جریمه متخلفان و متقلبان کنکور سراسری 1401 چیست ؟

جریمه متخلفان و متقلبان کنکور سراسری 98

جهت مشاوره در زمینه جریمه متخلفان و متقلبان کنکور سراسری 1401 چیست ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جریمه متخلفان و متقلبان کنکور سراسری 1401 چیست ؟ : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از شناسایی بیش از ۳۰۰ نفر متخلف و متقلب در کنکور ۱۴۰۱ خبر داد و گفت : حکم این افراد پس از رسیدگی صادر می شود و در مواردی به محرومیت دائمی از کنکور می انجامد .

جریمه متخلفان و متقلبان کنکور سراسری 1401,کنکور سراسری 1401,جریمه متخلفان و متقلبان کنکور سراسری

جریمه متخلفان و متقلبان کنکور سراسری 98

جریمه متخلفان و متقلبان کنکور سراسری 1401 : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از شناسایی بیش از ۳۰۰ نفر متخلف و متقلب در کنکور ۱۴۰۱ خبر داد و گفت : حکم این افراد پس از رسیدگی صادر می شود و در مواردی به محرومیت دائمی از کنکور می انجامد .

دکتر ابراهیم خدایی درباره رسیدگی به تخلفات در کنکور ۱۴۰۱ گفت: این افراد شناسایی شده و به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون های سراسری معرفی شده اند .

وی افزود : آنچه که در گزارش های رسمی عنوان شده است بیش از ۳۰۰ نفر را شامل می شود .

جریمه متخلفان و متقلبان کنکور سراسری 1401  :  رئیس سازمان سنجش یادآور شد : این تخلف و تقلب ها مواردی بوده که در سر جلسه امتحان متوجه آن شده ایم و غیر از آن گزارش های مردمی هم در این زمینه وجود دارد که به آن رسیدگی می شود .

وی درباره صدور کارنامه برای این افراد گفت : برای آن عده که از تخلف و تقلب آن ها مطمئن هستیم کارنامه صادر نمی شود و به هیئت های بدوی معرفی شده و به آنها فرصت داده می شود که از خودشان دفاع کنند .

خدایی اظهار داشت : اگر فردی تخلف بسیار محدودی داشته باشد و پس از رسیدگی مشخص شود که بر اساس قانون می تواند انتخاب رشته کند ، اجازه انتخاب رشته به وی داده می شود . اما اگر پس از رسیدگی به تخلف مشخص شود که فرد تخلف سنگینی داشته است حکم دیگری دارد که ممکن است به طور کلی از امتحان کنکور محروم شود .

جریمه متخلفان و متقلبان کنکور سراسری 1401  :  وی درباره نوع تخلفات در کنکور ۱۴۰۱ گفت : اینکه افرادی جای فرد دیگری در جلسه امتحان شرکت کرده اند و یا از دفترچه عکس گرفتند از جمله تخلف های متعددی بوده که انجام داده اند اما ۹۰ درصد این تخلفات و تقلب ها به گونه ای بوده که در سر جلسه و پیش از شروع آزمون متوجه آن شده ایم و به آن رسیدگی کرده ایم .

رئیس سازمان سنجش خاطرنشان کرد : مواردی هم وجود دارد که از گزارش های مردمی آمده است و در حال رسیدگی به آن هستیم . زیرا بیشترین افرادی که به جلسه آزمون دقت می کنند خود داوطلبان هستند و با توجه به راه اندازی سامانه رسیدگی به تخلفات آزمون ها در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان همچنان می توانند مواردی که به نظرشان تخلف می آمده را گزارش کنند .

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه جریمه متخلفان و متقلبان کنکور سراسری 1401 چیست ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403