دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98

دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98

جهت مشاوره در زمینه دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98 : به گزارش مشاور گروپ ، مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، اعزامی‌های نیمه اول سال ۹۸ می‌توانند به عنوان سرباز معلم جذب شوند. گفتنی است؛ مشمولان وظیفه بعد انصراف از تحصیل تا ۱ سال فرصت معرفی دارند تا وارد غیبت نشوند.


دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98


دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98 :   طرح سرباز معلم برای سال ۹۸ و هم چنین امربه سربازی در این سال، جزییاتی دارد که اگر شما به دنبال دریافت اطلاعات در این زمینه و گذراندان دوران خدمت وظیفه عمومی خود در سال ۹۸ با روشی متفاوت هستید، این گفتار آخرین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.

سرباز معلم 1400

طرح سرباز معلم چیست؟

دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98 : طرح سرباز معلم، طرحی است که به جوانانی که مشمول اعزام به خدمت مقدس سربازی هستند و هیچ غیبتی ندارند، اختصاص پیدا می کند تا بخشی از دوران خدمت را به عنوان معلم، در وزارت آموزش و پرورش مشغول به کار شده و به شغل شریف معلمی مشغول شوند. این که شما به عنوان سرباز در چه استانی مشغول به تدریس شوید و اعزام شما به مناطق شهری باشد یا روستایی، به تشخیص ستاد کل نیرو های مسلح و وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

آیا پس از طرح سرباز معلم، می توان در آموزش و پرورش استخدام شد؟

خیر. پس از اتمام خدمت وظیفه عمومی سربازان، طرح سرباز معلم نیز خاتمه یافته و این طرح، هیچ تعهدی برای وزارت آمورش و پرورش نسبت به جذب سربازان ایجاد نمی کند. استخدام در وزارت آموزش و پرورش، مشمول مقررات استخدامی کشور و قبولی در آزمون استخدامی بوده که جزییات آن را در سایت وزارت آموزش و پرورش و اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور بدست آورید.دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98

چه کسانی می توانند برای طرح سرباز معلم اقدام کنند؟

دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98 : برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹، اسامی داوطلبانی که متقاضی شرکت در طرح بوده و واجد شرایط تشخیص داده شوند، بررسی و آن دسته از سربازانی که تاریخ اعزام آن ها تیر ۹۸ و شهریور ۹۸ است، امتیاز بندی می شوند و نفرات منتخب در این طرح نام نویسی خواهند شد.
داوطلبان واجد شرایط که برگه آماده به خدمت داشته و غیبت ندارند، طبق بخش نامه جذب سرباز معلم وزارت آموزش و پروش، ثبت نام خواهندشد. به کار گیری سربازان مشمول این طرح که واجد شرایط تشخیص داده شوند، بر اساس رشته تحصیلی بوده و جذب آن ها طبق طرح طبقه بندی مشاغل معلمان سراسر کشور انجام خواهد شد.دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98   /


کدام ارگان آموزش و پرورش وظیفه جذب سرباز معلم را بر عهده دارد؟


دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98  :  توجه داشته باشید که به کارگیری سربازان مشمول این طرح، توسط اداره کل آموزش و پرورش هر استان انجام شده و اعزام سربازان معلم به مدارس، بر اساس نیاز مناطق و اولویت های تخصیصی انجام خواهد شد.


سربازان چه رشته هایی در طرح سرباز معلم گزینش نخواهند شد؟

سربازانی که دانش آموخته رشته های پیرا پزشکی مثل ارتوپدی، فوریت های پزشکی و مامایی و امثالهم باشند، در این طرح بررسی نخواهند شد.


استخدام سرباز معلم در چه واحدهای آموزشی در سراسر کشور انجام می شود؟

دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98  :  قابل ذکر است که جذب و به کار گیری معلمان وظیفه، فقط در کلاس های درسی واحدهای آموزشی دولتی امکان دارد که در مناطق کم تر توسعه یافته که سازمان برنامه و بودجه تعیین کرده است، امکان پذیر بوده و به کار گیری سرباز معلم در بخش های اداری و خدماتی و مناطق شهری و مراکز استان های کشور قانونی نیست.


جذب سهیمه چگونه انجام می شود؟

دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98  :  سازمان وظیفه عمومی ناجا، در صورت ارسال قهرست اسامی سربازان معلم پذیرفته شده در این طرح به ستاد کل نیرو های مسلح، هیچ گونه جذب جدیدی انجام نخواهد داد. پذیرش صرفا از میان سربازانی که مدرک کارشناسی در اختیار دارند و نه کارشناسی ارشد و دکتری انجام شده و اسامی نهایی قبول شدگان، مطابق سهمیه اختصاصی در اردیبهشت سال ۹۸ به حوزه ستادی ارسال می شود.

متقاضی ثبت نام طرح سرباز معلم، چه مدارکی بایدآماده کند؟


دفترچه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت از سازمان وظیفه عمومی ناجا
ارائه رونوشت کارت ملی و شناسنامه
گواهی مدرک تحصیلی کارشناسی
تکمیل فرم تعهد نامه رعایت شئونات معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش
تکمیل فرم پرسش نامه اطلاعات فردی گرینش
یک قطعه عکس


آیا ضوابط پزشکی هم برای پذیرش در طرح سرباز معلم احراز می شود؟

دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98 : سازمان وظیفه عمومی ناجا، داوطلبان را از نظر سلامت کامل جسمی و روحی و روانی بررسی می کند تا برای شغل معلمی مناسب باشند. ضمنا اداره کل آموزش و پرورش استان نیز موظف به تایید نهایی سلامت جسمی سرباز معلم گزینش شده است.


من در طرح سرباز معلم پذیرفته شده ام. اما قصد ارائه درخواست معاقیت پزشکی دارم. چه باید بکنم؟

دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98  :  توجه داشته باشید که درخواست معافیت پزشکی، سبب لغو کامل گزینش در طرح سرباز معلم خواهد شد. اگر شما چنین درخواستی از سازمان وظیفه عمومی ناجا داشته باشید، از طرح سرباز معلم حذف خواهید شد.

من در طرح سرباز معلم گزینش شده، اما قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارم. آیا امکان حفظ جایگاه برای پس از دانش آموختگی مقطع ارشد هست؟

خیر. درخواست معافیت تحصیلی، سبب حذف سرباز در طرح سرباز معلم خواهد شد.

مدت طرح سرباز معلم چقدر است؟

طرح سرباز معلم به مدت ۲۴ ماه کامل انجام شده و اگر شما کسری خدمت دارید، از این طرح حذف خواهید شد.

آیا می توان شش ماه در طرح سرباز معلم بود و سپس با امریه سربازی به سازمان قضایی نیروهای مسلح یا ستاد اقامه نماز کشور رفت؟

توجه داشته باشید که مشمولان طرح سرباز معلم، موظف به ارائه تعهدنامه استخدامی ۲۴ ماه بوده و خدمت وظیفه عمومی را باید در آموزش و پروش گذرانده و هیچ گونه حق استخدامی با اشتغال برای آنان ایجاد نمی کند.

جهت مشاهده رایگان نمونه دفترچه اعزام به خدمت سال 98 با شماره زیر تماس بگیرید تا به ایمیلتان ارسال کنیم .

9099071613

بدون کدگیری و فقط از تلفن ثابت تماس بگیرید

امریه سربازی چیست؟

دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98 :   همان طور که می دانید یکی از روش های گذران خدمت سربازی در مناطق غیر نظامی و عملیاتی مثل پادگان ها، اشتغال به کار در مراکز دولتی در ۳۱ استان کشور است تا از تخصص شما به عنوان سرباز وظیفه در رشته ای خاص استفاده شود. سازمان ها ودستگاه های دولتی، با مجوز ستاد کل نیروهای مسلح، هر ساله تعداد محدودی سهمیه دارند تا نسبت به جذب سربازان اقدام کنند که به این امریه اطلاق می شود.

آیا درخواست طرح امریه، اینترنتی است؟

دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98 :   به منظور ساماندهی ثبت درخواست های امریه سربازی، اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح ، به دنبال طراحی سایت و سامانه ای برای درج اطلاعات متقاضیان است و این امر در دستور کار است. قرار است سهمیه آن دسته از سازمان های دولتی که اقدام به ایجاد سامانه امریه سربازی در سایت خود نکرده اند قطع شود.

شرایط دریافت امریه سربازی چیست؟

دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98 :    یکی دیگر از روش هایی که می توان خدمت دوره ضرورت را در مکان هایی غیر از مراکز نظامی گذراند، علاوه بر طرح سرباز معلم، طرح امریه سربازی است. مشمولان وظیفه در نیروهای مسلح، بر اساس قوانین و ضوابط می توانند در ادارات دولتی مشغول به کار شده و دوران سربازی را در مکان های اداری و تحقیقاتی و علمی سپری کنند. با داشتن برگه امریه سربازی و گزینش در یکی از سازمان های دولتی، هیچ حق و حقوق بیش تری مازاد بر دریافتی ماهانه سربازی نخواهید داشت و تعهدی، سازمان مربوطه نسبت به استخدام شما پس از دوره خدمت ندارد.

امریه های سربازی در روزنامه ها اعلام می شود و هر سازمانی طبق ضوابط خود، به دنبال جذب سربازانی هست که بر اساس مدرک تحصیلی، نیاز به تخصص آن ها دارد. کلیه متقاضیان طرح امریه، باید دوره اموزشی را با موفقیت گذرانده باشند و موفق به دریافت برگه امریه از ارگان ذیربط شده باشند.دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98

مراحل دریافت امریه سربازی چگونه است؟

دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98 :     سعی کنید ۲ تا ۳ ماه پیش از تاریخ اعزام، نسبت به امریه و رایزنی با سازمان های دولتی که آگهی داده و مشتاق جذب نیروی سرباز هستند، اقدام کنید.
دفترچه اعزام به خدمت شما نباید دارای غیبت باشد.
کسری خدمت در طرح امریه برای برخی از ارگان های دولتی پذیرفته نیست. چرا که سبب ترخیص شما، زود تر از موعد مقرر شده و سازمان می بایست مجددا برای جذب نیروی جدید اقدام کند.
این که شما امریه از یک ارگان داشته باشید، دال بر این نیست که در استان محل سکونت، مشغول به کار شوید. انتخاب محل خدمت، صرفا با سازمانی است که به شما امریه داده است. بنابراین پیش از توافق نهایی، محل کار را بررسی کنید.
مدت زمان امریه، جزو سوابق استخدامی شما محسوب خواهد شد که پوئن خوبی برای شرکت در آزمون های استخدامی و شرکت در مراحل گزینش و مصاحبه شفاهی با دستگاه ها است.
اگر شما امریه سربازی بگیرید و پس از مدتی، خواستار شرکت در طرح سرباز معلم بشوید، امکان نخواهد داشت.
این که شما از دانشگاه غیر انتفاعی، دانشگاه آزاد اسلامی یا دانشگاه های دولتی دانش اموخته شدید، تاثیری در امریه شما ندارد.

مدارک تحصیلی لازم برای امریه چیست؟

دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98 :     سازمان های دولتی با توجه به نیازهای علمی خود، نسبت به گزینش سربازان که مدرک دیپلم تا دکتری دارند اقدام می کنند. در سازمان های مختلف، مدارک تحصیلی مورد نیاز متفاوت است. جاهایی مثل سازمان بازرسی کل کشور، سربازان مدرک کارشناسی به بالا را معمولا می پذیرند. ستاد اقامه نماز یا سازمان فضایی کشور، از دیپلم تا دکتری، نیاز به سرباز دارند. هر مدرک تحصیلی باید به سازمان مرتبط به خود مراجعه کند.

مثلا اگر شما کارشناسی ارشد هوا فضا دارید، سازمان فضایی کشور گزینه مناسبی است به جای سازمان قضایی نیروهای مسلح که مناسب دانش اموختگان رشته های حقوق و مدیریت و حسابداری است.

طرح امریه سربازی جوانان روستایی چگونه است؟

دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98 :     طرح امریه سربازی جوانان روستایی بر اساس تفاهم نامه ستاد کل نیروهای مسلح با معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری در سال ۹۷ منعقد شده است و برای توسعه طرح امایش سرزمینی و اشتغال پایدار روستایی، طرح سربازی امریه جوانان روستایی انجام می شود.

هر دهستان در کشور، هشت امریه سربازی خواهد داشت. سربازانی که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل کرده اند، امریه سربازی در روستای محل زندگی خود یا خانواده مشغول به کار می شوند. اگر شما مهارتی در زمینه های صنعتی و گردشگری و خدماتی داشته و مدرک کارشناسی ارشد به بالا دارید، دوران خدمت را در روستای محل زندگی گذرانده و به آموزش به روستاییان و توسعه کسب و کار روستایی مشغول خواهید شد.

گفتنی است طرح سرباز مربی و سرباز کارشناس در ادارات فنی و حرفه ای ۳۱ استان کشور برگزار می شود و این فرصت خوبی است برای سربازانی که غیبت نداشته و در رشته های فنی و مهندسی دانش آموخته شده اند.

برای امریه سربازی و سرباز معلم، سعی کنید غیبتی نداشته و برای دریافت پاسخ سوالات خود به سازمان وظیفه عمونی ناجا در این سایت مراجعه کنید.

دفترچه اعزام به خدمت را اینترنتی از این سایت خریداری کنید که ۸ هزار ریال قیمت دارد.

جهت مشاهده رایگان نمونه دفترچه اعزام به خدمت سال 98 با شماره زیر تماس بگیرید تا به ایمیلتان ارسال کنیم .

9099071613

بدون کدگیری و فقط از تلفن ثابت تماس بگیرید






امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه دانلود رایگان دفترچه ثبت نام سرباز معلم سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403