دانشگاه غیرانتفاعی آل طه

دانشگاه غیرانتفاعی آل طه

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه غیرانتفاعی آل طه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه غیرانتفاعی آل طه از میان داوطلبان خانم به صورت با آزمون و بدون آزمون (صرفا براساس سوابق تحصیلی) دانشجو می پذیرد. داوطلبان برای ثبت نام و انتخاب رشته محل های موسسه غیرانتفاعی آل طه باید در کنکور سراسری شرکت نموده و سپس در فرم انتخاب رشته، دانشگاه آل طه را در اولویت قرار دهند. داوطلبان به منظور پذیرش در موسسه غیرانتفاعی آل طه باید دارای یکسری شرایط بوده و مدارک تحصیلی لازم برای ثبت نام را داشته باشند. داوطلبان لازم است پیش از انجام فرآیند انتخاب رشته، اطلاعات لازم در رابطه با نحوه پذیرش و رشته های دانشگاه غیرانتفاعی آل طه را کسب نموده و انتخاب رشته خود را با آگاهی بیشتری انجام دهند.

موسسه غیرانتفاعی آل طه

موسسه غیرانتفاعی آل طه، در شهر تهران، استان تهران است. و در سال 1373 تاسیس شده است. پذیرش دانشجویان در دانشگاه غیرانتفاعی آل طه به دو شیوه با آزمون و بدون آزمون می باشد. علاقه مندان به انتخاب رشته محل های داتشگاه آل طه لازم است در ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور را دانلود نموده و از لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون آگاهی یابند. سپس با مراجعه به سایت سنجش در بازه انتخاب رشته کنکور سراسری، نسبت به انتخاب رشته های دانشگاه آل طه اقدام نمایند.

در ادامه مدارک لازم برای پذیرش و شرایط دانشگاه غیرانتفاعی آل طه ارائه داده شده است.

بیشتر بخوانید : دانشگاه غیرانتفاعی رسام

شرایط دانشگاه غیرانتفاعی آل طه ۱۴۰۳

شرایط دانشگاه غیرانتفاعی آل طه ۱۴۰۳ به منظور آگاهی بیشتر علاقه مندان به تحصیل در موسسه غیرانتفاعی آل طه در ادامه بیان شده است. داوطلبان برای ثبت نام و انتخاب رشته محل های دانشگاه آل طه لازم است یکی از مدارک زیر را به همراه داشته باشند:

مدارک مورد نیاز برای انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی آل طه
داشتن  مدرک دیپلم آموزشی نطام جدید (6-3-3)
داشتن مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم
داشتن دیپلم 4 ساله نظام قدیم
داشتن مدرک کاردانی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری

********************

شرایط ثبت نام بدون کنکور موسسه غیرانتفاعی آل طه
دانشجویان دوره روزانه برای تحصیل در دانشگاه آل طه باید از دانشگاه محل تحصیل خود انصراف دهند. فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کار و دانش برای تحصیل در موسسه غیرانتفاعی آل طه باید دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی باشند.
دانشجویان غیرروزانه می توانند بدون انصراف در دانشگاه آل طه ثبت نام نموده و پس از پذیرش نهایی انصراف خود را قطعی نمایند. پذیرش فقط از میان داوطلبان خانم انجام می شود.

********************

شرایط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی آل طه – تهران
اعتقاد به ارزش های والای انقلاب اسلامی و رعايت اخلاق و احكام دين مبين اسلام و كليه مقررات و ضوابط دانشجويی موسسه غیرانتفاعی آل طه متقاضيان ممتاز را در قالب تحصيل رايگان در دانشگاه منطبق بر آيين نامه داخلی بورسيه می نمايد.
دانشجويان استعداد های درخشان از پرداخت شهريه ثابت دو نيمسال اول تحصيلی معاف خواهند بود. در صورتی كه دانش آموختگان موسسه در مقاطع بالاتر اين موسسه پذيرفته شوند، از تخفيف شهريه برخوردار خواهند بود.
نفرات برتر در جشنواره ها و مسابقات علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی از تخفيف در شهريه ثابت بهره مند خواهند شد. دانشجويان دارای رتبه های برتر در هر نيمسال تحصيلی به شرط اخذ معدل بالای 17 از تخفيف در شهريه ثابت برخوردار خواهند بود.
دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی آل طه می توانند از تسهیلات بلند مدت 4 درصد صندوق رفاه دانشجویی برای پرداخت شهریه استفاده نمایند.

رشته های دانشگاه غیرانتفاعی آل طه

رشته های دانشگاه غیرانتفاعی آل طه ۱۴۰۳ – با آزمون و بدون آزمون در ادامه بیان شده است. متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط و مدارک بین شده می توانند در بازه انتخاب رشته انتخاب رشته کنکور سراسری با مراجعه به سایت سنجش، کد رشته محل های موسسه غیرانتفاعی آل طه را در فرم انتخاب رشته خود درج نمایند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی آل طه 
مهندسی عمران / مهندسی کامپیوتر / مهندسی معماری / كاردان فنی الكترونیک / کاردانی آمار / كاردانی فنی عمران / کاردانی مخابرات / زيست شناسی سلولی و مولكولی / علوم قرآن و حديث / فلسفه و حکمت اسلامی / مدیریت بازرگانی

*******************

رشته های موسسه غیرانتفاعی آل طه – تهران / کنکور تجربی
رشته های با آزمون زیست فناوری / میکروبیولوژی / مدیریت صنعتی

*******************

رشته های موسسه غیرانتفاعی آل طه – تهران / کنکور انسانی
رشته های با آزمون علوم تربیتی / مشاوره / مدیریت صنعتی

*******************

رشته های موسسه غیرانتفاعی آل طه – تهران / کنکور ریاضی
رشته های با آزمون مهندسی برق / مهندسی صنایع / مدیریت صنعتی

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی آل طه

انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی آل طه ، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش می باشد. داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط و مدارک لازم برای تحصیل در موسسه غیرانتفاعی آل طه لازم است در بازه انتخاب رشته کنکور سراسری به سایت sanjesh.org مراجعه نموده و رشته های با آزمون یا بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی آل طه را انتخاب نمایند. انتخاب رشته های با آزمون و بدون آزمون (براساس سوابق تحصیلی) دانشگاه آل طه صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش می باشد.

آدرس موسسه غیرانتفاعی آل طه

نشانی و آدرس موسسه غیرانتفاعی آل طه – تهران به منظور تسهیل دسترسی داوطلبان در ادامه بیان شده است:

نشانی: تهران – شهران- بلوار كوهسار – خيابان مدرسه.

نشانی سایت دانشگاه آل طه : http://aletaha.ac.ir/


راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در دانشگاه غیرانتفاعی آل طه – تهران در این مقاله بیان شد. داوطلبان به منظور ادامه تحصیل در دانشگاه آل طه ملزم به پرداخت شهریه برای هر ترم تحصیلی می باشند. شهریه دانشگاه غیرانتفاعی آل طه شامل شهریه ثابت و متغیر بوده و با توجه به رشته های انتخابی، تعداد واحد و … متفاوت می باشد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با شهریه موسسه غیرانتفاعی آل طه – تهران برای هر ترم و هریک از رشته های گروه انسانی، تجربی و ریاضی ، می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

نحوه پذیرش دانشجویان در موسسه غیرانتفاعی آل طه چگونه است؟

دانشگاه غیرانتفاعی آل طه به صورت با آزمون و بدون آزمون (براساس سوابق تحصیلی) دانشجو می پذیرد.

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی آل طه کدام است؟

لیست رشته های بدون کنکور و با آزمون موسسه غیرانتفاعی آل طه در این مقاله ارائه داده شده است.

برای انتخاب رشته دانشگاه آل طه به چه سایتی مراجعه کنیم؟

انتخاب رشته محل های دانشگاه آل طه (با آزمون و بدون آزمون) از طریق سایت سنجش امکانپذیر است.

4.7/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه غیرانتفاعی آل طه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. علیرضا

    سلام ببخشید دانشگاه ال طه فقط دخترونه است یا مختلطه؟

    پاسخ
  2. فاطمه

    من از یکی از آشناهامون که این دانشگاه درس میخوند شنیدم خیلی دانشگاه خوبیه منم ان شاءالله امسال همین دانشگاه درس میخونم 🙂

    پاسخ
  3. مبینا

    واقعا دانشگاه فوق العاده بود از جهت برخورد پرسنل و اساتید همچین بالا بودن سطح علمی اساتید خیلی کمک بود کلی از بچه هامون برای ارشد دانشگاه های دولتی قبول شدن دوست دارم برای ارشدم دوباره برم آل طه

    پاسخ
  4. فاطمه

    به درد نخور ترین موسسه که الکی اسم دانشگاه را یدک می کشه. آزاد پیام نور یک سال کنکور خوندن صد مرتبه بهتر از اینجاست. والا توی گروه برق اش که از یوسفی گرفته تا مفیدی همه بی سواد

    پاسخ
  5. غزاله

    توصیه می کنم آزاد بروید ولی آل طه نه. توی گوش دانشجو می زنند و شهریه ها بسیار گران تر از بقیه ی جاها است. اساتید خیلی ضعیفی در گروه برق دارد.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی