دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقالهٔ آموزشی سعی دارد به موضوع دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ۱۴۰۲ بپردازد. شما می‌توانید نکات مهم ثبت نام آزمون‌های استخدامی و شرایط جذب  و زمان برگزاری آزمون قضاوت ۱۴۰۲ را در این مقاله مشاهده کنید. در صورت وجود هرگونه سؤال تنها کافی است با مشاوران مرکز تماس گرفته و از آخرین شرایط ثبت نام آزمون قضاوت ۱۴۰۲ اطلاع کامل کسب نمایید.

کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ۱۴۰۲

کلیه‌ داوطلبان‌ که برای ثبت نام آزمون قضاوت اقدام کرده بودند حالا باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ۱۴۰۲، و شرکت در جلسه امتحان قضاوت در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت ­نامی (شماره پرونده – نام – نام‌خانوادگی –  شماره ملی و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون قضاوت ۱۴۰۲ ، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون قضاوت ۱۴۰۲ همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه منصب قضا و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است به بخش بازیابی کد رهگیری / بازیابی توکن پرداخت مراجعه و نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام نماید.

سپس با در اختیار داشتن اطلاعات ثبت نامی خود می توانید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه قضاوت 1402 اقدام کنید.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه قضاوت

سایت دریافت کارت ورود به جلسه قضاوت ۱۴۰۲ همان سایت ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا یعنی hrtc.ir می باشد که باید در تاریخ مقرر به آن مراجعه کرده و کارت شرکت در آزمون خود را دریافت نمایید.

کافیست بر روی لینک ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ۱۴۰۲ کلیک نمایید

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت 1402

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت 1402 جهت شرکت در‌ آزمون‌ تصدی منصب قضا ۱۴۰۲ برای کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه ­شنبه تاریخ 1402/2/19 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. حتما پیش از اتمام مهلت دریافت کارت ورود به جلسه منصب قضا نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ۱۴۰۲  از 19 ازدیبهشت 1402

رفع مغایرت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ۱۴۰۲

بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت، با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت آزمون قضاوت ۱۴۰۲ ، چنانچه مغایرت در اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ۱۴۰۲ در بندهای  1 ،2  ،3 ،4 ،6 ،7 ، 8، 9 ، 10 و 11 (شامل نام­ خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، مذهب، عنوان رشته تحصیلی، تاریخ فارغ ­التحصیلی ، آخرین مقطع تحصیلی ، وضعیت تحصیلات تکمیلی و معدل ) مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده شد، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور منحصراً به hrtc.ir مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

  • چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می­ باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­ باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4 ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده  به نماینده معونت قوه قضاییه مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد، بدیهی است در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

زمان برگزاری آزمون قضاوت ۱۴۰۲

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه در سال ۱۴۰۲ ( آزمون قضاوت ۱۴۰۲) می‌رساند که زمان برگزاری آزمون قضاوت ۱۴۰۲ در صبح روز جمعه مورخ 22 اردیبهشت 1402 در 20 مرکز استان برگزار می شود.

فرآیند برگزاری آزمون قضاوت از ساعت 8:30 صبح آغاز می شود. درهای ورود به جلسه امتحان ساعت 8:00 صبح بسته خواهد شد. لذا کلیه داوطلبان گرامی باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی ذیربط حاضر باشند.

تذکرات مهم‌ جلسه آزمون قضاوت ۱۴۰۲

  1. در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه تصدی منصب قضا ، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
  2. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت‌ 8:00 (هشت) صبح می‌باشد.
  3. در ورودی حوزه های امتحانی آزمون رأس‌ ساعت‌ 7:30 (هفت و سی دقیقه) صبح بسته خواهد شد. لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
  4. هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
  5. لازم به تاکید است متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، جزوه، کتاب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن خودداری نمایند. ضمناً هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و غیره درجلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می شود.

دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و الزامات بهداشتی 

انتظار می رود برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترمتان موارد زیر را مورد توجه و آنها را رعایت نمایید:

  1. زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7:0۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
  2. برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
  3. از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
  4. هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
  5. همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.
  6. در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.
  7. از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.
  8. هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. درصورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
  9. در صورت داشتن سئوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
  10. در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیام هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
  11. سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.
  12. چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.

 

دریافت فایل جدول شماره 1 – آدرس حوزه های  محل  برگزاری آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه در سال 1400

دریافت فایل جدول شماره 2 – نام  استان و شهرستان محل برگزاری  و آدرس محل رفع نقــص کارت شرکـت در آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه 1400 در قالب PDF


برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ۱۴۰۲ و اطلاع از آخرین نکات مربوط به آزمونهای استخدامی با کارشناسان آزمون های استخدامی مشاور گروپ در ارتباط باشید.مشاور گروپ

سوالات متداول کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت

✔️سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ۱۴۰۲ چیست؟

✔️دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت 1402 به صورت اینترنتی و از طریق سایت hrtc.ir بوده که در همین مقاله نحوه دریافت آن بطور کامل در این مقاله بیان شده است.

✔️تاریخ دریافت کارت شرکت در آزمون قضاوت 1402 چه زمانی اعلام شده است؟

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ۱۴۰۲ حدودا چهار روز پیش از زمان برگزاری آزمون تصدی منصب قضا خواهد بود. زمان دقیق را در مقاله مطالعه فرمایید.

✔️آدرس محل برگزاری آزمون قضاوت ۱۴۰۲ کجاست؟

✔️آزمون قضاوت 1402 در مراکز استان ها برگزار و اطلاعات حوزه برگزاری آزمون تصدی منصب قضا بر روی کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت کلیه داوطلبان درج خواهد شد.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403