خط ملی نماد ۱۵۷۰

خط ملی نماد ۱۵۷۰ - moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه خط ملی نماد ۱۵۷۰

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

خط ملی نماد ۱۵۷۰، خط اورژانس دانش‌ آموزی یا خط فوریت دانش‌ آموزی، سامانه ای است که برای ارائه خدمات مشاوره ایی و روانشناختی، به صورت رایگان، برای دانش آموزان، والدین و البته فرهنگیان، در نظر گرفته شده است. در این مقاله به بررسی معرفی خط ملی نماد و بررسی سایر جرئیات آن پرداخته ایم.

برای دریافت پاسخ سوالاتتان در خصوص تماس با خط ملی نماد ۱۵۷۰، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. همچنین خوشحال می شویم که نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در کامنت ها به اشتراک بگذارید.

مشاورگروپ، مرجع مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی.

خط ملی نماد ۱۵۷۰ چیست؟

خط ملی نماد ۱۵۷۰ چیست؟ اولین سوالی است که برای شروع صحبت در خصوص این موضوع، باید به آن پاسخ دهیم. خط ملی نماد ۱۵۷۰ در واقع شماره تلفنی است که برای ارائه خدمان مشاوره ایی و روانشناختی به دانش‌آموزان،  والدین و فرهنگیان، راه اندازی شده است. شما در موقعیت هایی مانند، قرار داشتن در شرایط دشوار و بحرانی، افسردگی و اضطراب و… می توانید با این شماره تماس گرفته و به صورت رایگان، خدمات مشاوره ایی و روانشناختی دریافت کنید.

خط ملی نماد 1570 هر روز به جز ایام تعطیل، از ساعت 8 صبح تا 8 شب، به مدت 12 ساعت، پاسخگوی شماست. از هر استان و یا شهرستانی که هستید، می توانید به صورت رایگان به خط 1570 تماس بگیرید.

با شماره گیری خط نماد 1570 از تلفن ثابت یا از تلفن همراه (بدون پیش شماره) در محدوده جغرافیایی هر استان، تماس به طورمستقیم به مرکز خط ملی 1570 آن استان هدایت می‌شود. در آنجا کارشناسان خط ملی 1570 که از تحصیلات، دانش، تجربه و مهارت کافی در حوزه روان شناسی و مشاوره برخوردارند، پاسخگوی این تماس‌ ها خواهند بود.

در تمامی 32 استان کشور در مراکز مشاوره و خدمات روان‌ شناختی استان مستقر است. در مرکز خط ۱۵۷۰ هر استان تعداد چهار اتاق (کابین) برای پاسخ‌ گویی به دانش آموزان و والدین و فرهنگیان عزیز وجود دارد. همچنین تعداد چهار دستگاه تلفن موسوم به آی پی فون (IP PHONE) موجود است که از طریق اتصال به شبکه اینترنت، تماس‌ های ورودی را دریافت خواهند کرد.

خط ملی نماد ۱۵۷۰ برای دانش آموزان

خط ملی نماد ۱۵۷۰ برای دانش آموزان، خدمات حمایتی، مشورتی و مددکاری به تماس‌ گیرندگان، ارائه می‌دهد. در حقیقت  خط ۱۵۷۰ ، خط اورژانس دانش‌ آموزی است و با توجه به اینکه که بروز فوریت و مسائل اورژانسی، مخصوص به زمان و روز خاصی نیست، برای پاسخ گویی از ساعات 8 تا 12 شب نیز تدابیری در نظر گرفته شده و آن به این صورت است که با کمک شرکت پشتیبان خط نماد 1570، تماس‌ های ورودی در روز های تعطیل و زمان‌ هایی از شب که ممکن است فوریتی در آن رخ دهد، هدایت (دایورت) خواهند شد.

به عبارت دیگر، کارشناسانی از خط ملی نماد ۱۵۷۰ که شرایط پاسخ‌ گویی در ساعت‌ های به‌ خصوصی از شبانه‌ روز را دارند، با رعایت تمامی نکات حرفه‌ ای، تماس‌ های ورودی به خط ۱۵۷۰ آن استان و روی خط تلفن همراه یا شماره تلفن منزل ایشان انتقال می‌ یابد (دایورت). از این طریق تیم ملی نماد در اکثر استان‌ ها از ساعت 20 تا 24 شب هم خدمات تلفنی ارائه خواهد داد.

خط ملی 1570 به نام خط فوریت دانش‌ آموزی نیز معروف است و طبیعتا اولویت موضوعات و مسائلی که تماس گیرندگان باید مطرح کنند، فوریت‌ ها یا اصطلاحا مسائل اورژانسی است. اما گاها دانش‌ آموزان و والدین آنان در زمینه اختلالات روان‌ شناختی، مشکلات تحصیلی، خانوادگی، مسائل بین فردی، روابط والدفرزندی و بسیاری از مسائل دیگر می‌ توانند با این خط تماس بگیرند و مشکلات خود را مطرح کنند. اما اولویت پاسخ‌ دهی کارشناسان پاسخ‌ گوی خط ملی نماد ۱۵۷۰ ، فوریت‌ های روانی‌ اجتماعی است.


مشاورگروپ

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، حتی ایام تعطیل

9099071613

پاسخگوی سوالات شما، هستیم.

خط ملی نماد ۱۵۷۰ برای دانش آموزان - مشاورگروپ

خدمات مشاوره‌ای رایگان ۱۵۷۰

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان و خانواده‌ها در موارد نیاز می‌توانند با خط تلفنی ۱۵۷۰ تماس بگیرند و اگر مشکل آنها برطرف نشد، از سوی مشاوران این خط تلفنی به نزدیکترین مراکز مشاوره آموزش و پرورش معرفی می‌شوند.

در سامانه ۱۵۷۰ یک مشاور امین از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پاسخگوی سؤالات دانش آموزان در حوزه‌های مختلف درسی، کنکور، آسیب‌های اجتماعی و مسائل روانی است.

اگر مشکل دانش‌‌آموز عمیق بود، مرکز مشاوره آموزش و پرورش آنها را به مشاوران تخصصی سایر نهادها از جمله انجمن مشاوره، سازمان بهزیستی و قوه قضائیه ارجاع می‌دهند و از آنها کمک می‌خواهیم چون در طرح نماد، اعضای ائتلاف حضور دارند و باید به آموزش و پرورش کمک کنند.

اهداف خط ملی نماد 1570

خط ملی نماد با اهدافی راه اندازی شده است که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم. قطعا دست یابی به اهداف زیر در گرو همت و تلاش سخت کوشانه تیم خط ملی نماد ۱۵۷۰ است. از مهم ترین هدف های تماس با خط نماد ۱۵۷۰ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  تسهیل دسترسی سریع و به‌ موقع دانش‌ آموزان، والدین، فرهنگیان و اعضای خانواده آنان به خدمات تخصصی راهنمایی، مشاوره‌ و مددکاری اجتماعی
  2.  مداخله تخصصی سریع و به نگام در فوریت‌ های روانی‌ اجتماعی دانش‌ آموزان
  3. شبکه‌ سازی و استفاده از ظرفیت فناوری در ارائه خدمات حمایتی‌ درمانی به دانش‌ آموزان
  4. کیفیت‌ بخشی به خدمات با بهره‌گیری از متخصصان پاسخ‌ گوی آموزش‌ دیده
  5. جامعیت‌ بخشی به خدمات حمایتی‌ درمانی مورد نیاز دانش‌ آموزان از طریق رویکرد ائتلافی و نظام‌ مند
  6. پیشگیری، کنترل و در نهایت کاهش آسیب‌ های روانی‌ اجتماعی دانش‌ آموزان

راهنمای خط ملی نماد ۱۵۷۰

ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم راهنمای جامعی از خط ملی نماد ۱۵۷۰ و نحوه استفاده از خدمات آن را ارائه کنیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید با موفقیت مراحل راهنمایی، مشاوره و مددکاری اجتماعی را با موفقیت پشت سر بگذارید.

دانش‌آموزان، مدارس و خانواده‌ها، اگر همچنان نیاز به راهنمایی بیشتر دارید یا در طول فرآیند خدمات اولیه و فوریتی دچار مشکل شده اید نگران نباشید. ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول خط ملی نماد 1570

✔️ خط نماد ۱۵۷۰ چیست؟

خط ملی نماد ۱۵۷۰ در واقع شماره تلفنی است که برای ارائه خدمان مشاوره ایی و روانشناختی به دانش‌آموزان،  والدین و فرهنگیان، راه اندازی شده است. شما در موقعیت هایی مانند، قرار داشتن در شرایط دشوار و بحرانی، افسردگی و اضطراب و… می توانید با این شماره تماس گرفته و به صورت رایگان، خدمات مشاوره ایی و روانشناختی دریافت کنید.

✔️ کاربرد خط ملی نماد چیست؟

خط ملی نماد ۱۵۷۰ برای دانش آموزان، خدمات حمایتی، مشورتی و مددکاری به تماس‌ گیرندگان، ارائه می‌دهد. در حقیقت  خط 1570، خط اورژانس دانش‌ آموزی است.

✔️ هزینه تماس با خط ملی نماد چه قدر است؟

هزینه تماس با خط ملی نماد، به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

 
4.2/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه خط ملی نماد ۱۵۷۰

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403