کد رهگیری کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲

کد رهگیری کارت ورود به جلسه کنکور Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه کد رهگیری کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با کد رهگیری کارت ورود به جلسه کنکور 1402 خود را دریافت کنید. اطلاع از زمان ، نحوه ویرایش اطلاعات و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 بسیار مهم است که در ادامه به توضیح مختصری در ارتباط با آن می پردازیم . زیرا از مهم ترین شرایط شرکت در آزمون، داشتن کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1402 به همراه کارت شناسایی معتبر همچون کارت ملی یا شناسنامه است .

کارت ورود به جلسه کنکور 98

کد رهگیری کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

شما داوطلبان گرامی می توانید با استفاده از کد رهگیری کارت ورود به جلسه کنکور سراسری خود را دریافت کنید. دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 با کد رهگیری ثبت نام یکی از روش های دریافت کارت ورود به آزمون سراسری می باشد. همانطور که می دانید در هنگام ثبت نام کنکور سراسری 1402 یک کد رهگیری 16 رقمی در سایت سازمان سنجش sanjesh.org برای شما صادر شد که به واسطه آن قادر به پیگیری مراحل ثبت نام، ویرایش اطلاعات کنکور سراسری بوده اید.

دریافت کارت ورود به جلسه با کد رهگیری کنکور ۱۴۰۲ بسیار ساده است و در ادامه مراحل آن را مشاهده خواهید کرد. با ما همراه باشید.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه با کد رهگیری کنکور ۱۴۰۲

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه با کد رهگیری کنکور سراسری 1402 در پاسخ به سوال رایج داوطلبان مبنی بر اینکه چگونه کارت ورود به جلسه بگیریم ، در این بخش ارائه می گردد.

همانطور که می دانید متقاضیان عزیز می بایست حدودا چند روز قبل از برگزاری کنکور سراسری 1402 ، به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و با کلیک بر روی عبارت ” دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 ” ، پس از مشاهده اطلاعات درج شده بر روی آن در صورت نداشتن مغایرت نسبت به پرینت آن اقدام نمایند .

توجه داشته باشید که پیگیری کارت ورود به جلسه کنکور با درج کد رهگیری کارت ورود به جلسه کنکور سراسری امکان پذیر خواهد بود.

در نظر داشته باشید با توجه به یکپارچه بودن ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام دانشگاه آزاد ، کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد و کنکور سراسری می بایست در زمان انتشار کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1402 در کنکور جامعی که این سازمان برگزار می کند ، شرکت کنند . در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 ارائه شده است تا به راحتی با کد رهگیری کارت ورود به جلسه کنکور خود را مشاهده و چاپ نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کد رهگیری کارت ورود به جلسه کنکور Moshavergroup.com

چگونه کارت ورود به جلسه کنکور بگیریم؟ داوطلبان با 4 روش می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور خود اقدام داشته باشند .

روش 1 : در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری کارت ورود به جلسه کنکور خود را دریافت نمایید.
روش 2 : در این روش شما با وارد کردن شماره پرونده و کد ملی خود می توانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 3 : در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی خود کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 4 : در صورتی که داوطلب هیچ یک از اطلاعات رسید ثبت نامی خود را در دسترس ندارد می تواند در این روش با وارد کردن شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه کارت ورود به جلسه خود را دریافت نماید .

کارت ورود به جلسه کنکور

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

هر ساله همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز برای متقاضیان آن فعال می شود . ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402 به سه روش امکان پذیر است که شامل : 1. مراجعه به آموزش و پرورش منطقه 2. مراجعه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص در هر استان 3. مراجعه به سایت سازمان سنجش ، که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم می باشد :

ویرایش اطلاعات با مراجعه به آموزش و پرورش هر منطقه : چنانچه داوطلبان مغایرتی در ثبت اطلاعات فردی شامل نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع ديپلم ، شماره ملی ، کد دانش آموزی و منطقه اخذ ديپلم ، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی ، عنوان مدرک پيش دانشگاهی ، منطقه يا ناحیه اخذ مدرک پيش‌ دانشگاهی ، کد دانش آموزی مقطع پيش‌ دانشگاهی و همچنین هرگونه مشکل درخصوص نمرات آموزش وپرورش ، اطلاعات سوابق تحصيلی ، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش مشاهده نمودند لازم است به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصيلی خود مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند .

ویرایش اطلاعات با مراجعه به نماینده سازمان سنجش در باجه های رفع نقص : در صورت مشاهده مغایرت در هر یک از موارد ( جنس ، دين ، زبان خارجی امتحانی ، معلوليت و بهيار ) ، همچنین درصورت وجود اشکالاتی از جمله فاقد مهر یا عکس بودن ، واضح نبودن عکس ، درج عکسی به جزء عکس داوطلب ( اشتباه عکس ) می توانید به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری برای اصلاح آن ها مراجعه کنید .

لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که از ثبت نام کنکور سراسری 1402 جا مانده اند می توانند به این مراکز مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . سپس با استفاده از کد رهگیری کارت ورود به جلسه کنکور سراسری خود را دریافت نمایند.

ویرایش اطلاعات با مراجعه به سایت سازمان سنجش : داوطلبانی که در موارد مذکور بر روی کارت شرکت در آزمون بند های شامل سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، سهميه ، معدل کتبی نهايی ديپلم ، محل اخذ مدرک ماقبل ديپلم ، محل اخذ مدرک ديپلم و وضعیت تحصيلی و اشتغال مغايرتی مشاهده نمودند در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش به سایت مذکور مراجعه نمایند 

در ضمن داوطلبانی که سهمیه درخواستیشان شامل سهميه ‌های بنياد شهيد و امور ايثارگران ، رزمندگان ستاد کل نيرو های مسلح ، وزارت جهاد کشاورزی و رزمنده داوطلب بسيجی و همچنين همسر و فرزندان بوده ولی در بند مندرج درکارت شرکت در آزمون عنوان سهميه ( مناطق ) درج گرديده لازم است جهت اعلام مغايرت و تکميل اطلاعات مربوط به سهميه در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش صرفا به قسمت ويرايش اطلاعات در سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به درج سهمیه مربوطه اقدام کنند .

لازم به ذکر است داوطلبانی که سهميه آنان از سوی ارگان مربوطه مورد تایید قرار نگرفته است برای بررسی وضعيت عدم تاييد سهميه خود ( بعد از ويرايش ) به ارگان های ذيربط نيز مراجعه نمايند . در غير اين صورت با سهميه مناطق گزينش خواهند شد و هيچ‌ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد .

چنانچه در دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 با مشکلی مواجه شدید ؛ می توانید از طریق شماره های زیر با مشاورین حرفه ای مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید …

9099071613

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 با کد رهگیری چیست؟

✔️سایت سازمان سنجش sanjesh.org مسئولیت انتشار کارت شرکت در آزمون سراسری را برعهده دارد. با استفاده از کد رهگیری کارت ورود به جلسه کنکور خود را از این سامانه دریافت نمایید.

✔️چگونه کارت ورود به جلسه کنکور بگیریم؟

✔️راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 با کد رهگیری در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است.

✔️کد رهگیری کنکور 1402 را فراموش کردم چه کنم؟

✔️در صورت فراموشی کد رهگیری ثبت نام، برای دریافت کد رهگیری کنکور 1402 می توانید با ما تماس بگیرید. ساعت پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب

3.3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کد رهگیری کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی