دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر ۱۴۰۲

دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پس از انتشار نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۲ و در پی آن اطلاعیه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402، اینک همه داوطلبین منتظر انتشار دفترچه انتخاب رشته گروه خود هستند. سازمان سنجش، دفترچه های انتخاب رشته گرو های مختلف را منتشر کرده است.

برای دریافت لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر، در این مقاله به مشاور گروپ همراه باشید تا ضمن دریافت دفترچه، نکاتی در مورد انتخاب رشته نیز بررسی کنیم.

دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر ۱۴۰۲

🟠 دفترچه انتخاب رشته هنر، چندین روز بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری، توسط سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، منتشر می شود.

🟠 در دفترچه انتخاب رشته هنر، نحوه دقیق انتخاب رشته هنر، شرایط انتخاب رشته هنر، به همراه لیست کامل رشته های ارائه شده در رشته هنر به تفکیک استان و شهر و ظرفیت آن رشته، مشخص شده است. داوطلبین محترم با دقت کافی باید نسبت به اولویت بندی رشته ها اقدام کنند.

🟠 در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402، لیست رشته های دارای پذیرش با آزمون و بدون آزمون مطابق سال های گذشته، باهم قرار گرفته است. نکته ی قابل توجه این است که امسال، انتخاب رشته با آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی، همزمان انجام خواهد شد. بنابراین شما داوطلبانی که کد سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۲ دارید با خیال آسوده تر به انتخاب رشته خود می پردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره و انتخاب رشته مشاور گروپ، باشماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید.

🟠 برای دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر می توانید از سایت مشاور گروپ، اقدام کنید. در ادامه لینک دریافت فایل pdf دفترچه انتخاب رشته هنر، برای شما عزیزان قرار داده شده است.

 

دریافت pdf دفترچه انتخاب رشته هنر

دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر ۱۴۰۲

به محض انتشار، دفترچه انتخاب رشته هنر 1402 در این بخش بارگذاری می گردد

دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری هنر 1401

دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر ۱۴۰۲

 

دریافت دفترچه انتخاب رشته هنر 1402

داوطلبین محترم کنکور 1402 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته هنر، می توانند به دو روش اقدام کنند:

  1. مراجعه به سایت سازمان سنجش
  2. دریافت دفترچه اتنخاب رشته از مشاورگروپ، مرکز تخصصی انتخاب رشته

🟠 دفترچه انتخاب رشته هنر، شامل 2 فصل است. فصل اول دفترچه انتخاب رشته در مورد شرایط و ضوابط و همینطور مسیر کلی انتخاب رشته توضیحاتی را ارائه می دهد. فصل دوم نیز جداول و کد رشته محل ها را ارئه می کند.

🟠 طبق اطلاعیه انتخاب رشته کنکور سراسری که از سوی سازمان سنجش منتشر شده  است، انتخاب رشته برای انتخاب کدرشته محل های با آزمون و پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلي (بدون آزمون) در یک فرم و حداكثر تا 154رشته محل، انجام می شود. به عبارت دیگر فرآیند انتخاب رشته این دو جداگانه نخواهد بود.

🟠 یکی از مهم ترین مراحل انتخاب رشته مطالعه جداول ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته است. لازم است تا با دقت به مطالعه رشته ها ظرفیت و وار کردن کد رشته ها به ترتیب اولولیت در فرم پیش نویس در انتهای دفترچه، بپردازید.

🟠 در جدول انتخاب رشته ایی که در سایت باید آن را پر کنید، شما امکان انتخاب حداکثر 154 رشته را دارید. که این کد رشته های را باید به ترتیب اولویت و علاقه مندی خود مرتب کنید. زیرا کد رشته ها از ابتدا به انتها بررسی خواهند شد و به طور مثال اگر اولویت 5 ام شما پذیرفته شود، سایر کد ها بررسی نخواهندشد.

مقاله انتخاب رشته 1402 به شما کمک خواهد کرد تا مسیر انتخاب رشته را در کمترین زمان دریابید و انتخاب رشته خوبی را پشت سر بگذارید.

مشاوره انتخاب رشته هنر ۱۴۰۲

🟠 مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری هنر ۱۴۰۲شامل ارائه اطلاعات و بررسی کارنامه کنکور می شود که در نتیجه آن و ارزیابی توانایی و مهارت داوطلب، نکاتی در خصوص نحوه اولویت بندی و رشته های مناسب وی، مطرح خواهد شد.

🟠 این اطلاعات سبب استفاده درست و بهینه از فرصت انتخاب رشته است . همانطور که می دانید انتخاب رشته کنکور سراسری، حداقل و بدون شک نیمی از مسیر موفقیت شما را در راه قبولی دانشگاه تضمین خواهد کرد و بدون یک انتخاب رشته هوشمندانه، حتی تمامی زحمات شما برای کسب تراز و رتبه فعلی تان بی اثر خواهد بود.

🟠 مرکز مشاوره مشاور گروپ، متشکل از مشاوران تحصیلی با سابقه ایی است که می توانند در امر انتخاب رشته با ارائه نکات و مشاوره ارزنده، در قبولی شما در دانشگاه و رشته دلخواهتان، کمک بزرگی بکنند.

🟠 کارشناسان ما در مشاور گروپ به شیوه مجازی، حضوری و تلفنی مشاوره انتخاب رشته را خدمت شما داوطلبین عزیز ارائه خواهند داد. با انتشار اطلاعیه انتخاب رشته کنکور سراسری، مشاوره تخصصی مشاور گروپ برای انتخاب رشته کنکور، آغاز می شود.

در صورت تمایل برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره رایگان، با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

مشاوره انتخاب رشته هنر

 

 

در این مقاله لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر برای انجام فرآیند انتخاب رشته در اختیار داوطلبین هنر قرار گرفته است.

در صورتی که هرگونه سوالی درباره ی انتخاب رشته هنر و دفتر چه انتخاب رشته کنکور هنر، دارید، می توانید با کارشناسان ما در مشاور گروپ، تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

در ادامه مطالعه کنید:

 

سوالات متداول دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر

❓دفترچه انتخاب رشته هنرشامل چه اطلاعاتی است؟

✔️ دفترچه انتخاب رشته هنر، شامل 2 فصل است. فصل اول دفترچه انتخاب رشته در مورد شرایط و ضوابط و همینطور مسیر کلی انتخاب رشته توضیحاتی را ارائه می دهد. فصل دوم نیز جداول و کد رشته محل ها را ارئه می کند.

❓برای دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر، از چه طریقی باید اقدام کنیم؟

✔️ داوطلبین محترم کنکور 1401 برای دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر، می توانند به دو روش اقدام کنند:
مراجعه به سایت سازمان سنجش
دریافت دفترچه اتنخاب رشته از مشاورگروپ، مرکز تخصصی انتخاب رشته

❓برای دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر، از چه طریقی باید اقدام کنیم؟

✔️ انتخاب رشته هنرو سایر رشته ها به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سنجش، صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مشاور گروپ، شما را راهنمایی کنند.

3/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سینا

    آیا رشته سینما از دانشگاه هنر تهران حذف شده است ؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403