دریافت کارنامه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای مشاهده و دریافت کارنامه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ در این مقاله ارائه داده شده است. نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش چند هفته پس از برگزاری آزمون به صورت اینترنتی منتشر می شود. اعلام نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو مرحله انجام می گیرد. از داوطلبانی که در مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شده اند، به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش خواهد شد. آن دسته از داوطلبانی که نمره و امتیاز لازم را در مصاحبه و آزمون شفاهی کسب کنند، موفق به پذیرش در رشته انتخابی خود خواهند شد.

دریافت کارنامه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

راهنمای دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ در این مقاله بیان شده است. داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ ثبت نام و شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون در زمان مقرر باید به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت اینترنتی قابل مشاهده و دریافت می باشد.

زمان انتشار کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

زمان انشار کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ به زودی از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش  ۱۴۰۲ و اعلام زمان دقیق انتشار نتایج آزمون، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

باتوجه به آنکه آزمون آموزش و پرورش احتمالا در تیرماه برگزار شود، پیش بینی می شود،کارنامه آزمون در اواخر مرداد و اوایل شهریورماه منتشر شود.

سایت دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سایت دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد. داوطلبان در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید به سایت sanjesh.org مراجعه نمایند و با درج اطلاعات خواشته شده، کارنامه آزمون خود را مشاهده نمایند.

اطلاعات لازم برای دریافت کارنامه آزمون استخدام اموزش و پرورش

اطلاعات لازم برای دریافت کارنامه آزمون استخدام اموزش و پرورش ۱۴۰۲ چیست؟  دریافت کارنامه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ نیازمند چه اطلاعاتی است؟

ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ و مشاهده کارنامه آزمون، از طریق درج “شماره پرونده” و “شماره شناسنامه” و یا درج اطلاعات فردی شامل، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه امکانپذیر است.

نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به منظور آشنایی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است. کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ چند هفته پس از برگزاری آزمون از سایت سنجش منتشر می شود.

راهنمای مشاهده کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲:

راهنمای مشاهده کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
برای مشاهده کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲، در ابتدا لازم است به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.
پس از ورود به سایت سنجش از طریق منوی سمت راست، بر روی گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” کلیک کنید.
سپس بر روی گزینه “اعلام نتایج آزمون استخدامی متمکز دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۲ “ کلیک کنید.
با استفاده از 2 روش زیر می توانید کارنامه آزمون را مشاهده کنید:

جستجوی نتیجه با شماره پرونده : “شماره پرونده” و “شماره شناسنامه”

جستجوی نتیجه با اطلاعات فردی : “نام خانوادگی” ، “نام” ، “شماره شناسنامه”

 

نمونه کارنامه قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کارنامه برای داوطلبان آزمون استخدامی یکی از موضوعات بسیار مهم است. هر سال آموزش و پرورش به منظور تامین نیروی انسانی با انگیزه و متعهد به شغل شریف معلمی، آزمون برگزار می‌کند. شرکت کنندگان برای اطلاع از قبولی یا عدم قبولی در آزمون کتبی و یا مصاحبه حضوری، بایستی از زمان دقیق انتشار دریافت کارنامه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش مطلع شوند.

زیرا در صورت قبولی در آزمون، باید برای مصاحبه آماده شوند و از سایر رقبا که در این عرصه، ضروری است حرفه‌ای و دارای مهارت‌های کافی باشند، پیشی بگیرند. بنابراین مشاهده نتایج آزمون و حتی نمونه کارنامه قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش، در آگاه سازی بیشتر داوطلب تاثیر گذار است.

بنابراین داوطلبانی که می‌خواهند به عنوان آموزگار یا دبیر استخدام شوند بایستی به تمام نکات ریز و درشت آزمون آموزش و پرورش، توجه کنند.

دریافت کارنامه قبول شدگان آموزگار ابتدایی

داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش پس از اعلام نتایج در انتظار دریافت کارنامه وارد سایت سنجش کشور sanjesh.org می‌شود. کارنامه قبول شدگان آموزگار ابتدایی نیز همانند سایر آزمون‌های استخدامی دستگاه اجرایی در سایت سنجش منتشر می‌شود و لحظاتی سرنوشت ساز را برای شرکت کنندگان، رقم می‌زند.

به این ترتیب، متقاضیان برای مشاهده کارنامه آموزگاری ۱۴۰۲، بایستی در زمان مقرر وارد سنجش شوند و اطلاعات خود را به درستی وارد نمایند. چند نکته مهم در زمان بررسی کارنامه قبول شدگان آموزگار ابتدایی وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

  • درصد پاسخ صحیح به سوالات آزمون آموزگاری درج شده است تا داوطلبان بتوانند تراز مربوط به هر درس را محاسبه کنند.
  • رشته و شغل انتخابی داوطلب در کارنامه قبول شدگان آموزگار ابتدایی، درج گشته است.
  • سهمیه‌ های آزمون استخدامی آموزش و پرورش، نظیر سهمیه ایثارگران، معلولیت و یا بومی منطقه در کارنامه آموزگاری ثبت می‌شود.
  • درصد نمرات دروس عمومی، درصد نمرات دروس اختصاصی و تخصصی، معدل کل و تمام جزئیاتی که هر کارنامه‌ای باید داشته باشد را می‌توانید در کارنامه آموزگاران ابتدایی مشاهده کنید.

سایت دریافت کارنامه قبول شدگان آزمون دبیری و هنرآموز

آموزش و پرورش برای تامین نیروی انسانی کار‌آمد هر سال آزمون دبیری و هنرآموز را برگزار می‌کند. افرادی که قصد دارند در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم تدریس کنند، بایستی در زمان مقرر شده در آزمون استخدامی شرکت کنند. همانطور که می‌دانید کلیه مراحل استخدام در آموزش و پرورش در سامانه سنجش انجام می‌شود.

بنابراین سایت دریافت کارنامه قبول شدگان آزمون دبیری و هنرآموز نیز همانند سایر مراحل استخدام در آموزش و پرورش، سنجش sanjesh.org است.
ضروری است شرکت کنندگان از ابتدا تا انتهای این فرآیند عضو سایت سنجش باشند تا حتی پس از قبولی در مصاحبه حضوری از زمان برگزاری کلاس‌های مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، با خبر شوند.

در صورت فراموشی اطلاعات می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 دریافت نمایید. اگر سوالی درباره جزییات موضوع دریافت کارنامه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

سوالات متداول مشاهده کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

✔️کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

✔️داوطلبان برای مشاهده کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

✔️کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 چه زمانی منتشر می شود؟

✔️زمان دقیق انتشار کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

✔️نحوه مشاهده کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چگونه است؟

✔️راهنمای مشاهده و دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 در این مقاله بیان شده است.

✔️کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ چیست؟

✔️کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ جواب آزمون کتبی است که در صورت قبولی، پذیرفته شدگان می‌توانند به مصاحبه راه یابند.

3.7/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. M

    وقتی از زمان انتشار کارنامه گذشت ،چطوری میشه دوباره کارنامه رو دید؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی