دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ :

کارت ورود به جلسه‌ آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی شرکت کار و تامین ، نیروگاه‌های شیروان و شهید کاوه قاین و دهیاری‌های تابعه استان گیلان، برروی سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی قرار گرفت.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شـرکت کننده در آزمون مزبور میرسـاند ؛ داوطلبان گرامی میتوانند با مراجعه به سـامانه hrtc.ir و انتخاب نام آزمون و ورود به پروفایل خود، کارت ورود به جلسه آمون تامین اجتماعی را دریافت نمایند. چنانچه هر یک از داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شونـد، با مراجعه به سامانه www.hrtc.ir و بـا کلیـک بر روی نـام آزمون و ســـپس بخش «بازیابی کدرهگیری » ، با وارد نمودن کد ملی و شماره تلفن همراه خود شـــمـاره همراه زمـان ثبـت نـام نسبت به بازیابی کدرهگیری اقدام نمایند. در تصویر زیر می توانید اطلاعات مورد نیاز برای ورود به پروفتیل و دریافت کارت ورود به جلسه را مشاهده نمایید.


پرینت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شـرکت کننده در آزمون مزبور میرسـاند ؛ داوطلبان گرامی میتوانند با مراجعه به سـامانه hrtc.ir و انتخاب نام آزمون و ورود به پروفایل خود، کارت ورود به جلسه آمون تامین اجتماعی را دریافت نمایند.

چنانچه هر یک از داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شونـد، با مراجعه به سامانه www.hrtc.ir و بـا کلیـک بر روی نـام آزمون و ســـپس بخش «بازیابی کدرهگیری » ، با وارد نمودن کد ملی و شماره تلفن همراه خود شـــمـاره همراه زمـان ثبـت نـام نسبت به بازیابی کدرهگیری اقدام نمایند. در تصویر زیر می توانید اطلاعات مورد نیاز برای ورود به پروفایل و دریافت کارت ورود به جلسه را مشاهده نمایید.

ضـمنا داوطلبان گرامی درصـورتی که یکی از موارد زیر را دارا می باشـند، ضروری اسـت از روز دوشـنبه  ۲۰  تیرماه  ۱۴۰۲  لغایت روز پنجشنبه 23 تیرماه  ۱۴۰۲  از ساعت ۹ الی ۱۳ با در دسـت داشـتن مدارک مورد نیاز با مراجعه به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مستقر درنزدیکتر ین باجه رفع نقص، که آدرس آنها در ذیل این صفحه ذکر شده است، نسبت به رفع نقص اقدام نمایند.

  1. مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون و اطلاعات زمان ثبت نام؛دراینصورت، همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار) برای رفع نقص الزامی است .
  2. چنانچه کارت شرکت درآزمون داوطلب دارای اشکالاتی ازجمله، فاقد عکس بودن، واضح  نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب و … میباشد، همراه داشتن 2 قطعه عکس ۳×۴ ، کارت ملی یا شناسنامه عکسدار، در زمان مراجعه ضرورت دارد .

شـایان ذکر اسـت علاوه بر روزهای تعیین شـده، باجه رفع نقص از سـاعت ۷.۳۰ الی ۸.۳۰ درحوزه های امتحانی فعال بوده، لیکن به داوطلبان توصـیه می شـود، موارد رفع نقص را به روز آزمون موکول ننمایند.


نحوه رفع مغایرت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.

چنانچه عکس الصاقی به کارت ورود به جلسه متقاضی با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص متقاضی همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

چنانچه عکس روی کارت ورود به جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.


آدرس حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲ – 1402/04/22 به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

آزمون همه متقاضیان صبح روز پنجشنبه 23 تیرماه  1402  برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت 9 همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی متقاضیان درج شده است.

ه‍‍ ـ یادآوری های مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- در ورودی ِحوزه های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۵- متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:

  1. زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
  2. برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
  3. از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
  4. هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
  5. همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.
  6. حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه کارت ورود به جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.
  7. به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.
  8. در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.
  9. برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.
  10. از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.
  11. هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
  12. در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
  13. در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید
  14. لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.
  15. سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

تکمیل فرم خوداظهاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی:

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲ – به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

ح – نحوه اقدام متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:

متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست در تاریخ مربوطه با مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند ۲ همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

متقاضیان می‌توانند کلیه سوالات و پرسش‌های خود درخصوص موارد مرتبط با آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی و دیگر نکات آزمون‌ را از ادارات کل سازمان تامین اجتماعی استان‌ها پیگیری نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۲۴:۰۰ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

بدون کدگرفتن و فقط از تلفن ثابت تماس بگیرید …

این آزمون‌ها به‌صورت سراسری در 31 مرکز استان و 17 شهرستان برگزار می‌شود گفت: 27 هزار و 650 نفر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این آزمون‌ها به رقابت می‌پردازند.

وی بابیان اینکه این آزمون‌‌ها روز جمعه 2 آبان ماه ساعت 9 صبح برگزار می‌شود افزود: داوطلبان تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 1 آبان ماه می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به
www.hrtc.ir مراجعه و با ورود به پروفایل کاربری کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

همچنین باجه‌های رفع نقص هم روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته در مراکز آموزش جهاددانشگاهی پاسخگوی مراجعه‌کنندگان خواهند بود.
بر اساس اعلام مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی، نتایج آزمون هم اواسط آبان ماه به اطلاع داوطلبانه خواهد رسید.

✔️شرکت کنندگان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی چه مدارکی را باید روز آزمون همراه داشته باشند ؟

✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است شرکت کنندگان باید در روز آزمون علاوه بر کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ، مدارک شناسایی خود را نیز همراه داشته باشند .

️ ✔️کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی چه زمانی منتشر می شود ؟

✔️داوطلبان تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 22 تیرماه می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به www.hrtc.ir مراجعه و با ورود به پروفایل کاربری کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

✔️در صورت نداشتن کد رهگیری چگونه امکان پرینت کارت ورود به جلسه وجود خواهد داشت؟

✔️ﻫﺮ ﯾﮏ از داوﻃﻠﺒﺎن ﺑﻪ دﻟﯿﻞ در اﺧﺘﯿﺎر ﻧﺪاﺷﺘﻦ ﮐﺪ رﻫﮕﯿﺮی، ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﭘﺮﯾﻨﺖ ﮐﺎرت ﺷﺮﮐﺖ در آزﻣﻮن ﺧﻮد ﻧﻤﯽﺷﻮند، ﺑﺎ ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﺑﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ www.hrtc.ir و با کلیک بر روی نام آزمون و سپس بخش «ﺑﺎزﯾﺎﺑﯽ ﮐﺪرﻫﮕﯿﺮی»، ﺑﺎ وارد ﻧﻤﻮدن ﮐﺪﻣﻠﯽ و ﺷﻤﺎره ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه ﺧﻮد (شماره همراه زمان ثبت‌نام) ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺑﺎزﯾﺎﺑﯽ ﮐﺪرﻫﮕﯿﺮی اﻗﺪام ﻧﻤایند.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403