مطالعه کرده و از کلیه ضوابط و شرایط این آزمون مطلع گردید.

برای دریافت راهنمای جامع و تصویری ثبت نام آزمون وکالت دادگستری کلیک نمایید.

اگر شما هم جزو علاقه مندان به شرکت در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت هستید و درباره نحوه ثبت نام و شرکت در این آزمون سوال دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سایت دریافت دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا چیست؟

✔️سایت سازمان سنجش مسئولیت انتشار دفترچه آزمون وکالت را بر عهده دارد اما لینک مستقیم دریافت دفترچه آزمون پروانه وکالت در این مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است.

✔️دفترچه آزمون پروانه وکالت را از کجا پیدا کنم؟

✔️فایل pdf دفترچه ثبت نام آزمون وکالت 1402 را در این مقاله مشاهده و دانلود نمایید.

✔️زمان ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ کی آغاز می شود؟

✔️تاریخ ثبت نام آزمون پذیرش کارآموز وکالت کانون وکلای دادگستری از روز چهارشنبه 13 اردیبهشت آغاز شده است. برای اطلاع از مهلت ثبت نام آزمون وکالت به متن مقاله مراجعه فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ | دانلود دفترچه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی