دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلم چی

حذفیات کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلم چی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی می توانید لینک دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلم چی برای تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی دانلود و مشاهده نمایید. داوطلبان هر یک از مقاطع تحصیلی دوازدهم، یازدهم، دهم، هنرستان، متوسطه اول و دبستان برای ثبت نام و شرکت در آزمون های آزمایشی قلم چی، باید به سایت کانون فرهنگی آموزش قلم چی به نشانی اینترنتی kanoon.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.  داوطلبان در بعد از ظهر برگزاری آزمون، می توانند کارنامه آزمون خود را مشاهده نمایند. 

آزمون های آزمایشی قلم چی مطابق با برنامه راهبردی برگزار می گردد. برنامه راهبردی آزمون های آزمایشی قلمچی، شامل زمان برگزاری و بودجه بندی دروس عمومی و اختصاصی می باشد.

سوالات و پاسخنامه آزمون 12 دی قلم چی

دانلود آزمون 12  دی 99 قلمچی (کانون فرهنگی آموزش) به همراه سوالات و پاسخ تشریحی و کلیدی

سال دهم، یازدهم و دوازدهم و فارغ التحصیلان رشته های ریاضی، تجربی و انسانی

دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلم چی : در این مطلب قصد داریم لینک دانلود آزمون 12 دی 99 قلمچی را برای شما بازدیدکنندگان همیشگی سایت مشاورگروپ و داوطلبان عزیز آزمون سراسری، به صورت کاملا رایگان قرار دهیم. آزمون های قلمچی یکی از پرمخاطب ترین آزمونهای آزمایشی کشور می باشد که از استانداردهای نسبی ای نیز برخوردار میباشد. همانطور که مستحضر هستید آزمون های قلمچی، هر دو هفته یکبار برگزار می شوند که می توانید این آزمون ها را در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از برگزاری آزمون به صورت رایگان از سایت مشاورگروپ دانلود نمایید.

آزمون 12 دی 99 قلم چی

در آزمون هدیه 12 دی علاوه بر دریافت کارنامه های اصلی در صفحه شخصی می توانید با دانلود  کارنامه ی مقایسه ای در اپلیکیشن کانونی ها ،  مقایسه نمره های چند از ده شما  در درس های سطح 1 و سطح 2 را مشاهده کنید.  نمونه کارنامه مقایسه ای را در زیر مشاهده می کنید :

آزمون 10 دی 99 قلم چی

***تعداد سوالات و زمان پاسخگویی آزمون 12 دی 99 قلم چی

شرایط شرکت در آزمون ۱۲ دی ۹۹ قلم چی

در آزمون های هدیه دی ماه شما می توانید در دو یا چند نوبت در هر آزمون شرکت کنید.  لینک دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلم چی پس از برگزاری آزمون از طریق این مقاله قابل دریافت است.

نوبت اول: روز جمعه

نوبت اول در روز جمعه، آزمون می‌دهید و باید به تمامی درس ها در هر دو سطح پاسخ دهید؛ به همه درس ها در کارنامه شما نمره داده خواهد شد (درصد و چند از 10).

توجه: برای پاسخ های اشتباه شما نمره منفی منظور نمی‌شود، زیرا هدف اول این آزمون ها آمادگی شما برای امتحانات مدرسه است و در امتحانات مدرسه نمره منفی نداریم. ضمنا علاوه بر کارنامه اصلی، کارنامه مقایسه ای هم دریافت خواهید کرد و نمره های چند از 10 شما در هر درس بین سطح 1(کمی ساده‌تر) و سطح 2(کمی دشوارتر) مقایسه می شوند و نمودار مقایسه ای سطح 1 و سطح 2 را دریافت خواهید کرد.

نوبت دوم: از روز دوشنبه به بعد

علاوه بر این، از روز دوشنبه به بعد می توانید در آزمون هدیه، به صورت مجموعه ای یا تک درس شرکت کنید؛ آزمون تک درس به شما کمک می‌کند تا برای درس هایی که امتحان دارید بیشتر آماده شوید.

آزمون های آزمایشی قلم چی

آزمون های آزمایشی قلم چی هر دو هفته یا سه  یکبار در روز جمعه برگزار می گردد. آزمون های قلم چی شامل سوالات عمومی و اختصاصی برای هر یک از گروه های آزمایشی می باشد. پس از برگزاری آزمون داوطلبان می توانند پاسخنامه تشریحی و کارنامه آزمون خود را از سایت کانون دریافت نمایند. آزمون های قلم چی به خاطر جامعه آماری بالا و تشابه سوالات این آزمون با کنکور سراسری، مورد استقبال اکثر داوطلبان کنکور سراسری قرار گرفته است. لینک دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلم چی در ادامه این مقاله بیان شده است.

آزمون‌های برنامه ای کانون در روز های جمعه و براساس برنامه راهبردی برگزار می‌شود. در هر آزمون 4 دفترچه و یک برگه با هدف مشاوره به صورت نظرخواهی دریافت می‌کنید:

  1. دفترچه‌ سوال: دفترچه‌ سوال شامل تمام درس ‌های عمومی و اختصاصی است. زمان پاسخ‌ گویی با توجه به مقطع تحصیلی بین 2 تا 3 ساعت و 30 دقیقه است.
  2. دفترچه‌ پاسخنامه تشریحی: شامل پاسخ تشریحی همه‌ سوال ‌های آزمون می باشد. توصیه می‌کنیم دفترچه‌ پاسخ را در بعد از ظهر آزمون بررسی نموده و نکات مهم را حتما یادداشت نمایید.
  3. آزمون غیر حضوری: یک دفترچه آزمون برای هفته بعد از آزمون در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد .همچنین یک سی دی برای برگزاری چندین آزمون در منزل به دانش آموزان داده می شود.
  4. مجله‌ آزمون: این مجله را در روز آزمون دریافت می‌کنید. خواندن این مجله را به اولیا نیز توصیه می‌کنیم. این مجله شامل مقاله‌های آموزشی مشاوره‌ای، روش‌های مطالعه و برنامه‌ریزی، استفاده از تجربیات نخبگان و سخت‌کوش‌ها، دستاوردهای علمی و مطالب خواندنی دیگر است.

دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلم چی

سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلم چی ، در این مقاله ارائه داده شده است.  آزمون ‌های برنامه ای کانون در روز های جمعه و براساس برنامه راهبردی برگزار می‌شود. در هر آزمون 4 دفترچه و یک برگه با هدف مشاوره به صورت نظرخواهی دریافت می‌کنید. دفترچه‌ سوال شامل تمام درس ‌های عمومی و اختصاصی است. زمان پاسخ‌ گویی با توجه به مقطع تحصیلی بین 2 تا 3 ساعت و 30 دقیقه است

سوالات آزمون 12 دی 99 قلم چی بهمراه پاسخنامه تشریحی
گروه آزمایشی لینک دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلمچی
دوازدهم تجربی سوالات آزمون 12 دی 99 قلمچی تجربی

(برای دانلود سوالات بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دوازدهم ریاضی لینک دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلمچی
(بزودی …)
دوازدهم انسانی سوالات آزمون 12 دی 99 قلمچی انسانی

(بزودی…)

دوازدهم منحصرا زبان لینک دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلمچی
(بزودی….)

دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلم چی

داوطلبان مقطع یازدهم رشته های تحصیلی تجربی، ریاضی و انسانی برای دانلود سوالات، پاسخنامه تشریحی و کلید سوالات، پس از برگزاری آزمون می توانند به این مقاله مراجعه نمایند. دفترچه پاسخنامه تشریحی، شامل پاسخ تشریحی همه‌ سوال ‌های آزمون می باشد. توصیه می‌کنیم دفترچه‌ پاسخ را در بعد از ظهر آزمون بررسی نموده و نکات مهم را حتما یادداشت نمایید.

سوالات آزمون 12 دی 99 قلم چی بهمراه پاسخنامه تشریحی
گروه آزمایشی لینک دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلمچی
یازدهم تجربی سوالات آزمون 12 دی 99 قلمچی

(برای دانلود سوالات بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)

یازدهم ریاضی لینک دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلمچی
(بزودی…)
یازدهم انسانی لینک دانلود سوالات  و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلمچی
(بزودی…)

دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون ۱۲ دی ۹۹ قلم چی

لینک دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلم چی برای پایه دهم و رشته های تحصیلی تجربی، ریاضی و انسانی در جدول زیر قرار داده شده است. داوطلبان با دریافت پاسخنامه تشریحی آزمون و تحلیل آزمون های خود، می توانند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی نمایند.

سوالات آزمون 12 دی 99 قلم چی بهمراه پاسخنامه تشریحی
گروه آزمایشی لینک دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون آزمون ۱۲ دی ۹۹ قلم چی
دهم تجربی سوالات آزمون 12 دی 99 قلم چی 
(برای دانلود سوالات بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)
دهم ریاضی لینک دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلمچی
(بزودی…)
دهم انسانی لینک دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلمچی
(بزودی….)

زمان های دریافت کارنامه  آزمون 12 دی 99 قلم چی

اگر تا ساعت 13 روز جمعه آزمون را به پایان برسانید ، از ساعت 4 بعدازظهر منتظر دریافت کارنامه باشید .اگر پس از ساعت 13 و قبل از ساعت 5 بعداز ظهر جمعه ، آزمون را به پایان برسانید کارنامه و رتبه و تراز ومعادل را در ساعت 7 بعدازظهر دریافت می کنید اگر بین 5 تا 7 بعدازظهر آزمون را تمام کنید ، کارنامه تان را درساعت 9 شب دریافت می کنید اگر پس از ساعت 7 بعدازظهر آزمون را به پایان برسانید ، ساعت 11 روزشنبه کارنامه را دریافت خواهید کرد . در روزهای شنبه و یکشنبه و دوشنبه ، کارنامه در ساعت های 11و 4 بعدازظهر و 9 شب صادر می شود . یعنی هر روز در سه نوبت برای کسانی که تازه آزمون می دهند کارنامه صادر می شود . دقت کنید برای این که به هریک از پردازش های کارنامه ها برسید باید 2 ساعت قبل از 11 و 4 و 9 آزمون را تمام کنید . هر پردازش کارنامه دو ساعت زمان می برد.

3/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون 12 دی 99 قلم چی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی