دریافت کارنامه طرح پاک | کارنامه آزمون طرح پاک

دریافت کارنامه طرح پاک - moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه طرح پاک | کارنامه آزمون طرح پاک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارنامه طرح پاک که همان گزارشی از نحوه عملکرد دانش آموزان در آزمون طرح پاک می باشد، موضوعی است که در این مقاله بررسی کرده  ایم تا به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم. برای کسب اطلاعات از نحوه دریافت کانامه طرح پاک تربیت بدنی و سایت دریافت کارنامه طرح پاک، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید در پایان نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در کامنت ها به اشتراک بگذارید.

مشاور گروپ مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی

moshavergroup.com - دریافت کارنامه آزمون طرح پاک

حتما می دانید که طرح پاک نام اختصاری طرح پایش آمادگی کودکان است، که ابتدا در سامانه سیدا اطلاعات اولیه آن ثبت شد. حالا برای دریافت کارنامه آزمون طرح پاک لازم است که بعه سامانه my.medu.ir مراجعه نمایید.

کارنامه طرح پاک تربیت بدنی

طرح پاک نام احتصاری طرح پایش آمودگی کودکان است. در طرح پاک معلمان تربیت بدنی باید در هر نیمسال تحصیلی سطح سواد بدنی و آمادگی جسمانی دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار دهند. نتایج ارزیابی های حاصل از طرح پاک باید  توسط معلم تربیت بدنی یا آموزگاران پایه به شکل کارنامه طرح پاک تربیت بدنی، قرار بگیرد.

کارنامه آزمون طرح پاک تربیت بدنی، نتیجه ایی از ارزیابی آمادگی جسمانی کودکان است. که در سامانه مای مدیو در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد. برای اطلاع از نحوه دریافت کارنامه طرح پاک، در ادامه مقاله همراه ما باشید. مراحل دریافت کارنامه طرح پاک در سامانه my.medu.ir را برای شما عزیان قرار داده ایم.

آموزگاران تربیت بدنی مدارس برای تمامی پایه ها،‌ می توانند از فضای ورزشی مدرسه مانند سالن ورزشی یا حیاط مدرسه برای اجرا و برگزاری آزمون طرح پاک مدارس استفاده کنند. لازم است بدانید که عدم شرکت در آزمون طرح پاک موجب کسر نمره خواهد شد. در دستورالعمل طرح پاک قید شده است که بر اساس نتایج طرح پاک دانش آموزان، در هر نیم‌ سال، کارنامه طرح پاک تربیت بدنی به دانش‌آموزان ارائه خواهد شد.

آزمون طرح پاک برای تمامی پایه های تحصیلی در مدارس اجرا خواهد شد و حرکات و نکات آزمون طرح پاک آموزش و پرورش در هر کدام از پایه ها متفاوت خواهد بود.

📢

کارنامه طرح پاک نوبت اول صادر شد .

برای دریافت کارنامه طرح پاک در سامانه مای مدیو، اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: دریافت کارنامه از سامانه my.medu.ir

نحوه دریافت کارنامه آزمون طرح پاک

در این بخش نحوه دریافت کارنامه آزمون طرح پاک را بررسی کرده ایم. شما عزیزان برای دریافت کارنامه طرح پاک، لازم است که به سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir وارد شده و سپس نقش دانش آموز را انتخاب کنید.

در مرحله ی بعدی کافی ست تا کد ملی یا شماره سریال شناسنامه را به همراه کد امنیتی مشخص شده وارد نمایید. در صفحه ی جدید که برای شما نمایش داده می شود، باید از قسمت خدمات پرورشی دانش آموزان، گزینه کارنامه طرح پاک را انتخاب نمایید.

پس از طی کردن  مراحل بالا، کارنامه آزمون طرح پاک تربیت بدنی، برای شما نمایش داده می شود.

مراحل دریافت کارنامه طرح پاک
  1.  ورود به سامانه my.medu.ir
  2.  انتخاب نقش دانش آموز
  3.  ورود کد ملی / شماره سریال شناسنامه دانش آموز و کد امنیتی داده شده
  4. انتخاب کارنامه طرح پاک از قسمت خدمات پرورشی دانش آموزان

پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب

 9099071613

مشاور گروپ مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی


سایت دریافت کارنامه طرح پاک

سایت دریافت کارنامه طرح پاک، همانطور که در قسمت های قبلی هم اشاره کردیم، سامانه مای مدیو به آدرس my medu ir، می باشد. شما عزیزان برای دریافت کارنامه طرح پاک، می توانید جهت دریافت کارنامه طرح پاک تربیت بدنی، به سایت مای مدیو مراجعه کرده و پپس از طی مراحل دریافت کارنامه آزمون طرح پاک، آن را مشاهده نمایید.

از اهداف اجرای طرح پاک بررسی سطح سلامت و آمادگی جسمانی کودکان است که البته باید در نظر داشت که دانش آموزان متوسطه جز کودکان به حساب نمی آیند. با این حال طرح پاک شامل حال آنان نیز می شود. طرح پاک مدارس در سامانه سیدا بارگزاری می شود و نتایج طرح پاک یا کارنامه ی طرح پاک از طریق سایت مای مدیو my medu ir قابل دریافت است.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول دریافت کارنامه طرح پاک

✔️ نحوه دریافت کارنامه طرح پاک، به چه صورت است؟

نحوه دریافت کارنامه طرح پاک را در مقاله به طور کامل شرح داده ایم. می توانید مطالعه بفرمایید.

✔️ آدرس اینترنتیی سامانه دریافت کارنامه آزمون طرح پاک، چیست؟

my.medu.ir آدرس اینترنتیی سامانه دریافت کارنامه آزمون طرح پاک، می باشد.
برای دریافت اطلاعات بیشت در کقاله همراه ما باشد.

✔️ طرح پاک چیست؟

طرح پاک نام اختصاری طرح پایش آمادگی کودکان، است. در طرح پاک معلمان تربیت بدنی باید در هر نیمسال تحصیلی سطح سواد بدنی و آمادگی جسمانی دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار دهند. نتایج ارزیابی های حاصل از طرح پاک باید  توسط معلم تربیت بدنی یا آموزگاران پایه به شکل کارنامه طرح پاک تربیت بدنی، قرار بگیرد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه طرح پاک | کارنامه آزمون طرح پاک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی