دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 98

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 98

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاور گروپ  در این مقاله توضیحاتی چند در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 98 خواهد داشت. جهت دریافت توضیحات تکمیلی در خصوص مراحل پیش روی خود همین حالا با کارشناسان اختصاصی مركز امور مشاوران در مجموعه مشاور گروپ، تماس بگیرید.

كليه داوطلبان متقاضی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 98 که پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده و دارا بودن شرايط عمومي از روز پنجشنبه مورخ 97/12/02 لغايت روز چهارشنبه مورخ 97/12/08 اقدام به ثبت نام نموده اند، جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده و اطلاع از نتیجه آزمون فقط با استفاده از کد رهگیری امکان پذیر خواهد بود.

 نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 98

 کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده از روز سه شنبه مورخ 98/02/10 قابل دسترسی و پرينت خواهد بود. آزمون روز جمعه مورخ 98/02/13 در تهران و برخي از مراكز استان (با توجه به آمار ثبت‌نام كنندگان) برگزار خواهد شد. مکان و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان درج خواهد شد.

  • متقاضیانی که علاوه بر عضویت در مرکز مشاوره، متقاضی تاسیس مرکز مشاوره خانواده نیز می‌باشند، می بایست این مطلب را در فرم ثبت‌نام اینترنتی قید نمایند.
  • افراد موضوع این آگهی در صورت داشتن مجوز مرکز مشاوره از سازمان بهزیستی کشور و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران در شرایط مساوی، نسبت به سایر داوطلبان دارای اولویت می‌باشند.
  • از پذیرفته شدگان آزمون کتبی، مصاحبه علمی و بررسی سلامت روانی توسط کمیته مصاحبه به عمل خواهد آمد.
  • در صورتی که پذیرفته‌شدگان در آزمون نتوانند نمره قبولی را در مصاحبه علمی کسب نمایند و یا شرایط روانی را به تشخیص متخصصین امور روانشناسی و روان پزشکی احراز ننمایند، مردود تلقی گردیده و نتیجه اعلام شده قابل اعتراض نمی‌باشد.
  • افراد متقاضی مجوز تاسیس پس از انجام مراسم تحلیف مکلفند حداکثر ظرف یک ماه نسبت به معرفی مکان مناسب، در نزدیکترین محل به دادگاه خانواده حوزه قضایی مربوط، به واحد مشاوره اقدام نمایند.
  • دارندگان مجوز تاسیس مرکز فقط مجاز به تشکیل یک مرکز مشاوره خانواده می باشند؛ ایجاد شعب و موسسات فرعی ممنوع خواهد بود و مستوجب لغو مجوز خواهد بود.
  • اعتبار مجوز تاسیس مرکز مشاوره و پروانه مشاوره خانواده به مدت سه سال بوده و تمدید آن برای مدت مشابه در صورت وجود شرایط مقرر در قانون و آیین‌نامه توسط واحد مشاوره و پس از استعلام از مرکز امور مشاوران درخصوص ادامه فعالیت دارنده پروانه یا مجوز، بلامانع است.
  • مجوز مرکز مشاوره بنام یک نفر صادر می شود. مجوز مذکور قابل انتقال به غیر (حقیقی و حقوقی) نمی‌باشد.
  • مرکز مشاوره خانواده باید در نزدیکی دادگاه های خانواده ایجاد شود.
  • اگر فرد موسس به دلیل کشف فساد و یا ارتکاب جرایم عمدی محکومیت یابد و یا به هر دلیل قانونی دیگر طبق بررسی‌های به عمل آمده از وی سلب صلاحیت گردد، مجوز تاسیس مرکز فوق توسط مرکز امور مشاوران لغو می شود.
  • هر مرکز مشاوره خانواده باید دارای حداقل سه عضو مشاور در تخصص‌های روانشناسی، مددکاری و حقوقی-مذهبی که از مرکز امور مشاوران پروانه گرفته‌اند، باشد.
  • حداقل نصف اعضای هر مرکز مشاوره باید از بانوان متاهل واجد شرایط باشند و در صورتی که مرکز مشاوره دارای سه عضو باشد، حداقل یک عضو آن باید از بانوان مذکور باشد.
  • مرکز مشاوره خانواده با ارائه خدمات مشاوره‌ای به متقاضیان طلاق توافقی، دعاوی خانواده یا انجام مواردی که از سوی مراجع قضایی ارجاع می‌شود، اقدام می کند.
  • وجه پرداختی بابت ثبت نام و بررسی مدارک مسترد نخواهد شد.
  • هر متقاضی صرفاً میتواند در استان محل اقامت خود ثبت‌نام نماید و در استانهایی که بومی آنجا نیست و یا سابقه ۵ سال اقامت را ندارد حق شرکت نخواهد داشت.

 کلیه سوالات و پرسش‌های خود درخصوص موارد مرتبط با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 98 و  همچنین نکات اختصاصی اعلام نتایج ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۹۸ و مراحل مصاحبه را از طریق شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ پی گیری نمایید. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۲۴:۰۰ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

4.3/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی