دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی | راهنمای تصویری

فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی | راهنمای تصویری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فراهم سازی امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی و به صورت آنلاین، گامی بزرگ در راستای خدمت رسانی به قشر زحمتکش فرهنگی محسوب می شود. در سال های گذشته برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان باید به صورت حضوری به ادارات آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه می کردیم و راه دیگری برای دریافت فیش حقوقی وجود نداشت.

اما با پیشرفت تکنولوژی و آنلاین شدن بسیاری از امور اداری، فرآیند دریافت فیش حقوقی فرهنگیان هم تنها با چند کلیک در سامانه مای مدیو میسر شده است. به همین دلیل ما این مقاله مشاور گروپ را به توضیح نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی اختصاص داده ایم. با ما همراه باشید.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی چگونه است؟ در فیش حقوقی فرهنگیان چه مواردی مشخص می شود؟ هر فیش حقوقی دارای پنج بخش است، حقوق و مزایای فرهنگی، معوقات، وام ها، کسری ها و بدهی و خالص پرداختی می باشد. میزان دریافتی خود در ماه جاری در بخش “حقوق و مزایای فرهنگی” مشخص شده و اگر معوقاتی داشته باشید مبلغ پرداختی معوقات آموزش و پرورش در بخش مربوطه درج می گردد.

در فیش حقوقی برای وام هم کادری در نظر گرفته شده است که نشان دهنده تعداد و مبلغ وام هایی است که از آموزش و پرورش دریافت کرده اید. در قسمت کسری ها و بدهی های فرهنگی، مبالغ کسری ماهیانه بابت وام دریافتی نوشته می شود.

در نهایت بعد از اضافه و کم شدن مبالغ بدهکار و بستانکار، خالص دریافتی به صورت حروف و عدد در فیش حقوقی هر ماه ثبت می گردد. اما فیش حقوقی را از کجا دریافت کنیم؟

عکس نمونه فیش حقوقی فرهنگیان Moshavergroup.com

سایت فیش حقوقی فرهنگیان my medu.ir

در راستای یکپارچه سازی سامانه های فرهنگیان آموزش و پرورش، سامانه my medu.ir  پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش ایجاد و معرفی شد. یکی از خدمات اصلی مای مدیو به فرهنگیان، دریافت فیش حقوقی و حکم کارگزینی است که برای دریافت آن ها کافیست به سایت فیش حقوقی فرهنگیان my medu.ir مراجعه نمایید.

در سال های گذشته با مراجعه به  fish medu ir دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی و کد پرسنلی میسر بود و برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی فقط می بایست در کادرهای مشخص شده fish.medu.ir کد پرسنلی، کد ملی و رمز عبور خود را وارد می کردید.

دریافت فیش حقوق فرهنگیان خرداد 1402 + احکام جدید رتبه بندی معلمان 1402

بسیاری از فرهنگیان و معلمان هنوز برای دریافت فیش حقوق خود هنوز آدرس اینترنتی fish.medu.ir را جستجو می کنند و مستقیما به سامانه مای مدیو هدایت می شوند.

برای ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی my.medu.ir اینجا کلیک کنید.

البته با توجه به تغییرات سایت مای مدیو نسبت به سامانه های قبلی، دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی میسر است و با استفاده از کد پرسنلی نمی توانید فیش حقوق خود را دریافت نمایید. در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت فیش حقوقی معلمان و فرهنگیان شاغل را با هم بررسی می کنیم.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی my medu.ir

برای دریافت فیش حقوق فرهنگیان با کد ملی my medu.ir ، ابتدا باید به صفحه اصلی سامانه ورود کرده و سپس به دو طریق 1- استفاده از کد ملی و رمزعبور 2- استفاده از درگاه دولت، وارد سامانه شده و فیش حقوقی را مشاهده نمایید.

🔻 برای دیدن فیش حقوقی فرهنگیان ابتدا باید به سامانه  my.medu.ir مراجعه نمایید. با انتخاب نقش فرهنگی، کادر نام کاربری و رمز عبور را با کد ملی و رمز عبور که قبلا تعیین کرده بودید را وارد کنید و پس از درج عبارت امنیتی گزینه ورود را انتخاب نمایید.

ورود فرهنگیان و معلمان به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش سامانه my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

🔻 با ورود موفقیت آمیز به سامانه my medu.ir، مطابق تصویر زیر از بخش اداری روی گزینه فیش حقوقی کلیک نمایید.

مراحل دریافت فیش حقوقی فرهنگیان Moshavergroup.com

🔻برای دیدن فیش حقوقی فرهنگیان پس از مشخص کردن سال و ماه مورد نظر، بر روی مشاهده فیش کلیک کنید تا لیست مربوطه ساخته شود. با انتخاب گزینه ذره بین، جزئیات فیش حقوقی شما به نمایش در می آید.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان Moshavergroup.com

🔻در تصویر زیر، نمونه فیش فرهنگیان را مشاهده می کنید. در صورت تمایل برای داشتن نسخه چاپی فیش حقوقی فرهنگیان می توانید از فیش خود پرینت بگیرید. (با کلیک بر روی خروجی pdf و یا چاپ فیش، اطلاعات خود را پرینت و ذخیره نمایید.)

فیش حقوقی معلمان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی Moshavergroup.com

این مراحل که با هم پیش رفتیم برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل بود و اگر شما جزو گروه بازنشستگان فرهنگی کشور هستید و می خواهید فیش حقوقی خود را بگیرید باید فرآیند دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی با کد ملی را در سامانه صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir  پیگیری نمایید. برای آشنایی با مراحل دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی کلیک نمایید.


همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید سامانه  my.medu.ir به سه گروه از افراد جامعه خدمات مرتبط با وزارت آموزش و پرورش را ارائه می کند. فرهنگیان، دانش آموزان و سایر مردم. در بخش فرهنگیان امکان دریافت فیش حقوقی، حکم ابلاغ، خلاصه سوابق، کارت پرسنلی، استعلام مدرک تحصیلی، حکم کارگزینی فرهنگیان my.medu.ir و … وجود دارد.

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

با توجه به یکپارچه شدن خدمات وزارت آموزش و پرورش در سامانه my.medu.ir می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی استفاده از سایر خدمات از تلفن ثابت با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت و بدون اضافه کردن کد ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️مراحل دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی چیست؟

✔️راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل در این مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است.

✔️سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی چیست؟

✔️امکان دریافت فیش حقوق فرهنگیان شاغل، تنها در پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش MY.MEDU.IR فراهم می باشد.

✔️فیش حقوقی ام را از کجا دریافت کنم؟

✔️بعد از ورود به حساب کاربری خود در مای مدیو، روی گزینه فیش حقوقی کلیک کنید. با انتخاب سال و ماه مورد نظر فیش حقوقی نشان داده می شود. برای دریافت جزئیات بیشتر باید روی علامت ذره بین کلیک نمایید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی | راهنمای تصویری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403