کاربرگ 101 سهمیه شاغل علمی کاربردی

کاربرگ 101 سهمیه شاغل علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه کاربرگ 101 سهمیه شاغل علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لینک دانلود کاربرگ 101 سهمیه شاغل علمی کاربردی در این مقاله ارائه داده شده است. یکی از مزایای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی این است که، افراد می توانند در حین تحصیل مشغول بکار باشند و از سهمیه افراد شاغل دانشگاه علمی کاربردی استفاده نمایند.

در نظر داشته باشید، استفاده از سهمیه شاغل دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایط و ضوابطی می باشد. در ادامه مقاله علاوه بر دریافت و دانلود کاربرگ 101 سهمیه شاغل علمی کاربردی ، می توانید شرایط استفاده از سهیمه شاغل را مشاهده نمایید. با ما همراه باشید.

کاربرگ 101 سهمیه شاغل علمی کاربردی

لینک دانلود کاربرگ 101 سهمیه شاغل علمی کاربردی در ادامه مقاله ارائه داده شده است. لازم به ذکر است، داوطلبان دارای وضعيت پذيرش شاغل می توانند علاوه بر كد رشته محل های دارای ظرفيت پذيرش «صرفا شاغل» از كدرشته محل هايی كه پذيرش «آزاد» دارند نيز در همان زيرگروه مربوط به كد رشته محل با پذيرش شاغل، انتخاب رشته نمايند.

داوطلبان دارای وضعيت پذيرش شاغل ميبايست صرفا از رشته های تحصيلی مرتبط با زمينه شغلی خود انتخاب نمايند، در غير اينصورت پذيرش ايشان «كان لم يكن» تلقی می گردد.

سهمیه شاغل دانشگاه علمی کاربردی

منظور از سهمیه شاغل دانشگاه علمی کاربردی چیست؟ شاغل به فردی اطلاق می گردد كه در دستگاه های اجرایی و شركت ها اعم از دولتی يا غيردولتی در حرفه منطبق با رشته انتخابی حداقل يكسال سابقه كار مرتبط داشته و مشغول به كار باشد. متقاضیان برای استفاده از سهمیه شاغل، باید کاربرگ 101 سهمیه شاغل علمی کاربردی را دانلود و پس از تکمیل و تایید محل کار به آموزش دانشگاه تحویل دهند.

داوطلبان دارای وضعيت پذيرش شاغلی كه كد اشتغال آنها براساس تعاريف مندرج در جدول شماره 6 دفترچه راهنمای ثبت نام علمی کاربردی، يكی از كد های 101 الی 220 می باشد، در صورت وجود رشته مرتبط در ساير مراكز آموزشی با كد اشتغال 199 ،می توانند از آن مركز آموزشی نيز انتخاب رشته نمايند.

این دسته از افراد، پس از انتخاب گروه آموزشی صنعت از جدول ارائه شده در دفترچه راهنمای ثبت نام، و با توجه به شرايط اختصاصی برخی از رشته های تحصيلی مندرج در جدول شماره (2 ) زيرگروه آموزشی 101 را انتخاب می نمايد. سپس با مراجعه به كدرشته محل های مربوط به اين زيرگروه آموزشی كه در جدول شماره 7 آمده است، حداكثر سی کد رشته محل را كه براساس تعاريف مندرج در جدول شماره 6 مرتبط با زمينه شغلی ايشان می باشد و نيز با توجه به جنسيت پذيرش براساس علاقه و به ترتيب اولويت انتخاب می نمايد.

انتخاب رشته از ديگر جداول برای اين داوطلب مجاز نمی باشد.

دانلود کاربرگ 101 سهمیه شاغل علمی کاربردی

لینک دانلود کاربرگ 101 سهمیه شاغل علمی کاربردی در ادامه ارائه داده شده است. برای دانلود کاربرگ 101 سهمیه شاغل ، بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود کاربرگ 101 سهمیه شاغل

شرایط استفاده از سهمیه شاغل دانشگاه علمی کاربردی

شرایط استفاده از سهمیه شاغل دانشگاه علمی کاربردی چیست؟ داوطلبان برای استفاده از سهمیه شاغل علمی کاربردی باید دارای یکسری شرایط باشند.

🔻داوطلب دارای وضعیت پذیرش شاغل، مجاز به انتخاب حداكثر سی كدرشته محل (در صورت وجود) از بين رشته های تحصيلی موجود، صرفا در يک زيرگروه آموزشی می باشد. در صورت انتخاب از چند زيرگروه آموزشی، تمامی انتخاب های داوطلب حذف خواهد شد.

🔻مهم ترین شرط استفاده از سهمیه شاغل دانشگاه علمی کاربردی این است که، داوطلب باید در زمینه رشته‌ ای که در دانشگاه مشغول به تحصیل در آن است شاغل باشد. در صورتیکه شغل داوطلب با رشته تحصیلی او مطابقت نداشته باشد، شرایط استفاده از سهمیه شاغل را ندارد.

🔻داوطلبانی که متقاضی استفاده از سهمیه شاغل علمی کاربردی می باشند، باید کاربرگ 101 سهمیه شاغل علمی کاربردی را دانلود نموده و پس از تکمیل و تایید محل کار، به آموزش دانشگاه تحویل دهند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با کداشتغال علمی کاربردی، به مقاله، کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی  مراجعه نمایید.

سوالات متداول سهمیه شاغل علمی کاربردی

شرایط استفاده از سهمیه شاغل دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

مهم ترین شرط استفاده از سهمیه شاغل، تطابق شغل داوطلب با رشته تحصیلی وی می باشد.

برای دانلود کاربرگ سهمیه شاغل علمی کاربردی به چه سایتی مراجعه کنیم؟

لینک دانلود سهمیه شاغل در این مقاله ارائه داده شده است.

داوطلبان وضعیت پذیرش شاغل، مجاز به انتخاب چند کد رشته محل می باشند؟

داوطلب دارای وضعیت پذیرش شاغل، مجاز به انتخاب حداکثر 30 کد رشته محل صرفا از یک زیرگروه آزمایشی می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کاربرگ 101 سهمیه شاغل علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403