دریافت کارت ورود به جلسه پادا

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در پادا

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه پادا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در پادا ، سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان در این مقاله آموزشی ارائه داده شده است. سامانه پادا به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان راه اندازی شده است که دانش آموزان با نام کاربری و رمز خود وارد این سامانه خواهند شد. دانش آموزان پایه دوازدهم برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی باید به سامانه پادا به نشانی اینترنتی  pada.medu.ir مراجعه نمایند و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد 1402 در سامانه پادا در ادامه ارائه داده شده است.

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در پادا 1402

دانش آموزان پایه دوازدهم، برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در پادا باید در زمان مقرر به سایت پادا به نشانی  pada.medu.ir مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه خود را به صورت غیرحضوری دریافت نمایند.

دانش آموزان پایه دوازدهم دارای دروس نهایی، می‌ توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ از طریق سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش‌ آموزان) اقدام کنند.

دانش آموزان می توانند برنامه دقیق امتحانات نهایی خود شامل نام دروس، روز، تاریخ و ساعت امتحانات و آدرس حوزه اجرای آزمون را در کارت ورود به جلسه مشاهده کنند.

ورود به جلسه آزمون امتحانات نهایی خرداد 1402 بدون کارت ورود به جلسه ممنوع می باشد. لذا در زمان دقیق نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در پادا اقدام نمایید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در پادا

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در پادا کِی می باشد؟

مطابق برنامه ریزی های انجام شده و به منظور کاهش ترددها و مراجعات حضوری، دانش آموزان پایه دوازدهم  دوره دوم متوسطه  روزانه، بزرگسالان،  آموزش از  راه  دور و داوطلبان  آزاد شاخه نظری و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی شاخه  فنی و حرفه‌ای در خرداد ماه ۱۴۰۲، برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی می توانند ( تاریخ به زودی ) صبح به درگاه اینترنتی پادا ( pada.medu.ir ) مراجعه و با انتخاب  گزینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی، نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

دریافت کارت امتحان نهایی ۱۴۰۲ my medu.ir

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در پادا از روز پنج شنبه 23 اردیبهشت 1402

کارت ورود به جلسه در سامانه پادا

راهنمای ورود به سامانه پادا و دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در پادا در ادامه ارائه داده شده است. ورود به سامانه پادا از طریق نام کاربری و رمزعبور امکانپذیر است. نام کاربری همان کدملی دانش آموز و رمزعبور از طریق مدیر مدرسه قابل دریافت است. راهنمای ورود به سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزان) pada.medu.ir به شرح زیر است:

  1. مراجعه به سامانه پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir
  2. درج نام کاربری و رمز عبور سامانه پادا
  3. درج کد امنیتی
  4. کلیک بر روی گزینه “ورود کاربران

در صورت فراموشی رمزعبور برای ورود به سایت پادا می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 دریافت نمایید.

راهنمای نحوه مشاهده کارنامه دانش آموزان در سامانه پادا

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی در پادا

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی در پادا در ادامه بیان شده است. دانش آموزان پایه دوازدهم برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی باید به آدرس pada.medu.ir مراجعه نمایند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به صورت غیرحضوری و تنها از طریق سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) امکان پذیر است. راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در پادا به صورت زیر است:

  1. برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی در پادا در ابتدا به نشانی pada.medu.ir مراجعه نمایید. (از 23 اردیبهشت ماه 1402)
  2. پس از ورود به صفحه اصلی سامانه پادا، نام کاربری و رمزعبور خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید و بر روی گزینه “ورود کاربران” کلیک کنید.
  3. پس از ورود به صفحه شخصی خود در پادا، بر روی گزینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی کلیک کنید.
  4. در انتها می توانید کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد 1402 را مشاهده و دریافت نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در پادا


کارت ورود به جلسه آزمون شامل اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی، شماره کارت، کد دانش آموزی و عکس داوطلب می باشد. دقت کنید، تمامی اطلاعات شما به درستی درج شده باشد.

رمزعبور پادا برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

راهنمای دریافت رمزعبور پادا برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1402 در ادامه بیان شده است. همانطور که می دانید ورود به سایت پادا و دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1402 نیازمند رمزعبور می باشد. دانش آموزان برای دریافت رمزعبور پادا باید به مدرسه مراجعه نموده و رمزعبور خود را دریافت نمایند. ورود به سامانه پادا و دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی بدون رمزعبور امکان پذیر نخواهد بود.

در صورت فراموشی نام کاربری و رمز عبور سامانه و یا بروز هرگونه مغایرت در کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد 1402 می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071613 دریافت نمایید.

سوالات متداول دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در پادا

برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد 1400 پایه دوازدهم به چه سایتی مراجعه کنیم؟

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی پایه دوازدهم از طریق سامانه pada.medu.ir منتشر می شود و دانش آموزان باید کارت ورود به جلسه خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت نمایند.

کارت ورود به جلسه امتحان نهایی چه زمانی منتشر می شود؟

دانش آموزان پایه دوازدهم برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد 1400 می توانند از روز پنجشنبه مورخ 1400/02/23 به سامانه پادا مراجعه نمایند.

چگونه کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی را از پادا دریافت کنیم؟

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در پادا (سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان) به صورت گام به گام در این مقاله ارائه داده شده است.

برای ورود به سامانه پادا و دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد به چه اطلاعاتی نیاز است؟

ورود به سامانه پادا از طریق نام کاربری و رمزعبور امکان پذیر است.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه پادا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی