خرید سوالات کنکور 1402 تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان

💢ادعای فروش سؤالات آزمون سراسری کلاهبرداری و کذب است

👤رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری:

▫️ادعای گروه‌های مدعی فروش سؤالات آزمون سراسری کلاهبرداری و کذب است و گروه‌های مدعی تقلب زیر نظر نهاد‌های نظارتی قرار دارند.

▫️هشدار‌های لازم به داوطلبان داده شده است که هر چه سریع‌تر از کانال‌ها و گروه‌های مدعی تقلب خارج شوند.

▫️این گروه‌ها با هدف سوءاستفاده و کلاهبرداری تشکیل شده‌اند و داوطلبان بدانند اگر از این گروه‌ها و شبکه‌ها، دستگاهی خریداری کرده باشند تا ۱۰ سال از آزمون محروم می‌شوند.

▫️ تاکنون ۲۴۹ مورد دستگیری انجام شده و ۴۸۳ کانال تلگرامی فعال شناسایی شده‌اند و با همه متخلفان مطابق قانون رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری برخورد می‌شود.

▫️بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری، سازمان سنجش پس از آزمون، بررسی‌های فنی و آماری لازم را بر روی پاسخنامه‌های افراد انجام می‌دهد و در صورت احراز تقلب به تخلف این افراد رسیدگی می‌شود و از آزمون محروم خواهند شد.

خرید سوالات کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه خرید سوالات کنکور 1402 تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

خرید سوالات کنکور سراسری 1402 رشته تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان, لو رفتن سوالات کنکور سراسری 1402 | خرید و فروش سوالات کنکور سراسری 1402 


خرید سوالات کنکور سراسری


پاسخنامه کنکور 1402

خرید سوالات کنکور 1402 

سوالات کنکور 1402 

فروش سوالات کنکور 1402 

کانال کنکور 1402

کنکور 1402 

لو رفتن سوالات کنکور 1402

 نتایج کنکور 1402

هشدار سازمان سنجش به داوطلبان کنکور

مدیرکل حراست سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص عضویت در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی مدعی تقلب به داوطلبان هشدار داد و افزود: ارسال مدارک، پرداخت هرگونه وجه و تبانی در این گروه ها موجب محرومیت در آزمون سراسری می‌شود.

مختار کاظم‌زاده با اشاره به اهمیت موضوع سلامت آزمون‌ها گفت: شناسایی و پیشگیری از تخلف و مقابله با اقدامات برنامه‌ریزی شده گروه‌های سوداگر و سودجو که موجب نگرانی داوطلبان پرتلاش می‌شود، از اهداف اصلی مسئولان و مجریان حفاظت آزمون‌ها است چرا که این موضوع مورد حمایت قاطبه مردم است و ما با رصد و پایش اطلاعاتی، نوید برگزاری آزمونی سالم را به داوطلبان می‌دهیم.

 وی درباره نخستین اقدام پیشگیری از تخلف گفت: از مدت‌ها قبل از برگزاری آزمون، رصد و شناسایی مدعیان تقلب در کانال‌ها و گروه‌های اجتماعی مجازی به عنوان مهمترین اقدام پیشگیرانه در حال انجام است و این گروه‌ها تحت کنترل نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و به ویژه پلیس فتا قرار دارند که در این زمینه با توجه به الزامات قانونی و با تمام توان در کنار داوطلبان و خانواده‌های آنان خواهیم بود و آماده دریافت هرگونه گزارش های مردمی هستیم.

مدیرکل حراست سازمان سنجش آموزش کشور  افزود: داوطلبان با توجه به اینکه در یک سال و یا حتی سال‌های متمادی برای موفقیت در آزمون سراسری برنامه‌ریزی و تلاش کرده‌اند و با صرف وقت و انرژی خود و خانواده‌ها آماده شرکت در آزمون سراسری شده‌اند، انتظار دارند که در یک رقابت سالم و ایمن شرکت کنند و نتیجه متناسب با تلاش‌های خود را دریافت کنند و شاهد تحقق عدالت آموزشی در جامعه باشند.

تقلب در کنکور تجربی ۱۴۰۱ و جزئیات جدید آن

علی امرایی، عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: راس ساعت ۹ و ۴۹ دقیقه صبح دفترچه‌های شماره یک، دو و سه گروه تجربی با کیفیت بالا در فضای مجازی منتشر شد، به عبارتی دفترچه‌ای که تا حدود ساعت ۱۱ اصلا به داوطلب داده نمی‌شود یک ساعت قبل از آن در کانال‌های تلگرامی منتشر شده است، و با چه کیفیت بالایی هم لو رفته است.

وی افزود: سال‌های قبل داوطلب با گوشی از سوالات عکس می‌گرفت که خیلی مواقع کیفیت نداشت اما امسال تصویر دفترچه آزمون را با برنامه‌های مختلف اسکن کردند، به‌طوری‌که واو به واو سوالات معلوم است.

امسال بسیاری مدعی شدند که سوالات گروه تجربی در ساعات چهار الی پنج صبح لو رفته است. معلمی ادعا کرد صبح آزمون دانش‌آموزان از او خواسته‌اند.

1401/04/12🔰واکنش رییس سازمان سنجش به حواشی لو رفتن سؤالات کنکور:

🔸قسم می‌خورم دسترسی به سؤالات، قبل از آزمون اتفاق نیفتاد

🔸نمی‌گذاریم حتی یک مورد حقی ناحق شود

🔸در حال حاضر تقلب این است که داوطلب عکس سؤالات را بیرون می فرستد و تقلب آنجا اتفاق می‌افتد که سؤالات حل شوند و به وسیله کیت های الکترونیک پاسخ‌ها به داوطلب برسند که البته در آزمون های چهارشنبه و پنجشنبه اتفاق چندانی رخ نداد و فقط یک عکس مخابره شد.

🔸️ ۱۲ شبکه بزرگ تقلب کنکور را با امکانات بالا شناسایی کردیم و دستگیری ها صورت گرفت و این عامل باعث شد تا امنیت آزمون بالا برود.

🔸️با سیگنال یاب تاکنون بیش از ۴۸۰ نفر را دستگیر کرده‌ایم؛ امروزه تقلب ها در بستر تکنولوژی و هوشمندسازی اتفاق می افتد.

🔸️در سال های گذشته که رئیس سازمان سنجش بودم داوطلبان جواب سوالات را از روی یکدیگر نگاه می کردند، اما پس از آن شخصی سازی کردیم و جواب سوالات را برای هر داوطلب جا بجا کردیم.

🎤هامون سبطی، دبیر کارگروه آموزش دیده بان شفافیت و عدالت: میزان گزارشاتی که از تخلفات کنکور امسال رسیده بیشتر از سال های قبل است.

🔸در یک ساعت اخیر یکی از همکاران در مرکز دیده بان خوزستان اعلام کرد، چند ده نفر به دانشگاه چمران مراجعه کرده بودند گه در رشته تجربی ثبت نام کرده بودند، اما درکارت ورود به جلسه شان رشته ریاضی درج شده است.

🔸انتظار جدیت بیشتری از سازمان سنجش داشتیم، شنیده ها حاکی از آن است که بعضی جدیت آزمون را درک نکرده اند.

خرید سوالات کنکور سراسری 1402  :   متاسفانه در سالهای گذشته در یکی از دوره ها سوالات کنکور سراسری لو رفته بود که توسط کانال ها فروخته میشد که با پیگیری سریع اموزش و پرورش و الکترونیکی کردن دریافت سوالات باعث لو نرفتن سوالات شده است. در این مواقع بعضی از کانال ها و پیج های اقدام به فروش دروغین سوالات کرده و بعد از دریافت وجه سوالی به کاربر نخواهند داد .

خرید سوالات کنکور سراسری 1402  :   سوالات با امنیت بالا تحویل مسئول حوضه خواهد شد و امکان لو رفتن بسیار کم میباشد و دانش اموزان به امید لو رفتن سوالات و خرید آن نباشند. لذا تمام تمرکز و توجه خود را فقط به مطالعه دقیق و حرفه ای منابع معتبر درسی بگذارید و از چنین حاشیه هایی فاصله بگیرید …


54545


=====================

دریافت زودتر تر اخبار کنکور سراسری 1402 در گروه  کنکور گروپ

ID  https://t.me/konkurgroup

=====================

دستگیری ۹ کلاهبرداری که سؤالات کنکور سراسری را می‌فروختند

سرهنگ معظمی گودرزی درباره جزئیات دستگیری کلاهبرداران فروش سوالات کنکور سراسری توضیحاتی داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتظامی خبرگزاری آنا، درباره دستگیری متهمان فروش سوالات کنکور سراسری در فضای مجازی اظهار کرد: در حوزه فروش سوالات کنکور ۹ متهم را دستگیر کرده‌ایم که اقدام به فروش سوالات کنکور سراسری در فضای مجازی می‌کردند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ درباره واقعی بودن سوالات به فروش رفته توسط این متهم‌ها در فضای مجازی افزود: این افراد نه تنها سوالات واقعی را در دست نداشتند، بلکه با هدف کلاهبرداری از شهروندان پا به عرصه فروش سوالات کنکور گذاشته بودند.

وی با اشاره به پای کار بودن پلیس برای جلوگیری از برنامه‌های کلاهبرداران گفت: این طرح به صورت مستمر در پلیس فتا ادامه دارد و افرادی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ فروش سوالات کنکور کنند، دستگیر خواهند شد و تا به امروز افراد زیادی نیز در این راستا دستگیر شده‌اند.


بیشتر بخوانید:




معظمی گودرزی با اشاره به اینکه تا به امروز حتی یک سوال کنکور هم در اختیار این کلاهبرداران نبوده گفت: تنها هدف افراد، کلاهبرداری از شهروندان بوده و با استفاده از سوالات و پاسخنامه‌های کنکور سال‌های گذشته، وجه‌هایی را از هموطنان دریافت می‌کردند.

شما میتوانید از قسمت دسته بندی اخبار سایت ما ، از جدیدترین خبر های درسی و … با خبر باشید.

قیمت فروش سوالات کنکور 1402 چقدر است؟

یکی از این فروشندگان می‌گوید: «۲۵ میلیون تومان پیش‌پرداخت می‌گیرم و سوالات کنکور ۱۴۰۱ در هر رشته‌ای را که بخواهید، تحویل می‌دهم. قیمت‌ها هم بستگی به رشته دارد. ریاضی ۷۰ میلیون تومان، ادبیات ۸۰ میلیون تومان.»

اما تجربی به دلیل رشته پزشکی کمی گران‌تر از باقی است، ۱۰۰ میلیون تومان! اما فروشنده می‌گوید شما کمی دیر آمده‌اید. این قیمت‌های چند روز قبل بود. چون از امروز کنکور شروع شده، قیمت‌ها چند برابر می‌شود، سوالات کنکور تجربی یک میلیارد تومان، انسانی ۸۰۰ میلیون تومان و ریاضی ۷۰۰ میلیون تومان!

شاید برایتان سوال باشد که با این اوصاف همه می‌توانند سوال را بخرند و همه یک رتبه را می‌گیرند؟ پاسخ یکی از فروشنده‌های سوالات کنکور این است: «برای هر رشته فقط ۱۰۰ نفر ظرفیت فروش داریم. سال‌های گذشته ۷ الی ۱۰ ظرفیت داشته ولی امسال ظرفیت‌ها را بیشتر کرده‌اند. سوالات را هم از منابع محرمانه می‌گیریم و سهم آنها را هم پرداخت می‌کنیم.»

آنطور که فروشندگان این مجموعه می‌گویند چندین سال است که کارشان فروش سوالات کنکور است. حتی در کانالشان یک نظرسنجی با این پیام گذاشته‌اند: «دوستانی که سال‌های گذشته از ما خرید داشته‌اند و امسال در کانال هستند آیا از ما در سال‌های قبل راضی بودند؟»

آیا سوالات کنکور را بخریم یا نه؟

داوطلبان عزیز، خرید و فروش سوالات کنکور 1402 ممکن نیست و دروغی بیش نیست. متاسفانه هر ساله با اینکه سازمان سنجش و پلیس فتا متخلفان زیادی را دستگیر می کنند اما مجددا افراد دیگری برای کلاهبرداری از داوطلبان اقدام می کنند.

شما داوطلبان با خرید از این افراد فقط خودتان را فریب می دهید،علاوه بر اینکه هیچ سوالی در دسترس نیست ، هزینه بسیاری را نیز با خیال اینکه سوالات را در اختیار خواهید داشت ، از دست می دهید،پس لطفا هوشمندانه فکر کنید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان اینه که اگر به هر دلیلی نتوانسته اید تا به امروز آماده شوید،دوباره بلند شوید و شروع جدیدی داشته باشید حتی اگر به کنکور امسال نرسید هیچ ایردی ندارد، باور داشته باشید که برای پذیرش در یک رشته برتر و دانشگاه برتر با غیر از تلاش و کوشش شدنی نیست و هیچ راه میانبری وجود ندارد.

سوالی باشه میتونید در قسمت نظرات بیان کنید

موفق و پیروز باشید …

3.1/5 - (14 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه خرید سوالات کنکور 1402 تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. کیمیا

    سلام اونی ک میشناسی تو تلگرام آیدیشو بده

    پاسخ
  2. امیر

    من ینفر رو توی تلگرام میشناسم سوالات امتحان هماهنگ و نهایی رو میفروخت قیمتش خیلی ارزون بود یکم مشکوک بود ولی ازش خریدم و خداروشکر راضی بودم دمش گرم

    پاسخ
  3. ایرج

    خاک توی سرتون با این خرید و فروش سوالات کنکور گند زدید به همه چی

    پاسخ
  4. مهسا

    من پایتم شمارتو بده

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403