علت دعوت نشدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان | چرا دعوت نشدم

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی

جهت مشاوره در زمینه علت دعوت نشدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان | چرا دعوت نشدم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

علت دعوت نشدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از سوی سازمان سنجش اعلام شد : دعوت نشدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان با این اشتباهات انتخاب رشته ۱۴۰۲ : نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کنکور ۱۴۰۲ : شفاف‌سازی شود چرا به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت نشدیم؟

دعوت نشدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان با این اشتباهات انتخاب رشته

علل دعوت نشدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

چرا به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کنکور ۱۴۰۲ دعوت نشدم ؟

نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کنکور ۱۴۰۲

 
 
علت دعوت نشدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

پاسخ سازمان سنجش به اعتراضات داوطلبان کنکور ۹۹

  سازمان سنجش آموزش به اعتراض داوطلبان دانشگاه فرهنگیان پاسخ داد.

زرین آمیزی: پارسال دو برابر برای ظرفیت معرفی میکردیم امسال یک و نیم برابر شده است.

 
 
 
علت دعوت نشدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان
 
دعوت نشدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان با این اشتباهات انتخاب رشته ۱۴۰۲ : سازمان سنجش در پاسخ به داوطلبانی که برای دعوت نشدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اعتراض دارند اعلام کرد که اشتباهی از سوی این سازمان رخ نداده و اگر اشتباهی وجود داشته در انتخاب رشته و از سوی داوطلبان صورت گرفته است.

به گزارش مشاورگروپ به نقل از ایسکانیوز ، برخی از داوطلبان کنکور در تماس با باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران به اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان مرحله مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اعتراض کردند.

این داوطلبان مدعی هستند، باوجود کسب رتبه‌های مناسب در کنکور سراسری، برای مرحله مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت نشدند. ظاهرا حتی برخی از داوطلبانی که رتبه‌های بالاتری کسب کرده‌اند به عنوان دعوت‌شدگان مصاحبه پذیرفته شده‌اند؛ اما کسب رتبه و تراز علمی بهتر نیز موجب انتخاب این دسته از داوطلبان معترض در مرحله مصاحبه نشد.

دعوت نشدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان با این اشتباهات انتخاب رشته ۱۴۰۲ ، خبرنگار ایسکانیوز نیز این مطالبه داوطلبان را از سازمان سنجش آموزش کشور پیگیری کرد؛ که سازمان سنجش در پاسخ به خبرنگار این خبرگزاری اعلام کرد اعتراض داوطلبان مورد بررسی قرار گرفت.

سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه نه امسال نه سال گذشته اشتباهی از سوی این سازمان رخ نداده است؛ بیان کرد: اگر داوطلبی در انتخاب‌های قبل از دانشگاه فرهنگیان شانس قبولی داشته است به مصاحبه دعوت نمی‌شود.

زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش با بیان اینکه در فرهنگیان سهمیه و بوم داوطلبان موثر است، اظهار کرد: همچنین همانطور که در اطلاعیه سازمان هم گفته شده است داوطلبان در اعلام نتایج نهایی دلیل عدم قبولی خود را در کارنامه خواهند فهمید.

بیشتر بخوانید: سایت دانشگاه فرهنگیان

پاسخ معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان به دعوت نشدن برخی رتبه های کنکور به مصاحبه

در پی سوال برخی رتبه های کنکور در خصوص دعوت نشدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به سوال آنان پاسخ گفت.

