راهنمای پذیرش دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانشگاه تربیت مدرس

جهت مشاوره در زمینه راهنمای پذیرش دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقالهٔ آموزشی به موضوع راهنمای پذیرش دانشگاه تربیت مدرس در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می‌پردازد. با ما همراه باشید.

دانشگاه تربیت مدرس

ضوابط مربوط به پذیرش دانشجو در دانشگاه تربیت مدرس:

داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه تربیت مدرس برای رشته‌های موردپذیرش از طریق آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ وزارت بهداشت، دقت نمایند ضوابط مربوط به آزمون وزارت بهداشت در کلیه مراحل برای آن دانشگاه جهت پذیرش دانشجو اجرا می‌شود. پس از پذیرش کلیه ضوابط تحصیلی تابع قوانین آن دانشگاه می‌باشد. لذا توصیه می‌شود قبل از انتخاب محل تحصیل دقت و تحقیقات لازم به عمل آید.

سایر ضوابط این دانشگاه:

به دانشجویان رتبه برتر دوره روزانه آزمون سراسری مراکز سنجش آموزش پزشکی جایزه‌ای به شرح زیر پرداخت می‌گردد:

الف) رشته‌هایی که حداقل 4 دانشگاه در آن‌ها پذیرش دانشجو دارند

  • دانشجویان رتبه اول آزمون: 3 میلیون تومان
  • دانشجویان رتبه دوم آزمون: 2 میلیون تومان
  • دانشجویان رتبه سوم آزمون: 1.5 میلیون تومان

ب) در رشته‌هایی که 2 یا 3 دانشگاه در آن‌ها پذیرش دانشجو دارند، تنها به رتبه اول به ترتیب مبلغ 1.5 و 2 میلیون تومان هدیه پرداخت می‌شود.

تبصره:

یک‌سوم مبلغ هدیه در نیمسال دوم تحصیلی و الباقی در نیمسال‌های بعد و بر اساس پیشرفت تحصیلی دانشجو در طول تحصیل پرداخت می‌شود.

دانشگاه تربیت مدرس به دانشجویان رتبه‌های 1 تا 3 روزانه این آزمون (که حداقل 4 دانشگاه در آن رشته پذیرش دانشجو دارند)، بر اساس ضوابط دانشگاه اعتبار ویژه پژوهشی (گرانت) اختصاص خواهد داد.

دانشگاه تربیت مدرس در سال 97 تا مبلغ 1.5 میلیون تومان اعتبار پژوهشی برای حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان دوره روزانه در نظر گرفته است.

به کلیه دانشجویان دوره‌های روزانه، بر اساس تبصره 6 ماده 55 آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت‌علمی، (در صورت گذراندن دروس مربوط و شرکت در جلسه صلاحیت مدرسی) گواهی صلاحیت مدرسی اعطا خواهد شد. (این گواهی علاوه بر اعطای دوپایه اضافی هنگام جذب، می‌تواند امتیازی برای فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در جذب به‌عنوان هیئت‌علمی در سایر دانشگاه‌ها محسوب گردد).

به رتبه‌های 1 تا 5 آزمون سراسری دوره‌های کارشناسی ارشد روزانه، طبق ضوابط، امتیاز بیشتری برای سکونت در خوابگاه مجردی از نیمسال دوم داده می‌شود.

با توجه به محدودیت ظرفیت خوابگاه، واگذاری خوابگاه به‌صورت مجردی فقط به دانشجویان روزانه و به‌طور تدریجی در طول نیمسال‌های اول و دوم خواهد بود و مدت سکونت حداکثر تا پایان نیمسال چهارم تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد با پرداخت نقدی اجاره‌بها در ابتدای هر نیمسال می‌باشد. ضمناً به دانشجویان روزانه شاغل و بورسیه (غیر از بورسیه‌های وزارت علوم و بهداشت) خوابگاه تعلق نمی‌گیرد.

داوطلبان دانشگاه تربیت مدرس بخوانند

دانشگاه امکان تأمین خوابگاه و امکانات رفاهی برای دوره‌های مازاد و آموزش مجازی را ندارد و به دانشجویان مذکور تغذیه یارانه‌ای نیز تعلق نمی‌گیرد.

با توجه به محدود بودن تعداد خوابگاه‌های متأهلی، به دانشجویان ورودی 96 خوابگاه متأهلی تعلق نمی‌گیرد. به دانشجویان واجد شرایط، صرفاً بر اساس ضوابط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وام ودیعه مسکن پرداخت خواهد شد.

تغذیه دانشجویی طبق ضوابط صرفاً به دانشجویان روزانه در روزهای غیر تعطیل از شنبه تا چهارشنبه در سنوات مجاز تحصیلی ارائه می‌شود.

میزان شهریه دوره‌های مازاد دانشگاه تربیت مدرس از طریق سایت حوزه معاونت آموزشی دانشگاه قابل‌دسترسی می‌باشد و ضروری است داوطلبان پیش از انتخاب رشته، از میزان شهریه دوره‌های مذکور آگاهی یابند. در ضمن این شهریه صرفاً بابت ارائه خدمات آموزشی بوده و شامل خدمات رفاهی دانشجویان (خوابگاه و تغذیه) نمی‌شود.

 تشکیل کلاس در دوره‌های آموزشی مجازی، منوط به رسیدن به حدنصاب می‌باشد.

پرداخت هرگونه وام به‌صورت محدود و بر اساس اعتبار تأمینی از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد.

تعدادی از پذیرفته‌شدگان دوره کارشناسی ارشد زیست فن‌آوری پزشکی پس از گذراندن موفق دروس سال اول تحصیلی، در صورت واجد شرایط بودن می‌توانند در پروژه‌های کارآفرینی مشترک بین‌المللی زیست کارآفرینی با اروپا به‌عنوان پایان‌نامه فارغ‌التحصیلی خود مشارکت کرده و علاوه بر مدرک کارشناسی ارشد، گواهی بین‌المللی نیز دریافت نمایند. تسلط به زبان انگلیسی و پیش‌بینی برخی هزینه‌ها با امکان گذراندن بخشی از سال دوم تحصیلی در دانشگاه اروپایی جزء شرایط است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ضوابط به سایت دانشگاه مراجعه شود.

آدرس اینترنتی: www.modares.ac.ir

آدرس: تهران – تقاطع بزرگراه‌های چمران و جلال آل احمد – دانشگاه تربیت مدرس

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه راهنمای پذیرش دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی