دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲

دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله لینک دریافت فایل pdf دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، برای شما عزیزان قرار داده شده است. داوطلبان انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی می توانند با دانلود آن نسبت به بررسی رشته های موجود اقدام کنند.

مشاور گروپ در این مقاله به بررسی جزئییات دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور پرداخته است.

دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲ در ادامه همراه مشاور گروپ باشید.

معمولا دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته گروه های اصلی منتشر خواهد شد. تا متقاضیان انتخاب رشته بتوانند بر اساس سوابق تحصیلی نیز انتخاب رشته خود را انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره و انتخاب رشته مشاور گروپ، باشماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید.

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، می توانید از سایت مشاور گروپ، اقدام کنید. در ادامه لینک دریافت فایل pdf دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، برای شما عزیزان قرار داده شده است.

دانلود pdf دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲
لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1401

 

بیشتر بخوانید: دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی

دریافت دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی

داوطلبین محترم کنکور 1402 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، می توانند به دو روش اقدام کنند:

  1. مراجعه به سایت سازمان سنجش
  2. دریافت دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی از طریق سایت مشاورگروپ،

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، شامل 3 فصل است. که در مورد شرایط و ضوابط انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی و مشخصات مراکز آموزش عالی و دانشگاه های پذیرنده توضیحاتی را ارائه کرده است.

مقاله انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 به شما کمک خواهد کرد تا مسیر انتخاب رشته را در کمترین زمان دریابید و انتخاب رشته خوبی را پشت سر بگذارید.

جزئیات دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی شامل بخش های مختلفی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. این دفترچه شامل 200 صفحه اطلاعات در خصوص انتخاب رشته بدون کنکور است که در سه فصل طبقه بندی شده است.

🔴 فصل اول دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1402 شامل شرایط و ضوابط ثبت نام است. که در این فصل موضوعاتی مانند جد ول زمان بندی پذیرش، شرایط و ضوابط انتخاب رشته، شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان، مراحل پذیرش، مراحل ثبت نام اینترنتی و… می شود.

🔴 فصل دوم دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی با عنوان توضیحات و شرایط و ضوابط کلی پذیرش دانشجو و نحوه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، پیرامون موضوعاتی مانند روش گزینش دانشجو، گزینش بومی، انتخاب رشته و… بحث می کند.

🔴 در نهایت فصل سوم دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، مشخصات و شرایط پذیرش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را شرح می دهد و در پایان دفتر چه نیز، گواهی مربوط عنوان رشته تحصیلی و سال اخذ مدرک پیش دانشگاهی به همراه فرم پیوست انتخاب رشته برای آماده سازی پیش از وارد کردن در سایت، بر اساس اولویت بندی ها.

دفترچه انتخاب رشت بدون کنکور

مشاوره انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری بر اساس سوابق تحصیلی، شامل ارائه اطلاعات و بررسی کارنامه می شود که در نتیجه آن و ارزیابی توانایی و مهارت داوطلب، نکاتی در خصوص نحوه اولویت بندی و رشته های مناسب وی، مطرح خواهد شد.

این اطلاعات سبب استفاده درست و بهینه از فرصت انتخاب رشته است . همان طور که می دانید انتخاب رشته کنکور سراسری، حداقل و بدون شک نیمی از مسیر موفقیت شما را در راه قبولی دانشگاه تضمین خواهد کرد.

مرکز مشاوره مشاور گروپ، متشکل از مشاوران تحصیلی با سابقه ایی است که می توانند در امر انتخاب رشته با ارائه نکات و مشاوره ارزنده، در قبولی شما در دانشگاه و رشته دلخواهتان، کمک بزرگی بکنند.

کارشناسان ما در مشاور گروپ به شیوه مجازی، حضوری و تلفنی مشاوره انتخاب رشته را خدمت شما داوطلبین عزیز ارائه خواهند داد. با انتشار اطلاعیه انتخاب رشته کنکور سراسری، مشاوره تخصصی مشاور گروپ برای انتخاب رشته کنکور، آغاز می شود.

در صورت تمایل برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره رایگان، با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

در این مقاله به بررسی دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور پرداختیم. امیدواریم مطالب ارائه شده در این مقاله پاسخ جامعی به سوالات شما  در ای زمینه بوده باشد.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی

❓دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی شامل چه اطلاعاتی است؟

✔️ دفترچه انتخاب رشته انسانی، شامل دو فصل است. فصل اول دفترچه انتخاب رشته در مورد شرایط و ضوابط و همینطور مسیر کلی انتخاب رشته توضیحاتی را ارائه می دهد. فصل دوم نیز جداول و کد رشته محل ها را ارئه می کند.

❓برای دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، از چه طریقی باید اقدام کنیم؟

✔️ داوطلبین کنکور 1402 برای دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، می توانند به دو روش اقدام کنند:
مراجعه به سایت سازمان سنجش
دریافت دفترچه انتخاب رشته از مشاورگروپ، مرکز تخصصی انتخاب رشته

❓انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی به چه صورت انجام می شود؟

✔️ انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سنجش، صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مشاور گروپ، شما را راهنمایی کنند.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی