جوایز بنیاد ملی نخبگان

جوایز بنیاد ملی نخبگان Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه جوایز بنیاد ملی نخبگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با انواع جوایز بنیاد ملی نخبگان در این مقاله آشنا می شوید. تنها واجدین شرایط دریافت جوایز بنیاد ملی نخبگان می توانند در طرح های مختلف این بنیاد شرکت کنند. برای اطلاع از این شرایط و نحوه دریافت جوایز و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

لیست جوایز بنیاد ملی نخبگان

لیست جوایز بنیاد ملی نخبگان شامل جوایز علمی بنیاد ملی نخبگان، تسهیلات نظام وظیفه، اعتبار پژوهشی ویژه پژوهشگران جوان، اعتبار نو آوری و شکوفایی و همچنین اعتبار پژوهش و نو آوری می شود که در ادامه به تفکیک شرایط و راهنمای دریافت هر یک را با هم بررسی خواهیم کرد.

بنیاد ملی نخبگان چیست؟ بنیاد ملی نخبگان در مهر 1383 و با هدف ارتقا تولید علم، فناوری و توسعه علمی و متوازن کشور و دستیابی به جایگاه برتر علمی، فناوری و اقتصادی در منطقه تاسیس شد. بدین ترتیب بنیاد ملی نخبگان کشور با شناسایی، هدایت، حمایت مادی و معنوی نخبگان، نسبت به جذب، حفظ و به‌ کارگیری و پشتیبانی از آنان می پردازد.

این حمایت مادی و معنوی در قالب جوایز بنیاد ملی نخبگان کشور تعیین و به برگزیدگان طرح های مختلف این بنیاد ارائه می گردد. برای دریافت جدول امتیازات بنیاد ملی نخبگان و همچنین جهت اطلاع از نحوه محاسبه امتیاز بنیاد ملی نخبگان با ما تماس بگیرید. هفت روز هفته حتی ایام تعطیل از 8 2بح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان هستیم. شماره تماس مشاور گروپ 9099071613

جوایز علمی بنیاد ملی نخبگان

جوایز علمی بنیاد ملی نخبگان شامل اعزام به سفر معنوی عمره مفرده، کمک هزینه ارائه مقالات داخلی و خارجی متناسب با مقطع تحصیلی، کمک هزینه فرصت مطالعاتی خارج از کشور دانشجویان دکتری (توجه داشته باشید که این کمک هزینه مختص دانشجویان مقطع دکتری می باشد) و حقوق ماهانه بنیاد ملی نخبگان متناسب با مقطع تحصیلی و سطح جایزه می باشد.

شرایط دریافت جوایز علمی بنیاد ملی نخبگان را در جدول زیر مشاهده می کنید. تنها مشمولین نامبرده در جدول زیر می توانند برای ثبت نام و دریافت این قسم از جوایز اقدام نمایند.

شرایط دریافت جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان
  • برگزیدگان جشنواره های مورد تایید بنیاد مانند جشنواره های بین المللی خوارزمی ، رازی و جوان خوارزمی ، بخش هایی از جشنواره های فارابی و شیخ بهایی ( دارای سهم مشارکت حداقل 30 %)
  • نفرات برتر کنکور سراسری ( 100 نفر اول کشوری ریاضی و فنی، 50 نفر اول رشته های علوم تجربی و علوم انسانی، 20 نفر اول رشته هنر)
  • برگزیدگان مسابقات قرآنی کشور مطابق با آیین نامه بنیاد ملی نخبگان
  • رتبه اول دانشگاه ها در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکتری (حداکثر 30 نفر از دانشجویان نمونه کشوری وزارت علوم و 15 نفر از دانشجویان نمونه کشوری وزارت بهداشت)
  • دو نفر اول هر یک از نوبتهای اول و دوم آزمونهای جامع علوم پایه هر سال در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی با معرفی وزرات بهداشت

نحوه دریافت جوایز علمی بنیاد ملی نخبگان بسیار ساده است. کافیست مدارک مورد نیاز را در سامانه بنیاد ملی نخبگان به نشانی sina.bmn.ir ثبت کرده و منتظر تماس بنیاد باشید. لیست مدارک دریافت جوایز بنیاد ملی نخبگان در تصویر زیر قابل مشاهده است.

مدارک لازم برای دریافت جوایز علمی جوایز بنیاد ملی نخبگان Moshavergroup.com

تسهیلات نظام وظیفه بنیاد ملی نخبگان

تسهیلات نظام وظیفه بنیاد ملی نخبگان برای آن دسته از برگزیدگانی که مشمول دوره خدمت اجباری نظام وظیفه هستند در نظر گرفته شده است. برای شرکت در طرح سربازی بنیاد ملی نخبگان ابتدا باید با مراجعه به سایت بنیاد نخبگان فرم های مربوطه را تکمیل و تشکیل پرونده بدهید. سپس آن ها را به همراه سایر مستندات لازم در قالب فایل ورد به آدرس ایمیل madarek@bmn.ir ارسال نمایید.

بعد از تکمیل فرم های درخواست آن ها را به khedmat@bmn.ir ارسال کرده یا به شماره 22141492 فکس کنید تا درخواست شما توسط کارشناسان دبیرخانه شورای نخبگان بررسی شود.

اما تسهیلات سربازی بنیاد ملی نخبگان چیست و چه شرایطی دارد؟ اگر شرایط دریافت جوایز علمی بنیاد نخبگان که در بخش قبلی ذکر شد را داشته باشید (حتی در صورتی که در حال دریافت جایزه علمی بنیاد نباشید) می توانید برای ثبت نام تسهیلات نظام وظیفه بنیاد نخبگان اقدام نمایید. همچنین کلیه مخترعانی که سهم علمی موثر در اختراع داشته باشند و اختراعشان در سامانه ارزشیابی بنیاد ملی نخبگان حداقل امتیاز را کسب کرده باشند هم واجد شرایط تسهیلات سربازی بنیاد ملی نخبگان خواهند بود.

بدین ترتیب این افراد به جای گذراندن خدمت سربازی می توانند جهت انجام پروژه های تحقیقاتی به مراکز مختلف معرفی شوند ( حتی در حین تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری) . همچنین امکان خروج از کشور به منظور ادامه تحصیل و ارائه مقاله علمی را بدون اخذ وثیقه و … خواهند داشت. لازم به ذکر است در طرح سربازی نخبگان امکان معافیت تحصیلی برای آن گروه مقاطع تحصیلی که به صورت عادی دارای معافیت تحصیلی نیستند هم در نظر گرفته می شود.

برای کشب اطلاعات بیشتر درباره جدول امتیازات بنیاد ملی نخبگان سربازی و نحوه محاسبه امتیاز بنیاد ملی نخبگان از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

سربازی بنیاد ملی نخبگان جوایز بنیاد ملی نخبگان Moshavergroup.com

جوایز بنیاد ملی نخبگان اعتبار پژوهی

یکی دیگر از جوایز بنیاد ملی نخبگان اعتبار پژوهی ویژه پژوهشگران جوان است. در این طرح استادیاران با شرایط سنی کمتر از 40 سال که بیش از سه سال سابقه کار در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور را داشته باشند و در گذشته موفق به کسب افتخارات جایزه علمی در سطوح یک و دو بنیاد نخبگان را شده باشند از جوایز زیر برخوردار خواهند شد:

  • سفر عمره مفرده به همراه کاروان های بنیاد ملی نخبگان
  • اعتبار پژوهی در راستای فعالیت های علمی استادیار ( مبلغ  اعتبار سالانه با توجه به بودجه های بنیاد و تعداد متقاضیان واجد شرایط تعیین و ابلاغ می گردد)

نحوه دریافت جوایز بنیاد ملی نخبگان اعتبار پژوهی ویژه پژوهشگران جوان چگونه است؟ متقاضیان استفاده از اعتبار پژوهی می بایست فرم های مربوطه در سایت بنیاد ملی نخبگان bmn.ir را تکمیل و در قالب فایل ورد به همراه سایر مدارک و مستندات لازم به آدرس ایمیل madarek@bmn.ir ارسال نمایند.

در ادامه مدارک لازم را مشاهده خواهید کرد:

مدارک لازم برای دریافت جوایز اعتبار پژوهشی جوایز بنیاد ملی نخبگان Moshavergroup.com

استخدام دستگاه های اجرایی

با عضویت در بنیاد ملی نخبگان می توانید مراحل استخدام دستگاه های اجرایی را با موفقیت طی کنید. زیرا استخدام 5 هزار نخبه در دستگاه‌های اجرایی در سال 1402 امکان پذیر شده است. میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از استخدام حداقل پنج هزار نخبه در دستگاه‌ های اجرایی در سال آینده خبر داد و افزود که هرگونه استخدام بر اساس نیاز دستگاه‌ ها صورت می‌گیرد.
بیشترین استخدام در وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود و هزار نفر تا پایان سال با همکاری معاونت علمی رئیس جمهور و بنیاد ملی نخبگان جذب می‌ شوند.


ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی جوایز بنیاد ملی نخبگان پرداختیم. حالا از شرایط دریافت جوایز و تسهیلات بنیاد نخبگان مطلع شده اید. کافیست با در دست داشتن مدارک لازم برای دریافت جوایز به سامانه سینا بنیاد نخبگان sina.bmn.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه « نحوه عضویت در بنیاد ملی نخبگان کشور» باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️جوایز بنیاد ملی نخبگان چیست؟

✔️در این مقاله مشاور گروپ جوایز بنیاد ملی نخبگان را به همراه شرایط و مدارک لازم برای دریافت هر جایزه توضیح داده ایم.

✔️مزایای عضویت در بنیاد ملی نخبگان چیست؟

✔️با عضویت در بنیاد ملی از مزایای دریافت وام مسکن، فرصت مطالعاتی، جوایز تحصیلی دانشجویی، استخدام در دستگاه های اجرایی، استفاده از امکانات پژوهشی، سربازی بنیاد ملی نخبگان و … بهره مند خواهید شد. برای اطلاع از تمامی طرح های بنیاد ملی نخبگان با ما تماس بگیرید. 9099071613

✔️شرایط عضویت در بنیاد ملی نخبگان چیست؟

✔️شرایط دریافت جوایز بنیاد ملی نخبگان به صورت کامل در این مقاله ارائه شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه جوایز بنیاد ملی نخبگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی