کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 99

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 99 در این مقاله ارائه داده شده است. پس از تعویق های پی در پی آزمون ‌کارآموزی وکالت سال 1399 ، آزمون وکلای دادگستری روز جمعه مورخ 1400/04/25 برگزار خواهد شد. داوطلبان به منظور دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری ، باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 99

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 99 برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کانون وکلای دادگستری ، باید به سایت سنجش مراجعه نموده و پس از درج اطلاعات خواسته شده یک نسخه پرینت از کارت ورود به جلسه خود تهیه نمایند.

آزمون ‌کارآموزی وکالت سال 1399 در صبح روز جمعه مورخ 1400/04/25 در 84 شهرستان (به شرح جدول شماره 1 مندرج در ذیل این مقاله) برگزار خواهد شد. فرآيند برگزاری آزمون صبح از ساعت 8:00 آغاز و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت 7:30 صبح بسته خواهد شد.

در زمان حضور درجلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملی و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامی است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری ، از روز سه شنبه مورخ 1400/04/22 اعلام شده است. متقاضیان شرکت در آزمون وکلای دادگستری 99 لازم است از تاریخ 22 تیرماه 1400 به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند. به همره داشتن کارت ورود به جلسه برای حضور در جلسه آزمون الزامی است. لذا لازم است داوطلبان در زمان اعلام شده برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت سنجش مراجعه نمایند.

انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 99 ،  از 22 تیرماه 1400

سایت کارت ورود به جلسه آزمون وکلای دادگستری

نشانی سایت کارت ورود به جلسه آزمون وکلای دادگستری ، sanjesh.org می باشد. داوطلبان لازم است از تاریخ 22 تیرماه با به همراه داشتن اطلاعات لازم به سایت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و کارت ورود به آزمون را دریافت نمایند.

ورود به سامانه و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکلای دادگستری، از طریق اطلاعات شناسنامه ای و اطلاعات ثبت نامی امکانپذیر است.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99

اطلاعات لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری

داوطلبان پس از مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سنجش با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و يا اطلاعات ثبت‌ نامی (شماره پرونده، شماره سريال و كد پيگيری و …) می توانند از كارت شركت در آزمون خود را دریافت نمایند.

در صوتیکه داوطلبان به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و يا كد پيگيری مورد نياز، موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و ورود به سيستم پاسخگويی و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيری نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و يا كد پيگيری ثبت‌ نام اقدام نمايد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 99، به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است. داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکلای دادگستری لازم است در بازه زمانی اعلام شده به پایگاه اطلاع رسانی سنجش مراجعه نمایند.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99:

1588677335 64برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در زمان اعلام شده به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.

1588677335 64پس از ورود به سایت سنجش از طریق منوی سمت راست، بر روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” کلیک نمایید.

1588677335 64سپس بر روی لینک “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت کانون وکلای 99” کلیک نمایید.

1588677335 64با استفاده از یکی از روشهای بیان شده، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

  • جستجو براساس شماره پرونده و شماره سریال ثبت نام
  • جستجو براساس شماره پرونده و کدملی
  • جستجو براساس شماره پرونده و شماره داوطلبی

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری

داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه در صورت مشاهده مغایرت، لازم است نسبت به رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری اقدام نمایند.

چنانچه شماره داوطلبی شما به صورت عددی و يا به صورت حروف ناخوانا می باشد باید نسبت به رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایید.

🔻رفع نقص اطلاعات مندرج در بند های 1 ،2 ،3 ،4 ،7، 9 و 10 کارت شرکت در آزمون (شامل: نام خانوادگی، نام، تاريخ تولد، شماره شناسنامه، كد ملی، سهمیه، تاريخ فارغ‌ التحصيلی، عنوان رشته تحصيلی) از طریق مراجعه به سایت سنجش در زمان اعلام شده و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات (تا تاریخ 1400/04/25)

🔻رفع نقص بند های 5 و 6 کارت شرکت در آزمون (جنسیت و معلوليت) مراجعه به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه

رفع نقص عکس داوطلب ، مراجعه به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 99

نماينده سازمان سنجش در روز پنجشنبه مورخ 1400/04/24 صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

لیست محل برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری


متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 99 باید در زمان اعلام شده به سایت سنجش کشور مراجعه نمایند و کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند. در صورت بروز مشکل برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون یا فراموشی اطلاعات می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 99 چه زمانی منتشر می شود؟

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکلای دادگستری ، از روز سه شنبه مورخ 1400/04/22 اعلام شده است.

اطلاعات لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری چیست؟

اطلاعات لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در این مقاله ارائه داده شده است.

چگونه کارت ورود به جلسه آزمون وکلای دادگستری را دریافت کنیم؟

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در این مقاله به صورت گام به گام شرح داده شده است.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی