حذف سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری ۹۸

دریافت کارت ایثار رزمندگان

جهت مشاوره در زمینه حذف سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری ۹۸

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

حذف سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 98 : از کنکور 96 جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها و رزمنگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جنگ و همسر و فرزندانشان نیز شامل سهمیه ایثارگران شدند. اما سهمیه آن ها 5 درصدی است یعنی 5 درصد ظرفیت پذیرش هر کد رشته محل را به خود اختصاص می دهند.

حذف سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 98

حذف سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری ۹۸,نرم افزار تخمین رتبه با سهمیه 5 درصدی,کارنامه کنکور سهمیه 5 درصدی,نرم افزار تخمین رتبه با سهمیه 5 درصدی,رتبه قبولی پزشکی با سهمیه 5 درصدی,کارنامه کنکور سهمیه 5 درصدی,کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصد,رتبه قبولی داروسازی با سهمیه 5 درصدی,کارنامه سهمیه 5 درصدی کنکور 98,تخمین رتبه سهمیه ایثارگران,تخمین رتبه با سهمیه 5 درصدی گزینه دو,تخمین رتبه با سهمیه 5 درصدی,نرم افزار تخمین رتبه با سهمیه 5 درصدی,رتبه قبولی پزشکی با سهمیه 5 درصدی,تخمین رتبه ایثارگران 5 درصد,کارنامه کنکور سهمیه 5 درصدی,تخمین رتبه,رتبه قبولی داروسازی با سهمیه 5 درصدی,کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصد

تخمین رتبه کنکور سراسری 98 با سهمیه 5 درصد


حذف سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 98  ،  معمولا در مدت زمانی که داوطلبان به انجام انتخاب رشته مشغول هستند ، یکی از مهمترین سوالاتی که برایشان مطرح می شود ، آگاهی از میزان تاثیر سهمیه ها در کنکور سراسری و آزاد می باشد. اما یکی از سهمیه هایی که در زمان انتخاب رشته ذهن داوطلبان را به خود درگیر کرده است آگاهی از میزان تاثیر سهمیه ایثارگران در کنکور 98 می باشد و اینکه منظور از سهمیه 5 درصد ایثارگران چیست؟

حذف سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 98  ،  چه تاثیری در انتخاب رشته کنکور سراسری دارد؟ و این نوع سهمیه متعلق به چه کسانی است؟ در پاسخ به این سوالات لازم است به اطلاعتان برسانیم که سهیه 5 درصدی ایثارگران به فرزندان و همسران جانبازان با جانبازی کمتر از 25 درصد و فرزندان و همسران رزمندگان با حداقل 6 ماه مدت حضور داوطلبانه در جبهه تعلق می گیرد.

بنابراین 5 درصد از ظرفیت هر رشته محل به این داوطلبان اختصاص پیدا می کند و در حال حاضر 30 درصد از کل ظرفیت دانشگاه ها به سهمیه ایثارگران اختصاص دارد.


حذف سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 98  ،   از کنکور 96 جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها و رزمنگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جنگ و همسر و فرزندانشان نیز شامل سهمیه ایثارگران شدند. اما سهمیه آن ها 5 درصدی است یعنی 5 درصد ظرفیت پذیرش هر کد رشته محل را به خود اختصاص می دهند. و همانند سهمیه ایثارگران 25 درصد جزء سهمیه های موجود در کنکور سراسری برای پذیرش در هر کد رشته محل می بایست حد اقل 70 درصد نمره نهایی آخرین رتبه قبولی با سهمیه آزاد آن کد رشته محل را کسب نمایند و در صورتی که سهمیه 25 درصدی دانشگاه با دارندگان این سهمیه پر نشود اولویت پذیرش با دارندگان سهمیه 5 درصدی برای پر کردن این ظرفیت می باشد.


حذف سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 98  ،  در مصوبه دی ماه ۹۵ تصویب شد که همسران و فرزندان کلیه جانبازان زیر ۲۵ درصد و یا همسران و فرزندان رزمندگانی که حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه های حق علیه باطل داشته اند همانطور که در مقاله سهمیه های موثر در کنکور سراسری اشاره کردیم در سال های گذشته سهمیه ایثارگران تنها مربوط به همسران و فرزندان جانبازان بالای ۲۵% بود اما در سال ۹۶ برای اولین بار در تاریخ کنکور سراسری سهمیه ای برای خانواده های جانبازان زیر ۲۵% در نظر گرفته شده است که این سهمیه مشترک با خانواده های رزمندگانی است که حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه داشته باشند.

چنانچه ظرفیت سهمیه 25 درصدی تکمیل نشود ، اولویت بعدی تکمیل این ظرفیت با داوطلبان سهمیه 5 درصدی ایثارگران و در مرحله بعدی با داوطلبانی است که دارای سهمیه مناطق می باشند .

پاسخ به سوالات داوطلبان در خصوص سهمیه 5 درصدی ایثارگران

1) سهمیه 5 درصدی ایثارگران متعلق به چه کسانی است؟ سهمیه ایثارگران به جانبازان ، همسر و فرزندان جانبازان با جانباز زیر 25 درصد تعلق می گیرد و این افراد تـابع ضـوابط مربوط بـه سهمیه ایثارگران هستند.

2) سهمیه 5 درصدی ایثارگران چه تاثیری در انتخاب رشته کنکور سراسری دارد؟ در صورتی که داوطلبان سهمیه ایثارگران (5 درصدی و 25 درصدی) 70 درصد نمره آخرین نفر قبولی در هر رشته محل را کسب کنند و آن رشته ظرفیت پذیرش داشته باشد ، قبول می شوند.

3) ظرفیت پذیرش برای داوطلبان سهمیه 5 درصدی چه میزان است؟ ظرفیت در نظر گرفته شده برای داوطلبان سهمیه 5 درصدی ، یک پنجم ظرفیت مربوط به سهمیه 25 درصدی است.

4) سهمیه 5 درصدی ایثارگران چه تاثیری در میزان شهریه دارد؟ برای مشمولان سهمیه 5 درصدی ایثارگران حداقل 30 درصد تخفیف یا معافیت شهریه در دوره های شبانه دانشگاه های دولتی ، دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه هایی که مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی هستند ، تعلق خواهد گرفت.

5) مازاد ظرفیت به چه کسانی تعلق می گیرد؟ در صورت عدم تکمیل ظرفیت 25 درصدی مربوط به همسران و فرزندان جانبازان بالای 25 درصد آزادگان و شهدا ، مازاد ظرفیت به همسران و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه تعلق می گیرد. با توجه به اینکه معمولا تعداد شرکت کنندگان سهمیه ایثارگران ، کمتر از 5 درصد کل شرکت کنندگان کنکور سراسری می باشد ، بنابراین امسال ظرفیت مازادی که به داوطلبان سهمیه 25 درصدی ایثارگران اختصاص پیدا می کرد به داوطلبان سهمیه 5 درصدی ایثارگران (به همسر و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگانی که سابقه حضور در جبهه به مدت شش ماه را دارند) تعلق خواهد گرفت.

چه زمانی باید برای تکمیل فرم تقاضانامه سهمیه 5 درصدی ایثارگران اقدام کنیم؟

توجه داشته باشید که اعمال تاثیر سهمیه پس از بررسی و تایید از سوی ارگان ذیربط صورت خواهد گرفت. بنابراین در صورت تایید و اعمال سهمیه ، باید از درج سهمیه ایثارگران در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری و یا در کارنامه کنکور سراسری مطمئن شوید در غیر این صورت تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد اعمال نخواهد شد. در رابطه با زمان تکمیل فرم تقاضانامه سهمیه 5 درصد ایثارگران هم لازم است بدانید که مشمولان سهمیه 5 درصدی ایثارگران (همسر و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد ، رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه داوطلبانه در جبهه) می بایست در نیمه دوم خرداد ماه (زمان دقیق آن را پس از اعلام در همین صفحه و کانال تلگرام کنکور قرار خواهیم داد) با مراجعه به سایت سازمان سنجش ، نسبت به ثبت درخواست خود و تکمیل فرم مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

زمان ویرایش اطلاعات سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور 98

داوطلبانی که در ثبت نام کنکور سراسری شرکت نموده اند می بایست از نیمه دوم خرداد ماه (18 لغایت 21 خرداد) به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و کد پیگیری 12 رقمی آن را وارد کنند در غیر این صورت سهمیه اعمال نخواهد شد.

سهیه 5 درصدی ایثارگران به فرزندان و همسران جانبازان با جانبازی کمتر از 25 درصد و فرزندان و همسران رزمندگان با حداقل 6 ماه مدت حضور داوطلبانه در جبهه تعلق می گیرد بنابراین 5 درصد از ظرفیت هر رشته محل به این داوطلبان اختصاص پیدا می کند.

چگونگی تاثیر سهمیه جانبازی در کنکور سراسری و آزاد 98

همانطور که گفتیم تاثیر سهمیه جانبازی در کنکور برای خود جانباز، همسر جانباز یا فرزندان جانبازان بستگی به درصد جانبازی داره. اگر درصد جانبازی بالای ۲۵ درصد باشه، سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران در کنکور به همسر و فرزند جانباز تعلق خواهد گرفت، اما اعمال سهميه ۵ درصد براي جانبازان با جانبازي كمتر از ۲۵ درصد خواهد بود.

همچنین همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه کمتر از ۶ ماه جبهه سهمیه خاصی در کنکور سراسری ندارن و باید از سهمیه مناطق ۱ یا ۲ یا ۳ استفاده کنن و فقط همسر و فرزندان رزمندگان دارای حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه میتونن از سهمیه ۵ درصدی ایثارگران در کنکور سراسری استفاده کنند.


اطلاع از سهمیه‌ بندی‌ ها یکی از پیش‌ نیازهای موفقیت در انتخاب رشته کنکور ۹۸ می‌ باشد.

سهمیه‌ بندی‌ های کنکور ۹۸

سهمیه‌ بندی مناطق در کنکور سراسری ۹۸

سهمیه‌ بندی فرزندان ایثارگران در کنکور سراسری ۹۸

سهمیه جانبازی در کنکور سراسری ۹۸

سهمیه رزمندگان و فرزندان رزمندگان در کنکور ۹۸
سهمیه فرزندان ایثارگران در کنکور ۹۸

برای اینکه سهمیه جانبازی داشته باشیم چه شرایطی دارد؟
جانبازهای چند درصد شامل این قانون می‌ شوند؟
سهمیه رزمندگان با ۶ ماه سابقه خدمت در کنکور ۹۸ هم وجود دارد؟
چه مدارکی باید برای دریافت سهمیه ارائه شود؟
آیا سهمیه دانشگاه، فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد را شامل می‌ شود؟
و سهمیه کسر خدمت سربازی چگونه است؟

حذف سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری ۹۸

وضعیت سهمیه ایثارگران در کنکور ۹۸ چگونه است؟
آیا قرار است حذف شود؟
امسال فرزندان جانبازان کمتر از ۲۵ درصد هم می‌ توانند از سهمیه ایثارگران استفاده کنند؟
آیا قانون آن تصویب نهایی شده است؟
وضعیت جانبازان اعصاب و روان و فرزندان آنها چگونه است؟
پدر من جانباز اعصاب و روان است. لطفا اطلاع‌ رسانی کنید.

سهمیه کنکور ایثارگران

با سلام، رتبه من در کنکور تجربی با سهمیه ایثارگران ۶۸۱۸ شده است و منطقه ۳ هم هستم.
در مرحله اول هیچی قبول نشده‌ ام، به نظر شما برای تکمیل ظرفیت چه شهرهایی را باید بزنم؟
و چه رشته‌ ای را بزنم تا سراسری قبول شوم، آیا اتاق عمل و هوشبری و … را در انتخاب‌ هایم بیاورم؟
با رتبه ۷۶۰۰ زیرگروه ۱ سهمیه ایثارگران درصد قبولی به ترتیب در رشته‌ های هوشبری، پرتودرمانی، اتاق عمل اراک یا خمین چقدر است؟
سهمیه ایثارگرانی که دارای عضویت بسیج هستند با دیگران چه فرقی دارد؟
و عضویت بسیج چقدر تأثیرگذار است؟

سهمیه جانبازی در کنکور ۹۸

سهمیه جانبازی فقط مربوط به خود رزمنده می‌ شود یا فرزندان آنها نیز می‌ توانند از این سهمیه استفاده کنند؟
برای فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد در کنکور ۹۸ قانونی تصویب شده است یا خیر؟
لطفا اطلاع‌ رسانی کنید.
اگر داوطلبی از سهمیه استفاده کرده باشد اما برای تغییر رشته بخواهد دوباره کنکور بدهد، نمی‌ تواند دوباره از سهمیه استفاده کند؟

سهمیه مناطق در کنکور سراسری ۹۸

سهمیه منطقه‌ های مختلف به چه صورت است و اصلا چطور محاسبه می‌ شوند؟
سهمیه مناطق را بر چه اساسی باید بزنیم؟
محل دیپلم من با پیش دانشگاهیم خیلی تفاوت دارد، کدام را باید انتخاب کنم؟
افرادی که فنی‌ و حرفه‌ ای تحصیل کرده‌ اند مناطق سهمیه آنها چه تفاوتی دارد؟
باید گزینه خاصی را انتخاب کنند؟

سهمیه رزمندگان در کنکور ۹۸

در مورد سهمیه جانبازی، درصد جانبازی پدرم ۲۰% و ۶۵ ماه حضور داوطلبانه در جبهه دارد.
می‌ خواستم بدانم می‌ توانم از سهمیه جانبازی در کنکور استفاده کنم یا خیر؟
و چقدر در رتبه تأثیرگذار است؟
۶ ماه حضور در جبهه حتما باید متوالی باشد؟ اگر ما بین آن فاصله باشد، شامل سهمیه نمی‌ شود؟
همسران جانبازان هم مشمول سهمیه رزمندگان می‌ شوند یا فقط فرزندان شامل آن هستند؟

سهمیه رزمندگان در کنکور سراسری ۹۸

امسال سهمیه رزمندگان و جانبازان تغییراتی کرده یا قوانین آن دقیقا مانند پارسال است؟
سهیمه رزمندگان چقدر در قبول شدن دوره کارشناسی اثرگذار است؟
ارزش استفاده کردن از مدارک را دارد؟
پدر من برای گرفتن کارت جانبازی خود اقدام نکرده است، چطور می‌ توانم از سهمیه استفاده کنم؟
آیا برای تقاضا دادن دیر است؟

انتخاب رشته تجربی 98

برای انتخاب رشته تجربی کدام رشته‌ ها را بزنم که بدون دردسر قبول شوم؟
من با رتبه‌ ام برای رشته‌ های پزشکی شانسی ندارم، کم‌ دردسرترین رشته کدام است؟
برای به دست آوردن تراز ۷۲۰۰ میانگین دروس عمومی و اختصاصی چقدر باید باشد؟
تراز آخرین قبولی‌ های دندان‌ پزشکی، پزشکی و داروسازی گیلان و قزوین را می‌ خواستم بدانم؟

تماس با مشاوران دپارتمان سهمیه بندی کنکور سراسری ۹۸

سؤالات خود را با ما در میان بگذارید.
مشاوره انتخاب رشته کنکور ۹۸ و پاسخ به سؤالات تخصصی سهیمه‌ بندی‌ های کنکور سراسری
در دپارتمان ویژه “مشاور گروپ” در خدمتتان هستیم …

9099071614

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه حذف سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری ۹۸

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. املشی

    خدا ازتون نگذره…حق و حقوق مارو تو دانشگاه تصاحب میکنین و تو ذهن کثیفتون هزارتا دلیل میارین که این صندلیایی که بهتون زار میزنه رو توجیه کنین…یاد بگیرید که برای گرامیداشت پدرتون لازم نیس حق رو جایی دیگه گردن بزنید

    پاسخ
  2. میرعلی

    سلام

    واقعا پیچیده شده…

    الان خبر نهایی چیه؟باز میگن فرستادن شورای انقلاب….

    نظر شما چیه؟کنکور ۹۹اعمال میشه؟؟

    پاسخ
  3. احمد

    فساد تبعیض و رانت سرتا پای این مملکتو گرفته عدهای نماینده بیسواد رفتن مجلس این قانون تبعیض آمیز را تصویب کردن برای فرزندان بیسوادشون بعد میگن چرا مردم اعتراض میکنن چطور رتبه صد هزارو میاری کنار رتبه هزار قرار میدی دیگه علم هم شده رانت تورا بخدا نگاه کنید به این مملکت مثل این میمونه که بگیم از فردا شما سهمیه داری انیشتن بشی آیا حنده دار نیس کی این حق به شما داده که نمیخای پس بدی شما تلاش شبانه روزی هزاران نفرو تصاحب کردین بدون که شایسته آن نیستید و آنطور خود مسیولین گفتن اکثر این افراد ضعیف وتوان درس خواندن ندارن وبا اسفاده از رانت نمره میگیرن اصلا مگر شما برای خدا ایثار نکردی خب خدا اجرت میده در ثانی شما را دولت باید از مادی تامین کنه نه بری ۷۴ درصد پزشکی را تصاحب کنی بشی قاتل جان مردم بسه دیگه خجالت بکشید این ویژه خواری را تمام کنید

    پاسخ
  4. نیلوفر

    دوست عزیز این سهمیه قرار داده شده حالا یکی مثل شما بنا بر دلایلی نمیخواد استفاده کنه ،یکی دیگه میخواد استفاده کنه،نباید محکومشون کنیم ک چرا استفاده میکنید،چیزی بوده ک براشون گذاشتن
    یه سیل اومده بود تو بعضی از استان ها چجوری بچه ها از حق بودن اینکه سهمیه بهشون تعلق گرفته،کامنت میذاشتن،من با اون بچه های مناطقی نیستم که واقعا سیل بهشون آسیب جدی وارد کرده بود
    یه سری شهرا سیل اومده بود ولی خرابی آنچنانی نداشت
    بعد همون بچه ها که میومدن کامنت میذاشتن،دل ما منطقه ای یک ها آتیش میگرفت،که یارو میگه کتاب ندارم بعد چجوری کتابشو سیل برده ولی گوشیشو سیل نبرده؟؟؟چطور تو اون امکانت بد داره میاد اظهار نظر میکنه…میخوام بگم خیلی از ماهایی ک سهمیه نداریم اگه جای همین بچه های جانباز بودیم،خیلیییی هامون میگفتیم که حقمونه من مطمئنم….من خودمم سه سال پشت کنکور بودم ،میفهمم چقدر سخته،ولی تو این مدت یه کم کاری هایی داشتم یه صبحایی دیر پاشدم،یه روزایی درس نخوندم که باعث شد به هدفم دیر برسم ولی رسیدم…..مطمئن باشید خدا نتیجه تلاشتون رو بهتون میده

    پاسخ
  5. عدالتی

    چطور اثرات شیمیایی پدرتون تو بدن شما هست میشه بفرمایید با چه مکانیسمی؟یه چیزی بگو بگنجه برادر من همه که یعده بیسواد نیستن اینجا…از طرفی درجواب همه اون افرادی که میگن پدر ما فلان شرایط رو داره اولا اگه شرایط خیلی بده و باعث درس نخوندنتون شده قطعا بعد قبولی هم نمیتونید درس بخونین پس فرداروز دکتر قلابی ادمکش قراره بشین که حس جاه طلبی و اقازاده شدن و سهم خواهیتون ارضا بشه به قیمت جون مردم؟اگه کسی برای خدا رفته باشه جنگ و برای نجات جون مردم، نه راضیه که اه و نفرین مردم پشت سر خودش و خانوادش باشه نه راضیه که جون مردمی که نجات داده بشه بازیچه هوا و هوس بچه و هفت نسل بعدش …والا همین الانم واردات ماشین بدون گمرک و بهترین مدارس و استخدام بهترین جاها و وام بی بهره با بازپرداخت ان ساله بدون محدودیت سقف و همه جوره ماشالا تا چندنسل اقازاده شدین دیگه بشه که لااقل همون پول رو بچسبین مدرک رو لااقل نگه دارین واسه ماها…کلا بعیده برداشته بشه چون عدالت اموزشی توی ایران نیست ولی کل این افرادی هم که از این مسیرها باعث تباهی زندگی و کج کردن راه خیلیا شدن و تمام افرادی که این قوانین رو فراهم کردن که این حق الناس انجام شه یروز جوابش رو خواهند دید البته اگه اعتقادی به این مسایل در این افراد باقی مونده باشه…چون پولی که با حق ناحق بدست بیاد میزنه به ایمان ادم قلب رو سنگ میکنه…ضمنا من از فرزندان موفق یکی از رزمندگان جنگم که سالها دور از ما در جبهه بود و سالهاست که از دستش دادیم و انقدر شرافت داشت دنبال سهمیه نرفت و ما هم طبق سفارشش نرفتیم و با نون حلال زحمت کشی و تلاش بزرگم کرد و یادمون داد هرگز با حق الناس عاقبت خیری در انتظار ادم نیست.

    پاسخ
    1. یه معمولی

      دقیقااااااا
      اینا فکر کردن چون باباشون رفته جنگ چن ماه بعد برگشته میتونن به راحتی پزشک وفلان بشن..
      عالی شد که سهمیه دارا حذف شدن.. تازع وارد دور رقابت شدیم شمام مث ما درس بخونین 🙂

      پاسخ
  6. پدرام

    واقعا حیف شد که جونمون رو به خاطر یع مشت علاف و بیکار و فرصت طلب و بهانه آور و پراشتها و پر حرص و طمع برای پول های عزیزشون به خطر انداختیم و واقعا هم به خطر انداختیم جان دادیم هنوز که هنوزه اثرات شیمایی پدرم تو بدن منم هست

    پاسخ
  7. Mahsa

    شما حرص نخور پیر میشی …یه لحظه نمیتونید جای ما باشید ..یه لحطه هم نمیتونید شرایط مارو داشته باشید …نشین تو خونه قضاوت نابه جا بکن ..این ماهستیم که شماهارو حلال نمیکنیم به خاطر این قضاوت هاتون

    پاسخ
  8. بنده خدا

    عزیزم این همه از منافعش استفاده کردید حالا یه کمم حرف و حدیث بشنوید چه اشکالی داره بالاخره حق خوری تاوان هم داره دیگه حالا توهین که چیزی نیست آه و نفرین خیلیا پشت سرتونه البته شما تقصیری ندارید مقصر قانونگذاران کشورن که این قوانین مزخرف رو تصویب میکنند شما که کار غیر قانونی نکردید.فقط از نظر وجدان و شرع مشکل داره و حرامه

    پاسخ
    1. مهسا

      شما حرص نخور پیر میشی …یه لحظه نمیتونید جای ما باشید ..یه لحطه هم نمیتونید شرایط مارو داشته باشید …نشین تو خونه قضاوت نابه جا بکن ..این ماهستیم که شماهارو حلال نمیکنیم به خاطر این قضاوت هاتون

      پاسخ
  9. سیما

    پشیمونم که از سهمیه استفاده کردم یک عمر تو خونه عذاب کشیدیم حالا هم تو دانشگاه انقدر بهمون توهین می کنند باید عذاب بکشیم
    اگر هم استفاده نکنیم بهمون می گویند دروغ گو هستید و استفاده کرده اید

    پاسخ
    1. میگذره

      به نذر من سهمیه نباید در کنکور قائل شد چون کنکور ربطی سهمیه نداره کنکور مقایسه وسنجش استعداد هاست البته استعداد درسی،و بحث بعدی سهمیه برای فرزند جانباز یعنی پدرش الان در جنگ باشه و اون شخص جای پدرش هم مجبور باشه داخل خونه پر کنه نه اینکه الان لم دادی 20000میشی بعد پزشکی میاری

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی