دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400

دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1400  و پذیرش رشته‌های بدون آزمون منتشر شد.


 اعلام نتایج پذیرش کاردانی به کارشناسی سال 99


دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400

نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1400 برای رشته های با آزمون و رشته‌های بدون آزمون اعلام شد.

نتایج پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 هم اکنون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است.

 ظرفیت پذیرش دانشجو آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400

دریافت و مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 ؛  سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 را اعلام کرد .

مشاورگروپ :

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با  مهر اظهار داشت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه ۲۳ خرداد آغاز شده است و تا روز یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ادامه داشت.

زرین آمیزی اظهار داشت: ۸ هزار و ۳۶۹ نفر متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ بوده اند.

زمان دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400

طبق اطلاعیه اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته 1400 سازمان سنجش و همچنین مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ، نتایج نهایی کارشناسی ناپیوسته 1400 ، روز سه شنبه 1400/07/22 اعلام شد . داوطلبان در این تاریخ باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش از اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی مطلع شوند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته بهمزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل دسترس است و پذیرش در ۱۶ رشته با آزمون و ۴۷ رشته بدون آزمون صورت می‌گیرد و برای رشته‌های بدون آزمون، صرفاً پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آنها بصورت «با آزمون» است در روز جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ برگزار شد.

در صورت عدم دسترسی به اینترنت شما می توانید به صورت تلفنی کارنامه خود را از مشاورین مجرب مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید. مشاورین مجموعه مراحل دریافت کارنامه را برای شما انجام خواهند داد.

راهنمای دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400

به اطلاع متقاضیانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 ثبت‌نام و شرکت نموده‌اند می‌رساند که اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی پذیرش با آزمون و همچنین رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون مذکور که گزینش ‌آنها به‌روش ‌متمرکز صورت‌ گرفته ‌است به همراه فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفته است.

پذیرفته‌شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در بند الف این اطلاعیه) ضرورت دارد در تاریخ 1400/06/30 به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. درصورتی که دانشگاه یا مؤسسه‌ای، در درگاه اطلاع‌رسانی خود برنامه زمانی برای ثبت‌نام درج ننموده باشد، پذیرفته‌شدگان این مؤسسات لازم است در یکی از روزهای چهارشنبه 1400/06/31 و یا شنبه 1400/07/03 برای ثبت‌نام در محل قبولی خود اقدام نمایند.

پذیرفته‌شدگان دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه‌ای لازم است برای اطلاع از زمان، نحوه و شرایط ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نشانی www.tvu.ac.ir  و یا به درگاه اطلاع رسانی دانشکده یا آموزشکده محل قبولی خود مراجعه نمایند. لازم به‌ذکر است اسامی افرادی که در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌ تحصیلی نیمه‌متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی اعلام گردیده‌، باید مطابق بند “ب” مندرج در این اطلاعیه برای انجام مصاحبه اقدام نمایند.

مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۰

ردیف مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کاردانی به کارشناسی ردیف مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کاردانی به کارشناسی
1 اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن 8 موافقتنامه‌ رسمی‌ از محل‌ خدمت‌ مبنی‌ بر عدم‌ همزمانی‌ و تداخل‌ ادامه‌ تحصیل با ادامه‌ خدمت‌ طرح نیروی انسانی
2 اصل کارت ملی و دو برگ تصویر پشت و روی آن 9 مجوز ادامه تحصیل و یا تأییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، (فارغ‌التحصیلان مقطع کاردانی دانشگاه‌های علوم پزشکی که از مزایای صندوق بهره‌مند شده‌اند)
3 شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری 10 تأییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، (فارغ‌التحصیلان‌ دوره‌های‌ کاردانی‌ رشته‌های‌ تحصیلی‌ غیرپزشکی‌ که‌ از مزایای‌ صندوق‌ مذکور بهره‌مند شده‌اند)
4 مدرک‌ ‌وضعیت ‌نظام ‌وظیفه (برای برادران) 11 حکم کارگزینی و فرم موافقتنامه کتبی از اداره آموزش و پرورش محل خدمت شاغلان رسمی یا پیمانی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل آنان
5 اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط سازمان متبوع 12 ثبت‌نام و ادامه تحصیل دارندگان مدرک معادل کاردانی که واجد شرایط بند «ز» قسمت شرایط اختصاصی دفترچه راهنمای ثبت‌نام (توضیحات صفحه 19) می باشند، بلامانع است
6 اصل یا گواهی مدرک کاردانی (فوق دیپلم برای قبول شدگان نیمسال اول تا 1400/06/31 و نیمسال دوم 1400/11/30)
13
ارائه فرم انصراف قطعی از تحصیل برای دانشجویان رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه (آزمون سال 1398 به قبل)
7 ارائه ‌اصل‌ گواهینامه انجام خدمات قانونی مقرر (طرح لایحه نیروی انسانی) یا گواهی معافیت از آن ———-

معرفی‌‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه‌متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی:

آن‌‌دسته‌ از متقاضیانی که‌ فهرست‌ اسامی‌ آنان‌ جزو معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ پذیرش رشته‌ تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی (کد رشته‌محل‌های 1180 تا 1222 مربوط به کد رشته امتحانی 114 گروه آموزشی پزشکی) در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام شده، لازم است برای آگاهی از زمان و مکان برگزاری مصاحبه، به اطلاعیه‌ای که در روز یکشنبه مورخ 1400/07/11 در درگاه اطلاع رسانی این سازمان درج خواهد شد، مراجعه نمایند.

ج) یادآوری های مهم:

1- پذیرفته شدگان هریک از رشته های تحصیلی این آزمون چنانچه در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال 1400 (متعاقباً اعلام میگردد) نیز قرار بگیرند لازم است از دو رشته قبولی خود یکی را به دلخواه انتخاب و در آن رشته ثبت نام نمایند. ثبت‌نام در یک رشته تحصیلی به منزله انصراف از رشته دیگر تلقی خواهد شد.

2- همه‌ پذیرفته‌شدگان‌ ملزم‌ می‌باشند در تاریخهای ‌تعیین ‌شده ‌برای ثبت‌نام ‌به‌ مؤسسه آموزش‌ عالی‌ مربوطه مراجعه ‌نمایند. عدم ‌ثبت‌نام ‌در تاریخهای ‌مقرر به ‌‌منزله ‌انصراف‌ از تحصیل در رشته قبولی تلقی شده و قبولی‌ این دسته از پذیرفته‌شدگان لغو خواهد شد.

3-پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان همزمان به عنوان پذیرفته نهایی در دو کدرشته‌محل (یکی کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا دانشگاه فرهنگیان و دیگر کدرشته‌محل‌های وابسته به واحدها یا مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی) اعلام شده باشد، لازم است منحصراً در یکی از کدرشته محل‌های قبولی ثبت‌نام نمایند. چنانچه این‌دسته از پذیرفته‌شدگان در هر دو کد رشته‌محل ثبت‌نام نموده و مشغول به تحصیل شوند، به‌عنوان متخلف شناخته شده و با آنها طبق ضوابط مربوط رفتار خواهد شد.

4-متقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط، نشانی و تلفن دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته که هم‌اکنون در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترسی می‌باشد، مراجعه نمایند.

 ضمناً برای متقاضیان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کد رشته‌محل‌های انتخابی و در سهمیه مربوط تنظیم می‌گردد. این کارنامه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان همزمان با اعلام نتیجه در دسترس خواهد بود.

د) نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه می‌توانند حداکثر تا تاریخ 1400/07/06 به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. به مواردی که ازطریق دیگری ویا بعد از تاریخ 1400/07/06 واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثرداده نخواهد شد.

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم میتوانند سوال یا سوالات خود را از با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور در میان بگذارند.


نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی اعلام می شود ؟

نتیج نهایی این آزمون روز سه شنبه 1400/07/22 اعلام می شود که به محض مشخص شدن توضیحات دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .

معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته های خاص چه موقع اعلام می شود؟

فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته به همراه اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته «فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی» منتشر شد.

پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ناپیوسته به چه صورت است؟

پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ناپیوسته در ۱۶ رشته امتحانی با آزمون در ۴۷ کدرشته امتحانی دیگر صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت گرفت.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403