دانلود دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

دانلود دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کلیه متقاضیان ثبت نام در دانشگاه کاردانی فنی و حرفه ای باید پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – ، 99در مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام اقدام نمایند. این افراد باید با توجه به اطلاعاتی که در دفترچه آمده است، مدارک مورد نیاز را فراهم کنند و پس از انجام انتخاب رشته، در تاریخ مقرر به سامانه ثبت نام سنجش مراجعه کنند. در ادامه لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99 برای داوطلبان فراهم شده است تا با آگاهی کامل روند ثبت نام خود را پیش ببرید.

اطلاعات موجود در دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

یکی از اولین اقداماتی که داوطلبان برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 باید انجام دهند، دانلود دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99 می باشد. با توجه به اینکه دفترچه راهنمای ثبت نام یکی از مدارک لازم برای ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای می باشد، داوطلبان می توانند همزمان با آغاز زمان ثبت نام به دانلود دفترچه راهنما بپردازند و با مطالعه دقیق آن ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبان متقاضی ثبت نام می توانند در دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 اطلاعات کاملی راجع به مواردی که در زیر آمده است را کسب کنند:

  • شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان
  • مقررات وظیفه عمومی
  • سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا
  • شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی
  • شرایط و ضوابط تحصیل در دوره نوبت دوم (شبانه) دانشکده ها و آموزشکده های تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای
  • شرایط و ضوابط تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی
  • انتخاب رشته
  • ظرفیت پذیرش، نحوه گزینش و سهیمه بومی
  • نحوه اقدام برای ثبت نام و برخی اطلاعات لازم و ضروری دیگر

انتخاب رشته یکی از مهم ترین چیزهایی است که شما می توانید با استفاده از دفترچه آن را به درستی انجام دهید. طبق دفترچه راهنمای انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98، هر داوطلب می تواند حداقل یک و حداکثر پنجاه کد رشته محل تحصیل را انتخاب کند. اما این انتخاب با توجه به ضوابطی انجام می شود که در در دفترچه راهنما آورده شده است. داوطلبان می توانند از دفترچه انتخاب رشته با توجه به عناوین دیپلم های مرتبط و همچنین کد دیپلم های مجاز مندرج در جدول موجود در دفترچه، رشته های امتحانی را انتخاب نمایند.

بیاد داشته باشید که در دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99 نحوه تراز معدل و عنوان رشته های کاردانی ناپیوسته در جدول های مربوط به کد رشته محل ها در دفترچه راهنما مشخص می شوند.

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

انتخاب رشته یکی از مهم ترین مراحلی است که داوطلبان باید به دقت انجام دهند. لازم به ذکر است که پذیرش در 9 رشته امتحانی دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 98 از طریق آزمون خواهد بود، اما پذیرش در 30 رشته امتحانی دیگر صرفا بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب بوده و برای آن آزمون برگزار نمی شود. در این شرایط داوطلبان فقط باید ثبت نام و انتخاب رشته نمایند و با توجه به اینکه ملاک پذیرش آن ها معدل می باشد، منتظر نتیجه بمانند. بنابراین انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیرانتفاعی، همچون تمامی انتخاب رشته های آزمون های دیگر بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر می خواهید انتخاب رشته خود را با دقت انجام دهید، از راهنمایی مشاوران و کارشناسان متخصص این کار بهره ببرید. برای این کار می توانید با شماره گیری 9099071613 با مشاور گروپ تماس بگیرید و با راهنمای های کارشناسان خبره بهترین انتخاب رشته را با توجه به دفترچه راهنما انجام دهید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

(به محض انتشار دفترچه لینک بالا فعال خواهد شد)

با توجه به اینکه دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99 همزمان با ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در دسترس قرار خواهد گرد، داوطلبان باید تا تاریخ نوزدهم خرداد ماه سال 98 منتظر بمانند تا دفترچه انتشار پیدا کنند و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایند. برای آگاهی از تاریخ مراحل مختلف ثبت نام، انتخاب رشته، آزمون، مشاهده نتایج و غیره وارد کانال مشاور گروپ شوید.

کانال مشاور گروپ

داوطلبان متقاضی ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 می توانند پس از مطالعه دقیق این مقاله، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مشاور گروپ تماس بگیرند. این مرکز مشاوره تحصیلی رایگان همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشد.

3/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی