سایت دریافت نتیجه کنکور سراسری 1403 + لینک مستقیم

سایت دریافت نتیجه کنکور سراسری 1403 + لینک مستقیم

جهت مشاوره در زمینه سایت دریافت نتیجه کنکور سراسری 1403 + لینک مستقیم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ www.sanjesh.org : کنکور سال گذشته تعداد کل داوطلبین شرکت کننده در کنکور ریاضی صد و چهل و چهار هزار نفر ، در کنکور تجربی شش صد و چهل و دو هزارو دویست و بیست و هشت نفر ، در کنکور انسانی دویست وچهار هزار و نهصد و سی و شش نفر ، کنکور هنر دوازده هزار و دویست و چهل و نه نفر ، کنکور زبان هفت هزار و پانصد سی و چهار نفر ، شرکت کردند .

دریافت نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ , اعلام نتایج کنکور سراسری,اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳,کنکور سراسری ۱۴۰۳,نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳,نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳,اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳,کنکور سراسری ۱۴۰۳,کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳,اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری,نتایج کنکور ۱۴۰۳,اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳,اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳


دریافت نتایج کنکور سراسری 98 www.sanjesh.org


دریافت کارنامه کنکور سراسری ۱۴۰۳ www.sanjesh.org ،  امسال هم کنکور سراسری سال نود و نه برگزار شد . و تمام داوطلبین منتظر دریافت کارنامه نهایی خود در ازمون سراسری نود و نه می باشند . نتایج ازمون سراسری نود و نه به صورت اینترنتی منتشر می شود و ما در ادامه این مقاله شما را در زمینه دریافت نتایج کنکور سراسری نود وهشت راهنمایی می کنیم.

دریافت نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ www.sanjesh.org ، در کنکور ۱۴۰۳ کلیه داوطلبان رشته محل های دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد با یک دیگر به رقابت پرداخته و نتایج اولیه خود را در یک کارنامه مشترک دریافت می کنند .

 

نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ رشته محل های با آزمون اعلام شد.

  • با توجه به اطلاعاتی كه در اختیار دارید از یكی از شیوه های زیر برای مشاهده نتیجه اقدام كنید
  • به اطلاع می رساند: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا امکان پاسخگویی حضوری وجود ندارد؛ لذا از مراجعه حضوری خودداری فرمایید و در صورت هرگونه سوال، پس از مشاهده كارنامه نهایی (حاوی رتبه داوطلب در هر رشته محل، سهمیه و …) كه تا 15 آبان ماه از طریق سایت سازمان منتشر می شود، از طریق سیستم پاسخگویی الكترونیكی اقدام نمایید ، تاکید می گردد به درخواستهایی كه از شیوه های دیگر ارسال می شود، هیچگونه پاسخی داده نخواهد شد.

نتایج نهایی کنکور سراسری 99


دریافت نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ www.sanjesh.org ، به گفته رئیس سازمان سنجش ، نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در روز جمعه 9 آبان ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش به ادرس sanjesh.org  قرار گرفت .

چگونه نتایج کنکور سراسری نود و نه را مشاهده کنیم

دریافت نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ www.sanjesh.org ،  ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به ادرس sanjesh.org می شویم . در منوی سمت راست بر روی “سراسری” کلیک می کنیم . و سپس وارد قسمت سیستم اعلام نتایج کنکور سراسری نود و نه می شویم . در کادرهای مربوط اطلاعات خواسته شده را وارد کنید این اطلاعات شامل شماره پرونده ، کد پیگیری ثبت نام می باشند .

دریافت نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ www.sanjesh.org ، سازمان سنجش پس از بررسی پاسخنامه های داوطلبان نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ را روز یکشنبه 30 شهریور یعنی حدودا یک ماه پس از آزمون اعلام می کند . متقاضیان می بایست در این زمان به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند .

نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳

دریافت نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ www.sanjesh.org ، داوطلبان برای مشاهده نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ باید پس از ورود به سایت سازمان سنجش ، در قسمت راست صفحه ، روی لینک ” سراسری ” کلیک کرده و سپس روی لینک ” سیستم اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ ” کلیک کنند . در این مرحله با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود شامل شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام نسبت به مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ اقدام نمایند . همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود ، امکان مشاهده نتایج کنکور ۱۴۰۳ با استفاده از سه روش است .

دریافت نتایج کنکور سراسری 98

روش اول :  در این روش داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای شامل شماره شناسنامه و سال تولد و شماره داوطلبی مندرج روی کارت ورود به جلسه ، نتایج کنکور خود را مشاهده نمایند .
روش دوم :  در این روش داوطلب با وارد کردن اطلاعات ثبت نام خود شامل شماره پرونده و کد رهگیری 16 رقمی موجود در رسید ثبت نام که پس از اتمام مراحل ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ از سایت سازمان سنجش دریافت کرده است و شماره شناسنامه می تواند نتایج خود را مشاهده نماید .
روش سوم : داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی شماره پرونده و شماره شناسنامه و شماره سریال شناسنامه ، کارنامه کنکور خود را مشاهده کنند .

دریافت نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ www.sanjesh.org ،  آن دسته از داوطلبانی که به دلایل مختلف دسترسی به اطلاعات ثبت نامی خود ندارند می توانند در سایت سنجش در قسمت سیستم پاسخگویی روی لینک ارسال درخواست کلیک کرده و با حساب کاربری خود درخواست بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری را ثبت کنند .

بدون اطلاعات ثبت نام چگونه نتایج را مشاهده کنیم

دریافت نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ www.sanjesh.org ، شما برای این که بتوانید نتایج کنکور سراسری نود و نه را مشاهده کنید باید حداقل یا شمار پرونده خود را داشته باشید یا شماره داوطلبی خود را . اما گاهی پیش می اید که شما هیچ کدام از این ها را ندارید در این صورت وارد قسمت از سایت سنجش شوید به نام پاسخ گویی . ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس شماره پرونده یا کد داوطلبی خود را بازیابی کنید . پاسخ بازیابی به صورت انلاین داده خواهد شد و شما پس از دریافت اطلاعات خود می توانید وارد قسمت مشاهده نتایج شوید و مابقی مراحل را ادامه دهید.

دریافت نتایج نهایی انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۳

دریافت نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ www.sanjesh.org ، داوطلبانی که بر اساس این کارنامه مجاز به شرکت در مرحله انتخاب رشته شوند می بایست رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب نموده و منتظر اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ باشند . بر اساس تجربیات سالیان گذشته زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ دهه سوم شهریور ماه می باشد .

داوطلبانی که به هر دلیل به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند و   یا به دلیل ترافیک سایت سازمان سنجش در ساعات اولیه اعلام نتایج ؛ قادر به مشاهده و دریافت نتیجه کنکور ۱۴۰۳ خود نشدند ؛ می توانند از طریق شماره تماس زیر و در کمتر از دو دقیقه از نتیجه خود با خبر شوند ….

9099071613

  ( از سراسر کشور )

(بدون کد و با تلفن ثابت تماس بگیرید)

.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
.با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه سایت دریافت نتیجه کنکور سراسری 1403 + لینک مستقیم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی