جمع بندی کنکور با روش ۳ روز یکبار ویژه دو هفته آخر

جمعبندی کنکور دو هفته آخر

جهت مشاوره در زمینه جمع بندی کنکور با روش ۳ روز یکبار ویژه دو هفته آخر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جمعبندی کنکور دو هفته آخر ,  اینبار آمده ایم تا روش جمع بندی کنکور سه روز یکبار رو برای شما شرح بدیم . روش سه روز یکبار یکی از اصولی ترین روش های جمع بندی کنکور است که امتحان خودش رو در سال های گذشته پس داده است . لذا مطمئن باشید که بهترین روش جمع بندی است.

  111

چرا  باید جمع بندی کنیم ؟

جمعبندی کنکور دو هفته آخر :  دوران جمع بندی زمانی است که دیگر نباید مطلب جدیدی خواند . در شرایط موجود نباید مطالب جدید خواند، البته دانش آموزان بسته به نیاز خود می توانند ۲ درس را انتخاب کنند و در دوران جمع بندی به طور کامل آن ۲ درس را مرور کنند.

اما برای مابقی درس ها باید دقت کنند که هر میزان که از درس ها را خوانده اند دست نگه دارند و بقیه درس را رها کنند و به آن میزانی که تا کنون خوانده اند بپردازند تا آن قسمت از درس های خوانده شده آن ها ضایع نشود، پس به همین دلیل دانش آموزان باید جمع بندی کنند.

در مورد زمان دوران جمع بندی باید بگویم که دانش آموزان حداقل باید ۳ هفته را به این دوران اختصاص دهند.

اگر دانش آموزان زمان دوران جمع بندی را کمتر از ۳ هفته کنند، قطعاً نتیجه ی مطلوب را نخواهند گرفت.جمعبندی کنکور دو هفته آخر

آموزش روش جمع بندی کنکور

جمعبندی کنکور دو هفته آخر : قبل از این که تکنیک جمع بندی به روش سه روز یک بار را انجام دهید چشمان خود را ببندید و تصور کنید سه روز دیگر کنکور دارید اگر سه روز دیگر کنکور داشتید چگونه مطالعه می کردید؟ این می تواند ریتم شما را تنظیم کند.

در روش سه روز یک بار قرار بر این شد که ما یک کنکور از خودمان بگیریم دقیقاً در شرایط کنکور، زمان و حتی لباس کنکور.
این کنکور می تواند شامل سوالات کنکور های سال های قبل باشد. بهترین منبع را ما اعلام کردیم کتاب زرد کانون فرهنگی آموزش قلم چی یا دور دنیا گاج.

بعد از آن نیم روز در ۵ نیم روز متوالی سوالات را به ترتیب دفترچه هر نیم روز یک عمومی و یک اختصاصی را رفع اشکال می کنید به ترتیت دفترچه یعنی چه؟

یعنی این که من براساس دفترچه مثلاً اگر رشته ریاضی هستم در نیم روز اول ریاضی و ادبیات را دوره کنم در نیم روز سوم درس فیزیک و عربی را دوره کنم نیم روز چهارم که نیم روز دوم روز دوم است درس شیمی و درس دین و زندگی را رفع اشکال کنم و به این شکل ادامه دهم تا آخر.جمعبندی کنکور دو هفته آخر

اما چطور می شود با این روش دوره های مناسبی داشته باشیم؟

جمعبندی کنکور دو هفته آخر : براساس یک استاندارد سوالات کنکور از اولین کتاب ها تا آخرین کتاب ها تنظیم می شود یعنی ابتدا فیزیک ۱ بعد فیزیک ۲ و بعد فیزیک ۳ و بعد فیزیک سال چهارم سوال داده می شود و همچنین به ترتیب صفحات سوال ها پیش می رود یعنی این طور نیست که سوالی ابتدا از صفحه ۵۰ مطرح شود و بعد سوال بعدی از صفحه ۱۰ کتاب.

با این تکنیک شما به نوعی کتاب ها را از اول تا انتها ورق می زنید. زمانی که ما داریم سوال ها را پاسخ می دهیم این قسمتی از یادگیری ما است.
زمانی که دارید کنکور می دهید یک بار دوره می کنید حتماً نکاتی که از آزمون استخراج می کنند و فکر می کنند نکات مهمی است را در همان حین آزمون دادن کنار سوال یاداشت کنند این نت برداری در هنگام آزمون دادن می تواند در زمان رفع اشکال به دردشان بخورد.
دوره دوم هنگامی است که شما بعد از آزمون برگه خود را تصحیح می کنید که چه سوالاتی را درست جواب دادید چه سوالاتی را غلط جواب دادید و چه سوالاتی را جواب ندادید پیشنهاد ما این است که در این زمان از ۴ تا علامت استفاده کنند سوالاتی را که ۱۰۰% درست جواب داده اند را یک تیک مثبت کنارش بگذارند سوالاتی را که درست جواب داده اند اما احساس می کنند با شک جواب داده اند یک تیک منفی کنارش بگذارند سوالاتی را که اشتباه جواب دادند را با علامت ضربدر مشخص کنند و سوالاتی را که احیاناً نزدند را کنارش یک علامت منفی بگذارند.جمعبندی کنکور دو هفته آخر

در زمان تصحیح می رویم ببینیم کدام ها را درست جواب دادیم و کدام ها را غلط جواب دادیم این به نوعی یک دوره است متوجه نقاط ضعف می شویم دوره سوم زمانی است که ما داریم رفع اشکال می کنیم قطعاً این دوره سوم دوره طولانی تری است.جمعبندی کنکور دو هفته آخر

شما هر باری که این تکنیک را انجام می دهید فرق آن با روش جمع بندی که بعضی از دانش آموزان فکر می کنند که دوباره کتاب ها را از اول بخوانند چیست؟

شما فرض کنید که من می خواهم همه کتاب ها را از اول بخوانم و کنار بگذارم هر روز یک درس با این روش اگر روز شنبه ریاضی را بخوانم تا ۵ شنبه از یادم می رود اما با روش سه روز یک بار همه درس ها با هم دوره می شود.

اما یک نکته که دانش آموزان می گویند ما در کنار روش سه روز یک بار احساس می کنیم که یکی دو تا از درس ها را باید دوباره مطالعه کنیم؟ ما می گوییم شما به انتخاب خودتان دو تا درس را از اول تا انتها دوباره بخوانید پیشنهاد ما این است یک اختصاصی و یک عمومی باشد پس در کنار جمع بندی می توانید دو تا درس را به دلخواه بخوانید، توصیه من این است که غلب این برنامه را اجرا کنند حالا اگر یک ریزه کاری هایی هم در برنامه جمع بندی خود ایجاد کردید دیگر ابتکار شخصی است.جمعبندی کنکور دو هفته آخر

ابزار دوران جمع بندی:

همان طور که گفته شد ابزار اصلی دوران جمع بندی کنکور های سال های اخیر است/ کتاب زرد قلمچی یا دور دنیا گاج شامل کنکورهای سال های اخیر هستند و منبع مناسبی میباشند.(پیشنهاد مشاور گروپ)

دانش آموزان باید به چند نکته دقت کنند، اگر یک دانش آموزی دوران جمع بندی خود را ۴ هفته انتخاب کند و اگر در هر ۳ روز یک کنکور بدهد می شود هفته ای ۲ کنکور و ۴ تا ۲ تا می شود ۸ تا.

حتی اگر هر ۲ روز یک بار کنکور بدهد، در هر هفته می تواند ۳ بار کنکور سراسری بدهد که ۴ تا ۳ تا می شود ۱۲ تا.

پس از همین الان برنامه مشخصی برای تعداد کنکورهایی که میخواهید بدهید داشته باشید.جمعبندی کنکور دو هفته آخر

چند نکته ای که داوطلبان باید رعایت کنند:

۱. آزمون به موقع شروع شود نه دیرتر و نه زودتر.

۲. آزمون کاملاً با کنکور شبیه سازی شود.

۳. ترجیحاً مراقب داشته باشند.

۴. رأس ساعت از اختصاصی ها به عمومی ها بروند

نحوه جمع بندی دروس اختصاصی

جمعبندی کنکور دو هفته آخر :  دوره های جمع بندی از مهمترین دوره های درس خوندن هستند که باید مطالبی که تا حالا مثلا توی سه ماه خوندید رو بازیابی کنید. نکته ای که باید در مورد جمع بندی بدونید اینه که تو ایام جمع بندی(مثلا کانونی ها ازمون25دی و 9 بهمنشون جمع بندیه)یادگیری نکات جدید توصیه نمیشه بلکه شما باید سعی کنید همون مطالبی که قبلا یادگرفتید رو بازیابی کنید و به سطح قبلیتون توی اون مبحث برسید. برای نحوه ی جمع بندی درسهای اختصاصی اونها رو به سه دسته تقسیم میکنیم:

1. یادگرفتنی(ریاضی و فیزیک)
2. حفظی و یادگرفتنی(شیمی)
3. حفظی مفهومی (زیست)

1. برای جمع بندی درسهای یادگرفتنی ریاضی و فیزیک اول خلاصه هایی که قبلا موقع مطالعه از روی درسنامه ها و یا جزوات نوشتید رو نگاه بندازید و بعد برید سراغ تست .بیشتر جمع بندی با زدن تسته. تست ازموهای جمع بندی ای که مثلا اخر هر فصل کتاب کمک درسی هست. این مراحل رو برای یک فصل به صورت کامل انجام بدید و سپس برید سراغ فصل بعد.جمعبندی کنکور دو هفته آخر

2. جمع بندی درس شیمی هم مثل درس ریاضی و فیزیکه فقط اینجا این نکته بهش اضافه میشه که جنبه ی حفظی شیمی هم بالاست و باید متن کتاب و خلاصه های مربوط به نکات حفظی رو خیلی با دقت مرور کنید و مسائل رو با زدن تست جمع بندی کنید.

3. جمع بندی زیست (به جز مسائل ژنتیک) کاملا با اون سه درس قبلی متفاوته چون متن کتاب درسی و نکات حفظی اهمیت بسیار زیادی دارند و با زدن تست جمع بندی به اندازه کافی به مطالب مسلط نمیشید . روشی که من در مورد زیست پیشنهاد میکنم اینه که با توجه به وقتی که دارید روش تورق سریع رو انجام بدید . یعنی کتاب درسی رو بذارید جلوتون و ورق بزنید و قسمتهایی که فک میکنید کاملا بهش مسلط هستید رو رد کنید و برای قسمت هایی که فکر میکنید کمی فراموشتون شده بیشتر وقت بذارید . بازم هم میگم که این روش با توجه به وقت شماست .(ممکنه اینقد زیاد وقت داشته باشید که بتونید همه مطالب رو یک دور کامل بخونید و حتی قسمتهای لازم رو دو دور بخونید). بعد از تورق سریع برای یک فصل تستهای جمع بندی اون فصل رو بزنید و بعد برید سراغ فصل بعد.جمعبندی کنکور دو هفته آخر

12 نکته‌ی ماه د‌وازد‌هم کنکور که باید بدانید

1- به‌د‌لیل این‌که فقط یک‌ماه زمان تا کنکور باقی‌ماند‌ه است، برخی فکر می‌کنند‌ که نمی‌توانند‌ نتیجه‌ی خوبی بگیرند‌ و د‌رس‌خواند‌ن را رها می‌کنند‌ و برخی هم با بی‌میلی، این‌کار را انجام می‌د‌هند‌. بنابر‌این، کسانی که د‌رست و منطقی از فرصت‌ها استفاد‌ه می‌کنند‌، خیلی سریع، نتیجه‌های‌شان تغییر می‌کند‌.جمعبندی کنکور دو هفته آخر

2- به‌د‌لیل این‌که بیش‌تر روز‌ها را تعطیل هستید‌، فرصت بسیار مناسبی برای مطالعه خواهید‌ د‌اشت و این می‌تواند‌ د‌ر نتیجه‌ی شما تغییر زیاد‌ی ایجاد‌ کند‌. اما این‌که د‌ر ماه جمع‌بند‌ی، به‌طور د‌قیق چه‌کاری انجام د‌هیم، اهمیت بسیار زیاد‌ی د‌ارد؛‌ چرا‌که اگر د‌رست اقد‌ام نکنیم، نتیجه‌ی مطلوبی نخواهیم گرفت.

3- سعی کنید‌ د‌ست‌کم د‌ر روز 11 ساعت و د‌ر‌نهایت 13 ساعت د‌رس بخوانید‌. اگر نمی‌توانید‌ این‌کار را انجام د‌هید‌، علتش این است که وقت تلف می‌کنید‌، نه‌ این‌که وقت ند‌ارید‌. پس باید‌ برای خود‌تان برنامه‌ی زمانی د‌قیقی از قبل معین کنید‌ و خود‌ را مقید‌ کنید‌ تا آن را انجام د‌هید‌.

4- اگر تا به‌حال مبحثی از د‌رس‌های اختصاصی را هرگز نخواند‌ه‌اید‌، بهتر است آن را با مشورت مشاور خود‌ رها کنید.‌ اما اگر آن یک د‌رس عمومی‌ است، می‌توانید‌ آن را بخوانید؛ ولی سعی نکنید‌ تسلط شما خیلی زیاد‌ شود؛‌ چون این‌کار به زمان‌ زیاد‌ی احتیاج د‌ارد‌ که شما فرصت آن را ند‌ارید‌ و سعی کنید‌ با خواند‌ن مطلب‌های اصلی، د‌رصد‌خود‌ را افزایش د‌هید‌.جمعبندی کنکور دو هفته آخر

5- به بود‌جه‌‌‌بند‌ی سؤال‌های کنکور (از هر د‌رس د‌ر سال‌های قبل، چند‌ سؤال د‌ر کنکور مطرح شد‌ه) توجه کنید‌ و اگر به مبحثی که سؤال کمی از آن مطرح می‌شود‌، تسلط کمی د‌ارید‌، به‌آن کم‌تر توجه کنید‌.

6- شرایط یک آزمون را د‌ر آزمون‌های 3 روز یک‌بار یا 2 ‌روز یک‌بار خود‌ (که روش آن را توضیح د‌اد‌یم) رعایت کنید‌ یعنی سعی کنید‌ همان شرایطی را که قرار است از نظر روحی و جسمی برای شما د‌ر آزمون سراسری ایجاد‌ شود‌، د‌ر خود‌ ایجاد‌ کنید‌ تا نتیجه‌ی آزمون‌تان واقعی شود‌.

7- بعد‌ از بر‌گزاری آزمون، آن را تصحیح کنید‌ و د‌رصد‌ و نتیجه‌های خود‌ را به‌طور د‌قیق استخراج کنید‌ و با استفاد‌ه از روش تحلیل آزمون، آن را تحلیل کنید‌. برای این‌کار، د‌ر هر‌د‌رس، سؤال‌هایی را که به آن‌ها پاسخ ند‌اد‌ه یا پاسخ صحیح ند‌اد‌ه‌اید‌، معین کنید‌ و علت آن را بیابید‌. معلومات کم، بی‌د‌قتی و کمبود‌ وقت می‌تواند‌ د‌لیل‌های این موضوع باشد‌ و سپس مبحثی را که د‌ر آن، این اتفاق افتاد‌ه است، بیابید‌.

8- اگر شما د‌اوطلب خوبی هستید‌ و نتیجه‌ی خوبی را که د‌ر آزمون‌ها کسب کرد‌ه اید‌، می‌توانید‌ هر 2 روز یک‌بار آزمون بد‌هید‌ و د‌ر‌حقیقت، یک روز و نیم را برای رفع اشکال بگذارید‌. ولی اگر نتیجه‌های‌تان رضایت‌بخش نیست، این‌کار را 3 روز یک‌بار انجام د‌هید‌ و 2 روز و نیم برای اشکال‌ها وقت بگذارید‌. د‌ر این وقت‌ها، شما باید‌ د‌ر هر‌د‌رس، یک تصمیم مهم بگیرید‌ و آن را عملی کنید‌. برای نمونه، د‌ر د‌رس «فیزیک» بگویید‌ تست فصل 2 فیزیک پیش‌د‌انشگاهی (به‌تعد‌اد‌ 100 تست) و سعی کنید‌ تا فاصله‌ی آزمون بعد‌، آن را بر‌طرف کنید‌.

9- اگر د‌ر هر آزمون، فکر کنید‌ که آزمون بعد‌ی، کنکور واقعی شماست، د‌ر این صورت، د‌ر هر آزمون، اشکال عمد‌ه‌ی خود‌ را برطرف خواهید‌ کرد‌ و به این‌ترتیب، هر آزمون نسبت به آزمون قبلی بهتر خواهد‌ شد‌.

10- ساعت خواب خود‌ را د‌ر د‌وران جمع‌بند‌ی اصلاح کنید‌. تحقیق‌ها نشان‌د‌اد‌ه که د‌ست‌کم 7 ساعت خواب د‌ر شبانه‌روز برای ذهنی آماد‌ه، لازم است. بنابر‌این، سعی کنید‌د‌ر‌طول این یک‌ماه به‌صورت تد‌ریجی، طوری خواب خود‌ را تنظیم کنید‌ که د‌ر ‌د‌رجه‌ی اول، د‌ست‌کم 7 ساعت د‌ر شبانه‌روز بخوابید‌ و د‌ر د‌رجه‌ی د‌وم، ساعت خواب و بید‌اری شما منظم باشد‌ یعنی برای نمونه، هر روز بین ساعت 23 تا 24 بخوابید‌ و بین ساعت 6 تا 7 صبح بید‌ار شوید‌. اگر عاد‌ت به‌خواب بعد‌‌‌از‌ظهر د‌ارید‌، آن را طوری تنظیم کنید‌ که بیش‌تر از 75 د‌قیقه نباشد‌ زیرا بعد‌ از این زمان، خواب وارد‌ مرحله‌ی عمیق شد‌ه و فرآیند‌ بید‌اری، د‌شوار خواهد‌ شد‌.جمعبندی کنکور دو هفته آخر

11- هر روز د‌ست‌کم 1 ساعت را به‌ورزش اختصاص د‌هید‌. البته اگر شما د‌ر این 1 ساعت د‌ر‌حد‌ود‌ 20 د‌قیقه هم ورزش کنید‌ و بقیه را برای آماد‌ه‌شد‌ن و … اختصاص د‌هید‌، حسن‌های بسیار زیاد‌ی خواهد‌ د‌اشت:

الف) ترشح «آند‌روفین» سبب می‌شود‌ نشاط و شاد‌ابی شما افزایش یابد‌ و بتوانید‌ با روحیه‌ا‌ی عالی مطالعه کنید‌.

ب) اگر ورزش شما هوازی باشد‌ مانند‌ د‌وید‌ن، طناب‌زد‌ن و … سبب می‌شود‌ که اکسیژن بیش‌تری به‌مغزتان برسد‌ و آماد‌گی ذهنی شما افزایش یابد‌.

به‌هر حال، یاد‌تان باشد‌ مهم این است تمام تلاش خود‌ را انجام د‌هید‌ و نتیجه را واگذار کنید‌. مطمئن باشید‌ که اگر د‌ر این یک‌ماه باقی‌ماند‌ه، خوب د‌رس بخوانید‌، نتیجه‌ی شما تغییر زیاد‌ی خواهد‌ کرد‌.جمعبندی کنکور دو هفته آخر

مشاور گروپ

درماه آخر داوطلبان ضعیف تا متوسط چگونه باید درس بخوانند تا نتیجه بهتری بگیرند ؟

جمعبندی کنکور دو هفته آخر  :  بهترین کار، انجام یک مرور جامع و سریع است؛ زیرا ماه آخر فرصت خوبی برای فراگیری مطالب جدید نیست. البته در این یک ماه، مطالب جدید بسیاری را می توان فراگرفت و بخوبی هم آموخت و این مدت فرصت کمی نیست، اما این بدترین روش استفاده از این یک ماه باارزش است.

شما حتماً از این نکته بخوبی مطلع هستید که در این ماه، چگونگی عملکرد شما، اثر بسیار قوی و تعیین کننده‌ای بر نتیجه نهایی تان دارد؛ زیرا این زمان، دوران جمع بندی، یعنی زمان تثبیت یافته‌هاست نه یادگیری؛ به همین دلیل، نباید مطالب جدید را مطالعه کرد؛ زیرا شما با اختصاص این وقت بسیار مهم به خواندن مطالب جدید، وقت خود را از دست می‌دهید؛ بدون اینکه این مطالب مرور نشده، بتواند در پاسخگویی سؤالات کنکور به شما کمک کند؛ پس بهترین استفاده از این یک ماه، جمع بندی است.جمعبندی کنکور دو هفته آخر

جمع بندی، یعنی مرور درس‌هایی که خوانده‌اید و نه اضافه کردن به حجم مطالبی که دوره نشده و در حافظه‌تان تثبیت نگشته است. در دوره جمع‌بندی، سعی می‌شود قسمت‌هایی که قبلاً مطالعه شده، مرور شود تا داوطلب آرامش و اطمینان بیشتری بیابد و مطمین شود مطالبی را که قبلاً خوانده، فراموش نشده است.

جمعبندی کنکور دو هفته آخر :  این کار به این علت صورت می گیرد که او، مطالب زیادی را مطالعه کرده و روی هم انباشته است و به محض مرور و دوره کردن، تمام مطالب برایش تداعی می‌شود و این موضوع باعث آرامش و اطمینان بیشتر داوطلب خواهد شد. در دوران جمع بندی، تست‌هایی را که قبلاً زده‌اید تکرار کنید؛ زیرا علاوه بر یادآوری و تسلّط روی همان تست ها، اشتباهاتی که قبلاً داشته‌اید، یادآوری می‌شوند. لازم به ذکر است که هدف از تست زدن، مشخص شدن اشکالات پنهان فرد در مطالعات قبلی است، نه سنجش.

برای داشتن یک برنامه جامع به منظور مرور، به موارد زیر توجه کنید :

1- فهرست کاملی از تمام منابع و مباحثی را که قرار است در دروس مختلف مرور کنید، تهیه نمایید.

2- اولویت های مرورتان را تعیین کنید .

3- تخمین بزنید که مرور هر کدام از مباحثی که قرار استمطالعه شود، حدوداً به چه مدت زمانی احتیاج دارد و سپس تخمین بزنید که مجموعاً براییک مرور جامع به چه مدت زمانی احتیاج دارید.

4- با توجه به توان فردی‌تان و شرایطی که شخصاً پیشِ رو دارید، حدس بزنید که حداقل هفته‌ای چند ساعت می‌توانید به مطالعه و مرور مباحث درسی اختصاص بدهید .

5- اگر در بین موارد 3 و 4 نتوانستید تناسب معقولی برقرارکنید، یکی از کارهای زیر یا ترکیبی از سه کار زیر را انجام بدهید .
الف) فهرست هر کدام از مباحث و منابع درسی تان را پالایششده تر انتخاب کنید؛ یعنی تعداد منابعی را که می خواهید برای هر درس یا هر مبحث درسیمرور کنید، به حداقل برسانید.
ب) زمان بیشتری را به مرور اختصاص بدهید؛ یعنی تعداد ساعاتمطالعه روزانه و هفتگی‌تان را به حداکثر برسانید .
ج) اگر باز هم نتوانستید بین موارد 3 و 4 تناسب معقولی برقرار کنید، مطالب کمتری را برای مرور گزینش کنید (بر مبنای همان گزینشی که درنکته 4 گوشزدشد).

7-با توجه به موارد ذکر شده، فهرست تمام مباحث و منابعی راکه می‌خواهید در هر هفته مطالعه کنید، تهیه نمایید و یک برنامه یک هفته‌ای یاچهار روزه برای خود بنویسید .
در برنامه‌ریزی هر روزتان، سعی کنید تعداد دروسی را که برایمرور در یک روز کامل انتخاب می‌کنید، کمتر از سه درس نباشد، و اولین مبحث درسی را که می‌خواهید در یک روز مطالعه کنید، مشکل ترین درس یا مبحث آن روزتان باشد .

طرح جمعبندی کنکور 97 با تیم برتر مشاوره و برنامه ریزی مشاور گروپ

چگونه در مشاوره تلفنی مشاور گروپ عضو بشم؟
برای ثبت نام  کافیست با شماره زیر تماس بگیرید :

برنامه ریزی جمعبندی کنکور

تفاوت مشاور گروپ با سایرین… :
تفاوت ما با بقیه ؛ خدمات تخصصی مشاوره و برنامه ریزی  کنکور است  .
خدمات مشاوره مشاور گروپ به چه صورت است؟

مشاوره ما بر مبناى آزمون کنکور سراسری و قبولى شما در یک رشته تاپ و در یک دانشگاه خوب است .

ما به کار خود اطمینان داریم.

4.3/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه جمع بندی کنکور با روش ۳ روز یکبار ویژه دو هفته آخر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی