دانشجو معلم دانشگاه تهران + زمان جذب دانشجو معلم

دانشجو معلم دانشگاه تهران Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دانشجو معلم دانشگاه تهران + زمان جذب دانشجو معلم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با آغاز فرآیند جذب دانشجو معلم دانشگاه تهران، همکاری بین دانشگاه فرهنگیان و تهران شکل گرفته است. برای اطلاع از زمان پذیرش دانشجو معلمان دانشگاه تهران تا پایان مقاله همراه مشاور گروپ باشید.

دانشجو معلم دانشگاه تهران

شرایط پذیرش دانشجو معلم دانشگاه تهران فراهم شده است و به گفته سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، پذیرش و تربیت دانشجو معلمان به صورت مشترک در همراهی با دانشگاه فرهنگیان انجام خواهد شد. بدین ترتیب بر اساس تفاهم‌ نامه‌ ای که به زودی بین این دو دانشگاه امضا می‌ شود، دانشگاه تهران به عنوان یک شریک موثر و قدرتمند در کنار دانشگاه فرهنگیان قرار خواهد گرفت.

پذیرش دانشجو معلم دانشگاه تهران راهی موثر جهت ارتقای سطح علمی و فرهنگی معلمان و دانشجویانی است که می‌ خواهند در آینده نقش معلمی را برعهده بگیرند زیرا نقش‌ های تعلیمی و تربیتی، نقش‌ هایی آمیخته هستند و ضرورت دارد که نقش معلم را از یک مدرس صرف به نقش معلم تعلیم و تربیتی ارتقا دهیم. از این رو، متقاضیان تحصیل در رشته های تربیت معلم می توانند بخشی از دوره تحصیل خود را در دانشگاه تهران بگذرانند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در همایش تربیت و معلمان آینده که شنبه 13 اسفندماه 1401 با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش؛ رضامراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان؛ علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی؛ سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران؛ جمعی از معاونان وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش؛ هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان؛ جمعی از مدیران استانی دانشگاه و دانشجومعلمان برتر دانشگاه فرهنگیان برگزار شد؛ از برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان و نشان معلم آینده رونمایی شد.

گفتنی است؛  نشان “معلم آینده” از سال آینده به دانشجومعلمانی اعطا می شود که مطابق دستورالعمل و شاخص های تبیین شده می توانند آینده سازی کنند.

 در این راستا؛ دبیرخانه ” معلم آینده” راه اندازی و پس از تبیین ارزش های معلمی دانشجومعلمان واجد شرایط معرفی و به دانشجوی برتر در سال آینده نشان ” معلم آینده” اعطا خواهد شد.

دانشجو معلم دانشگاه تهران نشان معلم آینده دانشگاه فرهنگیان Moshavergroup.com

زمان جذب دانشجو معلم دانشگاه تهران

زمان جذب دانشجو معلم دانشگاه تهران از ترم مهر 1402 آغاز گردیده و دانشگاه تهران پیش از فرا رسیدن این بازه زمانی، اقدامات لازم برای جذب دانشجو معلم را فراهم می کند.

همانطور که می دانید از سال 1401 روش جذب دانشگاه فرهنگیان به روش نیمه متمرکز تغییر یافت و ایجاد فرصت سه ماهه‌ای با هدف “گزینش اصلح” در نظر گرفته شد. بنابراین در واقع به جای اینکه در شهریور ماه نتایج جذب دانشجو معلمان اعلام و پذیرفته شدگان از مهرماه وارد دانشگاه شوند، از بهمن وارد دانشگاه خواهند شد.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی نحوه جدید گزینش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان  کلیک نمایید.


آخرین اخبار پذیرش دانشجو معلم دانشگاه تهران را در مشاور گروپ بخوانید. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. چنانچه در مطالعه منابع آزمون دانشجو معلم نیاز به راهنمایی بیشتر دارید یا شرایط ویژه ای دارید که به واسطه آن نمی دانید مجاز به شرکت در این رقابت هستید یا خیر می توانید با شماره 909071613 تماس بگیرید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سامانه ثبت نام دانشجو معلم دانشگاه تهران چیست؟

✔️دانشگاه تهران برای اولین بار در طرح مشارکت با دانشگاه فرهنگیان اقدام به جذب دانشجویان می کند و مراحل ثبت نام متعاقبا در این مقاله اعلام می گردد.

✔️زمان ثبت نام دانشجو معلم دانشگاه تهران چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️برای اطلاع از زمان پذیرش دانشجو معلمان دانشگاه تهران به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️شرایط دانشجو معلم دانشگاه تهران بهتر از دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان است؟

✔️با توجه به سطح علمی و کیفی دانشگاه تهران در بین سایر دانشگاه های کشور انتظار می رود که شرایط تحصیل در این دانشگاه بهتر از سایر مراکز علمی باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانشجو معلم دانشگاه تهران + زمان جذب دانشجو معلم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی