دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره شناسنامه ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره شناسنامه ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ با شماره شناسنامه : از مهم ترین شرایط شرکت در جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ به همراه کارت شناسایی معتبر همچون کارت ملی یا شناسنامه است .

کارت ورود به جلسه کنکور 98

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ با شماره شناسنامه :  اطلاع از زمان ، نحوه ویرایش اطلاعات و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ بسیار مهم است که در ادامه به توضیح مختصری در ارتباط با آن می پردازیم .

کارت ورود به جلسه کنکور با شماره شناسنامه

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه با شماره شناسنامه در کنکور سراسری ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ با شماره شناسنامه ، متقاضیان کنکور ۱۴۰۲ می بایست حدودا چند روز قبل از برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ ، به سایت ثبت نام کنکور سراسری به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و با کلیک بر روی عبارت ” دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ ” ، پس از مشاهده اطلاعات درج شده بر روی آن در صورت نداشتن مغایرت نسبت به پرینت آن اقدام نمایند . در نظر داشته باشید با توجه به یکپارچه بودن ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام دانشگاه آزاد ، کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد و کنکور سراسری می بایست در زمان انتشار کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۲ در کنکور جامعی که این سازمان برگزار می کند ، شرکت کنند . در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ ارائه شده است .دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ با شماره پرونده /

کارت ورود به جلسه کنکور 98

داوطلبان با 4 روش می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام داشته باشند .

روش 1 : در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری موجود در رسید ثبت نامی اولیه کنکور سراسری خود ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 2 : در این روش شما با وارد کردن شماره پرونده و کد ملی خود می توانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 3 : در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی خود کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 4 : در صورتی که داوطلب هیچ یک از اطلاعات رسید ثبت نامی خود را در دسترس ندارد می تواند در این روش با وارد کردن شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه کارت ورود به جلسه خود را دریافت نماید .

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ با شماره شناسنامه ، هر ساله همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز برای متقاضیان آن فعال می شود . ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ به سه روش امکان پذیر است که شامل : 1. مراجعه به آموزش و پرورش منطقه 2. مراجعه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص در هر استان 3. مراجعه به سایت سازمان سنجش ، که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم می باشد :

ویرایش اطلاعات با مراجعه به آموزش و پرورش هر منطقه : چنانچه داوطلبان مغایرتی در ثبت اطلاعات فردی شامل نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع ديپلم ، شماره ملی ، كد دانش آموزی و منطقه اخذ ديپلم ، سال و بخش محل اخذ مدرك پیش دانشگاهی ، عنوان مدرك پيش دانشگاهی ، منطقه يا ناحیه اخذ مدرك پيش‌ دانشگاهی ، كد دانش آموزی مقطع پيش‌ دانشگاهی و همچنین هرگونه مشكل درخصوص نمرات آموزش وپرورش ، اطلاعات سوابق تحصيلی ، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش مشاهده نمودند لازم است به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرك تحصيلی خود مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند .

ویرایش اطلاعات با مراجعه به نماینده سازمان سنجش در باجه های رفع نقص : در صورت مشاهده مغایرت در هر یک از موارد ( جنس ، دين ، زبان خارجی امتحانی ، معلوليت و بهيار ) ، همچنین درصورت وجود اشكالاتی از جمله فاقد مهر یا عكس بودن ، واضح نبودن عكس ، درج عكسی به جزء عكس داوطلب ( اشتباه عكس ) می توانید به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه برای اصلاح آن ها مراجعه کنید . لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که از ثبت نام کنکور سراسری جا مانده اند می توانند به این مراکز مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

ویرایش اطلاعات با مراجعه به سایت سازمان سنجش : داوطلبانی كه در موارد مذکور بر روی كارت شركت در آزمون بند های شامل سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، سهميه ، معدل كتبی نهايی ديپلم ، محل اخذ مدرك ماقبل ديپلم ، محل اخذ مدرك ديپلم و وضعیت تحصيلی و اشتغال مغايرتی مشاهده نمودند در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش به سایت مذکور مراجعه نمایند .

روش های دیگر مانند دریافت کارت ورود به جلسه کنکور بدون رسید ثبت نامی را می توانید در لینک مربوطه مطالعه نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ با شماره شناسنامه ، در ضمن داوطلبانی که سهمیه درخواستیشان شامل سهميه ‌های بنياد شهيد و امور ايثارگران ، رزمندگان ستاد كل نيرو های مسلح ، وزارت جهاد كشاورزی و رزمنده داوطلب بسيجی و همچنين همسر و فرزندان بوده ولی در بند مندرج دركارت شركت در آزمون عنوان سهميه ( مناطق ) درج گرديده لازم است جهت اعلام مغايرت و تكميل اطلاعات مربوط به سهميه در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش صرفا به قسمت ويرايش اطلاعات در سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به درج سهمیه مربوطه اقدام کنند . لازم به ذکر است داوطلبانی كه سهميه آنان از سوی ارگان مربوطه مورد تایید قرار نگرفته است برای بررسی وضعيت عدم تاييد سهميه خود ( بعد از ويرايش ) به ارگان های ذيربط نيز مراجعه نمايند . در غير اين صورت با سهميه مناطق گزينش خواهند شد و هيچ‌ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد .

چنانچه در دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ با مشکلی مواجه شدید ؛ می توانید از طریق شماره های زیر با مشاورین حرفه ای مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید …

9099071613 

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره شناسنامه ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403