جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان، موضوع مورد بحث در این مقاله است شما می توانید با مطالعه مقاله زیر به پاسخ بسیاری از سوالات خود در این زمینه دست یابید. مشاور گروپ در این مقاله همراه شما، عناوینی مانند شرایط جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان، زمان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و … را بررسی خواهد کرد.


مهلت جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان از ساعت ۸ صبح مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ و آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل پرونده تا ساعت ۲۴ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ می باشد

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود و با هدف ایجاد زمینه های لازم برای رشد کیفی و کمی اقدام به جذب اعضای هیات علمی می نماید.

مهلت جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان از ساعت ۸ صبح مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ و آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل پرونده تا ساعت ۲۴ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ می باشد

دستورالعمل تطبیق و تبدیل وضعیت دکتر معلمان و دکتر کارشناسان دانشگاه فرهنگیان به هیأت علمی

  • این دستورالعمل به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان و با هدف ایجاد زمینه های لازم برای رشد کیفی و کمی، ارتقای بهره وری،بهره مندی از ظرفیت های موجود در دستیابی به اهداف عالیه و مأموریت های دانشگاه تهیه شده است.
  • مشمولین دستورالعمل: دایره شمول این دستورالعمل صرفاً شامل افراد زیر می باشد:
  • دکتر معلم : به افرادی اطلاق می شود که با داشتن مدرک دکتری تخصصی معتبر (وفق بند ۴) به عنوان عضو رسمی – قطعی آموزش و پرورش در رسته آموزش – فرهنگی و رشته شغلی دبیر / هنرآموز /آموزگار / امور تربیتی (پرورشی) مشغول به خدمت می­ باشند .
  • مأمور آموزش : به افرادی اطلاق می­شود که در رسته آموزشی – فرهنگی و رشته شغلی دبیر / هنرآموز /آموزگار /امور تربیتی (پرورشی) در استخدام رسمی – قطعی آموزشی و پرورش می­باشند و از سال ۱۳۹۱ با داشتن مدرک دکتری تخصصی معتبر (وفق بند ۴ ) حداقل ۲ سال به عنوان نیروی آموزشی موظف در دانشگاه فرهنگیان (حقوق از مبداء یا مقصد ) مشغول به تدریس موظف بود­ه ­اند.
  • دکتر کارشناس : به افرادی اطلاق می شود که در وضعیت استخدامی رسمی – قطعی با مدرک دکتری تخصصی معتبر (وفق بند ۴) و دارای حکم اعضای غیر هیات علمی دانشگاه فرهنگیان می باشند و حداقل به مدت ۵ سال سابقه همکاری موظف (مأمور از آموزش و پرورش یا عضو غیر هیات علمی دانشگاه ) با دانشگاه را دارند.

تبصره ۱- کارکنان دارای حکم مدرسی دانشگاه نیز در شمول این بند قرار می­ گیرند .

 ۳ – فرایند تقاضا :

کلیه متقاضیان جذب هیات علمی از طریق این دستورالعمل، می­ بایست در فراخوان اختصاص دانشگاه فرهنگیان، ثبت نام کنند و به کارگیری متقاضیان حائز شرایط این دستورالعمل، صرفاً از طریق این فراخوان، امکان پذیر خواهد بود .
اطلاعات متقاضیان ثبت نام کرده در فراخوان مذکور پس از دریافت و پالایش اولیه در دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه در مسیر بررسی مراحل صلاحیت عمومی و توانمندی علمی براساس ضوابط جذب دانشگاه با حضور نماینده هیأت مرکزی جذب مطرح و سپس احکام افراد تأیید شده توسط اداره کل منابع انسانی دانشگاه صادر و برای ممهور شدن در اختیار مرکز هیات امناء و هیأت های ممیزه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری قرار می­ گیرد .

شرایط جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

متقاضیان ورود به خدمت هیات علمی دانشگاه فرهنگیان باید علاوه بر داشتن شرایط عمومی دستورالعمل جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم مصوب هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، حائز شرایط اختصاصی و ضوابط مطرح شده در این دستورالعمل باشند .

شرایط عمومی

  • تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
  • تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی
  • تعهد و اعتقاد به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • وفاداری به نظام جمهوری اسلامی.
  • تخلّق به اخلاق علمی و رفتار مناسب با شئونات اسلامی و دانشگاهی.
  • عدم سوء پیشینه و منع قانونی برای استخدام در موسسات دولتی.
  • برخورداری از سلامت جسمی و روحی لازم و نداشتن نقص عضو.
  • التزام به قوانین و مقررات صنفی،اخلاق حرفه ای.
  • برخورداری از حسن شهرت اخلاقی،عقیدتی و سیاسی،
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • نداشتن سوابق محکومیت کیفری و انتظامی ،
  • عدم اشتهار به فسق و فجور و اعمال منافی عفت عمومی و رفتار خلاف حیثیت شغلی.
  • عدم سابقه فعالیت موثر علیه نظام جمهوری اسلامی و نداشتن سابقه وابستگی یا گرایش به سازمانها و تشکلهای محارب و معاند با نظام جمهوری اسلامی.
  • دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای داوطلبان ذکور.

شرایط اختصاصی

  1. دارابودن مدرک تحصیلی دکتری تخصصی با رساله تحقیقی، برای متقاضیان ورود به خدمت الزامی است.
  2. مدرک تحصیلی فرد متقاضی، حداقل در دو مقطع آخر تحصیلی (کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ) می­ بایست مرتبط بوده و با رشته مورد تقاضای فرد برای عضویت در هیات علمی دانشگاه فرهنگیان نیز مرتبط باشد .
  3. مدارک تحصیلی فرد متقاضی هیات علمی، باید از دانشگاه های معتبر و مورد تأیید وزارتین (علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) اخذ شده باشد. مدارک نیمه حضوری، غیر حضوری، معادل، ضمن خدمت، دانشگاه های بدون ارزشیابی و یا دارای ارزشیابی ب و ج خارج کشور، به هیچ عنوان پذیرفته نمی­ شود .
  4. در خصوص مدارک تحصیلی فرد متقاضی هیات علمی، متقاضی می­ بایست حتماً دوره دکتری تخصصی را از دانشگاه های دولتی و معتبر و به صورت روزانه اخذ کرده باشد.
  5. حداقل معدل برای متقاضیان عضویت هیات علمی در دانشگاه، برای دوره کارشناسی ۱۵،کارشناسی ارشد ۱۶ و دکتری تخصصی ۱۷ می­ باشد .
  6. دارا بودن مدرک معتبر و تسلط بر مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی برای متقاضیان ورود به خدمت در مرتبه استادیاری به تشخیص هیأت اجرایی جذب دانشگاه.
  7. تسلط کافی به مهارتهای کاربردی رایانه و داشتن گواهینامه معتبر مهارت کار با رایانه (LCDL) به تسخیص هیأت اجرایی جذب دانشگاه .
  8. به کارگیری مشمولین این دستورالعمل منوط به آن است که متقاضی از تاریخ این دستورالمعل تا قبل از احراز شرایط بازنشستگی، بتواند حداقل « ۱۰ » سال در وضعیت هیات علمی خدمت کند.
  9. شرایط این دستورالعمل منحصرا شامل افراد با مدرک تحصیلی دکتری تخصصی و حداکثر « ۴۵ »  سال سن می ­شود.
  10. به ازای هر سال خدمت آموزشی و تدریس از سال ۱۳۹۱ در دانشگاه فرهنگیان، مشروط به تدریس حداقل ۶ واحد (در مقطع کارشناسی یا بالاتر) در هر ترم ،سقف سنی افراد، حداکثر تا ۵ سال اضافه می شود (شیوه محاسبه بدین صورت است که برای هر یک از نیم سال های تحصیلی اول و دوم به غیر تابستان، ۳ ماه به سقف سنی متقاضی افزوده می شود ).
  11. در صورت گذراندن خدمت دوره ضرورت با شرط دارا بودن کارت پایان خدمت، به میزان طول دوره خدمت، حداکثر تا ۲ سال به سقف سنی افراد یاد شده اضافه می شود. کارت پایان خدمت موارد خاص و یا انواع معافیت، مشمول امتیاز این ماده نمی­ شوند.
  12. به ازای کسب رتبه اول فارغ التحصیلی در هر یک از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های دولتی (صرفاً روزانه) یک سال به حداکثر سن پذیرش متقاضیان اضافه می شود .
  13. با لحاظ نمودن تمامی موارد مندرج در مفاد ۴-۳-۱- و ۴-۳-۲ و ۴-۳-۳ و تبصره ۶، حداکثر سن پذیرش متقاضیان نباید از ۵۰ سال بیشتر باشد.
  14. مرجع استعلام و تشخیص شرایط ذکر شده در مفاد این دستوالعمل همچنین تأیید صلاحیتهای علمی و عمومی هیأت اجرایی جذب دانشگاه می­ باشد.

تبصره ۲- متقاضیان دارای برجستگی های علمی و پژوهشی مانند رتبه های اول مقطع دکتری و دارندگان حداقل ۵ مقاله علمی-پژوهشی معتبر و مورد تأیید به تشخیص رئیس دانشگاه و تأیید هیأت اجرایی جذب دانشگاه از مفاد این بند مستثنی می­ باشند .

تبصره ۳- آن دسته از متقاضیان که معدل آنها در کارشناسی، حداکثر تا (۱) نمره از حدنصاب پایین تر است به شرط داشتن برجستگی های علمی به تشخیص هیأت اجرایی جذب، از کسری معدل دوره کارشناسی این بند معاف می­ شوند .

تبصره ۴- برای متقاضیان خدمت در مناطق محروم به شرط سپردن تعهد خدمت ۱۰ ساله در منطقه محروم، چنانچه معدل آنها در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، در هر مقطع حداکثر تا سقف ۱ نمره (در مجموع تا ۲ نمره )از حدنصاب پایین تر باشند، به تشخیص هیأت اجرایی جذب، از کسری معدل دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد این بند معاف می­ باشند .

تبصره۵- در صورت نداشتن مدرک معتبر، سطح تسلط متقاضی توسط کمیته توانمندی علمی بررسی و با تأیید هیأت اجرایی جذب ارزیابی می­ شود .

تبصره ۶- ایثارگران مشمول بند”ز” ماده ۴۴ قانون توسعه پنجم و بند “پ” ماده ۹۰ قانون توسعه ششم تابع مقررات و قوانین خاص خود می­ باشند.

جدول۱ :حداقل معدل متقاضی جذب بر اساس بند ۴-۱-۴

مدرک تحصیلی حداقل معدل قابل قبول حدنصاب معدل بر اساس تبصره ۳ بند ۴-۱-۴ حدنصاب معدل براساس تبصره ۴ بند ۴-۱-۴
کارشناسی ۱۵ ۱۴ ۱۴
کارشناسی ارشد ۱۶ ۱۶ ۱۵
دکتری تخصصی ۱۷ ۱۷ ۱۷
بیشتر بخوانید: شرایط دانشگاه فرهنگیان

سایر ضوابط و شرایط :

در راستای تقویت هرم علمی دانشگاه و بهرمندی حداکثری از توان و ظرفیت موجود، ضوابط و مقررات تکمیلی زیر در خصوص متقاضیان عضویت هیات علمی از طریق این دستوالعمل ، برقرار می­ باشد .

  • شروع به خدمت : متقاضیان پس از طی مراحل جذب و تأیید هیات اجرایی جذب دانشگاه، به عنوان استادیار پایه یک ،با وضعیت استخدامی رسمی –آزمایشی مشغول به کار خواهند شد .

تبصره ۷-کلیه افرادی که از طریق مفاد این دستورالعمل به عضویت هیات علمی دانشگاه فرهنگیان در می آیند ، مشمول تمامی مزایا و قوانین وضوابط ناظر بر اعضای هیات علمی وزارت علوم می­ باشند .

تبصره ۸- به منظور ارج نهادن به سوابق آموزشی و پژوهشی قبل از هیات علمی شدن متقاضیان ، کمیته ترفیعات دانشگاه می تواند با بررسی این سوابق حداکثر تا ده پایه به عنوان احتساب سنوات منظور و برای اجرا به معاونت طرح و برنامه دانشگاه ابلاغ نماید .

  • وضعیت به کارگیری :

اعتبار عضویت هیات علمی از طریق این دستورالعمل صرفاً برای انجام خدمت در دانشگاه فرهنگیان می باشد و در صورت احراز شرایط و طی تشریفات قانونی، احکام صادره برای این افراد از تاریخ تأیید هیأت اجرایی جذب دانشگاه، نافذ خواهد بود و در خصوص سال های قبل از آن هیچ گونه حقی برای متقاضی یا ذینفع ایجاد نمی­کند.

  • تبدیل وضعیت و ارتقاء مرتبه :

پس از عضویت هیات علمی متقاضی به واسطه شرایط این دستوالعمل ، ترفیع استحقاقی سالیانه عضو هیات علمی ، در چاچوب آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی و دستورالعمل­های آن (مصوب هیأت امناء) خواهد بود. همچنین ارتقاء مرتبه عضو هیات علمی مبتنی بر آیین نامه ارتقاء مرتبه اعضای هیات علمی آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی و پژوهش و فناوری (مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیأت عالی جذب) خواهد بود .

  • تغییر و جابجایی :

پس از موفقیت در مراحل جذب، سپردن تعهد ۱۰ ساله مبنی بر عدم جابجایی و تغییر پردیس و مرکز تعیین شده برای خدمت ، انتقال یا مأمور به سایر نهادها و سازمانها یا مرکز آموزشی و پژوهشی دیگر اعم از دولتی، غیر دولتی و عمومی، در طول مدت تعهد ممنوع می باشد .

تبصره ۹- در صورت تعطیلی ، ادغام و یا جابجایی پردیس ها، مراکز، کلاس ها و یا رشته های تحصیلی آنها بنا به تشخیص معاونت آموزشی و تأیید ریاست دانشگاه، محل خدمت متقاضی تغییر می کند .

جدول ۲ : خلاصه وضعیت اهم شرایط دستورالعمل جذب هیات علمی دکتر معلمان آموزش وپروش و مأموران آموزشی و دکتر کارشناسان دانشگاه فرهنگیان

متقاضی شرایط دکتر معلم مأمور آموزشی دکتر کارشناس دانشگاه
تعداد پذیرش ۷۰۰ نفر ۲۰۰نفر ۱۰۰نفر
روش پذیرش فراخوان اختصاصی دانشگاه فرهنگیان
مدرک تحصیلی دکتری تخصصی (حسب اعلام نیاز دانشگاه )
شرایط عمومی و اختصاصی احراز صلاحیت عمومی و توانمندی علمی بر اساس فرایند جذب و مفاد این دستورالعمل
شرایط سنی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان ۴۵ سال
سقف جبران کبر سن حداکثر تا ۵ سال با توجه به سوابق آموزشی، حداکثر تا ۲ سال با توجه به سوابق خدمت دوره ضرورت، حداکثر ۱ سال به ازای رتبه اول در مقاطع تحصیلی آموزش عالی ( با در نظرگرفتن همه موارد فوق و تبصره ۶،حداکثر شرایط سنی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان نباید از ۵۰ سال بیشتر باشد)
حداکثر سقف سنی پذیرش ۵۰ سال
حداقل معدل در مقاطع تحصیلی مقطع دکتری ۱۷   مقطع کارشناسی ارشد ۱۶   مقطع کارشناسی ۱۵
سقف جبران کسری معدل حداکثر تا ۱نمره در مقطع کارشناسی و شرط داشتن برجستگی های علمی و حداکثر تا ۱نمره در هریک از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (مجموعاً تا ۲ نمره )به شرط تعهد خدمت ۱۰ ساله در مناطق محروم
میزان تعهد خدمت ۱۰ سال
حداقل سنوات خدمت بعد از جذب هیات علمی ۱۰ سال
پایه و رتبه شروع به خدمت استادیار پایه ۱
وضعیت استخدامی قبل هیات علمی رسمی –قطعی
وضعیت استخدامی بعد هیات علمی رسمی- آزمایشی

لینک ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

شرایط جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

این دانشگاه، سالانه نیاز به جذب 400 عضو هیات علمی جدید دارد، طبق اطلاعات منتشر شده در سایت دانشگاه فرهنگیان، هم‌ اکنون، دانشگاه دارای 856 عضو هیات علمی، 78هزار و 22 دانشجومعلم و 88 هزار و 500 مهارت‌آموز ماده 28 است؛ بر این اساس و بدون در نظر گرفتن آمار مهارت‌آموزان، نسبت استاد به دانشجو در این دانشگاه در وضعیت نامطلوب و یک به 91  است.

به گزارش مشاور گروپ و بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در شرایط جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان به شرح ذیل آمده است:

شرایط عمومی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

شرایط عمومی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان به شرح زیر است:

  1. تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
  2. تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی تعهد و اعتقاد به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  3. وفاداری به نظام جمهوری اسلامی.
  4. تخلّق به اخلاق علمی و رفتار مناسب با شئونات اسلامی و دانشگاهی.
  5. عدم سوء پیشینه و منع قانونی برای استخدام در موسسات دولتی.
  6. برخورداری از سلامت جسمی و روحی لازم و نداشتن نقص عضو.
  7. التزام به قوانین و مقررات صنفی،اخلاق حرفه ای.
  8. برخورداری از حسن شهرت اخلاقی،عقیدتی و سیاسی،عدم اعتیاد به مواد مخدر نداشتن سوابق محکومیت کیفری و انتظامی ،عدم اشتهار به فسق و فجور و اعمال منافی عفت عمومی و رفتار خلاف حیثیت شغلی.
  9. عدم سابقه فعالیت موثر علیه نظام جمهوری اسلامی و نداشتن سابقه وابستگی یا گرایش به سازمانها و تشکلهای محارب و معاند با نظام جمهوری اسلامی.
  10. دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای داوطلبان ذکور

شرایط ویژه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

شرایط ویژه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان، به قرار زیر خواهد بود:

  1. داشتن سطحی متناسب از آگاهی و معارف دینی
  2. داشتن سوابق دفاع از آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی و سوابق ارزشمند عملی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
  3. توانایی درجهت ارتقای دینی و پرورش نسل دانشجو، مؤمن، انقلابی، متعهد، امیدوار با هویت اسلامی
  4. التزام عملی به گسترش و تقویت ایمان، اعتقاد اسلامی، تهذیب و تزکیه نفس و افزایش باور عمومی نسبت به عقاید اسلامی و اعتلای روح معنویت و مکارم و فضائل اخلاقی
  5. التزام به گسترش و تقویت برنامه‌های اسلامی شدن مراکز آموزش عالی و اعتقاد به بومی‌سازی علم در ساحتهای متنوع آن

بیشتر بخوانید: جزئیات فراخوان جذب هیات علمی 1402

شرایط اختصاصی هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

شرایط اختصاصی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان، مطابق موارد زیر است:

  • دارا بودن مدرک دکتری تخصصی (با گرایش های مورد نیاز دانشگاه) از دانشگاه های معتبر داخل یا خارج کشور مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمان فراخوان
  • عدم استخدام، تعهد خدمت یا بورس در کلیه سازمان ها ی دولتی و غیر دولتی به استثنای همکاران شاغل در آموزش و پرورش.
  • داشتن حداکثر 45 سال سن در زمان فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان (حداکثر متولدین سال 1356 شمسی)

زمان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

بیشتر بخوانید: دانشگاه فرهنگیان تهران

زمان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

زمان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان، از تاریخ 20 تیر ماه آغاز و در 4 مرداد ماه 1402 خواهد بود. متقاضیان می بایست در تاریخ مذکور نسبت به ثبت نام هیات علمی دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند.

دانشگاه فرهنگیان برای سال ۱۴۰۲، ۳۰۰ عضو هیات علمی جذب می‌کند.

دانشگاه فرهنگیان در نظر دارد به منظور تأمین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی هیات علمی مورد نیاز پردیس‌ها و مراکز خود، از طریق فراخوان عمومی برای سال 1402 به جذب 300 عضو هیات علمی اقدام کند.

بر این اساس این دانشگاه در 18 رشته مورد نیاز خود در پردیس‌ها و مراکز سراسر کشور از متخصصین و افراد واجد شرایط و برجسته علمی از دانشگاه‌های معتبر برای نقش‌آفرینی در مرکز ثقل نظام آموزش و پرورش، دعوت به همکاری می‌کند.

فرهیختگان و نخبگان جامعه علمی کشور می‌توانند تا دوم مردادماه 1402 با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز جذب اعضای هیات علمی به نشانی www.mjazb.ir نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

شرایط ویژه و اختصاصی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

نکات جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

* نکته ۱: محل خدمت متقاضیان بر حسب نیاز دانشگاه تعیین شده است، در عین حال از آنجا که دانشگاه یک سازمان یکپارچه (پیکره واحد) می باشد اختیار دارد که محل خدمت متقاضیان را در هر استان دیگر تعیین کند.

* نکته ۲: ضرورت دارد متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان به لینک ثبت نام (به زودی راه اندازی می شود) مراجعه و نسبت به انتخاب اولویت استان مورد نیاز اقدام کنند.

* نکته ۳: طبق دستور دوازدهم، دومین جلسه هیأت امناء دانشگاه مورخ ۱۳۹۳/۰۴/۰۲ نیروهای رسمی آموزش و پرورش با سابقه معلمی در شرایط یکسان علمی نسبت به سایر متقاضیان از اولویت جذب برخوردارند.

* نکته ۴: پرونده متقاضیان صرفاً بر اساس مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه جامع جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد بررسی و ارزیابی اولیه قرار میگیرد و از واجدین  شرایط و مطابق نیازهای اعلام شده گروه های آموزشی برای انجام مصاحبه توانایی علمی دعوت به عمل می آید.

* نکته ۵: دانشگاه در قبول یا رد درخواست ها مختار بوده و ارسال مدارک هیچ حقی را برای  متقاضی ایجاد نمی کند.

* نکته ۶: اعلام نتیجه صرفا از طریق سامانه نور رضوی بوده و متقاضیان پس از اعلام نتیجه تا ۲ ماه فرصت اعتراض خواهند داشت. بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر اعتراضات بررسی نخواهند شد.

* نکته ۷: متقاضیان ایثارگر؛ مشمول بند «پ» ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه کشور می باشند و پرونده آنان طبق قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه بررسی خواهد شد.

* نکته ۸: متقاضیانی که دوره های آشنایی با آثار شهید مطهری را گذرانده باشند در مصاحبه عمومی دانشگاه از امتیاز برخوردارند. بدیهی است آشنایی با آثار شهید مطهری از دوره های آموزشی اعضای هیأت علمی این دانشگاه می باشد.

* نکته ۹: متقاضیان متأهل در شرایط برابر علمی و عمومی از اولویت جذب قرار دارند.

* نکته ۱۰: در جذب بانوان، متقاضیان خانم دارای حجاب برتر در اولویت قرار دارند.


سامانه جذب هیات علمی

سوالات متداول جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

✔️ ️ شرایط سنی ثبت نام هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان چگونه است؟

✔️شرط سنی حداکثر ۴۰ سال سن در زمان ثبت نام هیات علمی فرهنگیان

✔️️ ️ شرایط عمومی ثبت نام فراخوان هیات علمی دانشگاه فرهنگیان چیست؟

✔️ همانطور که در مقاله توضیح داده شده است، تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران. دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای داوطلبان ذکور، عدم سوء پیشینه و منع قانونی برای استخدام در موسسات دولتی و …

✔️شرایط ویژه جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان

✔️ 5 شرط ویژه ای که این مقاله اشاره شده است از جمله شرایط ویژه جذب هیات علمی است.

✔️ زمان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ ، کی هست؟

✔️ زمان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان، از تاریخ 20 تیر ماه آغاز و در 4 مرداد ماه 1402 خواهد بود. متقاضیان می بایست در تاریخ مذکور نسبت به ثبت نام هیات علمی دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند.

4.6/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403