جزئیات جدید از شرایط ترمیم معدل برای کنکور

edit97

جهت مشاوره در زمینه جزئیات جدید از شرایط ترمیم معدل برای کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط ترمیم معدل برای کنکور ۱۴۰۲ : اگر دانش آموز پایه پیش دانشگاهی و یا پشت کنکوری ۱۴۰۲ در رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی هستید و در نمرات نهایی سال سوم دبیرستان نمرات مطلوبی را کسب نکرده اید و قصد شرکت در ترمیم معدل برای کنکور سراسری ۱۴۰۲ را دارید این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید . با مشاور گروپ همراه شوید…


ترمیم معدل


ترمیم معدل  : ما در این پست مشاوره ای به طور کامل در مورد شرایط ثبت نام در ترمیم معدل کنکور ۱۴۰۲ و زمان ثبت نام برای طرح ترمیم معدل کنکور سراسری ۱۴۰۲ و سایر موارد لازم توضیح خواهیم داد .

ترمیم معدل ویژه کنکور 1402

ترمیم معدل : دوستان عزیز در ترمیم معدل امتحانات نهایی تمام افرادی که نمره شان کم تر از ۲۰ میتوانند شرکت کنند چه کسانی که ۱۰ گرفته اند و چه کسانی که ۱۹٫۵ گرفته اند بنابراین تمام کسانی که یک بار امتحان نهایی داده اند دوباره این شانس دارند که نمره خودشان را بهتر کنند.
و تنها برای افرادی که تیپلم خود را در سال ۸۴ و همچنین قبل از سال ۸۴ گرفته اند این امکان وجود ندارد که در ازمون های ترمیم معدل شرکت کند.

عزیزان طرح ترمیم معدل ویژه سال دهم و یازدهم هست و هنوز خبری از سازمان سنجش مبنی بر برگزاری ترمیم معدل برای سال دوازدهم وجود ندارد اگر خبری در این باره شد حتما در همین پست اعلام میکنید.


شرایط جدید ترمیم معدل برای کنکور ۱۴۰۲

ترمیم معدل : از شرایط دیگر طرح ترمیم معدل داشتن دیپلم میباشد و اینکه کسی که دیپلم ندارد و در درسی در سال دهم و یازدهم پاس نشده است نمیتوانید در این طرح شرکت کند و فقط به شرط قبولی میتواند نمرات خود را ترمیم کند.و اینکه این نمرات در تیپلم شما تاثیری ندارند.
طرح ترمیم معدل در مجلس به ثبت رسیده و هر ساله سه بار برگزار میشود و حتما حتما در کنکور 1402 هم شاهد ازمون های ترمیم معدل امتحان نهایی خواهیم بود. و زمان برگزاری آزمون های ترمیم معدل هم در خرداد ، شهریور و دی ماه هر سال برگزار میگردد.برای مشاهده برنامه امتحانات نهایی کلیک کنید.

ترمیم معدل : یک سوال دیگر که ذهن خیلی هاتون رو در گیر کرده این است که یک دانس آموز میتواند در چند درس ترمیم بزند دوستان توجه داشته باشید یک دانش اموز میتواند در تمامی دروس نهایی خود این ازمون های ترمیم معدل را بدهد و اینکه هیچ محدودیتی ندارد.ترمیم معدل /
دانش اموزان عزیز خیلی هاتون دغدغه این رو دارین که اگر در این طرح شرکت کنیم و نمره ای کم تر از نمره قبلیمان بگیریم کدوم رو برامون در نظر میگیرین توجه داشته باشین که از بین این ۲ نمره نمره ای که بالاتر می باشد به سازمان سنجش داده میشود پست خیالتان از این بابت راحت باشه.


سارا علیزاده -کارشناسی نرم افزار باهنر کرمان

رتبه های برتر

خدمات تخصصی مشاور گروپ

مشاوره برنامه ریزی درسی

مشاوره برنامه ریزی کنکور

مشاوره کنکور تلفنی (مشاوره کنکور سراسری)

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

مشاوره معافیت تحصیلی

مشاوره معرفی رشته های دانشگاهی

مشاوره معرفی دانشگاه های کشور

مشاوره پذیرش دانشگاه بدون کنکور

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره کنکور دکتری تلفنی

مشاوره انتخاب رشته ارشد

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مشاوره ثبت نام کنکور

مشاوره انتخاب رشته


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه جزئیات جدید از شرایط ترمیم معدل برای کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. امیر

    سلام خسته نباشید من برای مشکل نظام وظیفه در سال 97 پیام نور رشته مدیریت رو ثبت نام کردم اما میخوام همرمان با دانشگاه کنکور بدم . میدونم تاثیر معدل مثبته و از همه چیزش خبر دارم . چند تا سوال دارم :
    1-آیا همزمان با تحصیل در پیام نور میتوان برای ترمیم معدل کتبی دیپلم اقدام کرد؟
    2- آیا همزمان با تحصیل در پیام نور میتوان برای گرفتن دیپلم مجدد رشته غیر متناظر اقدام کرد؟
    ممنون میشم جواب این دوتا سوال من رو بدید.

    پاسخ
  2. هستی

    سلام خسته نباشید ببخشید من دانش اموز تجربی نظام قدیم هستم و مدرک دیپلمم رو سال 95 گرفتم ایا میتونم الان برای خرداد 98 نمراتم رو ترمیم کنم ؟؟ و ایا از کتابای سوم دبیرستان نظام قدیم از ما امتحان میگیرن؟؟؟؟خواهش میکنم جواب بدید برای ترمیم نمراتم از کجا باید شروع کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی