دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار

دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار :

جهت مشاوره در زمینه دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار : برنامه جمع بندی به روش سه روز یکبار در گروه های ریاضی – تجربی و انسانی را در ادامه دانلود کنید. با مشاور گروپ همراه شوید …


دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار :


دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار : این دوران دورانی است که می تواند نقش بسیار تاثیرگذاری در رتبه کنکور داشته و مارا به خودآگاهی بالایی برساند ؛به شرط آنکه درست و اصولی،با مشورت و واقع بینانه از آن استفاده شود.

دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار : همانطور که می دانید جمع بندی مسیر پایانی مطالعه برای کنکور است که اهمیت بسیار زیادی در این روزهای پایانی تا کنکور دارد. در دوران جمعبندی باید مباحثی که در طول ۷ ماه یا بیشتر مطالعه شده را تنها در دو یا سه ماه مرور و یادآوری شوند.

دوران جمع بندی , شما نمی توانید با حل تست مبحثی در این روزها به تسلط در تست زنی در جلسه کنکور برسید.

دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار : در نتیجه باید به فکر روش بهتر و سودمندتری در دوران جمع بندی باشید که هم مطالب برایتان مرور و یادآوری شوند و هم اینکه به کمک شبیه سازی کنکور بتوانید از الان تکنیک ها و استراتژی حل تست خود را در جلسه کنکور مشخص کنید.

دوران جمع بندی , بهترین روش جمع بندی که مورد تایید اکثر مشاوران برتر کنکور است ، روش “آزمون-رفع اشکال” یا همان سه روز یکبار است که در آن و در نصف روز اول را طبق زمان قانونی کنکور از خود یک آزمون شبیه ساز گرفته و سپس تحلیل آزمون را انجام دهید. در دو و نیم روز باقیمانده نواقص اطلاعاتی خود را با استفاده از منابع مطالعاتی و البته از همه مهمتر تست های علامت زده خود برطرف کنید.

دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار : با این روش هم استراتژی سر جلسه کنکور خودمان را می دانیم و بارها فرصت تمرین آن را در این روزها داریم و هم از منابع مطالعاتی قبلی مجددا استفاده بهتری خواهیم داشت.

دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار : دوران جمع بندی , توصیه می شود حتماً و نهایتاً از ۲۲ اردیبهشت این روش جمعبندی را شروع کنید( بجز داوطلبانی که به تازگی شروع کرده اند) ولی از الان نیز می توانید با دروس عمومی استارت جمع بندی را بزنید و هر هفته سعی کنید ۲ تا ۳ آزمون عمومی و مشابه کنکور را اجرا ،بررسی و رفع اشکال کنید تا هم با تیپ سوالات عمومی کنکور بیشتر آشنا شوید و هم با نحوه ی جمع بندی به روش سه روز یکبار.



برنامه ریزی و مشاوره برای جمع بندی به روش سه روز یکبار!

از طریق شماره های زیر می تونید با کمک مشاورین برتر کشور برنامه ریزی ویژه ای برای جمع بندی کنکور خود داشته باشید.

تنها با یک تماس با مرکز “مشاور گروپ”

پاسخ سؤالات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد…

11111111111223333

در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
 با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.

gggg

بدون کدگیری و فقط از تلفن ثابت شماره گیری نمایید



برنامه جمع بندی به روش سه روز یکبار در گروه های ریاضی – تجربی و انسانی را در ادامه دانلود کنید.

برنامه جمع بندی کنکور 98 – تجربی
برنامه جمع بندی کنکور 98 – ریاضی
برنامه جمع بندی کنکور 98 – انسانی


تفاوت «جمع‌بندی به روش سه‌روز یک‌بار» با شیوه‌ی معمولی


با چند شکل شماتیک، تفاوت برخورد ما با مطالعه در این دوران و نوع مطالعه‌ی مرسوم را نشان می‌دهیم.

تفاوت «جمع‌بندی به روش سه‌روز یک‌بار» با شیوه‌ی معمولی

دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار : با چند شكل شماتيك، تفاوت برخورد ما با مطالعه در اين دوران و نوع مطالعه‌ي مرسوم را نشان مي‌دهيم. شيوه‌ي مرسوم بسياري از دانش‌آموزان، همان ادامه‌ي مطالعه‌ي «موضوعات انتخابي» يا به اصطلاح «مطالعه‌ي بقچه‌اي» است. 

روش معمولي 

دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار : «بسته‌اي از موضوعات» را كه براي مطالعه انتخاب مي‌كنيد، بي‌اختيار از ميان مطالبي است كه به آن‌ها گرايش بيش‌تري داريد و براي‌تان دوست‌داشتني‌تر و ساده‌تر است. اگر كل مباحثي را كه بايد براي كنكور مطالعه كنيد، يك مربع در نظر بگيريم و مطالبي را كه در هر برهه مطالعه مي‌كنيد به صورت نقاطي در مربع نشان دهيم، قاعدتاً در پايان هفته‌ي اول، به صورت شكل 1 خواهد شد. 

تفاوت «جمع‌بندی به روش سه‌روز یک‌بار» با شیوه‌ی معمولی

دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار : از آن‌جا كه با اين شيوه به احتمال زياد به فراواني سؤال‌ها در كنكور توجه نداريد و نيز بي‌ترديد فرصت نمي‌كنيد با شيوه‌اي كه اتخاذ كرده‌ايد به همه‌ي مطالب برسيد، پس مي‌توان انتظار داشت كه در پايان هفته‌ی دوم، پيشرفت‌تان به صورت شكل 2 باشد. 

تفاوت «جمع‌بندی به روش سه‌روز یک‌بار» با شیوه‌ی معمولی

دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار : در پایان هفته‌ی سوم هم نقاط دیگری هم پررنگ خواهد شد مانند شکل 3؛ اما توزيع غير يكنواخت، به دليل مطالعه‌ي «بقچه‌اي» است و عدم پوشش كامل مطالب، به دليل عدم امكان مطالعه‌ي همه‌ي مطالب در فرصت مورد نظر است. 

تفاوت «جمع‌بندی به روش سه‌روز یک‌بار» با شیوه‌ی معمولی

دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار : كم‌رنگ يا ريز شدن برخي از نقاط نمايش، به مفهوم فراموش كردن مطالبي است كه در ابتداي بازه‌ی‌ زماني مطالعه شده‌اند؛ يعني يك مطالعه‌ي ناهمگن و غير يكنواخت. 

دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار : روش جمع‌بندي سه‌روز یک‌بار 

به‌كارگيري شيوه‌ي كانون در دو آزمون اول، ممكن است براي‌تان نگران‌كننده باشد؛ زيرا مطالعه‌ي شما به‌ظاهر پراكنده بوده و پوشش كمي به مطالب زيادي كه بايد مرور كنيد مي‌دهد. 

تفاوت «جمع‌بندی به روش سه‌روز یک‌بار» با شیوه‌ی معمولی

دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار : اكثر دانش‌آموزان به همين دليل ابتدا با ترديد با مسئله برخورد مي‌كنند، اما پس از دو هفته، با اطمينان و اميدواري زيادي به اين شيوه ادامه مي‌دهند.همان‌طور که در شکل 5  می‌بینید به مرور پیشرفتی یکنواخت و متعادل خواهید داشت و یادگیری‌های‌تان کامل‌تر خواهد شد. 

تفاوت «جمع‌بندی به روش سه‌روز یک‌بار» با شیوه‌ی معمولی

 درنهايت پس از دوران جمع‌بندي، آموخته‌هاي شما تركيبي مشابه شكل 6 را خواهد داشت. 

تفاوت «جمع‌بندی به روش سه‌روز یک‌بار» با شیوه‌ی معمولی

 مزاياي شيوه‌ي جمع‌بندي

 1. مطالعه‌ي تصادفي همه‌ي مطالب، همراه با نظمي دروني است؛ زيرا سؤال‌هاي هر درس در كنكور تقريباً از كتاب اول (يا دوم) دبيرستان تا پيش‌دانشگاهي طرح مي‌شود. 

2. اتخاذ اين شيوه، نگراني نرسيدن به مطالعه‌ي يك درس يا كتاب را در فرصت باقي‌مانده منتفي مي‌كند؛ نگراني‌اي كه در شيوه‌ي «بسته‌اي» همواره وجود دارد. 

3. توزيع مطالب بر پايه‌ي «فراواني سؤال‌ها» در كنكور صورت مي‌گيرد. 

4. با «رويكرد» يا «گرايش» طراحان كنكور در طرح سؤال‌ها به‌خوبي آشنا مي‌شويد. 

5. فشار رواني ناشي از احتمال از ياد بردن مطالبي كه در ابتداي «بازه‌ی‌ زماني» مطالعه كرده‌ايد و در شيوه‌ي «بسته‌اي» همواره وجود دارد، وجود نخواهد داشت. 

6. در پايان جمع‌بندي، همه‌ي مطالب كتاب‌هاي درسي مرور شده و توزيع مطالب مطالعه‌شده يكنواخت و متجانس است.حتي اگر شيوه‌ي جمع‌بندي به نظرتان غير عادي مي‌آيد، حداقل 10 روز اين شيوه را امتحان كنيد و نتيجه‌ي آن را ببينيد.

مشاور گروپ

ضرورت مشاوره در بحث جمع‌بندی


دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار : تلقین فراموشی مطالب در دوران جمع‌بندی که داوطلب مشغول مرور خلاصه ‌درس‌ها است، موجب یک هراس ذهنی می‌شود که ناشی از تشریحی نخواندن مطالب است. درحالی که به اعتقاد مشاوران کنکور، دو ماه آخر فقط زمان مرور مطالب است. شما می‌توانید ضمن مشورت با مشاوران متخصص رایاکنکور از بند این باور غلط و تلقین اشتباه که فقط زمان شما را تلف می‌کند، رهایی یابید.

  دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار :    نکته دیگر که اهمیّت نقش مشاور را بیشتر نشان می‌دهد تعیین سطح داوطلب برای زمان‌بندی آزمون‌های جمع‌بندی است. به‌طوری که دانش‌آموزان قوی 2 روز و دانش‌آموزان متوسط هر 3 روز یک‌بار آزمون می‌دهند. بنابراین مشاور می‌تواند با توجه به شناخت از دانش‌آموز و آشنایی با نقاط ضعف،‌ قوت، سرعت یادگیری، سرعت مطالعه و …. آزمون جمع‌بندی مناسب برای دانش‌آموز برگزار کند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه دانلود رایگان برنامه جمعبندی کنکور 98 به روش سه روز یکبار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403