متن پاسخ به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

احتراماً در رابطه با اعتراض برخی رتبه های برتر کنکور به دعوت نشدن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان موارد زیر را به استحضار می رساند؛
۱- دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه ماموریت گرا، نقش ذاتی خود یعنی ثبت نام، انتخاب واحد و دانش‌آموختگی دانشجویان را پس از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان توسط سازمان سنجش و ابلاغ آن از سوی وزارت آموزش و پرورش ایفا می کند؛ لذا هیچ نقش مدیریتی در اعلام اسامی در هیچ مرحله ای از کنکور سراسری ندارد.
۲- اعلام اسامی چند برابر ظرفیت از سوی سازمان سنجش بر اساس ابلاغیه‌های مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و آموزش و پرورش به آن سازمان صورت می‌گیرد و باز دانشگاه هیچگونه دخل و تصرفی در این امر ندارد.
۳- تجربه سال‌های اخیر نشان می‌دهد چون پذیرش برای این دانشگاه بر اساس سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش به صورت اولویت بومی بودن در منطقه آموزش و پرورش محل خدمت صورت می گیرد؛ لذا برای هر کد اعلام شده برای هر رشته رقابت فشرده و محدودی به وجود می آید.برای نمونه اگر برای درس زیست شناسی در منطقه ۱۹ تهران ۲ نفر سهمیه زن اعلام شده باشد با یک و نیم برابر ظرفیت فقط ۳ نفر و با دو برابر ظرفیت فقط ۴ نفر به مصاحبه دعوت می‌شوند این امر رقابت را سنگین و محدود می‌سازد و پذیرش هر فرد در هر کد رشته در رقابت با نمره سایر داوطلبانی است که می‌توانند آن کد رشته را انتخاب کنند.



براساس این گزارش؛ داوطلبان اگر موردی برای اعتراض  و بررسی دارند می‌توانند به آدرس darkhast.sanjesh.org ثبت درخواست الکترونیکی سازمان سنجش ارسال کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

 دعوت نشدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان با این اشتباهات انتخاب رشته 99

هر گونه اعتراض در این‌مرحله برای معرفی نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان پذیرفته نیست !

علت :

  1. نداشتن نمره علمی لازم (تراز ۶۵۰۰)
  2.  ترتیب اولویت انتخاب
  3.  عدم رعایت کدرشته های استان بومی و…
  4. اگر داوطلبی در انتخاب های قبل از فرهنگیان شانس قبولی داشته است به مصاحبه دعوت نمی شود و یک علت دیگر هم این است که فاقد حداقل نمره علمی لازم برای معرفی در این مرحله بوده‌اند.
  5. در دانشگاه فرهنگیان سهمیه و بومی بودن داوطلبان و همچنین ترتیب انتخاب های آنها مهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و یا پیگیری علت دعوت نشدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان با کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب فقط از طریق تلفن های ثابت

تماس از سراسر کشور 9099071613

دعوت به مصاحبه فرهنگیان با چه شرایطی صورت می پذیرد؟

بومی بودن داوطلب
کسب نمره علمی کل 6500 و بالاتر در زیرگروه مربوط
داشتن حداکثر سن 24 سال تمام در بدو ورود به دانشگاه .حداکثر سن ورود به دانشگاه و حداقل معدل کل، تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهند داشت.
داشتن مدرک پیش دانشگاهی و کسب معدل کل 14 در دوره متوسطه ی دوم (پایه های اول، دوم و سوم).
ارائه تعهد خدمت (داوطلبان باید 2 برابر مدت تحصیل‌شان حداقل 8 سال در خدمت آموزش و پرورش باشند).
کسب موفقیت در مصاحبه اختصاصی (جهت ارزیابی توانمندی ها و جنبه‌های جسمی، روانی و شخصیتی داوطلبان).
داشتن حداکثر 28 سال سن در بدو استخدام قطعی پس از فارغ التحصیل شدن.
 

چرا به مصاحبه فرهنگیان دعوت نشدم؟

نداشتن نمره علمی لازم (تراز ۶۵۰۰)
 ترتیب اولویت انتخاب
 عدم رعایت کدرشته های استان بومی و… توضیحات تکمیلی در همین مقاله ارائه شده است.

چرا رتبه برترها به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت نشدند؟

اگر داوطلبی در انتخاب های قبل از فرهنگیان شانس قبولی داشته است به مصاحبه دعوت نمی شود و یک علت دیگر هم این است که فاقد حداقل نمره علمی لازم برای معرفی در این مرحله بوده‌اند.

دلیل عدم قبولی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را از کجا متوجه شویم؟

دلیل عدم قبولی مصاحبه دانشگاه فرهمگیان در کارنامه منتشر شده در سایت سازمان سنجش بارگذاری خواهد شد. اگر موردی برای اعتراض و بررسی وجود داشته باشد داوطلبان می‌توانند به آدرس darkhast.sanjesh.org درخواست ارسال کنند تا بررسی شود.

3.6/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه علت دعوت نشدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان | چرا دعوت نشدم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. بی نام

    واقعا متاسفم براشون.این چه وضعشه.با تراز ۸۲۵۶ و رتبه ۵۳۷۰ چرا نباید به مصاحبه دعوت بشممممم؟؟؟؟؟!!
    اخه چراااا؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  2. بی نام

    واقعا متاسفم براشون.این چه وضعشه.با تراز ۸۲۵۶ و رتبه ۵۳۷۰ چرا نباید به مصاحبه دعوت بشممممم؟؟؟؟؟!!

    پاسخ
  3. ...

    سلام من شاهد دعوت شدم
    یعنی با رتبه چهارده هزار
    رشته زیست فناوری الزهرا و کاشان نمیوردم که شاهد دعوت شدم؟!
    اونم با این همه افزایش ظرفت پزشکی؟ اخه کی زیست فناوری میخواد تو این مملکت که الان من اونا رو نیوردم؟! تازه قبلش کلی چیز دیگه هم زده بودم مثلا همین رشته دکتری پیوستش، تهران، بهشتی، البرز و… یعنی هیچ کدومو نیوردم؟ حالم بدهههه

    پاسخ
  4. شهلا

    سلام چرا افرادی ک سهمیه دارن بیشتر در دانشگاه فرهنگیان قبول میشن من ترازم 7000هزار بود دختر خالم سهمیه داشت با تراز ۵۰۰۰هزار یعنی چی
    کاش این سهمیه برداشته بشه

    پاسخ
  5. بد شانس

    محض رضای خدا یکم عدالت فقط
    از خدای بالاسرتون خجالت بکشید
    فک کنین همین اتفاق برا بچه های خودتون افتاده باشه که با تراز ۷۱۵۰دعوت نشه اما دوستش با تراز۶۸۹۰ دعوت بشه

    پاسخ
  6. حانی

    واقعا ک جوون مملکتو اینجوری سرخورده میکنین اگ تراز پایینارو این همه دعوت نمیکردن دلم نمیسوخت. یه هفته کامل گریه کردم واقعا متاستفم برا تشکیلاتتون/:

    پاسخ
  7. آرزو

    چرا الکی میگید شماوجدان ندارید جواب مابی ک ۳سال پشت کنکوربودیمو کی میخواد بده من الان ۳سال ترازم بالا ۶۵۰۰بامعدل دوازدهم ۱۸ومعدل دیپلم ۱۴الان ۳سال دارم جون میکنم دارم میخونم اما مصاحبه دعوتم نمیکنن رتبه ۲۰هزارباتراز ۷۰۰۰دعوت شده چرا من دعوت نشدم باهمین تراز کل اولویتام فرهنگیان بود خدا لعنت کنه باعثوبانیشونو عمرمون هدردادیم

    پاسخ
  8. مجید

    بنده خودم با تراز 7500 منطقه دو و با و وجود اینکه تمام اولویت ها رو فرهنگیان زدم دعوت نشدم چرا واقعا !!!؟ خواستار تامل ، خواستار پاسخگویی هستیم! 😐

    پاسخ
  9. ساغر

    سلام
    بنده درآزمون تخصصی زبانهای خارجی
    باتراز 7213
    رتبه کل درسهمیه نهایی 5843
    بامعدل دیپلم 19/44
    با انتخاب اولین کد رشته در انتخاب رشته و
    باشرایط لازم به مصاحبه دعوت نشده ام محض رضای خدا وپیامبرش رسیدگی فرمائید

    پاسخ
  10. صدای بلند

    فقط با یک اعتراض دسته جمعی زیاد از داوطلبان به نتیجه برسیم ،خدا چکارتان کند ای نامسلمان ها :/

    پاسخ
  11. محمد

    چون خودشون رو به ناشنوایی زدن و نمیخوان که بشنون نمیخوان که صدای عدالت و برابری رو بشنون

    پاسخ
  12. آرزو

    سلام من ۳سال پشت کنکورم بهتراز ۷۰۰۰دعوت ب مصاحبه نمیشم اما افراددیگه با همین تراز قبول شدن امسال واقعن بی انصافیه بی عدالتی رتبه ۲۰هزارمصاحبه دعوت شده باهمین تراز منم ترازم همینه چرارسیدگی نمیکنید ماایکه عمرمون هدر رفت پشت کنکوریها درس خوندیم درصدا بالا رتبه بدلیل چیه چرا صدامارونمیشنوید

    پاسخ
  13. علیرضا

    اصلا شما ها برای چی 1.5 برابر دعوت میکنید برای چی 3 برابر شده 1.5 و حق بسیاری از داوطلبان دیگه رو ضایع میکنید و و حق انتخاب اصلح و دایره گزینش رو کوچک میکنید تمامی این مطالبی که اینجا هس همش بهانه های صدمن یه غازه واقعا متاسفم

    پاسخ
  14. زینب

    با سلام خسته نباشید تورو خدا پیگیری کنید چرا ما با این رتبه های خوب دعوت نشدیم من خودم رتبم 948 و ترازم 8300 فقط دانشگاه فرهنگیان رو انتخاب کردم اما دعوت نشدم در حالیکه در منطقمون با تراز 7000 و رتبه‌ای 8000 و 5000 هم دعوت شدن هر چی با سازمان سنجش تماس میگیرم کسی پاسخگو نیست تورو خدا التماستون میکنم پیگیری کنید حق ما داره ضایع میشه

    پاسخ
  15. هلیا

    باسلام من باتراز ۷۰۰۰خوردع ای و رتبه ۶۸۷۱سهمیه منطقه ۱اصفهان پذیرش نشدم برای دانشگاه فرهنگیان تمام الویت هامم فرهنگیان بوده چراواقعا اینطورمیکنیدامیدمونا میگیرید ازمون هرچی انگیزه داریم ازمون میگیرید

    پاسخ
  16. معصومه علی پور

    سلام
    من دوسال هست پشت کنکوری هستم
    چقد تلاش کردم ترازم ۷۶۰۰بود فرهنگیان مجاز شدم ولی دعوت ره مصاحبه نشدم
    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
    لطفا پاسخ بدید

    پاسخ
  17. بی عدالتی

    بابا دردمون رو به کی بگم به کجا شکایت کنیم به کی اعتراض کنیم خسته شدیم تراز بالای7300 رو به دست اوردم اما حتی دعوت هم نکردن این چه وضعیه بخدا باید یه کاری کرد نمیشه این طوری هر طور که شده باید حقمون رو بگیریم

    پاسخ
  18. گمنام

    چرا اینجوری آخه آخه تا کی پارتی بازی تا کی چند سال پست کنکور هی قبول بشیم ولی به مصاحبه دعوت نشیم خدا جواب عاملان غیر انسان و بشر رو بدجور میده انصاف نیست برای گروهی تراز علمی مبنا بشه 5000ولی برای داوطلب آزاد6500اونم در حد حرف باید از10000هم بیشتر بشه.
    آخه چرا این دردی رو درمان نمیکنه بلکه ضد پروری میشه در کشورعزیزمون

    پاسخ
  19. Lee

    چراواقعا نباید به مصاحبه دعوت شم؟؟
    امسال همش مجازی بود به این سختی خوندم ترازمم بالاعه۶۵۰۰بود..
    چرا اینقدر باید عذاب بدین مارو؟؟؟
    امسال به جای اینکه برم دانشگاه باید بشینم باز بخونم
    توی این روزای کرونایی که هیچی معلوم نیست کی زندس کی مرده!!!اخه این چه کارایی میکنید شما با ما؟؟؟وجدان دارید اصلا؟

    پاسخ
  20. نگین

    من تراز مورد نیاز برای قبولی فرهنگیان و کسب کردم
    اولویت هم 105 تای اول و همه روفرهنگیان زدم
    اما دعوت به مصاحبه نشدم
    اینم شانسه منه
    این مملکت همینه
    بعد میگن نرخ بیکاری زیاده

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی