دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۱۴۰۲

دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی ۱۴۰۱

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان سنجش دفترچه انتخاب رشته تجربی را منتشر کرده است و داوطلبینی که در اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، مجاز به انتخاب رشته شده اند، در مرحله بعدی باید نسبت به مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و اولویت بندی کد رشته های مورد نظر خود اقدام کنند.

مشاور گروپ در این مقاله به ارائه نکات انتخاب رشته تجربی و لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی پرداخته است.

دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی ۱۴۰۲

🟣 دفترچه انتخاب رشته تجربی توسط سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، منتشر می شود.

🟣 در دفترچه انتخاب رشته تجربی، نحوه دقیق انتخاب رشته تجربی، شرایط انتخاب رشته تجربی، به همراه لیست کامل رشته های ارائه شده در رشته تجربی به تفکیک استان و شهر و ظرفیت آن رشته، مشخص شده است. داوطلبین محترم با دقت کافی باید نسبت به اولویت بندی رشته ها اقدام کنند.

🟣 در دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲، لیست رشته های دارای پذیرش با آزمون و بدون آزمون مطابق سال های گذشته، باهم قرار گرفته است. نکته ی قابل توجه این است که امسال، انتخاب رشته با آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی، همزمان انجام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره و انتخاب رشته مشاور گروپ، باشماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید.

🟣 برای دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی می توانید از سایت مشاور گروپ، اقدام کنید. در ادامه لینک دریافت فایل pdf دفترچه انتخاب رشته تجربی، برای شما عزیزان قرار داده شده است.

دریافت pdf دفترچه انتخاب رشته تجربی

دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی ۱۴۰۱ 

دریافت دفترچه انتخاب رشته تجربی ۱۴۰۲

داوطلبین محترم کنکور ۱۴۰۲ برای دریافت دفترچه انتخاب رشته تجربی، می توانند به دو روش اقدام کنند:

  1. مراجعه به سایت سازمان سنجش
  2. دریافت دفترچه اتنخاب رشته از مشاورگروپ، مرکز تخصصی انتخاب رشته

🟣 دفترچه انتخاب رشته تجربی، شامل 2 فصل است. فصل اول دفترچه انتخاب رشته در مورد شرایط و ضوابط و همینطور مسیر کلی انتخاب رشته توضیحاتی را ارائه می دهد. فصل دوم نیز جداول و کد رشته محل ها را ارئه می کند.

🟣 یکی از مهم ترین مراحل انتخاب رشته مطالعه جداول ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته است. لازم است تا با دقت به مطالعه رشته ها ظرفیت و وار کردن کد رشته ها به ترتیب اولولیت در فرم پیش نویس در انتهای دفترچه، بپردازید.

🟣 در جدول انتخاب رشته ایی که در سایت باید آن را پر کنید، شما امکان انتخاب حداکثر 150 رشته را دارید. که این کد رشته های را باید به ترتیب اولویت و علاقه مندی خود مرتب کنید. زیرا کد رشته ها از ابتدا به انتها بررسی خواهند شد و به طور مثال اگر اولویت 5 ام شما پذیرفته شود، سایر کد ها بررسی نخواهندشد.

مقاله انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ به شما کمک خواهد کرد تا مسیر انتخاب رشته را در کمترین زمان دریابید و انتخاب رشته خوبی را پشت سر بگذارید.

مشاوره انتخاب رشته تجربی ۱۴۰۲

🟣 مشاوره انتخاب رشته تجربی ۱۴۰۲شامل ارائه اطلاعات و بررسی کارنامه کنکور می شود که در نتیجه آن و ارزیابی توانایی و مهارت داوطلب، نکاتی در خصوص نحوه اولویت بندی و رشته های مناسب وی، مطرح خواهد شد.

🟣 این اطلاعات سبب استفاده درست و بهینه از فرصت انتخاب رشته است . همانطور که می دانید انتخاب رشته کنکور سراسری، حداقل و بدون شک نیمی از مسیر موفقیت شما را در راه قبولی دانشگاه تضمین خواهد کرد و بدون یک انتخاب رشته هوشمندانه، حتی تمامی زحمات شما برای کسب تراز و رتبه فعلی تان بی اثر خواهد بود.

🟣 مرکز مشاوره مشاور گروپ، متشکل از مشاوران تحصیلی با سابقه ایی است که می توانند در امر انتخاب رشته با ارائه نکات و مشاوره ارزنده، در قبولی شما در دانشگاه و رشته دلخواهتان، کمک بزرگی بکنند.

🟣 کارشناسان ما در مشاور گروپ به شیوه مجازی، حضوری و تلفنی مشاوره انتخاب رشته را خدمت شما داوطلبین عزیز ارائه خواهند داد. با انتشار اطلاعیه انتخاب رشته کنکور سراسری، مشاوره تخصصی مشاور گروپ برای انتخاب رشته کنکور، آغاز می شود.

در صورت تمایل برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره رایگان، با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

مشاوره انتخاب رشته ریاضی

در این مقاله لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی برای انجام فرآیند انتخاب رشته در اختیار داوطلبین تجربی قرار گرفته است.

در صورتی که هرگونه سوالی درباره ی انتخاب رشته تجربی و دفتر چه انتخاب رشته کنکورتجربی، دارید، می توانید با کارشناسان ما در مشاور گروپ، تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی

❓دفترچه انتخاب رشته تجربی شامل چه اطلاعاتی است؟

✔️ دفترچه انتخاب رشته تجربی، شامل 2 فصل است. فصل اول دفترچه انتخاب رشته در مورد شرایط و ضوابط و همینطور مسیر کلی انتخاب رشته توضیحاتی را ارائه می دهد. فصل دوم نیز جداول و کد رشته محل ها را ارئه می کند.

❓برای دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی، از چه طریقی باید اقدام کنیم؟

✔️ داوطلبین محترم کنکور ۱۴۰۲ برای دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی، می توانند به دو روش اقدام کنند:
مراجعه به سایت سازمان سنجش
دریافت دفترچه اتنخاب رشته از مشاورگروپ، مرکز تخصصی انتخاب رشته

❓انتخاب رشته تجربی یه چه صورت انجام می شود؟

✔️ انتخاب رشته تجربی و سایر رشته ها به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سنجش، صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مشاور گروپ، شما را راهنمایی کنند.

1.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی