حداکثر تعداد کد مجاز برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

حداکثر تعداد کد مجاز برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه حداکثر تعداد کد مجاز برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، داوطلبان ملزم هستند با توجه به وضعیت مجاز بودن خود، فرم انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد را دریافت کنند و تکمیل کنند. با توجه به اینکه انتخاب رشته صحیح می تواند تاثیر مهمی در آینده شما داشته باشید، همیشه سعی کنید برای انتخاب رشته با افراد کاردان مشورت کنید. مشاوره گروپ در هر زمان و مکانی، آماده راهنمایی شما در زمینه انتخاب رشته می باشد.

جزئیات انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

داوطلبان برای انجام انتخاب رشته در قدم اول باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته یا همان دفترچه شماره 2 را دریافت کنند و آن را به دقت مطالعه کنند. در این دفترچه تمامی اطلاعات مربوط به گزینش، بورسیه، سهمیه ها و غیره آورده شده است تا داوطلبان با آگاهی کامل در این راه قدم بگذارند. هر داوطلب با توجه به رشته خود، باید به بررسی کد رشته محل های ارائه شده در دفترچه بپردازد و با در نظر گرفتن شرایط ذکر شده در دفترچه از میان آنها، بهترین را انتخاب کند. برای راحتی کار داوطلبان، در انتهای دفترچه فرم پیش نویس انتخاب رشته اینترنتی آورده شده است، تا علاوه بر سرعت بخشیدن بر کارها، امکان خطا تا حد امکان به حداقل رسد.

پس از تکمیل انتخاب رشته، سیستم به داوطلبان یک کد 15 رقمی می دهد که نشان دهنده تکمیل شدن انتخاب رشته آنها می باشد.

با مشورت با کارشناسان مشاور گروپ، کد رشته های مورد نظر خود را به درستی تعیین کنید. مشاوران ما به شما کمک می کنند تا کد رشته هایی که احتمال قبولی بالایی در آن را دارید به ترتیب اولویت و علاقمندی تنظیم کنید و درصد موفقیت خود را به حداکثر برسانید.

حداکثر تعداد کد مجاز برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد

تعداد کد مجاز برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

داوطلبان پس از بررسی شرایط و ضوابطی که در دفترچه شماره 2 آورده شده است، می توانند برای استخراج کد رشته محل اقدام کنند. لازم به ذکر است داوطلبان در نهایت می توانند 100 کد رشته محل را از میان کد رشته محل هایی که در دفترچه آورده شده است انتخاب کنند و آنها را براساس معیارهای خود مرتب کنند. دقت در چیدمان کد رشته ها بسیار حائز اهمیت است. فراموش نکنید کد رشته های خود را مورد بررسی قرار دهید تا در فرم پیش نویس اشتباه یادداشت نکرده باشید.

داوطلبان برای انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد در تاریخ مقرر، می توانند با استفاده از شخصی و اطلاعاتی که در زمان ثبت نام دریافت کردند، برای انتخاب رشته اقدام کنند. در صورت هر گونه تغییر در تاریخ انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ این مقاله به روز رسانی خواهد شد. برای آگاهی از اخبار دقیق مربوط به انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ و تمامی خبرهای مربوط به آن همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوید.

moshavergroup 1

برخی نکات مهم که باید در زمان تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته های تحصیلی کارشناسی ارشد بدانید:

  • دانشجویان باید حداکثر تا تاریخ 1402/06/30 فارغ التحصیل شوند و بند مربوط به این گزینه را علامت گذاری کنند. در صورت عدم دریافت مدرک کارشناسی تا این تاریخ، قبولی شما مردود خواهد بود.
  • داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد 1400 در دوره روزانه پذیرش شده اند، حق شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را ندارد (برای اطلاع بیشتر شرایط محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را بخوانید.)
  • در هنگام انتخاب رشته دقت کافی را داشته باشید تا کد ها را به اشتباه وارد نکنید.
  • منظور از دوره های غیر روزانه، دوره های شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه های غیرانتفاعی و پردیس خود گردان می باشد.
  • با توجه به اینکه پس از انتخاب رشته، کد محل های انتخابی به هیچ وجه قابل تغییر نیست، اطلاعات مربوط به کد ها از قبیل محل دانشگاه، شهریه و غیره را به دقت بررسی کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه حداکثر تعداد کد مجاز برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی