با خواب طولانی در طول روز چیکار کنیم؟

خواب طولانی در طول روز

جهت مشاوره در زمینه با خواب طولانی در طول روز چیکار کنیم؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

خواب طولانی در طول روز ,  سوال مکرر بسیاری از داوطلبان در زمان های محدود مانده تا کنکور است که در اینجا می خواهیم به بررسی علل خواب طولانی در روز و راهکارهایی برای رفع این مشکل میپردازیم. با مشاور گروپ همراه شوید .

خواب طولانی در طول روز

خواب طولانی در طول روز و افت ساعات مطالعه مفید

خواب طولانی در طول روز :   اول از همه باید بدانیم سیستم فیزیولوژی بدن ما به چه صورت عمل میکند.
بدن هر فرد خاصی یک سیستم سوخت و ساز مختص به خود داره و بنا بر همین اساس مغز عملکرد مخصوص بخودش رو داراست.ما عملا نمیتوانیم با این روند بجنگیم بلکه میتونیم عادت هامون رو با گذشت زمان تغییر بدیم.

خواب طولانی در طول روز  :  برای مثال دانش آموز به طور تکراری هر روز در خواب می‌ماند در این مواقع باید از یکی از اعضای خانواده بخواهد که سرساعت بیدارش کند.

اگر بعد از تایم یک ساعته احساس خواب آلودگی کردید میتوانید حدود نیم ساعت بخوابید ..اگر بعد از خواب عملکردتون مفیدتر می‌شود پس انجامش دهید و بخوابید “فقط یک نکته مهم در این مورد این است ک نگذارید بیشتر از این تایم شود چون کم کم به خواب عمیق فرو می‌روید وبه اصطلاح دچار مسمومیت خواب خواهید شد پ هر چه بیشتر بخوابید بیشتر احساس نیاز به خواب می‌کنید.

خواب طولانی در طول روز  :  حال اگر بعد از خواب میان درسی دچار عذاب وجدان می شوید و ناراحتی بر شما غلبه میکند باید عرض کنم که در اشتباه هستید.شما با مدیریت زمان خواب و مطالعه میتونید به یک تعادل برسید واز شر خواب های ناگهانی نجات پیدا کنید.

در غیر اینصورت به فاصله 45دقیقه از سر جای خود بلند شده و چند قدمی راه بروید.از دروس حلیاتی در واحد های اولیه صبح استفاده کنید.

درنظر داشته باشید یافتن بهترین راه برعهده خودتونه …پس از زمان تابستان برای یافتن فیزیولوژی بدن خودتون وبهترین روش افزایش بازدهی استفاده کنید….

بخوابیم یا نخوابیم؟

یکی از مشکلات کنکوری ها ساعت خوابشونه که چند ساعت بخوابن؟!
اینو بدونین هنگامی که دارین درس میخونین احتیاج شما به خواب بیشتر از روزهای عادیه
بی خوابی باعث عدم تمرکز و کاهش عملکرد شما میشه.
همچنین اثرش فقط برا اون روز نیست برا چند روز بعدشم هست خواب باعث سازمان دهی مطالب ذهن شما و آمادگی ذهن برای پذیرش مطالب جدید میشود.
پس خواب کافی داشته باشیم نه کمتر و نه بیشتر…


مشاوره تلفنی ویژه کنکور تجربی توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان

پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید

Untitled 1
پاسخگویی از ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل


 برای اینکه کنکوری موفقی باشید باید این ویژگی های نفرات برتر  را در خودتان ایجاد کنید .

1 – همواره تلاش می کنند و هرگز از حرکت نمی ایستند☑️
اگر برای بار اول به تیراندازی بروید، نمی توانید اولین گلوله را دقیقا به هدف بزنید. در زندگی هم برای رسیدن به اهداف باید تلاش کرد. به سادگی از هدفتان دست نکشید، خیلی چیزها هستند که شما نمی دانید و با هر بار شکست آنها را تجربه می کنید. سریع یاد بگیرید، سریع عمل کنید و دست نکشید.

2 – برای رسیدن به هدف پشتیبان دارند☑️
جدا از هدف و دلیل، رسیدن به مقاصد خاص در زندگی دشواری های خاص خود را دارد که گاهی انسان به تنهایی توان مقابله با آنها را ندارد. سعی کنید یک تیم صمیمی برای خودتان تشکیل دهید که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند. این تیم می تواند بین ۲ تا ۶ نفره باشد. در انتخاب اعضای تیم دقت لازم را به خرج دهید و سعی کنید افرادی را که مثبت اندیش هستند و اهدافی شبیه شما دارند را برگزینید.


3 – دلیل قانع کننده ای برای رسیدن به هدفشان دارند☑️
داشتن هدف تنها یک قسمت از ماجراست. برای اینکه به هدفتان برسید باید دلیلی داشته باشید. افراد موفق در پشت تمامی اهدافشان دلیلی دارند که آن دلیل حرکت آنها را به سمت هدفشان تداوم می بخشد. راه رسیدن به اهداف در زندگی همواره سهل و آسان نیست، افرادی که برای اهدافشان دلیلی ندارند در نیمه راه از پا می افتند و کنار می کشند. اگر هدفتان اینست که ۱۰ کیلو از وزنتان را کم کنید و ولی دلیلی برای این کار ندارید، هرگز نخواهید توانست به وزن ایده آلتان برسید. پس بهتر است چون ۳ ماه دیگر جشن عروسی دوستتان است وزنتان را کم کنید و دلیلتان را این قرار دهید که می خواهید در میان جمع خوش هیکل به نظر برسید.


4 – هدف دار حرکت می کنند و سردرگم نیستند☑️
اگر شما در ذهنتان نقطه پایانی برای کاری که می کنید نداشته باشید، به راحتی گم می شوید و دیری نمی گذرد که احساس سردرگمی می کنید. افراد موفق دقیقا می دانند که از زندگی چه می خواهند و برای انجام هر کارشان هدفی دارند.
وقتی شما هدفی در زندگی داشته باشید، می دانید که باید دقیقا بر روی چه چیزی تمرکز کنید، داشتن نقطه پایان در ذهن شما را در رسیدن به مقصدتان راهنمایی می کند.

5 – وقتشان را هدر نمی دهند☑️
اگر نمی دانید که وقتتان را چطور سپری کنید، تقریبا همه وقتتان را از دست داده اید. زمان یکی از با ارزش ترین منابع ایست که انسان در اختیار دارد. شما می توانید پولتان را هدر دهید و دوباره برای کسب پول برنامه ریزی کنید. ولی زمان از دست رفته را نمی توان برگرداند. باید مراقب نحوه سپری شدن زمانتان باشید. اگر ۷۰٪ زمانتان را صرف دیدن تلویزیون و گردش با دوستان می کنید، می توان گفت که هرگز به اهدافتان نخواهید رسید. زمان را ثبت کنید. نرم افزار های زیادی برای این کار وجود دارد. Rescue Time یکی از بهترین های آنهاست که با گرفتن داده های خام از نحوه سپری شدن زمان شما پشت کامپیوتر، می تواند به شما اعلام کند که دقیقا چقدر زمان را صرف کدام وب سایت، بازی یا نرم افزار کرده اید. اگر راجع به تغییر در زندگی خود جدی هستید، همین حالا از کارهای که زمان شما را به بطالت می گذرانند دست بکشید و کارهای مفید را انجام دهید.


Untitled 1

به تمام دلایلی که موفق نمی شوید فکر نکنید… فقط به 1 دلیلی فکر کنید
که میدانید موفق می شوید.

هنرى_فورد

3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه با خواب طولانی در طول روز چیکار کنیم؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی