کارت ایثارگری

دریافت کارت ایثار رزمندگان

جهت مشاوره در زمینه کارت ایثارگری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه دریافت کارت ایثار رزمندگان ، کارت ایثارگری ارتش و سپاه و نحوه ثبت نام کارت ایثار گری: منظور از طراحی سامانه رزمندگان اسلام و صدور کارت ایثار جمع آوری و ثبت اطلاعات مربوط به جانبازان،‌ آزادگان و رزمندگان پایور و وظیفه ۸ سال دفاع مقدس آجا در جهت احیای ارزش های دفاع مقدس و سهولت دسترسی به این اطلاعات می باشد که در این راستا جهت رزمندگان، جانبازان و آزادگان پایور و وظیفه آجا کارت ایثار صادر و در اختیار نامبردگان قرار می گیرد.

دریافت کارت ایثار رزمندگان


کارت ایثارگری سپاه

درخواست کارت ایثارگری سپاه از طریق سامانه خدمات الکترونیک ایثار www.isaar.ir صورت می پذیرد.  براسـاس این درخواســت پس از طی فرایندهای داخلی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت ایثارگری چاپ شده و از طریق پست به درب منزل جامعه هدف ارسال می گردد.

درخواست کارت ایثارگری سپاه از طریق سامانه خدمات الکترونیک ایثار

کارت ایثارگری ارتش

متاسفانه اکثر رزمندگان اطلاع دقیقی از تاریخ اعزام، حضور و ترخیص از مناطق عملیاتی ندارند. این مساله وجود سامانه خدمات ایثار و کارت شناسایی برای رزمندگان (کارت ایثار) را دوچندان می‌کند. از این‌رو برای استفاده از تسهیلات مربوطه، باید کارت ایثارگری یا استعلام جبهه داشته باشند. که در ادامه توضیح بیشتری می‌دهیم.

برای تمام رزمندگان ارتشی که ۳ ماه به بالا سابقه خدمت در جبهه دارند کارت ایثارگری ارتش صادر می‌شود. افرادی که فاقد کارت ایثار هستند، باید در ابتدا به آخرین یگانی که در آن خدمت کردند مراجعه کنند. بعد از پیگیری‌های اداری کارت ایثار آنها از تهران صادر می‌شود. اگر در شهر آخرین یگان خدمتی زندگی نمی‌کنید یا پروسه دریافت کارت ایثارگری شما طولانی شده، می توانید از مشاوران مجموعه ی ما راهنمایی های بیشتر را بخواهید.

مراحل صدور و دریافت کارت ایثارگری ارتش

  • مراجعه به آخرین یگان خدمتی رزمنده
  • ثبت درخواست دریافت کارت ایثارگری در یگان و تجمیع سوابق وی
  • ارسال مدارک رزمنده به‌صورت لوح فشرده رمزدار برای ستاد نیروی زمینی ارتش در تهران
  • چاپ کارت ایثار و ارسال برای متقاضی (ممکن است با مراجعه حضوری این زمان کمتر ‌شود)

ثبت نام کارت ایثارگری سپاه

تاکنون برای رزمندگان سپاه کارت ایثار صادر نشده است. سپاهیان عزیز می‌توانید با در دست داشتن استعلام جبهه خود از مزایای کارت ایثارگری خود استفاده کنند. استعلام جبهه برای نیروهای مسلح سپاه به مثابه کارت ایثار است و جای هیچ نگرانی نیست.

دریافت کارت ایثار رزمندگان جهت کارکنان پایور

کارکنان پایور آجا که در طول هشت سال دفاع مقدس از تاریخ 1359/06/31 الی 1367/05/27 در مناطق عملیاتی و از تاریخ 1358/01/01 الی 1373/01/01 در مناطق عملیاتی شمالغرب حضور داشته اند می توانند ضمن مراجعه به یگان مربوطه مدارک مورد نیاز را ارایه و در خصوص دریافت کارت ایثار رزمندگان خود اقدام نمایند.

دریافت کارت ایثارگری

  1. رو گرفت ماده دستور حضور در مناطق عملیاتی
  2. روگرفت شناسنامه و کارت ملی
  3. ۲ قطعه عکس ۳*۴

روش دریافت کارت ایثار رزمندگان کارکنان وظیفه

  • کارکنان وظیفه منقضی خدمت آجا که از تاریخ 1359/06/31 الی 1367/05/27 مدت خدمت مقدس سربازی یا بخشی از آن را در مناطق عملیاتی سپری نموده اند می توانند راسا با مراجعه به آخرین یگان خدمتی که کارت پایان خدمت وظیفه عمومی را دریافت داشته اند و ارائه مورد نیاز از طریق یگان مربوطه نسبت به صدور کارت ایثار خود اقدام نمایند.

 

مدارک لازم دریافت کارت ایثار رزمندگان کارکنان وظیفه:

  1.  رو گرفت کارت پایان خدمت
  2. رو گرفت کارت ملی و شناسنامه
  3.  ۲ قطعه عکس ۳*۴
  • ضمنا به آگاهی می رساند در پی توافق به عمل آمده نیروی زمینی ارتش ج.ا.ا / معاونت احتیاط با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، عزیزان منقضی خدمت دوران هشت سال دفاع مقدس نزاجا می توانند با مراجعه به اداره پست محل سکونت و تکمیل فرم های مربوط و تحویل مدارک،‌در مورد دریافت کارت ایثار اقدام و شرکت پست ج.ا.ا راسا کارت موصوف را به آدرس متقاضی تحویل خواهد داد.

حدود 6میلیون رزمنده مشمول دریافت کارت ایثار رزمندگان هستند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: برابر آمارهای دقیقی که به دست آمده، حدود ۶ میلیون رزمنده از ارتش، سپاه. بسیج، نیروهای انتظامی و جهاد سازندگی آن دوران و آحاد ملت، مشمول دریافت این کارت هستند‌.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح ظهر امروز (سه شنبه) پس از رونمایی از کارت ایثار رزمندگان و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را که یادآور جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و‌ پایمردی و‌ ایستادگی ملت ایران در برابر بیگانه است را گرامی می‌داریم و امیدواریم که آثار و برکات دفاع مقدس همهمچنان در پیشبرد امور کشور و‌ دستیابی به آرمان‌ها و اهداف و منافع ملی ما راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای سند راهبردی خدمت‌رسانی به رزمندگان اسلام و بر اساس مصوبه شورای هماهنگی خدمات‌رسانی به رزمندگان، «کارت ایثار» رونمایی شد، افزود: با این کارت هویت همه رزمندگانی که بیش از ۴۵ روز در دفاع مقدس حضور داشنه باشند مشخص می‌شود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: برابر آمارهای دقیقی که به دست آمده، حدود ۶ میلیون رزمنده از ارتش، سپاه. بسیج، نیروهای انتظامی و جهاد سازندگی آن دوران و آحاد ملت، مشمول دریافت این کارت هستند‌.

سرلشکر باقری با بیان اینکه اهدای این کارت به رزمندگان دفاع مقدس، به مرور زمان انجام می‌شود و حدود ۳ سال زمان می‌برد، گفت: با این کارت هویت همه رزمندگان دفاع مقدس شناسایی می‌شود و هماهنگی‌ها و اطلاع‌رسانی‌های لازم با این رزمندگان در سامانه‌های مربوطه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خدماتی که برابر قانون پیش‌بینی شده و به مرور در وسع کشور و دولت قرار می‌گیرد برای رزمندگان سازماندهی خواهد شد، گفت: سازماندهی و مرکزیت کارت ایثار رزمندگان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

 

پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی

داوطلبان ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران، جهت پیگیری کارت ایثارگری با کدملی خود می‌توانند طبق مراحل زیر را اقدام نمایند.

نحوه پیگیری کارت ایثارگری سپاه با کد ملی:

مراحل تکمیل فرم جهت دریافت کارت ایثار سپاه:

1 مراجعه به سایت ایثار به نشانی isaar.ir
2 انتخاب گزینه خدمات پرکاربرد از منوی سمت چپ
3 انتخاب درخواست صدور کارت از ستون وسط
4 در صورت نداشتن نام کاربری مراجعه به نزدیک ترین دفتر بنیاد به محل سکونت خود
5 وارد کردن نام کاربری و رمز عبور
6 تکمیل اطلاعات خواسته شده
در مرحله اول داوطلب به سایت ایثار به نشانی isaar.ir مراجعه کرده و از منوی سمت چپ سایت گزینه خدمات پر کاربرد را انتخاب نماید.

 

نحوه پیگیری کارت ایثارگری سپاه با کد ملی:



مراحل تکمیل فرم جهت دریافت کارت ایثار افرادی که در استخدام سپاه بوده اند:

1 مراجعه به سایت ایثار به نشانی isaar.ir
2 انتخاب گزینه خدمات پرکاربرد از منوی سمت چپ
3 انتخاب درخواست صدور کارت از ستون وسط
4 در صورت نداشتن نام کاربری مراجعه به نزدیک ترین دفتر بنیاد به محل سکونت خود
5 وارد کردن نام کاربری و رمز عبور
6 تکمیل اطلاعات خواسته شده

نحوه پیگیری کارت ایثارگری ارتش با کد ملی

مراحل تکمیل فرم جهت دریافت کارت ایثار ارتش

  1. مراجعه به سایت آجا به نشانی –aja.ir
  2. انتخاب گزینه سامانه تکمیل اطلاعات ایثارگری آجا از منوی سمت راست
  3. وارد کردن اطلاعات خواسته شده (کارت ایثار و شماره کدملی)
  4. تکمیل اطلاعات خواسته شده
  5. دریافت پیغام “اطلاعات با موفقیت ثبت شد”

 

روال پرداخت شهریه دانشگاهها برای دارندگان کارت ایثارگری رزمندگان به چه صورت است؟

فرزندان رزمندگان به استناد جز (۱) بند (ث) ماده (۸۸) قانون برنامه ششم از پرداخت ۳۰ درصد شهریه دانشگاه و مراکز آموزش عالی معاف می‌باشند؛ بنابراین از آنجا که بر اساس صدر بند (ث) ماده مذکور، اعمال تسهیلات مقرر در مفاد این بند موکول به تأمین اعتبار و منابع در بودجه سنواتی و سایر منابع مربوطه می‌باشد در صورت تأمین اعتبار، فرزندان رزمندگان می‌توانند از معافیت مقرر برای پرداخت ۳۰ درصد شهریه برخوردار گردند.

آیا از سهمیه کارت ایثارگری رزمندگان برای آزمون استخدامی می توان استفاده نمود؟

چنانچه بر اساس تعریف رزمنده، مستند به بند (و) ماده (۱) قانون جامعه خدمات رسانی به ایثارگران، ایشان رزمنده شناخته شوند، بر اساس ذیل ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از ۵ درصد سهمیه استخدامی برخوردار می‌گردند.

شرایط بهره مندی از تسهیلات خرید مسکن برای جانبازان 70%چگونه است ؟

جانبازان 70 درصد و بالاتر که با توجه به شرایط فیزیکی دارای مسکن نامناسب باشند با تائید توسط بنیاد میتوانند پس از تسویه وام قبلی مسکن مجدا از این تسهیلات استفاده نمایند.

شرایط بهره مندی از تسهیلات ساخت مسکن چیست؟

تمام افرادی که تاکنون از تسهیلات خرید و یا ساخت بهره مند نشده اند امکان استفاده از تسهیلات مزبور را خواهند داشت ضمنا ایثارگرانی که دارای سابقه تسهیلات بانکی مسکن داشته ولیکن دارای مسکن نیمه تمام و یا نامناسب باشند و از تسهیلات مسکن کمتر از سقف تسهیلات سال 90 استفاده کرده باشند نیز با تسویه وام قبلی امکان بهره مندی از تسهیلات بانکی ساخت مسکن خواهند داشت.

آیا به فرزندان شهیدی غیر شاغل در ادرات دولتی فوق‌العاده ایثارگری تعلق می‌گیرد؟

برقراری فوق‌العاده ایثارگری موضوع ماده (۵۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ناظر بر رابطه اشتغال افراد در دستگاه‌های اجرایی و غیر دستگاه‌های اجرایی می‌باشد، بنابراین از آنجا که برادر ایشان شاغل نیستند مشمول فوق العاده ایثارگری ماده (۵۱) قانون جامع نمی‌گردند

چه کسانی از امتیاز فوق العاده ایثارگری بهره مند می باشند ؟

مشمولین بهره مندی ازامتیاز فوق العاده ایثارگری : جانبازان 25 درصد وبالاتر ، فرزند و همسر شهید می باشند

 
3.8/5 - (36 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ایثارگری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. علی عباس پوراذر

    باسلام خدمت تمامی مسئولین ودست اندرکاران محترم و گرامی اینجانب رزمنده ۲۴ماه سربازوظیفه ارتش بودم خدمت هستم برای دریافت کارت هوشمند رزمندکی ممنونم باتشگر وقدرانی التماس دعا

    پاسخ
  2. ملاها

    رزمنده ای با یکسال وهشت ماه حضور در جبهه ایثارگر چند درصدی است!???

    پاسخ
  3. علی جمالی09163334761

    سلام علیکم.بنده مدت بیش از 60ماه باجهاد سازنگی(ستادپشتیبانی ومهندسی جنگ)درسخترین دوران جنگ تحمیلی افتخارحضور داشته ام.چندین دفعه مجروح شده ام،درعملیات مختلف نیز شرکت کرده ام.قبل ازآن نیز مدت 13ماه درنیرویزمینی ارتش جمهوری اسلامی ازابتدای جنگ تحمیلی دربحرانی ترین وسخترین دوران جنگ تحمیلی ،حضوری فعال داشته ام،که هنوز کارت ایثارازارتش نگزفته ام،ساماندهی صدورکارت ایثارگری بعداز حدود27سال خوب است،اماواقعا خیلی دیراست.چون دیگر به درد من وامثال من،شایدنخورد.برای 60ماه جبهه باجهاد سازندگی،وپنج درصدجانبازی هم که بنیاد شهید اصلا توجهی نمیکنند،وهمیشه برای ردکردن ما25درصدجانبازی راچماق کرده وتوسر ما میزنند.ازحدود6سال قبل تاامروز که قانون خدمات رسانی به ایثارگران تصویب شده ورسما استفاده ازامتیازهای مصوب توسط کلیه دستگاههای اجرایی برای ایثارگران وخانواده آنها ابلاغ کرد ه اند،اکثریت دستگاههای اجرایی وحتی خود بنیاد شهید هم توجهی نمی کندوهمواره همان 25درصد راچماق میکنند.دوفرزند اینجانب مجبور به استفاده ازسهمیه آزاددرکنکور وهردودردانشگاه آزادقبول وفارغالتحصیل شده،وکلیه هزینه های سرسام آوردانشگاه آزاد راپرداخت کردم وهروقت از تصویب تخفیف 30درصدشهریه میگفتم مسئولین دانشگاه آزاد،مرامسخره میکردندوبه ریش مامیخندیدند.جهت اعتراض به بنیاداز برخورد دانشگاه رادرعدم اجرای مصوبه مجلس میگفتم،بنیاد شهیدنیز برای سردواندن ماهمچنان 25درصدبه بالارا چماق میکرد،درحالی که زیر 25درصد ورزمندگان هم میتوانستند ازمزایا استفاده کنند.باور کنیددرصد جانبازی منبیش ازپنجاه درصد است اما اینقدر مارادرپیچ وخم اداری اذیت میکنند که خسته شده وعطای آنرا به لقایش بخشیدیم.الان که خیلی ازرزمندگان وجانبازان بالای 60سال دارندویا فوت کرده اند.دیگر توانایی دوندگی راندارندوتحمل سرکار گذاشته شدن توسط بسیاری ازدستگاههای اجرایی را ندارند.خداوند همه مارا به راه راست هدایت فرماید.باتشکر.ارادتمند علی جمالی

    پاسخ
  4. حسینعلی شیخی

    با سلام و احترام .
    سال ۶۶ البته شهریور آن سال و در سن چهارده سالگی بمدت سه ماه به منطقه غرب اعزام شدم چرا نباید از مزایای ایثارگری استفاده کنم من سنم کم بود بار اول برگشتم تا یک دوره شش ماهه تحصیل کنم و بار بعد اعزام بشم جنگ تمام شد من مقصرم جنگ ادامه نداشت تا شش ماه حضورم کامل بشه و از مزایای ایثار گری استفاده کنم . کجایند قانون گذاران عادل و منصف بدادمون برسید گناه نکردیم که سنمان پایین بود و دیر بدنیا آمدیم

    پاسخ
  5. فرهاد عطائی شیخ

    با سلام و عرض ادب
    از اداره راه و ترابری استان اردبیل چندین بار به عنوان سرپرست اکیپ راهسازی به اداره کل راه کربلا اعزام شده ام.
    مسیول راهسازی از پشت بیمارستان فاطمه الزهرا(ع)تا فاو را عهده دار بودم .
    در عملیات آخر کل اکیپم شیمیایی شدند و هکذا خودم .
    تاکنون هیچ کارتی دریافت نکردم الان برای تنها فرزندم نیازمند دریافت کارت ایثار ملی هستم .(مهندس عمران از دانشگاه امیر کبیر هستم)
    لطفاً راهنمایی کنین

    پاسخ
  6. یزدان چالکش قاسمی

    سلام.
    دیروز با کوله باری از اعتماد و اعتبار و باور و ریشه مذهبی راهی جبهه شدیم طوری که بعد از مجروحیت و بستری در بیمارستان رازی گوی سبقت رو میگرفتیم که سریعتر به جبهه برگردبم بعد از اتمام جنگ اینهمه سال دنبال جانبازی بودم مدیران بدور از اعتماد و تشخیص فقط یک کلمه یاد گرفتند..آیا صورت صانحه داری؟ نداری فضولی موقوف..اینو در دادگاه خداوند هم خواهم گفت😴 اما امروز کسانی وارد گود شدند مانند اقای احمدی نژاد با گنده گوییهاش یذره اعتماد باقی مانده منو لااقل نابود کرد. طبق برنامه ای که گفتند فلان مدارک و فلان مبلغ پرداختی به بانک سپه برامون پست کنید عجله نکنید کارت ایثار بدستتان خواهد رسید..تمام وعده ها برام مبدل به کشک شد..یهو متوجه شدم شصت ساله ام تا بخودم اومدم قلبم رو عمل باز کردم امروز بعد از دوسال عمل به مشکل دیافراگم تنفسی دچارم تو خونه بستری ام…شما رو به خدا اعتماد و باور به خدا رو دیگه ازم نگیرید بازم میگید براتون کارت ایثار صادر کنیم؟ کدوم ایمان و باور کدام توان و قدرت؟ ادب و تربیت و خضوع بدرد این مسئولین نمیخورد که من درگیرش بودم و هستم. نمیتونم فیلم بازی کنم و ادا و اطوار در بیارم. وگرنه زمان جنگ با اون تیز و زرنگ بودنم مدارکها بدست میاوردم اما اعتقادم نذاشت..دستمو جمع کردم که پام درازه… من خیییییلی طلب دارم از تماااااام مسئولینی که امروز صداش بالاتره دلزده و دلشکسته شدم…اگه شماها حقیقتا کار خدایی میکردید میگشتید و کارمو حل میکردید نه سر پیری کپسول مسکن تجویز کنید…یذره اعتماد به اخرتم رو نمیفروشم😢 گر مخیر بکنندم بدوعالم که چه خواهی”” دوست مارا و همه نعمت فردوس شما را…بسلامت

    پاسخ
  7. ناشناس

    سلام . من یه گواهی میخواستم که مدت حضور پدرم در جبهه رو توش نوشته باشن. گفتن نمیشه و باید حتما کارت ایثار بگیری . فرایند صدور کارت هم چند ماه طول میکشه . من فقط یه گواهی ساده میخوام که کارم راه بیفته . اخه چرا اینقدر مردم رو اذیت میکنن.

    پاسخ
  8. غلامعباس طهماسبی ارشلو

    سلام
    اینجانب غلامعباس طهماسبی از سال 63 الی 65 در جبهه چم هندی ابوغریب در گردان 507 صاحب الزمان زیر نظر هنگ سوسنگرد خدمت نمودم و در سال 1365 در اردیبهشت ماه مجروح و به بیمارستان صحرایی شهید مخبری و از آنجا به بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک اعزام شدم و سپس با توجه به اینکه از قدرت بدنی خوبی برخوردار بودم بعد از 3 روز از بیمارستان با اندام باند پیچی به خط مقدم جبهه باز گشتم و پس از پایان جنگ جهت پیگیری مجروحیتم به بیمارستان مورد نظر مراجعه نمودم مقرر گردید کمیسیون پزشکی تشکیل شود که در مراجعات بعدی اعلام نمودند مدارک شما و تعدادی دیگر ازبین رفته که این موضوع نزدیک ربع قرن بطول انجامیده که هر بار سر گردانده و هیچ مسلمان یا ارمنی یا زرتشتی یا ایرانی یا امریکایی جوابگو نیست من فقط نمیدانم به فرزندانم و همسرم و خدا چه جوابی بدهم چندین بار مراجعه نمودم تو این اوضاع اقتصادی فقط جیبم در راه کرایه و مسافرخانه گذشت الان دیگر با وضعیت موج و شیمیایی و مجروحیتم رمقی نماند است .

    پاسخ
  9. صادق

    با سلام چرا حتما باید شش ماه به بالا دارای مزیت باشد مگر کسی که داوطلبانه و در سن بالا فقط بخاطر میهن عزیزمان به جنگ رفته حتی اگر یک روز هم رفته بود ممکن بود شهید شود و این اجحاف در حق عزیزانی که داوطلب بوده اند ( نه موظفی بوده که محل کارش در مناطق جنگی بوده و به اجبار آنجا بوده و نه خدمت وظیفه اش بوده و باز هم از اجبار باشد ) می‌باشد . خدا رو خوش نمیاد پدر بنده یک ماه داوطلبانه جنگ کرده و تاریخ تصفیه ایشان دیگر جنگ تمام شده بوده مگر نه باز هم میماند و می‌جنگید اینچنین در حقش اجحاف شود

    پاسخ
  10. طیب آقچه لو فرزندشهید

    باسلام.
    در ابتداعذرخواهی بنده راپذیراباشید.
    بااین حساب ماده ۵۱ ایثارگری واقعاقانون سودمندی میباشد.طبق این قانون ایثارگران شاغل۲برابر حقوق میگیرند.
    همسرشهید(البته منظوربنده همسرانی هست که ازدواج مجددکرده اند)هم حقوق شهیدرادریافت میکندوهم درصورت شاغل بودن ۲برابرحقوق دریافت میکند.
    فرزندگرامی شهیدهم که شاغل درارگانهای دولتی و شغلهای شرکتی وکارخانه جات میباشدنیز حقوق ۲ برابرمیگیرد .
    ولی اما
    فرزندشهیدی که بیکار هست ویا کارگر میباشد ویا ازکارافتاده هست ؛مثل بنده ،باید برن سماغ بمکند.
    عجب قانونی هست این قانون.واقعا من موندم اشخاصی که این قانون رو به تصویب رسوندن،چرا بااینهمه هوش وذکاوت، …. نشدن .
    با تشکر از شما زحمت کشان فضای مجازی که نظرات کلیدی ونکات قابل تامل را به اشتراک میگذارید و وظیفه خودرا به نحو احسنت انجام میدهید.طیب آقچه لو
    فرزند شهید علی آقچه لو
    خدمتگزارکانال تلگرامی فرزندان شاهد.کانال ورودی معراج

    پاسخ
  11. رمضان لنجابی شراهی

    سلام؛ بنده به مدت 3 ماه و17 روز سابقه جبهه دارم کارت ایثار قبلی هم دا م تاریخش تمام شده ولی هیچ گونه امتیازی تا نداشتم بخشنامه آمده که افرادی که از 45 روز به بالا سابقه دارند کارت ایثار می‌دهند ودرنتیجه کسی که کارت داره امتیازات فوق شامل می شود آیا انجام می شود تا حالا که حتی کارت هم ندادن وبه شرکت‌ها هم اعلام نکردند وکسی قبول نمیکنه لطفا راهنمایی وپیگیری نمایید با تشکر

    پاسخ
  12. منصورعابدی

    باسلام و خسته نباشید .
    حدود9ماه هست که پرونده ایثارگری بسیج را کامل کرده و فرستادم و خبری از کارت ایثار گری ندارم خواهشمنداست پیگیری فرمائید

    پاسخ
  13. یحیی

    با سلام درخواستم از بزرگان نظام جمهوری اسلامی این است من بازنشسته ارتش از سن 19 سالگی رفتم داخل سنگرها الی سن 35سالگی در کل مناطق جنگی و عملیاتی و جانباز 57درصد هستم و 70ماه در 8سال جنگ بودم و 60 ماه هم در مناطق عملیاتی شمالغرب بودم ودر کارنامه خدمتیم دارم و الان 4فرزند بیکار دارم فقط با همین حقوق بازنشستگی چه میشد یکی از فرزندان من ایثارگربجای پدرشان بصورت کارمند در ارتش و یا سازمان اتکاه خدمت میکرد بخدا 8سال دویوم کرمانشاه به تهران در وزارت دفاع تا یکی از انان را ببرند سازمان اتکاه بعداز 3سال پیامک امد اقی فرزادپور کارت درست شده بروید پیش مدیر عامل اتکاه به خو د خدا چند بار با همسرم رفتیم درسازمان اتکاه موفق نشدیم از دلسوزان نظام خواهش میکنم این لطف را در حال فرزند بیکار من ایثارگر بکنند درمورد سازمان اتکاه من جانباز شیمیایی هربار با اتوبوس به تهران میامدم از خدا مرگ میخواستم از این ناراحتم من وظیفه سربازیم را انجام دادم اما کم لطفی هم حدی داردنسبت به من و فرزندان بیکارم کارگری هم برای فرزند من و امثال بنده نباشد از طرفی هم خانواده همسرم میشناسم در کرمانشاه از هر خانواده 5نفر بیشتر و کمتر در شهرداری با بهترین شغل مشغول کارند بخدا یک ساعت هم برای این انقلاب زحمت نکشیدند فقط پارتی و پول دارند من چه گنای کردم پول و پارتی ندارم ای عزیزان بزرگ نظام اسلامی دستم به جای نمیرسد ومشکل من و امثال بنده را بعد از 44 سال کی میخواهد حل شود ان دنیا

    پاسخ
  14. گل محمد پناهی

    سلام
    حدود 10ما پیش برای کارت ایثارگری ثبت نام نموده ام اما از کارت خبری نیست . لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  15. گل محمد پناهی

    سلام
    حدود 10ماه پیش مدارک مربوط به ایثارگری ام را در بسیج مقاومت ناحیه …….. تکمیل کرده ام اما از کارت ایثارگری خبری نیست .لطفا پی گیری و جواب داده شود .
    با احترام
    گل محمد پناهی از اردبیل

    پاسخ
  16. حمید

    سلام
    بنده بصورت بسیجی مدت 4 ماه بیست 25 روز جبهه دارم ,برای یک مقطع تحصیلی بالاتر ,و معاف از بیمه و مالیات میگن که باید 6 ما تمام داشته باشی و هیچ مزایایی به ما تعلق نمی گیره ،خواهشمند است رسیدگی کنید نباید فرقی بین رزمنده ها گذاشته بشود هدف و نیت دفاع از سرزمین و خاک آب بوده که امثال بنده به وظیفه خود انسانی عمل و انجام دادن/ ممنون

    پاسخ
  17. شمس اله گنجی

    سلام ودرود بر شهدا و رزمتدگان دفاع مقدس؛
    رزمندکان طرح شش ماهه دانشجویی از کدوم ارگان می بایستی کارت ایثار دریافت کنند؟
    ضمنا؛ تا امروز هیچگونه امتیازی شامل این رزمندکان
    نشده است!!

    پاسخ
  18. بهلول محمدي برگچاي

    انتقاد كهنه سرباز ٨ سال دفاع مقدس از بزرگان نظام:
    در لشكرمهندسي رزمي ،٤٣ امام علي (ع) ، گردان حمزه سيدالشهدا ، تخصص ما ماشين آلات سنگين بود. من راننده بلدوزر بودم
    مارا سنگرسازان بي سنگر مي ناميدند، در چندين عمليات جنوب و غرب كشور شركت كردم ! يكي از عمليات ها عمليات كربلاي ٤ و ٥ بود (نميخوام در مورد كربلاي ٤ بگم دلم به درد مياد)كه رزمندگان شب و روز نداشتند ، فرماندهان و بزرگان نظام! جاده مرگ ..سه راه شهدا… درياچه پرورش ماهي… يادتان هست؟ به ما دستور دادين از وسط درياچه پرورش ماهي جاده بكشيم ، ماهم با جان و دل اطاعت كرديم، كجا كم گذاشته ايم؟؟؟
    بله يكي از آن رزمندگان من بودم ، برادرمحمدي ميگفتين.. احترام ميگذاشتين تشويقم ميكردين، سرزبان ها بودم .. پس چرا فراموش شديم؟؟ سهم من از ٨ سال جنگ ، ٢٨ ماه حضور در جبهه و جنگ بود ، داوطلبانه ايستادم و مردانه جنگيدم خيلي دلم ميخواست من هم به همرزم هاي شهيدم بپيوندم ولى لياقت نداشتم، انصاف شما بزرگان نظام كجا رفته !؟ ١٢٤٠٠ روز هست شما حق و حقوق رزمنگان را نميدهيد و امروز و فردا ميكنيد، آيا منتظر كسي هستيد!!؟ بايد امتيازات اسرا و جانبازان و رزمندگان با هم فرقي نداشته باشند

    پاسخ
  19. رضا

    سلام
    چند ماه است در سامانه تکمیل اطلاعات مشخصات و مدارک مورد نیاز را آپلود کردم نمی دانم کی و چه موقع کارت ایثارگری نیروهای مسلح صادر و ارسال می شود. چون ظاهرا کارت ایثار قبلی صادر شده ارتش از این به بعد معتبر نیست.

    پاسخ
  20. محمودرحمتی

    باسلام من خدمت سربازی از۶۵تا۶۷ درسپاه جبهه بودم کارت ایثار ندارم چطورکارت بگیرم .سؤال دیگرم قبل ازسربازی۳ماه بسیجی جبهه بودم،پایانی من گم شده مدارکی داشتم تحویل سپاه شهرستان دادم .برای پایانی گفتندمرکزاستان اسلام گرفته شماره پلاک من در کامپیوتر نیست ،حالا چطور پایانی ۳ماه رابگیرم .درضمن آن موقع نام من محمودبگ بودحالا به محمودتغییرنام دادم

    پاسخ
    1. محمودرحمتی

      با سلام آیا برای استفاده از سهمیه ۵درصدایثار برای فرزندم چون کارت ندارم اما یک باردرپلیس ۱۰+ثبت نام کردم می توانم برای دانشگاه استفاده کنم کد۱۲رقمی ایثارازکجابیاورم تابنویسم

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی