سامانه فیش حقوقی فرهنگیان|دریافت با کد ملی و کد پرسنلی

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سامانه فیش حقوقی فرهنگیان|دریافت با کد ملی و کد پرسنلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راه و روش دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی همواره یکی از سوالات پرتکرار قشر فرهنگی و عزیز کشورمان است که در این مقاله مشاور گروپ قصد داریم پاسخ جامعی را به آن ارائه کنیم. برای آشنایی با سامانه و نحوه دریافت فیش حقوقی با کد پرسنلی فرهنگیان با ما همراه باشید.

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان باید به سایت مای مدیو مراجعه نماید. my.medu.ir سامانه جامع خدمات آموزش و پرورش به فرهنگیان و دانش آموزان می باشد. برای دسترسی مستقیم و دریافت فیش حقوقی با کد پرسنلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به سایت دریافت فیش حقوقی  با کد پرسنلی

امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی و به صورت آنلاین موجب شده است تا این گروه از افراد جامعه راحت تر بتوانند به ریز جزئیات در آمدی خود دسترسی داشته باشند. زیرا در فیش حقوقی وزارت آموزش و پرورش حقوق و مزایای فرهنگی، وضعیت و مبلغ معوقه به همراه اطلاعات وام هایی که از آموزش و پرورش دریافت کرده اید یا کسری ها و بدهی های فرهنگی شامل مبالغ کسری ماهیانه بابت وام دریافتی می شود، درج می گردد.

در سال های گذشته که اینترنت وجود نداشت و یا تا این حد گسترده نشده بود، برای دریافت فیش حقوقی باید به اداره آموزش و پرورش مراجعه می کردیم و با اتلاف وقت در صف انتظار مواجه بودیم.

اما با پیشرفت تکنولوژی و آنلاین شدن امور اداری، فرآیند دریافت فیش حقوقی هم با تحولات زیادی روبرو شد. وزارت آموزش و پرورش با هدف تسریع روند صدور فیش حقوقی فرهنگیان و همچنین سهولت در انجام کار، ابتدا سامانه ای را تحت عنوان fish.medu.ir طراحی و تاسیس کرد که به صورت اختصاصی با هدف ارائه فیش حقوقی به فرهنگیان ایجاد شده بود.

فیش حقوقی معلمان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی Moshavergroup.com

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

در سامانه fish medu.ir امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی فراهم شده بود و فقط کافی بود در کادرهای مشخص شده کد پرسنلی، کد ملی و رمز عبور خود را وارد می کردید.

 

دریافت فیش حقوق فرهنگیان خرداد 1402 + احکام جدید رتبه بندی معلمان 1402

اما در راستای یکپارچه سازی سامانه های فرهنگیان آموزش و پرورش، سامانه my medu.ir  پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش ایجاد و معرفی شد. یکی از خدمات اصلی مای مدیو به فرهنگیان، دریافت فیش حقوقی و حکم کارگزینی است که برای دریافت آن ها کافیست به سایت فیش حقوقی فرهنگیان my medu.ir مراجعه نمایید.

البته با توجه به تغییرات سایت مای مدیو نسبت به سامانه های قبلی، دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی میسر است و با استفاده از کد پرسنلی نمی توانید فیش حقوق خود را دریافت نمایید. در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت فیش حقوقی معلمان و فرهنگیان شاغل را با هم بررسی می کنیم.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

راهنمای نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان آموزش و پرورش my.medu ir در ادامه بیان شده است. قبل از ورود به سامانه، باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

استفاده از نرم افزار و یا سایت‌ های غیر رسمی جهت دریافت فیش حقوقی غیر مجاز بوده و مسئولیت تبعات ناشی از آن بر عهده کاربر می‌ باشد. کاربرانی که از سایت‌ها یا نرم افزار های دیگر برای دریافت فیش حقوقی خود استفاده نموده‌ اند سریعتر نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمایند.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی میسر نیست و فقط با کد ملی امکان پذیر بوده و در حال حاضر، تنها مرجع رسمی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان سایت my.medu.ir می‌ باشد.

با کلیک بر روی لینک مستقیم ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی و کد ملی به my medu.ir اینجا وارد می شوید

راهنمای ورود به سایت فیش حقوقی معلمان آموزش و پرورش

  • مراجعه به نشانی اینترنتی : my medu.irسایت فیش
  • درج کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور دلخواه که در زمان نام نویسی ثبت کرده بودید.
  • وارد نمودن عبارت امنیتی در کادر مربوطه
  • کلیک بر روی گزینه “ورود”

در گام بعدی پس از مشخص کردن سال و ماه مورد نظر، بر روی نمایش فیش کلیک کنید.

⚠️  دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی از my.medu.ir امکان پذیر نیست! ⚠️

برای دریافت فیش حقوق فرهنگیان با کد ملی my medu.ir ، ابتدا باید به صفحه اصلی سامانه ورود کرده و سپس به دو طریق 1- استفاده از کدملی و رمز 2- استفاده از درگاه دولت، وارد سامانه شده و فیش حقوقی را مشاهده نمایید. در سال های گذشته با مراجعه به  fish medu ir فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی قابل دریافت بود و بسیاری از فرهنگیان و معلمان هنوز برای دریافت فیش حقوق خود این آدرس اینترنتی را جستجو می کنند.

راهنمای از طریق سایت فیش حقوقی وزارت آموزش و پرورش به صورت مرحله به مرحله در ادامه ارائه داده شده است:

🔻 برای دیدن فیش حقوقی فرهنگیان ابتدا باید به سامانه  my.medu.ir مراجعه نمایید.

🔻  برای ورود به سامانه my medu.irسایت فیش ، با انتخاب نقش فرهنگی، کادر نام کاربری و رمز عبور را با کد ملی و رمز عبور که قبلا تعیین کرده بودید را وارد کنید و پس از درج عبارت امنیتی گزینه ورود را انتخاب نمایید.

ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

🔻 با ورود موفقیت آمیز به سامانه my medu.ir،مطابق تصویر زیر از بخش اداری روی گزینه فیش حقوقی کلیک نمایید.

مراحل دریافت فیش حقوقی فرهنگیان Moshavergroup.com

🔻برای دیدن فیش حقوقی فرهنگیان پس از مشخص کردن سال و ماه مورد نظر، بر روی مشاهده فیش کلیک کنید تا لیست مربوطه ساخته شود. با انتخاب گزینه ذره بین، جزئیات فیش حقوقی شما به نمایش در می آید و می توانید با کلیک بر روی خروجی pdf و یا چاپ فیش، اطلاعات خود را پرینت و ذخیره نمایید.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان Moshavergroup.com

🔻در تصویر زیر، نمونه فیش فرهنگیان را مشاهده می کنید. در صورت تمایل برای داشتن نسخه چاپی فیش حقوقی فرهنگیان می توانید از فیش خود پرینت بگیرید.

عکس نمونه فیش حقوقی فرهنگیان Moshavergroup.com

این مراحل که با هم پیش رفتیم برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل بود و اگر شما جزو گروه بازنشستگان فرهنگی کشور هستید و می خواهید فیش حقوقی خود را بگیرید باید فرآیند دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی با کد ملی را در سامانه صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir  پیگیری نمایید. برای آشنایی با دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی کلیک نمایید.


با مطالعه این مقاله مشاور گروپ متوجه شدیم که دیگر امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی میسر نیست و تنها با ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش می توانید با استفاده از کد ملی و رمز عبور و یا از طریق درگاه دولت هوشمند به سامانه مای مدیو وارد شده و فیش حقوقی خود را دریافت نمایید.

با توجه به یکپارچه شدن خدمات وزارت آموزش و پرورش در سامانه my.medu.ir می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی استفاده از سایر خدمات از تلفن ثابت با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت و بدون اضافه کردن کد ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️مراحل دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی چیست؟

✔️راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی فرهنگیان در این مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است.

✔️سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی چیست؟

✔️امکان دریافت فیش حقوق فرهنگیان شاغل، تنها در پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش MY.MEDU.IR فراهم می باشد.

✔️فیش حقوقی را از کجا پیدا کنم؟

✔️بعد از ورود به حساب کاربری خود در مای مدیو، روی گزینه فیش حقوقی کلیک کنید. با انتخاب سال و ماه مورد نظر فیش حقوقی نشان داده می شود. برای دریافت جزئیات بیشتر باید روی علامت ذره بین کلیک نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه فیش حقوقی فرهنگیان|دریافت با کد ملی و کد پرسنلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی