دریافت کارنامه دوازدهم

دریافت کارنامه دوازدهم

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه دوازدهم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به یکی از سوالات متداول دانش آموزان در رابطه با نحوه دریافت کارنامه دوازدهم و مشاهده نمرات امتحانات نهایی دوازدهم ۱۴۰۲ پاسخ داده ایم. لازم به ذکر است، دانش آموزان و والدین برای دریافت کارنامه امتحانات نهایی و مشاهده نمرات ، نیازی به مراجعه حضوری به مدارس ندارند و می توانند کارنامه امتحانات را به صورت غیرحضوری ، دریافت و مشاهده نمایند. راهنمای مشاهده کارنامه دوازدهم به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شده است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دریافت کارنامه دوازدهم

در سال های گذشته دانش آموزان برای دریافت کارنامه دوازدهم باید به سایت همگام مراجعه می کردند. براساس آخرین اطلاعیه های منتشر شده، نمرات امتحانات دانش آموزان از طریق سامانه پادا و به صورت الکترونیکی قابل مشاهده می باشد. دانش آموزان و والدین برای مشاهده کارنامه دوازدهم باید در زمان مقرر به سایت پادا مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده، کارنامه امتحانات نهایی ۱۴۰۲ را مشاهده نمایند.

زمان دریافت کارنامه امتحانات نهایی دوازدهم

زمان دریافت کارنامه امتحانات نهایی دوازدهم ، به صورت دقیق مشخص نشده است. به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با زمان دقیق دریافت کارنامه دوازدهم این مقاله بروزرسانی خواهد شد. پیش بینی می شود نتایج امتحانات نهایی دوازدهم ، دو هفته پس از برگزاری آخرین امتحان منتشر شود.

زمان دقیق اعلام نتایج امتحانات نهایی دوازدهم سال ۱۴۰۲ از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

چگونه کارنامه پایه دوازدهم را دریافت کنیم؟

چگونه کارنامه پایه دوازدهم را دریافت کنیم؟

والدین و دانش آموزان در سال ۱۴۰۲، برای دریافت کارنامه نیازی به حضور در مدرسه ندارند و می‌ توانند از طریق سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۲ my.medu.ir  و همچنین  سامانه «پادا» به نشانی pada.medu.ir  کارنامه را دریافت کنند.

ورود به سامانه و دریافت کارنامه دانش آموزان پایه دوازدهم در سامانه پادا ، از طریق نام کاربری و رمزعبور پادا امکان پذیر است.

اطلاعات لازم برای مشاهده کارنامه دوازدهم

اطلاعات لازم برای مشاهده کارنامه دوازدهم چیست؟ همانطور که گفته شد، دانش آموزان برای مشاهده و دریافت کارنامه امتحانات باید در زمان مقرر به سایت پادا مراجعه نمایند و نمرات خود را به صورت غیرحضوری مشاهده نمایند. ورود به سامانه پادا و مشاهده کارنامه دوازدهم از طریق نام کاربری و رمزعبور پادا امکانپذیر است.

در صورت فراموشی نام کاربری و یا رمزعبور پادا برای مشاهده کارنامه دوازدهم ، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سایت دریافت کارنامه دوازدهم

سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۲ my.medu.ir و همچنین دیگر نشانی سایت دریافت کارنامه دوازدهم ، pada.medu.ir می باشد. دانش آموزان پایه دوازدهم، برای مشاهده نمرات امتحانات خود، حدود دو هفته پس از برگزاری آخرین امتحان باید به سایت my.medu.ir سایت پادا به آدرس pada.medu.ir مراجعه نمانید و پس از درج اطلاعات خواسته شده، نام کاربری و کلمه عبور پادا، کارنامه خود را دریافت نمایند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با مشاهده کارنامه در پادا، می توانید به مقاله راهنمای مشاهده کارنامه دانش آموزان در سامانه پادا مراجعه نمایید.

راهنمای دریافت کارنامه دانش آموزان دوازدهم در پادا

راهنمای دریافت کارنامه دانش آموزان دوازدهم در پادا برای آگاهی بیشتر دانش آموزان و والدین در ادامه بیان شده است. توجه نمایید، کارنامه دانش آموزان تنها از طریق سایت پادا قابل مشاهده و دریافت می باشد. برای مشاهده کارنامه دانش آموزان پایه دوازدهم در پادا لازم است در زمان مقرر به نشانی pada.medu.ir مراجعه نمایید.

راهنمای مشاهده کارنامه دانش آموزان پایه دوازدهم در سامانه پادا:

🔻 مراجعه به سامانه پادا در زمان اعلام شده به آدرس اینترنتی : pada.medu.ir

🔻 کلیک بر روی گزینه “مشاهده کارنامه”

🔻 درج نام کاربری و رمزعبور پادا

🔻 کلیک بر روی گزینه “ورود کاربران”

🔻 پس از ورود به سامانه پادا می توانید کارنامه و نمرات خود را مشاهده نمایید.

🔻 درصورت لزوم و داشتن پرینتر میتوانید با کلیک روی علامت پرینتر در گوشه سمت چپ صفحه کارنامه رو پرینت یا بصورت پی دی اف ذخیره کنید.

🔻🔻🔻درصورتی که با گوشی می خواهید کارنامه دوازدهم را مشاهده کنید، حتما گوشی را روی حالت دسکتاپ یا رایانه یا میز کار یا کامپیوتر (درهر گوشی یک اسم دارد) قرار دهید و حتما زبان نوشتن کاربری و کلمه عبور انگلیسی باشد.

ورود به سامانه دریافت کارنامه دوازدهم

 

لازم به ذکر است، در سال تحصیلی ۱۴۰۲، ثبت نام مدارس از طریق سایت پادا انجام می شود. برای آگاهی از نحوه ثبت نام مدارس سال ۱۴۰۲ می توانید به مقاله راهنمای الکترونیکی ثبت نام دانش آموزان در پادا مراجعه نمایید.

راهنمای مشاهده کارنامه دوازدهم و دریافت کارنامه دانش آموزان به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شد. در صورت بروز مشکل برای ورود به سامانه پادا و یا فراموشی رمزعبور و نام کاربری می توانید راهنمایی های لازم را از مشاوران مجموعه به شماره 9099071613 دریافت نمایید.

سوالات متداول نحوه مشاهده کارنامه دوازدهم

برای دریافت کارنامه امتحانات نهایی به چه سایتی مراجعه کنیم؟

دانش آموزان برای مشاهده نمرات امتحانات نهایی دوازدهم باید در زمان مقرر به سایت پادا مراجعه نمایند.

نتایج امتحانات نهایی دوازدهم چه زمانی منتشر می شود؟

زمان دقیق اعلام نتایج امتحانات نهایی دوازدهم 1402 از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه دوازدهم چگونه است؟

راهنمای مشاهده کارنامه دوازدهم به صورت کامل در این مقاله بیان شده است.

4.4/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه دوازدهم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. حمیدرضا

    حمیدرضا هستم، کارنامه دوازدهم، سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۲ – نمرات امتحان دوازدهم 1402 رو می خواستم

    پاسخ
  2. سجاد

    سلام به همه کسانی که برای دریافت کارنامه دوازدهم اینجا اومدید.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی