حذف کنکور سراسری 99 به تصویب مجلس می رسد ؟ ( آخرین اخبار از لغو و حذف کنکور 99 )

حذف کنکور سراسری 99 به تصویب مجلس می رسد ؟

جهت مشاوره در زمینه حذف کنکور سراسری 99 به تصویب مجلس می رسد ؟ ( آخرین اخبار از لغو و حذف کنکور 99 )

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

حذف کنکور سراسری 99 به تصویب مجلس می رسد ؟ ( آخرین اخبار از لغو و حذف کنکور 99 ) : وقتی وضعیت قرمز می شود ستاد کرونا است که تصمیم گیری می کند همانطور که قبلا هم با تصمیماتش دانشگاه ها، حوزه ها مساجد و حتی مجلس را تعطیل کرد.


حذف کنکور سراسری 99 به تصویب مجلس می رسد ؟


  2 32 32 3منتظر اخبار تکمیلی از طریق کانال تلگرام ” کنکورگروپ ” باشید!

54545

ID  https://t.me/konkurgroup

حذف کنکور سراسری 99 به تصویب مجلس می رسد ؟

labelnew labelnewlabelnewlabelnew سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:

طرحی برای لغو یا تاخیر در برگزاری کنکور سراسری نداریم/ ستاد ملی مبارزه با کرونا در این خصوص تصمیم گیری می‌کند

? احمدحسین فلاحی در واکنش به انتشار اخباری درباره تدوین طرحی در کمیسیون آموزش برای لغو یا تعویق کنکور سراسری گفت: هنوز در کمیسیون آموزش طرحی برای لغو یا تعویق کنکور سراسری ارائه نشده است. جلسات مجلس این هفته برای سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه تشکیل نمی شود. لذا هنوز طرح و تصمیمی گرفته نشده است.

? البته وزیر علوم بر برگزاری کنکور سراسری اصرار دارد، ولی در نهایت نظر ستاد کرونا ملاک خواهد بود. وقتی وضعیت قرمز می شود ستاد کرونا است که تصمیم گیری می کند همانطور که قبلا هم با تصمیماتش دانشگاه ها، حوزه ها مساجد و حتی مجلس را تعطیل کرد.

? نظر کمیسیون آموزش درباره برگزاری کنکور سراسری منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است و در کمیسیون هیچ بحثی درباره تعویق و یا لغو کنکور صورت نگرفته است. البته معتقدیم در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی امکان برگزاری کنکور وجود دارد و در غیر اینصورت بدون رعایت پروتکل ها با برگزاری آزمون شیوع کرونا افزایش پیدا می کند./ایسنا


حذف کنکور سراسری 99 به تصویب مجلس می رسد ؟ آخرین اخبار از مجلس

? نامه رئیس کمیسیون بهداشت و درمان به رئیس جمهور:

کلیه کنکورهای سراسری زمانی برگزار شود که بیماری در کل کشور به طور کامل تحت کنترل درآمده باشد!

تاکید بر رخداد موج جدید کرونا در پاییز و زمستان!

?دکتر حسینعلی شهریاری:

۱. با توجه به اهمیت تقویت جنبه های انگیزشی پرسنل بهداشت و درمان و عدم تحقق به موقع و میزان با کفایت مورد لزوم بسته های تشویقی کارکنان بهداشت و درمان در کنار تاخیر پرداخت مزمن در کارانه های پرسنلی خطر فزاینده کاهش جدی انگیزه های نیروی انسانی محتمل است. لازم است در اسرع وقت در جهت تامین منابع مورد لزوم و تخصیص بلادرنگ و توزیع عادلانه پرداخت های مالی به پرسنل خدوم بهداشت و درمان در خطوط اول مقابله با بیماری کرونا اقدام عملیاتی صورت پذیرد. طبیعی است در صورت بی تفاوتی به این موضوع خدای نکرده ممکن است با بروز نافرمانی های مدنی در خدمتگزاران سخت کوش بهداشت و درمان همراه شود.

۲. با توجه به مزمن شدن این بیماری و ماهیت فرسایشی آن و خستگی و فرسودگی فزاینده تیم بهداشتی و درمانی در کنار ابتلای روزافزون این عزیزان که موجب می شود از گردونه ارائه خدمات خارج شوند و در حال حاضر خطر کمبود نیروی انسانی ماهر در رسته بهداشتی و درمانی به ویژه بیمارستان های درمانی که مستقیما درگیر تقابل با کرونا هستند، معضل جدی و نگران کننده تلقی می شود. لذا ضروری است در اسرع وقت و بدون فوت وقت و با تسهیلات غیربروکراسی در زمینه صدور به موقع مجوزهای استخدامی در گروه های بهداشتی و درمانی اقدامات مورد لزوم انجام شود.

۳. با توجه به حجم رو به افزایش بیماران در اکثر استان های کشور و در عین حال کاهش پیش رونده درآمدهای اختصاصی دانشگاه های علوم پزشکی که در خط اصلی و مقدم مقابله با عوارض این بیماری قرار دارند به شدت اقتصاد و سلامت دچار چالش های نگران کننده شده است. لذا لازم است جهت جبران درآمدهای اختصاصی آسیب دیده و نیز تامین منابع مالی مورد لزوم دانشگاه ها اقدام عاجل صورت پذیرد. اهمیت این موضوع از آنجا دو چندان می باشد که قبل از بروز بلای دامن گیر کرونا اکثریت قریب به اتفاق دانشگاه های علوم پزشکی با کسری جدی و نگران کننده منابع روبرو بوده اند. نقش موثر و مسئولانه سازمان های بیمه گر در این زمینه اهمیتی راهبردی دارد.

۴. با توجه به بروز امواج آتی این بیماری در عرصه جهانی و از جمله در کشور ما در فصول پاییز و زمستان لازم است به صورت پیشگیرانه نسبت به تامین ذخایر راهبردی وسایل حفاظت فردی، اقلام دارویی و تجهیزاتی اقدامات موثر و بر اساس یک برنامه زمانبندی منظم و دقیق صورت پذیرد.

۵. با امعان نظر به تنوع اقلیمی کشور و اهمیت مداخلات بومی در هر استان و سیمای متفاوت این بیماری در شهرستان ها و استان های مختلف و ضرورت اتخاذ تصمیمات به موقع محیطی لازم است نسبت به تفویض اختیار وسیع تر به استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی از طرف ستاد ملی اقدامات ضروری صورت پذیرد تا پروتکل های تهیه شده توسط وزارت بهداشت با حساسیت بیشتری انجام شود.

۶. جهت حصول آمادگی همه جانبه در مقابل امواج ویرانگر این بیماری ضرورت اجتناب ناپذیر و بسط زیرساخت های بهداشتی و درمانی کشور بیش از هر زمان دیگری حس می شود. لذا لازم است به صورت جهادی کلیه پروژه بهداشتی و درمانی که از پیشرفت فیزیکی مورد قبول و مطلوبی در کشور برخوردار هستند به صورت خارج از نوبت به اتمام رسانده شود.

۷. با توجه به استهلاک روز افزون اقلام سرمایه ای در مراکز درمانی و بیمارستان ها لازم است ضمن تخصیص منابع مالی مستقل در اسرع وقت نسبت به جایگزینی اقلام مزبور تمهیدات لازم صورت پذیرد.

۸. از آنجایی که انجام منظم و هدفمند تست آزمایشگاهی کووید ۱۹ به ویژه تست مبتنی بر آنتی ژن می تواند در فرآیند غربالگری و درمان بیماران و کاهش منطقی میزان ابتلا و توقف چرخه سرایت ویروس نقش آفرین باشد ضرورت دارد نسبت به تامین کیت مورد لزوم و ابزار مربوطه در کنار ذخیره سازی آنها اقدام عاجل صورت پذیرد.

۹. با توجه به اعمال درست راهبرد اجباری سازی ماسک به ویژه در اماکن عمومی و عرصه های خدماتی ساز و کارهای واقعی و یارانه ای جهت تامین ماسک رایگان و ارزان قیمت برای اقشار فرودست و گروه آسیب پذیر و افراد نابرخوردار طراحی و اجرا شود.

۱۰. با توجه به نگرانی جدی دلسوزان جامعه پزشکی و داوطلبان و خانواده های آنها توصیه می شود کلیه کنکورهای سراسری زمانی برگزار شود که بیماری در کل کشور به طور کامل تحت کنترل درآمده باشد. زیرا تجربه نشان داده اجرای پروتکل های یکسان با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت کشور نمی تواند ضمانت اجرایی داشته باشد و متاسفانه ممکن است شاهد همه گیری شدیدتر با مرگ و میر بالا باشیم و کسی نتواند جوابگوی ملت باشد .


2 32 32 3جهت ثبت و به اشتراک گذاری نظرات با دیگر داوطلبان

این مطلب می توانید به پایین همین صفحه مراجعه فرمایید …

54545

2.7/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه حذف کنکور سراسری 99 به تصویب مجلس می رسد ؟ ( آخرین اخبار از لغو و حذف کنکور 99 )

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. نازنین

    اگه تونستین تضمین کنین که در صورت برداشته شدن کنکور تمام شرکت کننده های تجربی نمیرن پزشکی اون وقت کنکور رو بردارید

    پاسخ
  2. Hossein

    ب نظر من كنكور بايد ب تعويق بيوفته چراا؟ من جزو دانش اموزاي درس خونم و تراز ازمون هام هميشه بالا ٦٨٠٠ بوده پس لطفا قضاوت نكنين براي نفراتي ك واقعا تلاش كردن و ميخوان ب رشته هاي اصلي علوم تجربي برسن ك انشالله ميرسن زدن حتي يك تست سر جلسه كنكور بسيار مهمه خب ميگن با پروتكل بهداشتي برگزار كنيم يا فضاي باز بهتر از من ميدونين ازمون تايم مشخصي داره اگه فضاي باز باشه با اين گرماي شديد تمركز كردن ب شدت سخت ميشه كنكور فقط دانستن نيست بحث زمان هم هست اگه تو فضاي بسته انجام بشه ك خب ٤ ساعت ي جا نشستن هرچقدم فاصله باشه از اونجايي ك سرعت انتشار خيلس بالاس ماسك و دستكش هم داشته باشيم بازم احتمال ابتلا هست خيلي ها ناقل هستن و علائمي ندارند پس با تست تب سنجي هم نميشه مانع انتشار شد از اونجايي ك ب طور معمول هر نفر بين ١٠ تا ٢٠ نفر رو طبق اماري ك خودشون دادن مبتلا ميكنه ميشه يك فاجعه من خودم واقعا زحمت كشيدم و دلم ميسوزه ك لغو يا ب تعويق بيوفته ولي جونم برام مهم تره تا ازمون

    پاسخ
  3. هانیه

    اجرای پروتوکول های بهداشتی و شیوه مناسب مدیریت یعنی خودمون سر کنکور ماسک بزنیم؟؟؟؟؟

    تو این هوای گرم در حالت عادی هم نفس کشیدن واسم سخته. واقعا مجبورمون میکنن که ماسک بزنیم؟؟؟

    پاسخ
    1. user3

      ماسک زدن جلو ورود اکسیژن رو نمیگیره و باید بزنید بله

      پاسخ
  4. ستایش

    بخاطر کرونا تعویق بندازید عب نداره ولی ب لغو کنکور نرسه دیگه حق اون دانش اموزایی ک چن ساله عمرشونو گزاشتن پای درس برنامه ریختن لغو بشه خیلی ظلمه

    پاسخ
  5. عباس

    تو رو خدا تمومش کنید این بیماری تموم شدنی نیست ما مخالف تعویقیم هر کس دوست نداره بمونه بعد کرونا سه چهار سال بعد آزمون بده چه خبر تونه همه رو کلافه کردید با این تنبلی تون تنبل همیشه خوابه وهمیشه براش مشکل هست الان هم بهونه کرونا هرروز بیرونید

    پاسخ
    1. امیر

      سلام چرا فک میکنی ک هر کی درخاست میده واسه تعویق کنکور تنبله و درس نخونده؟؟؟من خودم کنکوریم و درسامم خوندم ولی خاهان تعویق کنکورم …لطفا قضاوت بی جا نکنین

      پاسخ
    2. Gole yakh

      اگه بخوان کلا لغو کنن ک واقعا ظلمه .. من یک سال زندگیمو گذاشتم .. از همه چیم زدم .. کلی هزینه کردم .. مگه میشه حذف کنن آخه .. من ترجیحم بر اینه ک برگزار بشه سر موعد مقرر .. هرچی عقب تر بیفته بدتره .. خدایا چه شرایطیه آخه .. استرس کمه اینم اضافه شد

      پاسخ
  6. یزدانی

    در ضمن سازمان سنجش از داوطلبان آزمون ها خواست تا قبل از حضور سر جلسه وصیت نامه خود را بنویسند

    پاسخ
    1. ایت

      شرکت نکن

      پاسخ
  7. مجید

    امسال با شرط معدل و سوابق تحصیلی دانشجو بگیرید
    فقط در بعضی رشته های خاص دانشگاه خودش ازمون بگیره
    واسه ارشد هم به همین صورت عمل کنید
    حالا یه امثال استثنا شده
    ما توی خوزستان زندگی میکنم که به خاطر گرمای ۶۰ درجه همه ی ادارات تعطیل شده با ماسک امتحان دادن خیلی خیلی سخته
    لطفا عدالت رعایت شود

    پاسخ
  8. فریبا

    واکسنم که داره میاد، مشکلات داره حل میشه

    پاسخ
  9. یکی

    اتفاقا شماها ک میگین کنکور برگزار بشه
    شماها همون هایی هستین ک تا دفترچه عمومی رو جمع کردن میخاین از سر جلسه بلند بشین
    کسی ک کنکوری واقعی هس و براش تلاش کرده میدونه واقعا ۴ ساعت با ماسک و دستکش امتحان دادن تواین گرما طاقت فرسا هست کلی تمرکز مون بهم میزه
    من از مسئولین تقاضا دارم کنکور را ب اواخر شهریور موکول کنن تا حق بچه های درس خون ضایع نشه

    پاسخ
    1. آیدا

      من خودم چند بار متوالی با دستکش و ماسک آزمون دادم کنکور ها سال پیش هم دادم کولر رو هم خاموش کردم نمیگم سخت نبود چرا بود ولی در نتیجه نهاییم تاثیری نزاشت یا در حد جزیی تاثیر گذاشت که چون واسه همه شرایط یکسانه تاثیری رو رتبمون نداره به علاوه این که اگه لغو شه و مجبور شیم با ۱۴۰۰ کنکور بدیم یعنی باید به جای ۶۰۰۰۰۰ نفر با یک میلیون و دویست هزار نفر ذر بهترین شرایط رقابت کنیم که احتمال قبولی همه افراد نصف میشه بخوایم بگیم معتقدم کسایی که میگن عقب بیفته یا احمقنن یا خود خواه هیچ اجباری در دادن کنکور میست اگه سلامتیتون براتون مهمه وایسین پشت کنکور و با ۱۴۰۰ کنکورتون رو بدین و به کنکور امسال دلیلی بر لغو نداره مگر این که یه عده آدم احمق اون پشت تصمیم گیری کنن

      پاسخ
  10. مرتضی

    سلام به همگی
    خطاب به اونایی که میگن کنکور باید تو شرایط اوج گیری کرونا برگزار بشه میگم که همین الان یه پلاکارد آماده کنید روش بنویسید:(جوان مرگ دانشگاه ندیده، رتبه….. کنکور ، مرحوم…….)

    البته دور از جون هممون ولی

    پاسخ
  11. معصومه

    شما میدونید خیلی از کنکوریها مشکوک به ابتلا هستند و حاضر نیستند در مجموعه بیماران قطعی حضور داشته باشند. چرا فکر میکنید موافقان تعویق کنکوری نیستن؟

    پاسخ
  12. محسن

    با عرض سلام از مسئولين محترم سازمان سنجش و وزارت محترم كشور و ديگر مسئولين بزرگوار برگزاري كنكورهاي سال ۹۹ خواهشمنديم به همين صورتيكه توضيح دادند به دور از هجمه هاي جهت يافته براي حذف و يا تعويق مجدد كنكور اين آزمونها را برگزار كرده و بيش از اين به مسببان تعويق هاي پي در پي و حالا درخواست حذف كنكور بها ندهند اينها اصلا كنكوري نيستند و با ايجاد اين بي نظمي ها به دنبال شلوغي و اختشاش هستند

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403