دفترچه آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۲

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی تهران

جهت مشاوره در زمینه دفترچه آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی تهران ۱۴۰۲ به همراه لینک دانلود، در این مقاله قرار داده شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی تهران ۱۴۰۲ ، تا انتها همراه ما باشید. مشاور گروپ،‌ مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

دفترچه آزمون استخدامی آتش نشانی، از طریق سازمام آتش نشانی، برای ارائه اطلاعات دقیق در خصوص آزمون استخدامی این سازمان،‌ به داوطلبین طراحی و ارائه می شود. باتوجه به پرمخاطره بودن شغل آتش نشانی،‌ لازم است تا متقاضایان اطلاعات دقیق از شرایط گزینش این سازمان داشته باشند. با توجه به این مورد موارد مشابه،‌ دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی تهران 1402 ، برای تمامی داوطلبان، لازم است.

دفترچه آزمون استخدامی آتش نشانی

دفترچه آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۲، شامل نکات و شیوه انجام مراحل آزمون است. در این دفترچه کلیه اطلاعاتی که داوطلبان استخدام آتش نشانی نیاز دارند تا پیش از ثبت نام،‌ به مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 1402 ،‌ نسبت به تمامی ابعاد آزمون استخدام آتش نشانی،‌ اطلاعات کسب کنند.

شرایط آزمون استخدام آتش نشانی،‌ سهمیه های آزمون آتش نشانی،‌ تاریخ و زمان آزمون،‌ شیوه گزینش، مدارک لازم، نحوه ثبت نام و… از مواردی هستند که در دفترچه آزمون استخدامی آتش نشانی تهران 1402 ، قید شده اند. دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی تهران، از سوی سازمان آتش نشانی منتشر شده و در سایت ثبت نام آزمون آتش نشانی به نشانی 125.tehran.ir قابل دریافت است.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی تهران ۱۴۰۲

داوطلبین ثبت نام آتش نشانی، می بایست نکات دفترچه آزمون استخدامی آتش نشانی را مطالعه کنند. شما عزیزان برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی تهران ۱۴۰۲ ، می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید. توجه داشته باشید که هم اکنون دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۲ ، منتشر نشده است. به محض انتشار لینک زیر مربوط به دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 1402 ، فعال خواهد شد.

دریافت دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی تهران ۱۴۰۲
لینک دانلود دفترچه استخدام سازمان آتش نشانی تهران سال 1402

سازمان آتش نشانی، برای جذب کارمندانی مناسب با شغل پر خطر آتش نشانی،‌ از طریق برگزاری آزمون استخدامی اقدام می کند. آزمون استخدامی آتش نشانی،‌ به صورت هماهنگ کشوری یا استانی برگزار می شود. اگر علاقه مند به فعالیت در شغل آتش نشانی هستید،‌ شرکت در آزمون استخدام آتش نشانی تهران 1402، یکی از راه هایی است که می توانید از طریق آن وارد این شغل شوید.

دفترچه آزمون استخدامی آتش نشانی تهران

شرایط استخدام آتش نشانی تهران

شرایط استخدام آتش نشانی تهران ، در دو گروه شرایط عمومی و شرایط اختصاصی قابل بررسی است. طبق اعلام قبلی، شرایط استخدام آتش نشانی،‌ به شرح زیر خواهد بود. توجه داشته باشید که در صورت بروز هرگونه تغییر در شرایط اشاره شده، مقاله به روز رسانی خواهد شد. شرایط استخدام از مواردی است که به طور جزئی در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی تهران ۱۴۰۲ ، قید شده است.

شرایط سنی استخدام آتش نشانی به محض اطلاع رسانی با جزئیات در این مقاله قرار داده خواهد شد.

شرایط عمومی استخدام آتش نشانی تهران

  • تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلام ایران
  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور
  • عدم اشتهار به فساد اخلاق و نداشتن پیشینه کیفری (سو سابقه موثر) برابر گواه مراجع ذیصلاح
  • دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت غیر پزشک نظام وظیفه عمومی (برای آقایان)
  • برخورداری از سلامت کامل جسمان و روان و توانایی لازم برای انجام کار در شغل که در آن استخدام می شوند نیز شرط دیگری است که دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی تهران ۱۴۰۲ ، مشخص کرده است.
  • عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدامدر دستگاه های اجرایی به موجب آرا موثر مراجع قضائی و ذیصلاح.

شرایط اختصاصی استخدام آتش نشانی تهران

  • دارا بودن حداقل 165 سانتی متر قد (ویژه آقایان) / دارا بودن حداقل 160 سانتیمتر قد (ویژه بانوان)
  • بومی بودن در شهر تهران از دیگر شرایطی است که دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی تهران ۱۴۰۲ قید شده.داوطلب بومی به داوطلبی گفته می شود که یکی از این شرایط را داشته باشد:
  • داوطلب حداقل 4 چهار سال از سنوات تحصیل (دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی درشهر مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
  • همسر و فرزندان تحت تکفل کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (صرفا شاغلین) که شهر محل خدمت فعل با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.
  • حداقل 1 سال سابقه سکونت دائم در استان تهران
  • فرزندان شهداء، مفقودین، جانبازان 25% به بالا و آزادگان، همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور در جبهه از سهمیه قانون برخوردار و دارندگان مدال طلای مسابقات جهان در شرایط مساوی، از اولویت برخوردار می باشند.
  • آقایان: دارابودن حداقل مدرک تحصیل دیپلم / بانوان: دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی در رشته های: عمران، معماری، مکانیک، صنایع، حقوق، روانشناس، مدیریت صنعت، بازرگان  ،برق، جامعه شناس، بهداشت حرفه ای و فارغ التحصیلان رشته های کارشناس مرکزعلم و کاربردی آتش نشان، ایمن و خدمات شهری شهرداری تهران .

در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی تهران ۱۴۰۲ دارید می توانید با ما در مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

در ادامه مطالعه کنید

سوالات متداول دفترچه آزمون استخدامی آتش نشانی تهران ۱۴۰۲

✔️دانلود دفترچه آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۲ از کجا امکان پذیر است؟

✔️ دانلود دفترچه آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۲ از طریق همین مقاله امکان پذیر است.

✔️دفترچه استخدام خدمات ایمنی شهرداری تهران و سازمان آتش‌نشانی آیا یکی است؟

✔️بله، شغل آتش‌نشان از جمله مشاغل محبوب در میان جوانان است. در جدیدترین دور آگهی استخدام سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، برای تامین نیروی انسانی خود ۲۰۰ ردیف شغلی باز شده است. اگر شما نیز علاقه‌مند به این شغل هستید این مقاله را تا انتها بخوانید:

✔️آیا امتیاز و اولویت ویژه‌ای در این آزمون وجود دارد؟

✔️فرزندان شهدا، مفقودین، جانبازان ۲۵٪ به بالا و آزادگان، همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور در جبهه از سهمیه قانونی برخوردار و دارندگان مدال طلای مسابقات جهانی در شرایط مساوی، از اولویت برخوردار می باشند.

4.2/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دفترچه آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی