دانشگاه امام صادق پردیس خواهران isuw.ac.ir

معرفی و ثبت نام دانشگاه امام صادق پردیس خواهران isuw.ac.ir

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه امام صادق پردیس خواهران isuw.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله مشاور گروپ ضمن معرفی کامل دانشگاه امام صادق پردیس خواهران، به معرفی مقاطع و رشته های تحصیلی که در این دانشگاه تدریس می شوند می پردازیم. اگر شما هم جزو علاقه مندان به تحصیل در  این واحد دانشگاهی هستید تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا از شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق خواهران مطلع باشید.

همانطور که از اسم دانشگاه امام صادق پردیس خواهران بر می آید، این واحد دانشگاهی مختص خواهران و متعلق به دانشگاه امام صادق ع است. هشت سال بعد از تاسیس دانشگاه امام صادق برادران، در سال 1369 پردیس خواهران به ریاست سرکار خانم مهدوی کنی تأسیس شد تا به تعلیم و تربیت و رشد زنان جوان به عنوان مدرس، پژوهشگر و مبلّغ علوم دینی و اسلامی بپردازد.

ثبت نام دانشگاه امام صادق Moshavergroup.com

ثبت نام دانشگاه امام صادق پردیس خواهران ۱۴۰۲

ثبت نام دانشگاه امام صادق پردیس خواهران ۱۴۰۲ از بین علاقه مندان واجد شرایط صورت می پذیرد و متقاضیان باید ضمن قبولی در کنکور سراسری، آزمون شفاهی و مصاحبه علمی-عقیدتی دانشگاه امام صادق را با موفقیت پشت سر بگذارند تا بتوانند به این دانشگاه وارد شوند. ثبت نام دانشگاه امام صادق خواهران ع دو مرحله دارد که انجام هر دو مرحله ضروری است:

  • ثبت نام در کنکور و انتخاب گزینه علاقه مندی به دانشگاه امام صادق علیه‌ السلام مندرج در فرم ثبت نام اینترنتی

تذکر: درصورتی که پیش ­از ثبت‌نام آزمون سراسری، قصد ثبت نام در دانشگاه امام صادق علیه السلام را دارید،  می بایست با وارد کردن کد ملی و رمز عبور، مجددا وارد سامانه ثبت‌ نام دانشگاه شده و شماره پرونده آزمون سراسری خود را ثبت کنید.

  • مراجعه  و ورود به سامانه دانشگاه امام صادق علیه السلام به نشانی gzn۱.isu.ac.ir و تکمیل فرم اطلاعات مورد نیاز در آن
 
مراحل تکمیل اطلاعات در سایت دانشگاه امام صادق علیه السلام:
 
داوطلبان لازم است با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه isuw.ac.ir ، قسمت پذیرش دانشجو به شرح زیر، اقدام به ثبت‌نام نمایند. ضمنا توصیه می‌شود: اولا ثبت‌ نام به روزهای آخر موکول نشود و ثانیا اطلاعات لازم قبل از ورود به سایت دانشگاه امام صادق پردیس خواهران آماده گردد.
  • وارد کردن کد ملی داوطلب در قسمت مربوط
  • وارد کردن شماره پرونده داوطلب در آزمون سراسری
تذکر۱: چنانچه داوطلبان پس از ورود به سامانه گزینش دانشگاه امام صادق خواهران  ، تکمیل ثبت نام و واریز هزینه آن، موفق به دریافت رمز عبور و کد رهگیری نشوند، ثبت‌نام آنها تکمیل نشده است و باید دوباره جهت تکمیل ثبت‌ نام به سامانه مراجعه کنند.
 
تذکر۲: داوطلبان نظام جدید آموزشی (دبستان، دبیرستان، ۶-۳-۳)  لازم است بعد از مشخص شدن معدل کتبی سال دوازدهم، حداکثر تا پایان تیرماه سال 1403 با وارد کردن کد ملی و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت‌نام دانشگاه شده و معدل کتبی خود را ثبت کنند.

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق پردیس خواهران isuw.ac.ir

سایت دانشگاه امام صادق خواهران isuw.ac.ir

سایت دانشگاه امام صادق خواهران isuw.ac.ir  است و کلیه اطلاعات لازم جهت آشنایی با این واحد دانشگاهی، فراخوان ها، اعلام کارگاه ها ، آشنایی با اساتید و گروه های علمی و … با مراجعه به این سامانه امکان پذیر خواهد بود. به همین دلیل ما در این بخش از مقاله مشاور گروپ لینک مستقیم ورود به سایت امام صادق دانشگاه واحد برادران و همچنین در ادامه سایت دانشگاه امام صادق پردیس خواهران را قرار داده ایم.

جهت ورود به سایت دانشگاه امام صادق پردیس خواهران isuw.ac.ir کلیک نمایید.

شرایط دانشگاه امام صادق خواهران

شرایط دانشگاه امام صادق خواهران از سال 96 به بعد تغییر کرده است. زیرا از این تاریخ به قبل، علاقه مندان و متقاضیان دانشگاه امام صادق تهران صرفا باید در هنگام ثبت نام کنکور سراسری اقدام به ثبت گزینه علاقه مندی در فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام می نمودند.

اما با تغییر روال، تمامی فرآیند ثبت نام دانشگاه امام صادق پردیس خواهران مستقیما به خود واحد دانشگاهی سپرده شده و علاقه مندان می توانند علاوه بر اعلام علاقه مندی در هنگام ثبت نام کنکور ، در زمان فراخوان دانشگاه امام صادق، اقدامات لازم در راستای نام نویسی در سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه امام صادق به نشانی gzn1.isu.ac.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده را انجام دهند.

داوطلبان می بایست علاوه بر داشتن شرایط عمومی آزمون سراسری ، باید شرایط ورود به دانشگاه امام صادق خواهران به شرح زیر را داشته باشند:

  1. تدین به دین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری
  2. التزام به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه
  3. داوطلب باید متولد سال 1381 و بعد از آن باشد.
  4. برخورداری از سلامت و توانایی جسمی و روانی
  5. داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی، و یا گذراندن پایه یازدهم و دوازدهم
  6. شرکت در یکی از گروه های آزمایشی علوم تجربی، انسانی و ریاضی و فنی در آزمون سراسری و قبولی در کنکور

دانشگاه امام صادق پردیس خواهران isuw.ac.ir

رشته های دانشگاه امام صادق پردیس خواهران

در این بخش لیست رشته های دانشگاه امام صادق پردیس خواهران را با هم مرور می کنیم تا با توجه به مقطع بتوانید رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنید. دانستن این نکته خالی از لطف نیست که بر خلاف سایر دانشگاه ها که ابتدا باید در آزمون قبول شوید و متناسب با انتخاب رشته به دانشگاه بروید، انتخاب رشته این دانشگاه پس از مرحله آزمون شفاهی و مصاحبه حضوری صورت می‌پذیرد. لذا نیازی به انتخاب رشته‌ های این دانشگاه، هنگام انتخاب رشته‌ در آزمون سراسری نیست.

  • ثبت‌نام و قبولی واحد خواهران دانشگاه امام صادق محدودیتی برای داوطلب در انتخاب رشته قبولی در آزمون سراسری ایجاد نمی‌کند و در صورت پذیرش در این دانشگاه، رشته قبولی داوطلب در آزمون سراسری نیز پا برجا بوده و داوطلب می‌ تواند از میان این دو رشته، رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را انتخاب کند.
رشته های پردیس خواهران دانشگاه امام صادق
مقطع کارشناسی واحد خواهران رشته های ارشد دانشگاه امام صادق خواهران مقطع دکتری
۱-معارف اسلامی و علوم تربیتی

۲- فلسفه و کلام اسلامی

۳- حقوق

۴- فقه و حقوق اسلامی

۱-مدیریت آموزشی

۲- حقوق خانواده

۳- فلسفه و کلام اسلامی

۱-مدیریت آموزشی

۲- فقه و مبانی حقوق اسلامی

۳- فلسفه و کلام اسلامی

  • دوره آموزشی کارشناسی خواهران حدود ۵/۴ سال و به صورت تمام وقت روزانه است.
  • با توجه به این که رشته‌ های تحصیلی دانشگاه ماهیتاً تلفیقی است، لذا ضرورتاً تعدادی از دروس حوزوی و علوم اسلامی همراه با دروس دانشگاهی و زبان‌ های عربی و انگلیسی (یا فرانسه) در سطح مکالمه کامل و فهم متون به دانشجویان ارائه می‌شود.
  • تشکیل گرایش‌های اعلام شده در رشته‌های تحصیلی، در صورتی ممکن خواهد بود که تعداد دانشجویان واجد شرایط هر گرایش، با توجه به ضوابط دانشگاه به حد نصاب لازم برسد.

مصاحبه دانشگاه امام صادق پردیس خواهران isuw.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

مصاحبه دانشگاه امام صادق پردیس خواهران

مصاحبه دانشگاه امام صادق پردیس خواهران از پذیرفته شدگان در آزمون سراسری که فرم ثبت نام در سامانه ثبت‌ نام پذیرش دانشگاه امام صادق را پر کرده باشند، به عمل می آید. در واقع فهرست داوطلبان چند برابر ظرفیت توسط سازمان سنجش آموزش کشور در سایت sanjesh.org اعلام می شود تا داوطلبان جهت حضور در دانشگاه و مصاحبه شفاهی اقدامات لازم را انجام دهند. در این مرحله از ثبت نام دانشگاه امام صادق پردیس خواهران صلاحیت‌ های عمومی و علمی داوطلبان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در روز مصاحبه باید مدارکی از جمله دو قطعه عکس 4*3 زمینه سفید، اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی کارنامه پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم و همچنین نام ، تلفن و آدرس دقیق 2 نفر از مسئولین مدرسه، 2 نفر از دوستان صمیمی و 2نفر از بستگان به عنوان معرف را همراه خود داشته باشید.

معیار های پذیرش مصاحبه علمی سوابق تحصیلی داوطلب است و مسلما هرچه امتیاز بیشتری در صلاحیت های علمی کسب کنید، احتمال پذیرش شما در رقابت با سایر داوطلبان بیشتر خواهد شد. اصلی ترین معیار های پذیرش شامل:

  • ریزنمرات و معدل سالیانه
  • معدل کل و معدل کتبی نهایی
  • نمره و رتبه کل آزمون سراسری

ورود به دانشگاه امام صادق پردیس خواهران isuw.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

اعلام نتایج دانشگاه امام صادق پردیس خواهران

اعلام نتایج دانشگاه امام صادق پردیس خواهران هم مانند واحد برادران از سایت سازمان سنجش sanjesh.org صورت می گیرد و لیست اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه امام صادق به صورت عمومی منتشر و به اطلاع همه داوطلبان می رسد.

هر ساله به منظور آشنایی بیشتر پذیرفته‌ شدگان، اردویی ویژه دانشجویان جدیدالورود پردیس خواهران دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود که در آن؛ درباره دانشگاه آگاهیهایی کامل و جامع ارائه می‌گردد. پس از این اردو داوطلبان گرامی‌ با آگاهی و اطلاعات کامل تصمیم خواهند گرفت که آیا دانشگاه امام جعفر صادق را انتخاب نمایند یا خیر. لذا به کلیه داوطلبان قبولی نهایی دانشگاه توصیه می‌شود حتما در این برنامه شرکت کنند و تصمیم نهایی خود را برای ادامه تحصیل در این دانشگاه یا سایر دانشگاه‌ها به بعد از این مرحله موکول نمایند

در این صورت نهایتا باید اقدامات و مراحل ثبت نام حضوری و ارسال مدارک به دانشگاه را انجام و خود را برای شروع سال تحصیلی آماده کنید. موفق باشید.


ما در این مقاله مشاور گروپ ضمن معرفی دانشگاه امام صادق پردیس خواهران، شرایط و ضوابط ثبت نام در آن، لیست رشته های دانشگاه امام صادق واحد خواهران را در پاسخ به سوال پرتکرار مخاطبان گرامی مبنی بر اینکه دانشگاه امام صادق دختران چه رشته هایی دارد ارائه کردیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

چنانچه شرایط ویژه ای دارید که به واسطه آن نمیدانید مجاز به ثبت نام در این واحد آموزشی دارید یا خیر، یا نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره درباره دانشگاه امام صادق خواهران دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️ثبت نام در دانشگاه امام جعفر صادق خواهران چگونه است؟

✔️راهنمای کامل مراحل ثبت نام دانشگاه امام صادق پردیس خواهران در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است.

✔️دانشگاه امام صادق خواهران چه رشته هایی دارد؟

✔️فهرست رشته ها به تفکیک مقطع را اینجا آماده کردیم. برای اطلاع از لیست رشته های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه امام صادق واحد خواهران به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️دانشگاه امام صادق واحد خواهران کجاست؟

✔️شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار شهید فرحزادی، خیابان شهید طاهرخانی، خیابان امام صادق(علیه السلام)

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه امام صادق پردیس خواهران isuw.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی